Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem zapoměl dodat : Vážení redaktoři, jděte zpět do základní školy na hodinu angličtiny, nebo si zaplaťte nějaké kurzy. Slova jako "dajablo" nebo "dejzí" apod. mi trhá uši. Strašné... Doufám, že si z mého komentáře vezmete ponaučení a v příštím Fight Clubu bude vaše výslovnost angličtiny v pořádku. *6*

    PS : Přijde příště pan Vávra ? *14*
    Vávra is God ! *14* *14* *14*
    • USER47
      Sám autor modu to vyslovuje dejzí...
    • Trol.diskuzni
      *6*
    • Dajablo je blivajz největší, ale dejzí je správná výslovnost. Z se v americké angličtině čte jako zí, a mod se jmenuje DayZ, takže uši ti rve tvoje vlastní neznalost *4*
      • 13_11
        Výše vypsané (Trol.diskuzni) je mi úplně šumák, jen že „nás“ na škole učili vyslovovat [zɛd] – nejspíš proto se tady T.d opět čílí. Je to však jedno, poněvadž jsou správně obě dvě varianty; T.d je holt opět mimo.
        • Už vedle v Kanadě je to zase [zɛd].
    • ZvacA
      Však, až vyjdeš z místnosti, kde se vyučuje čeština základní školy, tak si můžeš s redakcí podat ruku. *1*
      • Chybu jsem našel pouze v zamoměl - zapomněl. To ale nemá s výslovností angličtiny nic společného. Chabý pokus.... *6*
        • ZvacA
          *1*
  • Má Vávra své všeznalectví podepsané Klausem?
  • nechtelo se mi to koukat cele, ale myslim že doom 3 nebyl jen technologicke dilo a mel i slušny obsah a atmosferu a navic nemyslim že by doom mel byt hlavne o multiplayeru ale primarne o singlu. takže tyhle postrehy se mi zdali docela mimo
  • musim souhlasit s jirkou grygarem, ze oculus vypada prevratne a snad vsechny neduhy vr headsetu vyresi.pokud tomu tak bude ,tak to bude neco jako kdyz na trh vstoupilo voodoo 3d. simulatory tim padem budou bombicka nejvetsi a predstavte si skyrim nebo grid ze jste primo uvnitr hry. to bude proste pecka.
    • DangerousDave
      sry ale nebuď naivný, problémov ohladne vr hs je ešte tak veľa, že to ešte potrvá hádam aj ďalších 10 rokov. Tieto okuliare sú iba prirodzený evolučný stupeň ale stále vzdialený od bezproblémových a plnohodných vr brýlí, ktoré budú pokrývať celé zorné pole, budú mať dostatočné rozlíšenie, perfektný tracking, kvalitné 3D a všetko to bude integrované do čo najľhašieho a ergonomického headsetu. Nehovoriac o nárokoch na PC pre takéto zariadenie...
    • Robotron3
      Jirkou? :) Na téma VR doporučuju neuvěřitelně obsáhlé povídání právě Carmacka, kde se hodně vyjadřuje o uskalích VR a říká tam, že o co se snaží pořád není ideální (a asi hned tak brzo nebude), ale aspoň lepší, než co tu bylo doposud. http://www.youtube.com/watch?v=wt-iVFxgFWk
      • 13_11
        Zjevná narážka na Jirkův tajný klíč k vesmíru.
  • septicflesh
    Vávrománie :-) Já osobně mám nejraději sestavu z #90. Hosté jsou super, ale i v základu mě podcast baví.
  • Nevíte o nějaké díle Fight Clubu kde by Vávra vysvětlil mafii 2 nebo se pripadne omluvil ???
    • USER47
      Proč by se měl za něco omlouvat proboha? A jinak jsem si jist, že má NDA, takže o vývoji M2 nebo svým odchodu rozhodně nikde veřejně mluvit nebude.
    • vlastik.plaminek
      Až na to, že Vávra nemá s Mafií 2 v retail podobě nic společného, protože odešel (nebo byl odejit?) dlouho před dokončením vývoje.
      • Pokud odešel nedlouho, tak tam jeho podíl určitě byl více než lví :)

        Až bude odcházet těsně před vydáním toho svého husitského opusu, tak už potom můžeme čichat průjem a on zase "já nic, já muzikant".

        Jinak já proti Danovi nic nemám a rozhodně nepatřím mezi jeho hatery, nicméně když si rejpe on, tak musí počítat s tím že to nezůstane bez odezvy :)
        • No pokud říká, že odešel v r. 2009 a hra vyšla v srpnu 2010 tak to moc "těsně" před vydáním není.
          A za tu dobu se toho dá udělat celkem dost.A nejen že se dá, ono se toho změnilo docela dost.Stačí se podívat na videa, rozhovory atd. atd.
          • vlastik.plaminek
            Nevím, kdy přesně odešel, ale vybavuju si nějaké články, které se většinou shodovaly v tom, že Dan s Mafií končí a velká část jeho práce se do finální podoby hry nedostane.
          • A proč odešel se neví? Já pořád doufám, že se mu nelíbilo co od nich chtělo 2K, ale kdo ví
            • Robotron3
              A řekl vůbec Dan Vávra, že kvůli nečemu odešel? Vždyť u vývoje hry ani nemusí být někdo od začatku do konce, prostě co udělal třeba udělal... Kdo ví :)
        • Robotron3
          Pořád je tu ale ten nepatrný rozdíl kdo rejpe. Jestli člověk, který v oboru něco udělal a stále dělá, a nebo nekdo z diskuse...
          • Zruš diskuse a já přestanu rejpat do urejpance...

            btw ty mě znáš, že víš co jsem já na rozdíl od něj (ne)dokázal?
            • Robotron3
              Páni, že tě to nějak vzalo, a co že vlastně?
            • Asi by jsi měl občas odejít od počítače aby jsi zjistil že se celý svět netočí jen kolem něj...

              Dál se s takovým omezencem jako jsi ty odmítám bavit, protože by to bylo akorát nošení sena do tvé postižené hlavy...
            • Robotron3
              V oboru vývoje her... Tak se pochlub? Sem s tím...
    • holec89
      proc by se za to omlouval ? paneboze
      • posloucham podcasty od zacatku a v 5. dile (16.12.2010) rika na konci podcastu, kdyz se vsichni louceji: „posle te mi penize, ja udelam realisticky RPGecko ze stredoveku" :DD

        edit:btw reakce na prvni prispevek
  • Adam_M
    Doom 3 je hodně dobrá hra hlavně graficky jak bylo řečeno když si D3 zapnete teď tak si neřeknete OMG ta grafika je hrozná ale WTF osm roků stará hra a furt se na to dá dívat a hrát. Sice si v budoucnosti nebudete schopni přidělat baterku na zbraň ale k té atmosféře to patří :D.Zato Quake 4 byl celkem nic moc tak snad D4 dopadne lépe.
    • Doom 3 ale hlavně neměl s touto sérií nic společného, byl to víc survival horror než akční FPS jakou jsme znali. V roce když vyšel, tak ještě byly dvě "velké" FPS, ta nejlepší byla Half Life 2 (který byl důstojným nástupcem prvního dílu a na rozdíl od Dooma 3 se mezměnil nijak charaktery hry), pak Far Cry která mě tehdy šokovala rozlehlostí a možností postupu no a až třetí byl Doom 3, kterej mě tím jeho neinteraktivním prostředím vyloženě odpuzoval (když střílíš zrůdy přímo v kanclech, tak čekám že okolo budou lítat střepy, papíry apod a né takovou unylost - v tom byl Half Life 2 a jeho fizyka naprosto bezkonkurenční - mimochodem toho si evidentně všimli i v ID softu, když v datáči ukradli "Gravity Gun", kterej ale okleštili na pouhé chytání nepřátelských projektilů).

      Jinak samozřejmě se z výše uvedených FPS hrály všechny výborně, ale prostě Doom 3 skončil v jejich stínu a to myslím nečekal nikdo.
      • jenže co tebe, jakožto vymatlanýho kreténa, odpuzuje je hodně nepodstatný
        • pardon, zamoměl jsem si vzít prášky na svojí imbecilitu *15*
          • to vypadá, že nějakej zaostalej idiota zneužívá faktu, že si nehodlám registrovat u tiscali účet...zvlášť, když nepovoluje zavináč v nicku
          • A na syndrom rozdvojené osobnosti *13* a bipolární afektivní poruchu ty křečku převlečenej za člověka *16*
      • vlastik.plaminek
        Doom 3 a survival horor? Nevím, co sadíš za kytky, ale rozhodně chci semínka. Horor to byl jenom do té doby, než se člověk naučil odhadnout spawn nepřátel a nábojů, lékáren a armoru bylo taky vždycky dost, takže nevím, kde je ten survival. Ale špatná hra to rozhodně nebyla a dokázala mě udržet u kompu docela dlouho.
        • vlastik.plaminek: Tak to bych na kytky viděl spíš tebe, když jsi to při hraní nezaznamenal...

          Já mám s fanoušků Dooma a Carmacka vždycky akorát tak prdel, protože se chovají jako onanisti...
          • já ju mám zase z blbů-tedy z tebe především
          • vlastik.plaminek
            Sklizeň bude až na podzim, ale survival atmosféry jsem si ve hře nevšim ani v době, kdy jsem nehulil. Nepopírám, že hra měla dobrou atmosféru, ale jak jsem psal výš, survival je podle mě v jiných sériích. A HC fanoušek Dooma nebo Carmacka nejsem (ne, že by mě ty hry nebavily, ale ani mě kromě D3 a RtCW vyloženě neposadily na prd*l)
        • Robotron3
          Mám takový dojem, že o survival hororu mluvil už samotný Carmack, že tak k Doomu 3 přistupovali. Proto asi baterka...
          • ZvacA
            Mohlo by se brát, ale jen v rámci mezí - například za survival prvek se v některých hrách považují i zámerně údajné nevýchody, viz například slavná nemožnost pohybu během střelby v jiném titulu. Proč by tedy jistou charakteristikou nemohlo být i střídání baterky s palnou zbraní. Ale je to fakt, na označení survival-hororem i klidně od samotných tvůrců chybí v D3 obecně větší výzvy a mechanismy ( ale má k nim nakročeno ), než aby se tak mohla označit hra, kde každých pár metrů vržou plechy. Ačkoli s-h získal takových variant, že D3 klidně do některé z nich ve své kategorii spadat může.
            • Robotron3
              A neni to jedno? Jestli je něco čistá survival hra (která je?) a nebo jestli obsahuje některé prvky z toho žánru? Dnes se stejně dělají hry hlavně tak, že kombinují všechno možné se vším možným a vznikají fůze. Podle mě je evidentní, že částečně je Doom 3 designovaný tak, aby vyvolal v hráči stísněný pocit o přežití v temném prostředí, kde těch nepřátel zase není tolik, jako v jiných střílečkách.
        • ZvacA
          Pravda, existují i lepší případy survival-hororu a možná by se mělo spíše mluvit o dobře lekačkama proložené hororové záležitosti, pohrávající si s potemnělým prostředím a se zajímavou atmosférou. Ovšem, na druhou stranu - ve hře se pohybuješ sám a stojí proti tobě nepřítel, který nenese lidské atributy, je schopnostmi agresivnější a vyspělejší než samotná herní postava a hlavní je, že je početnější - znak survivalu. Zkušenost s náboji je osobně poněkud jiná a přestože jen na baterku/pěsti došlo jen sporadicky, rozhodně nešlo mluvit o spokojenosti z plných zásobníků do všech zbraní a člověk musel zkrátka hodnotit, zda ty čerstvé náboje do samopalu opravdu stojí plýtvat na impa, když mě za rohem může čekat Hell knight, takže byl zapotřebí jistý management a uvažování, alespoň zpočátku- znak survivalu. Jistá volnost po základně a hráčův život čistě v jeho rukách a mezi úrovněmi ve hře funguje - znak survivalu - přestože je faktem, že cesta je přímá a na hráče během jeho putování nejsou kladeny nějaké větší nároky ve formě hádanek a dalších prvků, které by měly hráči jeho výlet stále znepřijemňovat až tedy na PDA soubory k možným klíčům a tím pádem možnosti si přilepšit ve výzbroji a výstroji.

          No a pak by se tu mohly zařadit takový formality jako právě ta reprezentovaná atmosféra a tématika, dokreslování příběhu pomocí PDA souborů nebožtíků atd. Takže v jistém smyslu dává D3 k survivalu alespoň načuchnout. Takový Dead Space je k definici mnohem blíž, i když i ten není stoprocentní.
          • vlastik.plaminek
            Když to bereš takhle, tak klidně, ale pro mě byl vždycky survival spíš Resi nebo Silent Hill, ve kterém většinou musíš přemýšlet, jestli má cenu nepřítele zastřelit nebo ho radši obejít a pošetřit náboje.
            • ZvacA
              Tak, ty patří samozřejmě mezi průkopníky žánru, takže tam je to jasný. Přesto však je tebou zmíněný prvek jeden mnoha, co tvoří s-h. D3 není čistý survival alá Biohazard nebo Silent hill, to ani omylem, ale určité rysy tohoto žánru má a to mu vyvrátit nelze, takže na jednu stranu se o něm jako survivalu uvažovat může, ale vyvolávat diskuse to bude pokaždý.
    • Robotron3
      Doom 3 jsem bral vždycky jako ne příliš povedenou hru z hlediska gamedesignu, protože byl tak na půl cesty mezi Doom 2 a Half-Lifem, kdy se klidně stávalo, že hráč projde levelem, kde se stanou určité události, postřílí potvory, ale když zabloudí a vrátí se hodně daleko na začátek levelu, neděje se tam absolutně nic. Ovšem na druhou stranu ta technologie je tak úžasná a přelomová, že opravdu nestárne. Řadu her z tehdejší doby když si pustíme, tak je evidentní, že jsou graficky zastaralé, ale Doom 3 by se dalo říci s nadsázkou, že vypadá, jako by mohl vyjít klidně před měsícem. Tak kvalitní je technické zpracování. Proto beru Carmacka jako jednoho z nejlepších herních programátorů, ne-li vůbec nejlepších na světě.
    • DangerousDave
      súhlas, ako som písal je to vďaka výborným textúram ktoré tak ľahko nezostarnú, preto si môžu i po toľkých rokoch dovoliť hru vydať znovu na konzole prakticky bez zásadných grafických zmien, čo je naozaj nevýdaná vec. A D4 určite dopadne lepšie ako Q4 o to sa nebojím ale bojím sa o to aby nedopadol podstatne horšie ako práve D3, čo by mohlo ID softu slušne zavariť. Trochu sa bojím toho mestského prostredia kde by mohol oproti početnej konkurencii zaostávať.
  • Luke
    Přátelé - Dan nemá každý týden čas chodit do podcastu, je dost vytížený. Jeho blog a Twitter jsou poměrně solidním zdrojem jeho myšlenek. Prosím vás, mějte trochu ohledů na ostatní návštěvníky fór a zkuste se třeba každý týden bavit o tom, o čem byl podcast a ne o tom, kdo chyběl. Mám pocit, že tam občas i nějaký to moudro utrousíme. :) Feedback je pro nás dost podstatný při dalších dílech. Díky.
    • Vegen
      Rozhodně se utrousí víc moudrosti v podcastu, než někteří návštěvníci utrousí v těchto diskuzích :D
    • MickeyMutant
      Dnešní feedback a zároveň mírnou pochvalu zajistil asdf v předchozím komentáři (viz "aspon ze us se redaktori naucily...").
  • aspon ze us se redaktori naucily oblikat a nevypadaji totalni idioti
    • DangerousDave
      no vidíš a teba ani vidieť nemusíme a hneď vieme že si idi*t...
    • kubi-wan
      Koho web sleduješ, toho píseň zpívej ;)
    • Robotron3
      To je síla. Přemýšlíš vůbec, než něco napíšeš?
  • "Jsou tam zachody, je to dobry RPGcko" :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit