Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pichpe

    Tak pak doporučuji System Shock remake. To je super FOMO hra ;-)

  • Je to možné. Už si nepamatuji přesně. Ale těch momentů bylo víc. Většinou to přišlo, když dostal "V" nával a čip v hlavě začal zlobit (Johnny si chtěl povídat) Většinou to otravné zrnění ale brzy přestalo a obraz se po pár minutách po "záchvatu pana V" zase ustálil. Jednou to epileptické zrnění a problikávání HUDu trvalo ale fakt snad 6 hodin a to byla teda mňamka :( 

    Plnit s timhle viděním questy byla neskutečná otrava. Nakonec se to nějak samo vyčistilo, když sem v průběhu hry začal misi se záchranou prezidentky (DLC). No ale :-D už jsem kvůli tomu byl neustále v pozoru a Johnnyho prostě z principu nenáviděl, protože za prve jsem fakt nebyl zvědavej na nějaký vnucený alter ego a za druhé, Johnnyho zjevení často přišlo ruku v ruce s těmi poruchami obrazu (většinou krátkodobé).

  • Ano, tak jsou hry navrhované. Příběhové questy, ať se tváří sebenaléhavěji, tak je nemůžeš propást. O vedlejší obsah možná přijdeš, když se dostaneš do dalšího aktu. Tak je to u všech her, co nejsou striktně lineární. Je jen otázkou, jestli ti vyhovuje se hrabat v hromadě generického balastu, žít příběhem postavy nebo mít nad sebou od autorů časovač, který tě prostě donutí jít dál nebo selhat.

  • zanek.s

    Ano, ale možná z jiného důvodu. Někdy se stane že když něco "necháš na potom" tak o to přijdeš definitivně. Procházím všechno hned jak jde, bo co já vím jestli mě hra dovolí se tam vrátit? 

  • No nevim. Já hrál hru až s příchodem datadisku, tedy verzi 2.0 a tento bug jsem měl taky.

  • Tak buď tě víc zajímá dcera nebo ten meč a prachy za něj, to je jasný roleplaying ;-) Hráč ví, že mu záchrana dcery neuteče a má fůru času vyzobávat nepovinný obsah. Tak je hra navržená a kdyby byla navržená třeba s časovým limitem a shitty endem po jeho překročení, tak bude nadávat mnohem větší skupina. Taky nemám rád časová omezení, ale snažím se aspoň trochu vžívat do postavy a rozhodovat se podle toho. Třeba Tomb Rider: Támhle spadl vrtulník, musím se k němu co nejrychleji dostat a zjistit, jestli posádka přežila! Hmm, a tady je vchod do nepovinné kobky, kde by mohl být nějaký loot! Já běžel k vrtulníku a kobku vyřešil až po dokončení příběhu, ale tipl bych si, že většina hráčů odbočila do kobky.

  • delO

    hele, měl jsem to podobně, ale v roce 2015 přišla změna. Velen jsem měl ještě 100%, Skellige mě vyléčil navždy, celou hru mi to znechutilo, hrál jsem letos podruhé bez otazníku a byl to mnohem lepší zážitek než napoprvé, i když je tam pořád dost balastu.

    Hlavně tam ti někde možná umírá dcera a ty se posté ženeš za rezavým mečem, který prodáš nejbližšímu obchodníkovi. 😂. Narušuje to role-playing. 

    To dáš, já to dal.😉😀

  • zanek.s

    Dává mi to nakonec určitý pocit uspokojení. Kdyby mě to nebavilo, tak to nedělám. Třeba teď hraji RE8 Village a tam musí být všechny lokace modré (vysbírané). Přes to nejede vlak. Na druhou stranu  hry typu: najdi v lokaci 86 kalichů (např.) vůbec neřeším. Co není označené, tak nesbírám.

  • zanek.s

    Iritovali mě, ale MUSEL jsem je vysbírat. Stejně jako v AC Odyssey   😂

  • delO

    tak hlavně ty otazníky jsou v next-gen edici už začátku vyplé v defaultní mapě, protože sami tvůrci ví, že je to sh*t game design. Ten tvůj přístup je legitimní a určitě zábavnější než sbírat otazníky jako ovce.

  • delO

    Nevěřím, že po Skellige jsi Zaklínače nenáviděl s tvým přístupem.

    Jinak mít rád otazníky je fakt diagnoza. 

    https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2Fa5370gdbcye71.jpg

    Tohle je peklo a umělé natahovaní hrací doby s loot trashem. Hlavně pokud si měl Zaklínačí výbavu, tak pro tebe otazníky jsou v 95% naprosto zbytečné.

  • Bug se spravil už s patchem 2.0

  • Ten bug záležel na volbě dialogu s Johnnym - bylo to vždy dané a dalo se to před patchem 2.0 vyřešit jedním side questem s automatem na kávu, který nakopnul stejnou animaci a poté ji správně vypnul

  • zanek.s

    Právě naopak. Je tam obrovský kus hry který se zpřístupní jen v případě opačného rozhodnutí. W2 projít 2x je povinností  ;)

  • zanek.s

    Nebo Dragon Age, Mass Effect, Dark Souls, Dragons Dogma... Otevřený svět je fajn, ale není nutností

  • zanek.s

    To je zajímavé toto. Hraji teď CP po třetí a první dva průchody co ještě nebyli moc opatchované a v poruše vidění se mi to nikdy neseklo. Vždycky max pár vteřin, tak jak ta porucha měla být. Asi jsem měl kliku

  • x_ander

    Já to mám tak, že když mě hra baví, tak skutečně chci vymést obsah, nicméně nejsem takový ten 100% sběratel, který potřebuje najít každou pitomou sošku/peříčko/otazníček/cokoliv. Jen obsah, který mi něco dá (tzn. když je to nějaký vedlejší quest/lokace/postava). 

    A zkrátka to řeším tak, že když mám nějakou oblast ve hře "hotovou", tak si prostě na netu otevřu nějaký guide a mrknu, jestli jsem právě nějaký zajímavý quest neminul. A pokud jo, tak to takto zjistím a jdu ho udělat. Na jednu stranu to sice je určitá forma "podvodu" vůči hře, na stranu druhou prostě nechci minout něco zajímavého.

    Což se mi např. stalo a dodnes mě to mrzí u Kingdom Come. Kdo hrál, tak ví, že tam je výborný a zábavný quest s ožralým farářem. Z vyprávění jsem věděl, že tam ten quest je, těšil jsem se na něj. Jenže když už jsem byl tak ve 2/3 hry, tak jsem si říkal, že je divné, že jsem na ten quest furt nenarazil. A přitom kolega říkal, že ho už dělal  a to ve hře nebyl zdaleka tak daleko jako já. Tak jsem pátral a zjistil, že ten quest je opravdu docela zkraje hry. No a já ho minul tak, že jsem zkrátka měl hodně namakaný perk na ukecávání, takže když jsem tehdá přišel za farářem, že od něj něco potřebuju, tak jsem ho hned "ukecal" a tím pádem minul celou tu sekvenci, kdy se to řeší tak, že s farářem chlastá v hospodě. A ani jsem tím pádem nevěděl, že jsem právě toto minul. Na jednu stranu je to sice opravdu dobře udělaný role-play, na stranu druhou tak člověk prostě mine dost dobře vymyšlené scény.

  • Tenurri

    Byl to bug (stalo se mi to taky a po hodině, kdy mě z toho začala bolet hlava jsem to vypnula :D)a je to už opravené. Já to v tomhle stavu třeba hrát nezvládla, tak jsem hledala, jestli to takto má být a kde se toho zbavím a čekala jsem na patch.

  • Tohle se stalo po té misi v tom divnym bordelu, kde pracovala Evelyn, že? To je velmi otravný bug, který bohužel nešel řešit jinak, než nahráním starší pozice. Údajně to bylo opraveno v patch 2.1.

  • Pethulla

    Chápu, že je to reakce na open worldy, ale zrovna druhý Zaklínač musí být pro lidi, co sice nechcou nic prošvihnout, ale znovuhratelnost jim nic neříká, učiněná noční můra. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit