Přejít na výpis diskuzí
GamesPlay: do třetice všeho dobrého hrajeme Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
29.9.2015 | Redakce Games.cz
75 příspěvků
-
Která mrcha si nastavila, aby mu v tom vrtulníku hrálo Take On Me, teď se toho zase týden nebudu moct zbavit. Volejníku budiž proklat!
-
-
To jsem na tom nějak podobně, já jsem si zase vzpomněl na Here's to You z Metal Gear Solid Ground Zero a musím si ji přestat pouštět, aby se mi častým posloucháním nezprotivila. *1*
-
tak si pusť na youtube Hunting High and Low (taky od ahy) a přebiješ jednoho ušního červa druhým :-)
-
-
"...ušního červa " To je sedne *4*
-
-
-
Warez verzi prý chybí ten boží začátek (probuzení po letech z kómatu, velryba...) a hra začíná až s Ocelotem v Afganistánu. To jen informativně pro ty co hrajou warez, aby věděli, že jim tam jaksi chybí začátek hry a bůh ví co dalšího.
-
-
Začátek tam nechybí. Pirátská verze má jenom v sobě uloženou pozici z Afghánistánu a ti joudové všichni klikají na continue, namísto new game. Ono je to proto, že po prologu ta hra spadne.
-
-
A co třeba nám páni redaktoři předvést Rainbow Six co je v betě? *5* *14* *1* *1* *1*
-
-
Tak jsem si říkal,že vás trochu potrolím a nepovedlo se :( *1* Tak aspoň sdělím své dojmy z bety: Nehrál jsem předchozí Rainbow Six,pouze viděl(Vegas 2) a taky SWAT 4 a v porovnání s tímto,mi to příjde o dost méně taktičtější,ale že by z toho bylo COD,to zase ne. Je to více akční a ta destrukce je pěkná,bohužel oproti E3 2014 je to teda pěknej šit,pač to tak vůbec nevypadá a destrukce jde jen pouze u některých materiálů a probourat se podlahou jde jen u takových poklopů a ještě někde náhodně.*7* A optimalizačně to jede celkem dobře,hraju na notebooku na medium s high texturama a mám okolo 35-50 fps,což je na betu a Ubisoft *1* *1* slušné. *3*
-
-
pprečo 3x?..rád si pozriem gamesplay...ale tretí krát hra mimo "moju"misu..:/..prečooo...možno som už starý..na takéto...nenapíšem čo..bo by ma ukamenovali..:)
-
Ta hra kdyby byla tak ještě rok a půl ve vývoji, vykašlali se na old-gen, který dosti sráží grafiku, tak jsme mohli dostat nejlepší hru vůbec no. Bohužel se nestalo.
-
-
Pochybuji, že by je konami nechalo ještě rok pracovat, co jsem slyšel tak Kojima rozhazoval prachy jak školačka na nákupech(A nezapomínejme, že poslední dobou konami naprosto šílí.). A mi osobně přijde, že hra vypadá hodně pěkně, a navíc je i na konzolích v 60fps, což je super(Hlavně když to srovnáme s zaklínačem na konzolích, jeho texturami jak z roku 2010 a sub 30 fps, to i ten MGSV na last genu vypadá lépe.). Radši budu mít 60 fps než o trošičku lepší grafiku, což stejně nepoznáš, pokud hraješ normálním tempem a nečumíš se v jednom kuse na textury.
Jinak uvidíme jak to bude s módy na PC, myslím že do roka a do dne budou módy, které grafiku podstatně vylepší. -
-
tak Zaklínač to je vskutku mistrovský kousek mizerné optimalizace, proto to neporovnávám s tím nejhorším, ale Metal Gear má problémy se vzdálenými texturami a občas je to jakási jen LOD 2D textura, což mě připomnělo Dark Souls a Heide's Tower of Flame a tamější skaliska, ale abych jen nekritizoval, tak změny počasí jsou skvělé, a když je mlha nebo prší, tak to vypadá fakt skvěle + jak píšeš je přijemných 60 FPS, ale na tohle nejsem nějak háklivý, jelikož střídám teď Metal Gear a Bloodborne, tak vážně nemám problémy ani s 30 FPS v Bloodborne.
Pff. Old Account... -
-
Já jsem na to právě taky nebyl háklivej, nějaký FPS jsem vůbec neřešil (a vlastně neřeším ani teď), ale to pár tejdnech hraní novýho MGS jsem včera zapnul po delší době Bloodborne a byl chvíli rozčarovanej z toho trhanýho obrazu *4* ale pak si zas oči přivykly a přišlo mi to normál.
-
-
-
Myslim že na tom pracovali hodně dlouho. Řeknu dto znova, Kojima je mizernej scénárista. Bez Fukushimy stojí MGS za prd. Úpadek byl znát už ve 4 a V v tom krásně pokračuje, možná odchod Kojimy Metal Gearu prospěje.
-
-
Ne, spíše potřebuje dohled, aby ho někdo usměrňoval a krotil. U posledního dilu není na škodu, že není úplně narativní, čili aspoň nechává prostor hráči.
Samozřejmě že na tom pracovali dlouho, možna i proto hra zastarala, graficky je to hodně nekonzistentní viz Africa.
-
-
Bože ty si tak hloupej a omezenej, staré konzole můžou i za přiliv uprchlíků viď?
-
-
Vlastně máš pravdu. Inteligentní člověk jako ty mně otevřel oči a grafické jádro z roku 2005 a půl giga paměti rozhodně nebrání udělat lepší grafiku.
-
-
Jsi tak hloupej nebo to ze sebe děláš? Že vývojáři neudělají pořádnou verzi zvlášť pro nový hardware není chyba toho starého ale lenost vývojářů. Ale vysvětlit to blbovi jako si ty to očividně nelze...
-
-
ach inteligente, to si opravdu myslíš, že hra která spolykala 80 mega, bude dělána pro každou platformu zvlášt *15* *15* *15*
Prudce ale sakra prudce inteligentní *3* -
-
Už ti praská žilka? Kde nadávám na staré konzole? Pro tebe je ekonomika sprosté slovo co? Když se vývojáří rozhodnou udělat hru pro všechny platformy, tak musí něco obětovat a jsou to buď peníze, čili že budou dělat každou konverzi zvlášť a vývoj hry se tak logicky prodraží, což se v podstatě neděje a nebo obětují grafické pozlátko a na nových zařízení jen zlepší dohled, trochu textury a hotovo a to je případ i Metal Gearu.
-
Ty si fakt omezenec, jo máš pravdu, nadávej na staré konzole, tvůj mozek na víc evidentně nestačí, čau.
-
-
-
-
Nebuď směšnej. Za ten můžou nový konzole. Ty totiž v Africe a na Blízkym východě nemaj, takže všichni táhnou do Evropy, aby si je tu mohli sehnat. To dá přece rozum.
-
-
-
Z hernej stranky je hra absolutne paradna, z pribehovej mizerna.
Okrem zopar svetlych momentov mu chyba gradiacia a postrada akekolvek vyvrcholenie alebo aspon uspokojivy zaver. -
-
Nesouhlasím ani s jedním. K tomu "dokonalému" gameplay tam chybí daleko více interierů a infiltrací pevností/základen.
Příběh je diskuze na dlouho debatu, rozhodně to není nejlepší Metal Gear po příběhové stránce, ale nazývat to mizerným, to bych se neodvážil. -
-
Přesně, kéž by to bylo víc jako Ground Zeroes. ostatně Fox Engine září právě v interieréch.
-
-
-
Nedivím se že, někoho rozptyluje outfit Quiet přeci jenom hluchoněmá dívka ale opblečená jak ... *7* , ach ty japonci musí mít vždy všechno tak moc výstřední... kolikrát to není ku prospěchu věci. To už je stravitelnější ta střepina zaražená v Snakeově hlavě.
-
-
Tak hluchoněmá není jen z určitých důvodu nemůže mluvit, a důvod proč je tak oblečená to má a do celýho story to zapadá.
-
-
Ok, já to jenom moc nechápu ale to je vlastně fuk. ( Nemůže mluvit = nemá snad jazyk?) ... just sayin.
-
-
Jazyk má akorát z určitých důvodu nemůže promluvit nebudu tu házet Spoilery a polonahá chodí kvůli tomu že má v sobě parazity díky kterým přímá vodu kůží a potřebuje sluneční světlo aby přežila, nahrazují jí poškozený orgány.
-
-
No nic proti, ale debilnejsi duvod si Kojima nemohl vymyslet. Ne, ze by mi to vadilo, prave naopak Quiet je kus poradne baby, ale je to proste smesne duvod a je to jenom o tom aby vypadala tak neskutecne sexy.
-
-
Přesně, proto ty japonce nechápu žena jakákoli je pro ně vyobrazená tak aby napadla ty nejprimitivnější pudy chlapa... *7* Je to sexy možná je i hezká, ale je to na hlavu - jestli to mělo být hlavně na efekt, aby se proháněla po čirých stráních v bikininách a roztrhaných riflých prosím a děkuji za mínusy... vždy potěší. *14* *5*
Neřikám že se přes to nedovedu přenést ale svým způsobem mi to i vadí... nejen u téhle hry... tot vše. -
No jen si to namlouvejte *1* a omlouvejte to žánrem "sci-fi", když právě v tomto žánru jde vymyslet cokoliv, takže mohla mít klidně třeba oblečení z nějakých speciálních nanovláken, které propouštejí sluneční světlo, ale zároveň mohou být z jedné strany neprůhledné apod.
Prostě polonahá tam je z 99% proto, aby fungovala jako eye-candy a honící materiál (ať už si to přiznáte a nebo ne) - to, že je to jinak třeba propracovaná postava je věc druhá a v tomto směru ji nekritizuju. Jinak ale přesně kopíruje představy čerstvě pubertálních kluků *2*
Přitažlivé hrdinky mi nevadí (spíš naopak), ale tady už je to fakt trochu "přes čáru" a obhajoby jejího vzhledu mi přijdou velmi úsměvné a naivní :) -
Nevím jestli si to hrál ale ono to tam zapadá, protože ty parazity tam hrajou podstatnou roli v příběhu a není to něco co vymyslel Kojima jen kvůli ní aby tam mohla pobíhat polonahá. Její story linka patří k jedný z nej ve hře a i její cutscény a není to tím že pobíhá polonahá :D :D
-
Spatneho nic, jen ten duvod je jako kdyby ho vymyslelo decko ze zvlastni skolky. Chapu, ze je ta hra i zcasti sci-fi, ale tohke proste ne :-D a kdyz vidim, ze jsou i taci, kteri tohle Kojimovi zerou tak se proste nejde nesmat :-D
-
A co je na tom špatného? *4*
-
-
Děkuji, byl to zdá se zásadní spojler, takže už nemusím hrát? ty joo *8*
člověk se zeptá a je akorát vymflamován a pak se neptá a je pomalu vyspoilerován. Je to tak trochu má vina, já sem hodnotil její odvážnější obleček nechápu že jsme se ocitly zde... hmm... -
-
R-tard ? Tak trochu jo viď.
-
-
-
-
-
-
pustil jsem si to na pozadi, po chvili nakouknu, a co nevidim
plizi se tam po runwayi se psem po boku a nikdo ji (ho) nevidi, pure stealth *1* -
-
pure steath si z toho klidně udělat můžeš, ta hra nabízí cokoliv. Nebudeš chodit s parťákem, povypínaš si asistenty a věř mi, že to bude na tebe hardcore, takže lepší je brečet na foru.
-
-
mne stealth nebavi, ja se jen snazim pochopit koncept tyhle hry a kde nabrala absolutni hodnoceni
a protoze vidim jak to hraje autor recenze, tak mi to smysl nedava
stealth to neni, akce slaboucka (ai na urovni strasaka do zeli), pribeh komentujou taky jako pochybnej
jo, je to krasne udelany a plny roztomilych blbustek, ale vic tam nevidim -
-
co to je za debilní kecy? Stealth je tam naprosto parádní a můžeš to hrát jak chceš, absolutně jak chceš, nikdo tě nenutí sledovat červné stopy na mapě do jeskyně a pokud jednu stopu neuvidíš, tak se musíš vrátit zpátky. Co jebeš do A.I. Jedna z nejlepší A.I za poslední dobu, chyby se najdou vždy, je to hra a kdybys tam měl super-realistickou A.I, tak to prostě nedohraješ, je to pořád hra ty mudrlante...
Stealth tě nebaví, hra tě nezajimá, hru jsi nehrál, tak proč plácáš takové dementní sraačky o ničem?
Evidentně jsi hardcore pařan, který je skill až z toho přechazí zrak, takže co ti brání zapnout Metal Gear a projít to v základním oblečku s uspávací pistolkou nebo ještě lépe, je tam vodní pistolka, to je přesně pro takového hardcore pařana idealní. Já jsem rád za krabice, za tagovaní nepřátel psem, za asistenty, jelikož takhle to já průmerný hráč má šanci dohrát. -
-
no bez tlumiče tam šancí nemáš, jedině že bys stál na věží a střílel a střílel jako deebil, kterým beze sporu jsi. *15*
-
-
To myslíte vážně?
Čtyři mise, z toho jste byl schopen dokončit pouze jedinou... a děláte tu závěry? Moc nechápu o co vám jde. -
achievmenty ti nenabidnu, bud se spokojis s timhle
http://postimg.org/image/vm4nw42fn/
nebo mas smulu *5* -
samozřejmě ti to věřím, rád určitě nabídneš achievmenty jako argument debilee z RetardRace. A určitě jsi je všechny zabíjel i s Paz na zádech, že ano? *15*
-
samozřejmě ti to věřím, rád určitě nabídneš achievmenty jako argument debilee z RetardRace. A určitě jsi je všechny zabíjel i s Paz na zádech, že ano? *15*
-
ze tys to hral packou? ano, kdyz se jich objevilo vic najednou, schoval jsem se na par okamziku za neco, v tom vezeni me dokonce dokazala pred kulkama ochranit plachta hozena pres dratenej plot (sofistikovana ai stala na druhy strane 2 metry ode me, a s cervenou znackou nad hlavou se ji snazila marne prostrelit)
-
-
protoze to tady chvali horem dolem, usporadali 3 gamesplaye, a tvrdili, ze to je must try hra, ktera se da hrat ruznymi zpusoby (ja bych byl rad za akcni narez, kterej se jednoduse nekona), zkusil jsem ground zeroes, coz je demo tuctovy tps
asi nejdulezitejsi v tom tvym zbleptu je "za posledni dobu", protoze dneska je modni delat stupidni hry, tak naznak ai je u mlicnaku hned "nejlepsi" -
-
ano, zacal jsem s pistolkou, ale, a to bude pro tebe evidentne prekvapeni, hned z panaka na vezi jsem dostal samopal/utocnou pusku a z kazdyho dalsiho vypadnul taky samopal / 30 naboju, a protoze neni problem zabit na 3-6 kulek kazdou slepici, tak jsem mel k zabijeni vic nez dostatek prostredku
-
"nejdriv jsem je vystrilel jak slepice a podruhy jsem to chtel zkusit stealth na hard, ale vystrilel jsem je znova jak slepice"
To je lež *15* Hezky jsi se prokecl. Na hard v Ground Zeroes nedostaneš ani zbraň ale jen uspávačku, čili jsi se určitě nemohl prostřílet. Navíc na hard asi dva zásahy a jsi dead, v podstatě je to jako TPS na hard nehratelné.
Díky za potvrzení faktu, že jsi deebil... -
Nechápu pane n proč máte pořád potřebu znehodnocovat inteligenci PC Master Race. Na to tady stačí LV a další.
-
kdyby netvrdili, ze se to da hrat ruznymi zpusoby, a ze tam je vynikajici ai, ani bych to nezkousel, tomu ver
aby se nenachytal nekdo dalsi na tu propagandu, tak radsi uvadim veci na pravou miru
gamesplaye jsem videl tak hodinu, zbytek jsem mel jen na pozadi k poslechu, ground zeroes jsem hral tak dve hodiny, nejdriv jsem je vystrilel jak slepice a podruhy jsem to chtel zkusit stealth na hard, ale vystrilel jsem je znova jak slepice (nemam na to proste trpelivost, plizit se a tvarit se, ze je to napinavy, kdyz vim, ze odpor se nekona)
z toho posledniho gp jsem videl asi 15 minut, "plizeni" po betonu na letisti uz jsem se smal (o tom je vetsina hry, jako chytra horakyne schovana-neschovana), a pak jsem jeste koukal na usek okolo naky strazni veze... asi 4 vojaci, nas hrdina je 30? asi metru od nich, asi neviditelnej, jednomu da headshot, ostatni stoji jak prkna... zastreli jeste dalsi 2 a posledniho postreli, a co udela vynikajici AI? zacne splhat po zebriku
kdyby tam nejaka ai byla, cekal bych reakce asi nasledovne, slysim kulku a pada prede mnou mrtvola? smrdi to smrti, tak se schovam a zavolam posily -
co si vylizány nebo co? Co jsou to za proti-argumenty? Takže jsi očekávál akční nářez od stealth série, věnoval jsi tomu asi 5 hodin gameplay s Games. cz? Takže tobě už nedošlo po prvním shládnutí, že akční nářez se nekoná, jelikož tě většinou ustřílí? Ok, takže jsi dal druhý gameplay s Games.cz a zase to bylo moc stealthové a dokonce jsi koukl na třetí? Ok, nevíš co s časem. Dobrá, rozhodl ses na základě gameplay hru řešit a řešíš přesně co? Že Honza a Pavel to hráli moc stealthově s různýma vychytávkama? Honza předvedl různé řešení situací, neviděl jsi snad jak se kompletně proplížil na letiště a pak vzal zajatce? Neviděl jsi splnit misi jen pomocí helikoptéry a hrubé síly? Neviděl jsi vychytávky s umělýma vojákama? Neviděl jsi, jak Pavel zvládl svoji misi, aniž by byl spatřen. Co se ti na té hře sakra nezdá?
-
-
-
-
-
Už jen čekám, až nějakej magor vyzkouší vojenský fígle v nějakém otevřeném boji :D. Když mohou hráči závodních her jezdit v autě bez řidičáku a pak se diví, že ježdění je úplně jiný :D, to samé platí s těmito pseudo válečnými hrami. GTA taky inspirovalo několik šílenců, tak kolik jich půjde válčit proti Islamskému státu s talismanem MGS ;).
-
ale uz chapu, proc se to tak libi dobrovskymu, simulator pobihani krajinou
-
-
Chlapci díky, přesvědčili jste mě, že jsem udělal dobře, když jsem hru, kterou jem dostal ke grafice, prodal. FAKT by mě to nebavilo. Super hra? Jako inteligence nepřátel je fakt boží :D, stačí naházet pár umělých panďuláku před jejich xicht a vůbec jim to nevadí :D. Nebo v minulém gamesplay ta armáda tupců ve sklepě, nebo kde to bylo :D. Upřímně chápu, že to dost lidí baví, ono kvalitní hra na vojáčky s rozumným světem a inteligencí je jak šafránu :/. Za 14. dní další gamesplay o multiplayeru, ať se znovu pobavíme ;).
-
-
To je husty. Vazeni navstevnici, podivejte se prosim na tento vzacny ukaz - zivy "neckbeard" v divocine. Mame zde muze, pravdepodobne ve veku 20-30 let, morbidne obezniho (v prispevku se vyskytuje typicky logikus tlustochus), ktery nejenze dobrovolne kouka na hodinu a pul dlouhy gamesplaye, ktery ho nebavi, ale dokonce si ukousne nekolik minut sveho volneho casu, aby napsal odstavec o hre, ktera ho absolutne nezajima, jak je spatna.
-
-
pustit si gamesplay neznamena nutne se na nej koukat (ja je casto jen posloucham a sem tam nakouknu)
koukat na na to komplet je ztrata casu, mne se vic libilo, kdyz tu p.d. zkousel vlastni format (napriklad darkmod, trvalo to 15 minut, to bylo stravitelnejsi)
ale to prej bylo moc prace (takhle u toho nejspis stravi stejne nebo min casu, protoze to nemusi editovat, ale vysledek je rozplizlost) -
-
Hra me nebavi -> neklikam na gameplay -> nepisu do diskuze.
To by ovsem bylo racionalni uvazovani, zde mame neckbearda, kteremu tuk vlezl na mozek, takze sekvence akci se meni na: Hra me nebavi -> klikam na gameplay -> pisu do diskuze, abych lidem vysvetlil, proc se jim hra nema libit. -
-
nejdriv musim zjistit, ze me hra nebavi a k tomu jsou tyhle gp docela dostatecny voditko
nerikam jim, proc se jim nema libit, rikam, co se nelibi mne a komu se to nelibi taky, at to ani nezkousi (usetri si ztratu casu s demem a gamesplayem)
jo a nekdy me bavi olejnika i jenom poslouchat, i kdyz nesdilim jeho vkus v ramci her, tak se mi libi jeho zapal, a ze pridava i informace okolo
-
-
-
dle příspěvku koukal i na minulý gameplay a ten trval dvě hoďky....
-
-
https://youtu.be/oxUkrycAauc?list=PLDmZhPdI8SkfHzpuv2L31t296uxEmftMK&t=2646
-
-
To už je dávno opravené ty troubo.
-
-
*15* fakt? Jak chceš opravit absenci A.I. Jinak patche CDP hru neopravují, ale rozbíjí
-
-
Něco jiného je zaklínač a něco jiného je vojenská hra. Ano je divný a docela trapný, že potvory v W3 neumí plavat, ale ve stealth akci stačí hodit umělý panáky a pak je postřílet? :D Nebo dělat, jak se plížím :D, nebo ta krabice? :D Chápu není to realistická hra, ale všechno kolem jo, tak proč i ta grafika není taková stylicky upravená? Proč to lidem nevadí? Protože buď by to lidi nehráli, neboť by to bylo pro ně moc těžké, nebo a to je horší, vývojáři neumí ve většině her rozumnou A.I. Bohužel většině stačí dostat nějaký zmetek, suprové promo nejlepší recenze a pak spokojenost hráčů se nese na vlně pozitiva. Na takové vlvně jsem byl například u hry Assassin Black Flag. Hra mě v době vydaní děsně bavila a hodně jsem přehlížel chyby, taky drahá hra tak to člověk chce vytežit do maxima. Hra mě po X hodinách přestala bavit, vrátil jsem se k ní po cca půl roce a rval jsem si vlasy, jak jsem takovou pípovinu mohl hrát. AI pro retardovaný, chování postavy neintuitivní, neustále chození někam jinam, než jsem požadoval, až jsem hru odložil úplně. Těch příkaldů by bylo víc a pevně věřím, že to má víc lidí. Pak je extrém, kdy hráči musejí dohrát hru na 100% vysbírat všechny trofeje a všechny Gčka...
-
-
tak jede konvoj a před tebou jsou panáci(navíc hodně podobní lidem) Co jako řidič uděláš? Projedeš a budeš riskovat třeba miny nebo zastavíš a zkontruluješ situaci, když máš plný konvoj vojáku + těžkou techniku. Dle mého je lepší neriskovat miny na silnici a kouknout na panáky :)
Já tuhle misi dělal asi 20 krát, ti panáci mě nenapadli, osobně jsem to řešil kompletním stealthem na letiště, pak stealth a fulton nakládák a pokaždé mě načapali, takže jsem musel odlákat ty lebkouny a až teprve fulton. Pak útěk. Teď jsem viděl jak ladně to hrál Honza a bylo to úplně o něčem jiném.
Jinak A.I je na medium výborná, pořád kotrolují, řeší přes vysílačky, maji hodně slušná dohled, kontrolují i náznaky. Osobně si myslím, že to na hard nedohraji.
-
-
-
-
-
-
Nechápu, proč piráty neomezej nějak víc, jako třeba ten škorpion v Serious Sam, ale ustřihnou jim jen kousek hry.
-
-
Prej neomezej víc, nestačí že ten Crack co je nejede zatím na starčích Phenomech II, to je myslím celkem velké omezení plus nějaká ta I5 taky hapruje... ono narvali spoustu nesmyslnejch prachů do Denuva a beztak im to je a vždy bylo k hofnu. http://cdr.cz/clanek/mela-vydrzet-roky-3dm-se-povedlo-cracknout-neprolomitelnou-ochranu-denuvo
-