Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tři slova:
    PC
    MASTER
    GAME
    Umí tohle Vaše konzole? *3*
    • No mezi nami, ani moje PC to neumi.
    • tak možná když jich spojíš dost dohromady *3*
  • C-BEAM
    ten door check vypadá super, konečně něco co se pohne od dob Swat3 o něco dál a druhé video také fajn, jen s přechody mezi animacemi bude ještě kopec roboty.
    • ono by to šlo i bez tech animací, to je jen kosmeticka zaležitost, hlavní je spomalení pohybu postavy pri zmene smeru pohybu a pak nasledna akcelerace, co simuluje setrvačnost.
    • walltar
      Jo ty přechody jsou udělané z toho co jim vyplivne mocap... Musí se ještě ručně dodělat aby tam nebyly ty záseky mezi jednotlivýma animacema.

      Ono je celkem zajímavé kolik je tam ještě ruční práce po tom co se udělá motion capture.
  • Jako někdo kdo vůbec neví o co se jedná můžu se zeptat jestli tohle bude jen lidi proti lidem a nebo se tam potom bude vyskytovat i nějakej ten mrskající, komíhající se, slizkej, mnohonohej vesmírnej šmejd co nám bude skákat do obličeje v pozdějších fázích hry?
    • walltar
      http://www.star-citizen.cz/wp-content/uploads//2013/10/vanduul_4-copy1.jpg zrovna neskáčou do obličeje ale jsou něco pod 3m vysocí, silní a většinou se špatnou náladou.

      https://www.youtube.com/watch?v=JD_I3shSvFQ ... a jejich lodě mají čelepe které můžou použít k taranu.

      http://www.starcitizen.fr/wp-content/uploads/2012/12/Star-Citizen-concept-art-10.jpg

      No a potom tam budou ještě další 4 rasy, ale ty jsou přátelské až neutrální.... zatím.
      • https://www.youtube.com/watch?v=PEorZ7D4b_k
      • Díky, dokud mají dvě ruce, dvě nohy a dvě oči (maximálně čtyři když přimhouřím ty vlastní *3* ) tak mi to vyhovuje. Špatnou náladu od mimozemšťanů očekávám jakmile se jim na dvorku začnou promenádovat lidi. *1* proto se dřív nebo později určitě i ti ostatní přestanou usmívat.
    • jestli tam nebude planeta nymfomanek, tak budu fakt zklamanej
      • Propásli jste ji?! No to je teda skandál! Jsou maníci, co tam zkejsnou kolik let. *1*
      • Je to Star Citizen a ne originální seriálovej Star Trek takže si nejspíš budeš muset nechat zajít chuť.*1* Alespoň to jsem zatím pocopil z toho co jsem si přečetl.
      • Je to Star Citizen a ne originální seriálovej Star Trek takže si nejspíš budeš muset nechat zajít chuť.*1* Alespoň to jsem zatím pocopil z toho co jsem si přečetl.
      • nightborne
        Nechoď ke mně, Pítova ségro, vím dobře, co chceš!
  • alien5
    Detailni info o FPS modulu ZDE : https://www.youtube.com/user/alien105cz/videos
    Jsou tam 4 dily, Astro arena a Star marine 3 dily.. Vse co se mi podarilo zjistit z vice zdroju..
  • hele tady to zpracování pohybu je to o čem celou dobu mluvím že ve hrách chybí - a bude to mít zásadní vlyv na hratelnost protože pohyb se zpomalí a bude treba víc plánovat
    • paradoxne se dočkáme posunu v FPS žánru od vesmirniho simulatoru... je zajimave že tohle nikomu doposud v FPS-kach nechybelo (krome mne a par dalsich lidí). to nam tvurci serviruji každy rok genericke CoD a BF a hráči jsou spokojeni. a takovych nedostatku maji dnesní strilečky spoustu
      • PreidaQ
        Hlavně, že dokážeš předvídat revoluci ze 13 sekundového videa a jednoho krátkého odstavce textu, génie.
        • tech 13 sekund je revolucnejsi, nez poslednich 5 dilu call of duty...
          • FPS kombinovana s litanim vesmiru uz tady byla, Mace Griffin Bounty Hunter nebo Precursors, nikoho to moc nezaujalo, tak nikdo netvoril, dela se z toho revoluce az v pripade SC, nekdy mam pocit ze kdyby tam Roberts dal sekani zita kombajnem všichni razem zapomenou ze existuje Farming Simulator:)
            • Tak samozrejme u tebe me to vůbec neprekvapuje, ale je prikladne ze jako obvykle mluvíš uplne o necem jinem nez ja...ale to by hralo abys neoponoval za kazdou cenu zejo:)

              A na to ze mam rad tunely a filmhry si prisel jak jelimane, navíc me prekvapuje ze vypustíš z huby takovouhle kravinu když jsme se nedavno, zcela vyjimecne, shodli ze Dragons Dogma je super hra.
            • del0
              Samotný koncept je jedna věc, úspěšné zapracování do hry věc druhá a komerční úspěch třetí, takže plkat o tom, že nějaký 2 pokusy z minulosti moc nezaujaly je irelevantní a to i vzhledem k financování týhle hry. Star Citizen očividně zaujal dost. Space Sim žánr má pořád hodně fanoušků a implementace FPS a vůbec celkové cíle hry vypadají když ne na revoluci, tak minimálně na silnou evoluci. Nicméně argumentovat v dnešní době tuneloidních recyklátů a filmo-her (které máš tak rád) tím, že už tady byly 2 PODOBNÉ hry jako SC (samozřejmě, že ne tak komplexní), skutečně není moc moudré. Někdo (jako třeba já) by to mohl brát jako hloupý trolling.
            • je toho víc, napr. realisticky system zranení
            • walltar
              Akorát oni mluví o té funkční setrvačnosti při pohybu ne o tom že hra má lítání ve vesmíru a FPS. Já bych ani to revolucí nenazval... osobně si myslím, že se to až tak do hraní neprojeví, protože už systém míření v SC člověka zpomalí. Takže pokud budu chtít střílet tak stejně budu muset postupovat pomalej.

              Určitě to ale přispěje k realističnosti...
  • Aby se alespoň mé děti dočkaly plné verze. Stále si myslím, že si tvůrci vzali příliš velké sousto stejně jako Vávra s KC, ale stále doufám...
    • walltar
      No ale zase s 82 milionama dolarů (Zatím se pořád drží kolem 3M měsíčně), 4 studiema, víc než 300 lidma, mají trošku jiné kapacity než Vávra.
      • Velikost jejich rozpočtu vypovídá tak maximálně o kvalitě jejich marketingového oddělení. *3*
  • Je vidět, že vážně chtějí udělat kvalitní hru. Když je tu ale článek o FPS části, jsem vůbec zvědav, jak zrovna ona dopadne, protože co jsem koukal na gameplay z PAXu, tak teda mě to přišlo nic kdovíjak extra (nepočítám-li úroveň grafiky samozřejmě).
    • Taky mě ta gameplay ukázka ničím nenadchla. Přišlo mi to jako generický fps gameplay, kterých tu je desítky. Ale beru, že to byla jen nějakká ranná ukázka a snad z toho vyleze něco zajímavého.
      • a cim by normalni prestrelka mela bejt extra? nejak nechapu, co od toho lidi cekaji
        • Nevím co od toho čekají ostatní, ale já bych čekal, že by ukázka měla něčím zaujmout a vyvolat v divákovi chuť si to zahrát.
          Pokud tomu tak není, tak je asi něco špatně.
          • wenceslaus
            To by mel spis teaser, ne update video.
            • Jak napsal walltar, řeč je o gameplay předváděčce z PAX a né o videu z článku. Ale ják jsem psal, nic nehodnotím, na to je příliš brzo. Pouze jsem psal své dojmy a doufám, že se to někam posune.
            • walltar
              Na paxu to byla ukázka toho kde jsou zrovna ve vývoji. Celkem dlouhý gameplay, ale prostě hromada systémů v té hře tehdy ještě nebyla a další hromadu věcí od té doby úplně přepracovali.
    • walltar
      Oni od té doby hromadu věcí přepracovali. Na paxu to byla celkem hodně early alfa verze.

      Třeba systém dýchání a postojů/míření tam myslím vůbec nebyl. Ty animace pro přechody z běhu do stání a podobně tam nebyly. Celý systém animací je úplně nový.
  • Paulcz
    škoda, že nepoužili něco jako Euphorii místo standardního MOCAP
    • walltar
      No tak otázka je jestli by to vypadalo líp, než performance a motion capture. Co jsem zaslechl tak ve hrách to nevypadá tak dobře jak na oficiálních předváděčkách na youtube.

      Performance capture by asi museli dělat stejně protože něco jako tohle asi bez nahrání od člověka neuděláš ... https://vimeo.com/122667590

      A motion capture studio mají vlastní takže dost animací si můžou udělat jak potřebují. A ten mocap bude v těch skriptovaných částech singleplayeru vypadat celkem dobře. https://www.youtube.com/watch?v=vFgc8r8YMNY
  • No vypada to urcite zaujimavo...Dufam len, ze vsetka tato snaha pre detaily a nove myslienky(ktore vypadaju naozaj fajn) nebude na ukor celkovej odladenosti, hratelnosti a komplexity hry.

    Je vcelku lahke si predstavit, ze smykanie sa k prekazkam alebo otacanie sa, budu relativne realne, ale potom sa stane, ze v hre bude spusta bugov a hluchych miest. Tak napriklad kde sa bude bojovat? Budu sa prostredia menit? alebo bude proste 10 rovnakych map ako v Counter Striku? Bude to mat nejaky zmysel okrem FPS vyzitia? Uprimne velky FPS hrac niesom ale ak by tym, ze sa nalodim na stanicu a postrielam superov som za odmenu dostal nejake kredity alebo suciastky... Tak sa rad tohoto zucastnim...
    • walltar
      Mělo by být kolem 400 lokací. Na planetách, na stanicích, vraky. Hodně toho bude procedurálně generovaného s tím, že to potom doupraví lidi. Hodně stanic bude podobných, ale budou postavené z různých modulárních částí. Takže dost jich bude vizuálně podobných, ale nebudou mít stejný layout. Některé stanice budou úplně generované... ty boudou pro potřeby misí. Některé stanice a základny na asteroidech a podobně si budeš moct přivlastnit... a ten současný obyvatel ti ji asi jen tak nepředá. No a potom máš ty vraky... Když si průzkumník, můžeš třeba najít vrak na kterém se uhnízdily zajímavé zviřátka, které mají chuť ti ukousnout hlavu.A ty se zase chceš podívat jestli na tom vraku není nějaké vybavení které bys prodal. Takový žoldák může zase dostat misi někoho osvobodit z nějaké lodě ... takže znehybnit loď a FPS. No a samozřejmě když si pirát tak FPS boj pro tebe bude denním chlebem... protože když loď zničíš, tak z ní nebude skoro žádný loot. Takže pěkně obsadit a přeložit náklad.

      FPS bude mít hodně využití... Celá hra se bude hrát z první osoby od lítání s lodí po chození po planetách. Takže když budeš potřebovat při těžbě přesednout z mining laseru do ovládání skenerů tak si tam budeš muset dojít.
      • OK Toto v podstate uplne zodpoveda akekolvek otazky :D GO FPS.
        Fakt verim, ze to eventualne naozaj bude ako pises.
    • Blue.Shark
      Když mluvíš o odměně: myslím, že by mělo být možné (ale ne jednoduché) obsadit a přivlastnit si cizí loď, což zahrnuje zachycení vlečným paprskem, vyřazení motorů, zadokování, prořezání se do lodi a vystřílení posádky (tady trochu vařím z vody, možná jsem na něco zapomněl). Zní mi to velmi pěkně. Zdali něco podobného bude fungovat i se stanicemi, to nevím, ale bylo by to zajímavé.
      • Znie to super ale prave toto myslim zostane este nejaky cas len rozpravkou :D
  • Rofl ze 80 mega....GTA V zarobilo na konzoliach miliardu za prvy den ;)
    • del0
      Proč ne. Je to mainstreamová hra pro casual hráče. Každopádně to nemění nic na tom, že GTA5 vypadá jako hov*nko v porovnání se Star Citizenem. Holt omezení HW konzolí. *15*
      • Shaker
        Dovolim si s tebou nesouhlasit a poprosim te urazet to pako a ne skvelou hru, kterou GTA V je, dekuju.
    • rofl miliardu, Coca Cola prodá skoro dvě milardy nápojů po celém světě každý den
    • walltar
      To je úžasný... a?

      Já jen jestli tu začínáš nějakou Hnisálkovu Trivia sérii, nebo si tím chtěl i něco říct.
    • Bylo to 800 milionu, miliardu "zarobilo" za 3 dny az, abychom byli presni. Presto ale nechapu, co GTA ma spolecneho s timhle clankem a uz vubec porovnani vydelku jedne hry s kickstarterovskou kampani.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit