• Ehm že bys ho nenasadil do zápasu?
  • Ahoky.
    Nevie niekto ako vymením zraneného hráča za náhradu?
    Mám správu a nejde to dalej,pokial ho nevymením. dakujem
  • V některych zemích to je třeba na 10 let :) když si klikneš na informace (nemužu si vybavit ted jak to tam je) tak tam maš počet dnu do ziskani občanství :)
  • Čau chlapi, mám na vás dotaz. Jak to je s tím státním občanstvím u hráčů? Většinou to bývá tak, že po třech letech se hráč stane občanem dané země a tudíž zmizí kolonka "CIZINEC" a uvolní se místo v sestavě pro jiného cizince, což je super. Ale teď k věci...rozjel jsem si sezónu za Shakhtar a jde to skvěle, ale více než polovina týmu se skládá z cizinců a to i tehdy, když tam hrají už cca 8 let (Hubschmann, Srna, ...). Nevíte proč? V té Ukrajině to snad neplatí nebo co?
  • Ahoj nešlo mi spustit FM2012 .Zjistil jsem že velký problém dělá jen Vista jako taková což já mám..:(..Stáhnul jsem si image na ulozto a přez demona spustil.Nainstaloval.Zkusil zapnout.Nejdříve jsem cca. 20vteřin čekal a až pak se rozjela.Ale po úvodních reklamách to padlo na plochu a nic.Vystřídal jsem několik Cracků a program neodpovídal už vůbec.Pak jsem zjistil-Že po instalaci zkopíruju z Cracku jen soubor FM.exe jen ten jediný a hra se konečně rozběhla...:)) Snad jsem tím někomu pomohl... *5*
  • Zdravim. Asi budu za pitomce, ale neví někdo jak mám dát odpočinout hráče, aby byl fit pro další zápas? děkuju

Super manager!
  • Mám dotaz.. po instalici mi naskočí vždy jen Steam?.. nevíte čím to je? *16*
  • ruska liga prechazi na evropsky system letos... v zime je pauza, rozdeli se na mistrovskou cast a o udrzeni a budou dohravat na jare.
  • Není. Ani novinka, ani sofistikovanější. "Wizard" na tvorbu standardek byl minimálně už v minulém FM. Navíc nabízí naprosto stejné možnosti, jaké se dřív nastavovaly i nadále nastavovat dají v klasickém přehledu taktiky. Viz obrazovka tuším "Set Pieces". Jediný rozdíl je v tom, že nástroj na standardky jejich úpravu nabídne postupně a s obrázkem.

Obdobně vlastně funguje "Tactics Creator" nebo jak se jmenuje - jednotlivé volby namísto jedné obrazovky s taktikou rozmělní do několika kroků, oba způsoby tvorby taktiky však využívají stejná nastavení a mají stejný výsledek.
  • ales.smutny
    Tak to jsem je možná roky neviděl, ale tohle není, že se řekne, kdo má kam nabíhat při standardce, ale je to sofistikovanější...IMO je to novinka...
  • Chlapče editory jsou pro děti, Chceš Peníze může nastoupit kdykoliv *15*
  • Hmm, "teď". "už"? Tato nastavení byla ve FM odnepaměti.
  • ales.smutny
    To já vím, že bude střílet na bránu... spíš si říkám, jak to ten filuta může zase přestřelit...:)
  • Tohle ale šlo už dříve. Já bych chtěl umět hráčům např. říci, aby při přímáku stáli tři útočící hráči ve zdi, v momentě rozehrání se jeden z nich rozeběhl do strany, dostal přihrávku, vrátil to před bránu a tam to jiný hráč uklidil do brány. Teď se dívám na rozehrávajícího hráče a říkám si: Jak on to, filuta, asi rozehraje... Což bych jako trenér asi neměl *4*
  • ales.smutny
    No zeovna standardky jdou teď celkem slušně editovat.
    Jde nastavit, kam má kopající mířit (bližší, vzdálenější tyč, hlavičkář apod) a zároveň, kam bude kdo z týmu nabéhat. Už se s tím dá celkem vyhrát:)

Je pravda, že nejde říct přímo daný "metr" kam se má postavit, ale systémově už jde dělat různé kejkle.
  • Bude tady i recenze FIFA Manager? Rád bych porovnal
  • Pro přiblížení toho, o čem jsem mluvil, doporučuji video http://www.youtube.com/watch?v=GK2sqz0vu7Q, kde je malá ukázka v čase 7:55.
  • Zdravím chlapi, taky vám chybí trénování standardních situací a naučených pohybů? Mrzí mne, že prostě nastavím sestavu, dám pár obecných rad a pak už jen sleduju, jak to umělá inteligence sama zvládne. Třeba v takovém Ultimate Soccer Manager III (rok 1998-99) šlo natrénovat řadu pohybů hráčů po hřišti, kdy jsem přesně nastavil, kam má hráč kdy běžet, a to teprve byla trenéřina. Pak byla radost ty hráče sledovat. Nějaké pokusy měl poslední Championship Manager, ale pořád to byl zlomek mých přání. Holt by tohle asi nebylo pro dnešní mainstream.
  • No ja nevim jestli to is ale ruska liga ma prechazet na evropsky system, ale prave nevim od kdy.