Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • smejki
    Předpokládám, že uděljí HD renderer (u 3D her). Přece nebudeš streamovat v původních rozlišeních. To by bylo trošku moc.
  • za litr rocne mozna jo, ale to by asi nezaplatilo a) provoz serveru, b) licence za hry (pocitam teda, ze to streamuje nekdo jinej nez vydavatel)

    litr rocne, to mas asi 0.5kWh denne, takze to by u naruzivejsich hracu stacilo tak na ucet za elektrinu *5*
  • Streamovane hry stejne nebudou mit 60 fps. Hral jsem na gaikai dead space 2 a bylo to hratelne. Pokud to bude mit dobrou cenu, treba pausal litr rocne a moznost hrat cokoliv, tak vetsina lidi s dobrym pripojenim da u vetsiny her tomuto prednost a k tomu si prikoupi jeden nebo dva sve srdcove tituly, kde bude chtit vic.
  • Jack1947
    Jak jinak nez pozde, ale prece jednou v 2015 bude. Lepsi nez nikdy. Tak preci jenom nakonec ta "zpetna kompatibilita" buded nee ze nebude.
  • C-BEAM
    " to nebude urcite na hry, kde je potreba rychlost a presnost"

    časy quake 3 sú preč, dnes sa hýbe páčkami a ľudia si zvykli na pomalšie reakcie a pomalšiu AI, hry sa robia tak, že je väčší priestor pre chybu a smerujú k filmovému zážitku s minimálnymi nárokmi na hráčove rýchle reakcie alebo nebodaj presnosť, ktorej nutnosť z konzol pomaly ale iste vyprcháva. Dotatočný lag pár desiatok ms nebude pre masy problém, zvyknú si ako si zvykli na páčky alebo malé rozlíšenie obrazu.
  • hlavne, nevim jaky mate odezvy, ale i kdyby byl ten server v cechach, tak ping 30 by byl vybornej (mimo cr nerealnej), 1s = 1000ms, 1000/30 = 33 (takze input lag by byl jako pri 30fps zhruba, pri vyssim jeste horsi, to nebude urcite na hry, kde je potreba rychlost a presnost, takze bud probehne dalsi kolo debilizace her nebo se pres to budou hrat strategie a adventury, coz asi platicich moc nepritahne)
  • C-BEAM
    a pred niekolkými dekádami sme mali čiernobiele TV a jednu televíznu stanicu.
  • C-BEAM
    áno je to zcela reálne a bude to fungovať. To že to bude úplne bez lagu som nikde nepísal, tak mi nevkladaj da úst somariny. Lagy skôr či neskôr budú na úrovni ktoré masy budú bezproblémov schopné akceptovať. Náročným hráčom zostane PC, konzole prejdú na cloud.
  • Podle me je to demagogie. I kdyby gaikai umoznilo streamovat do ps4 hry z jinych platforem, muzeme se maximalne bavit o jejich zpristupneni, nikoliv zpetne kompatibilite. Navic moc }e erim v kvalitu tohoto reseni, osobne bych preferoval radsi (hd) remake starsich her.
  • ucho
    není to jedno, PS1 a PS2 mají kapku jiné rozlišení než letošní megašpektákly. a tam už jsou rozdíly ve streamování slušné...
  • imho dit ani ta staticka TV neni schopna vysilat full HD bez obcasneho zakostickovani a vypadku
  • presne tak lagy se resi i dnes a to se jen posila pozice hrace!
  • haha dneska se ve hrach omezuje mnozstvi soucasne hrajicich lidi na jedne mape a to se prenasi jen jejich pozice a ty chces streemovat obraz v realu a tvarit se ze to bude bez lagu a stejny zazitek jako hrat na vlastnim hw *1* *1* *1* to jen sprosty mamonari by nejradsi meli kolace bez prace a inkasovali by prachy za neco v cloudu Billuv vlhky sen jak mu vsihcni plati mesicni poplatky za "sluzbu"
  • smejki
    pomalé připojení? Vždyť pořád streamuješ obraz. Je jedno, jestli je to obraz sto let starý hry nebo letošního megašpektáklu.
  • CO moc nechápu je proč už teď nemaj zpětnou kompatibilitu PS1 a PS2 her přes ten Gaikal...na to by stačilo i pomalé připojení ne? Dyť jde hrát Crashe v prohlížeči...a byl by to i reklamní tahák na ty co začínali na starých konzlích
  • Pokud si pamatuju průměrné připojení v USA (největší trh) bylo doslova tragické oproti EU a ani v EU není vyhráno. Velká města mají optiku a malé města nedejbože vesnice se musí stále spokojit s nestabilním WiFi, agregovaným ADSL nebo kabelovkou licencující páteřní/okružní linky od ADSL operátora (= špatný poměr cena/rychlost a ještě horší poměr Download/Upload, no nemám vůbec 40/2 net...) (bráno ČR, a ani zbytek EU není o moc lepší).
    Další neméně podstatnou věcí je síťová infrastruktura samotného provozovatele služby a vzdálenost serverů (ping, stabilita) a taky vytíženost, to že máš 120/20 ještě neznamená že ti to půjde plynule třeba ve špičce, další věcí je znatelný ping oproti normálnímu hraní, citlivější lidé to poznají i na gamepadu a bude jim to vadit a dokonce by to mohlo být nepříjemné (zkoušel sem OnLive už ani nevím kterou hru a z inputlagu se mi dělalo špatně :/ )

    Stručně řečeno dobré internetové připojení uživatele není jediná věc co stojí mezi ním a cloudovou službou.
  • Mozna placnu blbost, ale rychlost a odezva jsou 2 ruzne veci ne? Muzes mit gigabitovy net, ktery bude tahat 50MB/s s odezvou 80+ ms a stejne si nezahrajes. Pak budes mit kvalitni 10mbit s odezvou <10 na stream server a zahrajes si naramne. Rychlost je tady az druhorady parametr.
  • C-BEAM
    nikto si moc neuvedomuje čo sa na nás v podobe obláčikov valí a čo môže cloud gaming znamenať pre hranie ako také. Tí čo si myslia, že nejaké odozvy alebo súčasná pomalosť internetových pripojení zastavý nástup cloudu sú mimoriadne naivní. The storm is coming...
  • Nie toto nie je buducnost hrania ako laicka verejnost tvrdi iba doplnok pre tych ktory budu akceptovat nizsiu kvalitu lagy za nejaky mesacny prenajom. Fyzika nepusti pri FullHD prenose by musela byt serverovna kazdych 50 km, co je nerealne a k lagu automaticky dochadza mozete mat i ten najlepsi net na trhu...
  • Erien
    Jako na zkoušení her proč ne, ale na to aby to vymazalo klasické hraní a warez to asi nebude. Uvidíme co s tím Sony vymyslí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit