Přejít na výpis diskuzí

FPS modul ve Star Citizen bude v řadě aspektů realističtější než klasické střílečky

12.5.2015 18:52
Honza Konfršt 60 příspěvků

Star Citizen si klade nemalé cíle a není se čemu divit. Tvůrci v čele s Chrisem Robertsem již dokázali na vývoj hry získat od více než 891 tisíc hráčů přes 82 milionů dolarů, které je potřeba rozumným způsobem utratit. Vedle single a multiplayerového létání v různých bárkách tak Star Citizen nabídne...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže to bude jako SW online ?
    • walltar
      Nevím které SW online myslíš ... Ale ani SWG, ani SWToR neměli zrovna FPS souboje. Byly to celkem normální MMORPG s levelama a podobně.

      Ale základní koncept SWG a SC se trochu podobá... To spojení hraní na zemi a hraní s lodí. Akorát SC to bere z jiného úhlu. Celé staví na FPS a tím pádem nebude mít levely ani point and click souboje.

      Bude na tobě aby si zamířil a někoho zabil/sestřelil.

      Takže i když tam podoba je, tak ta podoba je spíš jen v tom úplně základním konceptu.... Pokud jsem teda nepromeškal nějakou novou SW Online hru.
  • A taky bude realnej vysledek (teda pokud vubec nejakej bude) jako W3?
    • Blue.Shark
      Backni to a můžeš se přesvědčit.
      • Ja se presvedcim, az si sosnu demo z tpb. Nejsem blazen abych platil vydany alfy a bety, natoz abych nekomu, kdo neni schopen dodrzet co nasliboval, posilal prachy za slib, ze jedno mozna neco vyda.

        Zatim je to jen hromada napadu, jeste vetsi hromada PR a kde nic tu nic. Zachvilu to budou 3 roky a ze prej to ma pristi rok vyjit ... lol ... a zatim nevidno, ze by existoval jakejkoli ucelenejsi kousek hry.
        • alien5
          1: alfu a betu platis mene nez plnou hru.45 VS 60 Dollaru. Ted je dokonce vyssi DPH a je to mozna vice nez pred 2 roky, kdo pozde chodi... :)
          2: Sliby plni ikdyz se spozdenim tipicky 2 mesice.
          3: PR nemaji jen komunitni info.
          4: Spozdeni urcite bude nikdo nerika ze ne , ja osobne to take vidim na rok 2017.Ale letos vyjde ALFA FPS modul, ALFA planetarni modul, ALFA Arena V2.0 a na konci uz PLNA VERZE !!! SQ 42 prvnich 10 EPISOD !!
          5: nez neco placnes zjistuj LOL :)
          6: Chris je zaruka a nez zacnes mlit dalsi nesmysli o freelancerovy zjisti si jak to bylo ok :)
          • Ty ses stejnej naivista jako vsichni ti, co si predplatili zaklinace ...

            1) kupuju hry za cenu kterou maji, takze vic nez $20 tak maximalne za neco, co budu hrat dalsich 5 let a takovych her vyjde tak 5 ... behem 20ti let.
            2) jasne, soubojovej modul misto v lete vysel na jare ... a neslo ho skorem spustit.
            3) jiste, ty videa se vyrabej zadarmo ... to vubec neni PR ... Bez se podivat jak vypada komunitni vyvoj ... trebas na Open TTD. ZADARA ,,,
            4) jestli letos vyde ALFA, tak hra nevyjde driv nez za 5 let. Jednoduse nemuze. Jenze tou dobou uz davno nebudou $$$. Pokud mas aspon paru o tom, jak probiha vyvoj (a zdaleka nejen her), tak rok je tak +- minimalni doba, kdy se ladi HOTOVEJ produkt. Tudiz je implementovano 100% vseho, hra je kompletne hotova a odchytavaji se bugy, pripadne se ocesava o veci, ktery vypadaj neopravitelne.

            Ten zbytek ani nema smysl komentovat, mas to totalne vylizany, jen si caluj za dalsi dajkatanu. Freelancer by nikdy nevysel, kdyby ho M$ nevykopli. A vydali to jak to vydali proto, aby se pokusili eliminovat skody, vubec je nenapadlo, ze by to nekdo chtel hrat.
            • Blue.Shark
              Beru to, že nedůvěřuješ early accessu, ale argumenty, co jsi vyjmenoval, jsou nepoužitelné. Takže postupně:
              ad 1) Osobní preference. Jak si můžeš být jistý, že tě hra po dvou měsících nepřestane bavit? Takhle jsem se napřííklad já spálil s Deus Ex: Human Revolution - prostě mi to nesedlo.
              ad 2) Vlastní zkušenost? Protože ta moje tvrdí naprostý opak - neměl jsem žádný problém až na občasné glitche a jen tak mimochodem obsahoval Arena Commander všechno, co podle uvolněných informací měl obsahovat.
              ad 3) Jak proboha můžeš srovnávat vývoj Open TTD se Star Citizenem? Ty hry jsou diametrálně odlišné snad ve všem kromě faktu, že je platí komunita. Open TTD mimochodem nepočítá s tím, že by někdy šlo na "pulty obchodů", zatímco Star Citizen ano. Jistě, že potřebují reklamu -> profit. Důležité je, že ji generují backeři a samotní vývojáři na ni utrácí pouze mizivou částku.
              ad 4) Tady ale vaříš z vody a to naprosto. Každý, kdo do toho šel, věděl, jak bude vývoj probíhat. Do hry se implementuje spousta vychytávek navíc a logicky to protáhne dobu vývoje. Pokud jde o přísun peněz do rozpočtu, ten je zatím udržován na hezkých 3 milionech dolarů za měsíc. V dalším patchi se rozjede Star Marine, což znamená další přísun peněz a hráčů. Na dalších modulech se průběžně pracuje, takže bych neviděl jako nereálné, že se práce bude z pohledu hráčů postupně zrychlovat.

              Ještě trocha osobního názoru: Backerům ve většině případů delší vývoj žíly netrhá a to z důvodu velké míry transparence vývoje. Lidi prostě vidí, co se děje, na čem se pracuje, které bugy se opravují, jaké modely se modelují. Pocit vyhozených peněz se tedy nedostaví. Geniální. Jestli se Star Citizen skutečně povede, pevně věřím tomu, že nastaví hodně vysokou laťku.
              • Reakce na příspěvek:

                Super diky ja na to uz u pana xy nemam naladu je to nejaky zvlastni tip ;)
            • Placas blbosti
            • nejsi ty náhodou 3,14ča?
  • Rofl ze 80 mega....GTA V zarobilo na konzoliach miliardu za prvy den ;)
    • del0
      Proč ne. Je to mainstreamová hra pro casual hráče. Každopádně to nemění nic na tom, že GTA5 vypadá jako hov*nko v porovnání se Star Citizenem. Holt omezení HW konzolí. *15*
      • Shaker
        Dovolim si s tebou nesouhlasit a poprosim te urazet to pako a ne skvelou hru, kterou GTA V je, dekuju.
    • rofl miliardu, Coca Cola prodá skoro dvě milardy nápojů po celém světě každý den
    • walltar
      To je úžasný... a?

      Já jen jestli tu začínáš nějakou Hnisálkovu Trivia sérii, nebo si tím chtěl i něco říct.
    • Bylo to 800 milionu, miliardu "zarobilo" za 3 dny az, abychom byli presni. Presto ale nechapu, co GTA ma spolecneho s timhle clankem a uz vubec porovnani vydelku jedne hry s kickstarterovskou kampani.
  • Tři slova:
    PC
    MASTER
    GAME
    Umí tohle Vaše konzole? *3*
    • No mezi nami, ani moje PC to neumi.
    • tak možná když jich spojíš dost dohromady *3*
  • Jako někdo kdo vůbec neví o co se jedná můžu se zeptat jestli tohle bude jen lidi proti lidem a nebo se tam potom bude vyskytovat i nějakej ten mrskající, komíhající se, slizkej, mnohonohej vesmírnej šmejd co nám bude skákat do obličeje v pozdějších fázích hry?
    • walltar
      http://www.star-citizen.cz/wp-content/uploads//2013/10/vanduul_4-copy1.jpg zrovna neskáčou do obličeje ale jsou něco pod 3m vysocí, silní a většinou se špatnou náladou.

      https://www.youtube.com/watch?v=JD_I3shSvFQ ... a jejich lodě mají čelepe které můžou použít k taranu.

      http://www.starcitizen.fr/wp-content/uploads/2012/12/Star-Citizen-concept-art-10.jpg

      No a potom tam budou ještě další 4 rasy, ale ty jsou přátelské až neutrální.... zatím.
      • https://www.youtube.com/watch?v=PEorZ7D4b_k
      • Díky, dokud mají dvě ruce, dvě nohy a dvě oči (maximálně čtyři když přimhouřím ty vlastní *3* ) tak mi to vyhovuje. Špatnou náladu od mimozemšťanů očekávám jakmile se jim na dvorku začnou promenádovat lidi. *1* proto se dřív nebo později určitě i ti ostatní přestanou usmívat.
    • jestli tam nebude planeta nymfomanek, tak budu fakt zklamanej
      • Propásli jste ji?! No to je teda skandál! Jsou maníci, co tam zkejsnou kolik let. *1*
      • Je to Star Citizen a ne originální seriálovej Star Trek takže si nejspíš budeš muset nechat zajít chuť.*1* Alespoň to jsem zatím pocopil z toho co jsem si přečetl.
      • Je to Star Citizen a ne originální seriálovej Star Trek takže si nejspíš budeš muset nechat zajít chuť.*1* Alespoň to jsem zatím pocopil z toho co jsem si přečetl.
      • nightborne
        Nechoď ke mně, Pítova ségro, vím dobře, co chceš!
  • Aby se alespoň mé děti dočkaly plné verze. Stále si myslím, že si tvůrci vzali příliš velké sousto stejně jako Vávra s KC, ale stále doufám...
    • walltar
      No ale zase s 82 milionama dolarů (Zatím se pořád drží kolem 3M měsíčně), 4 studiema, víc než 300 lidma, mají trošku jiné kapacity než Vávra.
      • Velikost jejich rozpočtu vypovídá tak maximálně o kvalitě jejich marketingového oddělení. *3*
  • Paulcz
    škoda, že nepoužili něco jako Euphorii místo standardního MOCAP
    • walltar
      No tak otázka je jestli by to vypadalo líp, než performance a motion capture. Co jsem zaslechl tak ve hrách to nevypadá tak dobře jak na oficiálních předváděčkách na youtube.

      Performance capture by asi museli dělat stejně protože něco jako tohle asi bez nahrání od člověka neuděláš ... https://vimeo.com/122667590

      A motion capture studio mají vlastní takže dost animací si můžou udělat jak potřebují. A ten mocap bude v těch skriptovaných částech singleplayeru vypadat celkem dobře. https://www.youtube.com/watch?v=vFgc8r8YMNY
  • hele tady to zpracování pohybu je to o čem celou dobu mluvím že ve hrách chybí - a bude to mít zásadní vlyv na hratelnost protože pohyb se zpomalí a bude treba víc plánovat
    • paradoxne se dočkáme posunu v FPS žánru od vesmirniho simulatoru... je zajimave že tohle nikomu doposud v FPS-kach nechybelo (krome mne a par dalsich lidí). to nam tvurci serviruji každy rok genericke CoD a BF a hráči jsou spokojeni. a takovych nedostatku maji dnesní strilečky spoustu
      • PreidaQ
        Hlavně, že dokážeš předvídat revoluci ze 13 sekundového videa a jednoho krátkého odstavce textu, génie.
        • tech 13 sekund je revolucnejsi, nez poslednich 5 dilu call of duty...
          • FPS kombinovana s litanim vesmiru uz tady byla, Mace Griffin Bounty Hunter nebo Precursors, nikoho to moc nezaujalo, tak nikdo netvoril, dela se z toho revoluce az v pripade SC, nekdy mam pocit ze kdyby tam Roberts dal sekani zita kombajnem všichni razem zapomenou ze existuje Farming Simulator:)
            • Tak samozrejme u tebe me to vůbec neprekvapuje, ale je prikladne ze jako obvykle mluvíš uplne o necem jinem nez ja...ale to by hralo abys neoponoval za kazdou cenu zejo:)

              A na to ze mam rad tunely a filmhry si prisel jak jelimane, navíc me prekvapuje ze vypustíš z huby takovouhle kravinu když jsme se nedavno, zcela vyjimecne, shodli ze Dragons Dogma je super hra.
            • del0
              Samotný koncept je jedna věc, úspěšné zapracování do hry věc druhá a komerční úspěch třetí, takže plkat o tom, že nějaký 2 pokusy z minulosti moc nezaujaly je irelevantní a to i vzhledem k financování týhle hry. Star Citizen očividně zaujal dost. Space Sim žánr má pořád hodně fanoušků a implementace FPS a vůbec celkové cíle hry vypadají když ne na revoluci, tak minimálně na silnou evoluci. Nicméně argumentovat v dnešní době tuneloidních recyklátů a filmo-her (které máš tak rád) tím, že už tady byly 2 PODOBNÉ hry jako SC (samozřejmě, že ne tak komplexní), skutečně není moc moudré. Někdo (jako třeba já) by to mohl brát jako hloupý trolling.
            • je toho víc, napr. realisticky system zranení
            • walltar
              Akorát oni mluví o té funkční setrvačnosti při pohybu ne o tom že hra má lítání ve vesmíru a FPS. Já bych ani to revolucí nenazval... osobně si myslím, že se to až tak do hraní neprojeví, protože už systém míření v SC člověka zpomalí. Takže pokud budu chtít střílet tak stejně budu muset postupovat pomalej.

              Určitě to ale přispěje k realističnosti...
  • C-BEAM
    ten door check vypadá super, konečně něco co se pohne od dob Swat3 o něco dál a druhé video také fajn, jen s přechody mezi animacemi bude ještě kopec roboty.
    • ono by to šlo i bez tech animací, to je jen kosmeticka zaležitost, hlavní je spomalení pohybu postavy pri zmene smeru pohybu a pak nasledna akcelerace, co simuluje setrvačnost.
    • walltar
      Jo ty přechody jsou udělané z toho co jim vyplivne mocap... Musí se ještě ručně dodělat aby tam nebyly ty záseky mezi jednotlivýma animacema.

      Ono je celkem zajímavé kolik je tam ještě ruční práce po tom co se udělá motion capture.
  • alien5
    Detailni info o FPS modulu ZDE : https://www.youtube.com/user/alien105cz/videos
    Jsou tam 4 dily, Astro arena a Star marine 3 dily.. Vse co se mi podarilo zjistit z vice zdroju..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit