Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • at si to toci kdy chce
  • jonatan.hanzlik
    Paráda :-) Tohle mě bavilo :-)
  • Omg, takovy keci u toho... radsi to nekomentuj vubec. To se neda poslouchat voe...
  • Darm Mod rulez. *4*
  • Ahoj, mam the dark mod, po spusteni nejsem schopen nastavit parametry. Ikony menu jsou vicemene mimo obrazovku. jak nastavit rozliseni? dekuji daniel borek
  • Horst_Fuchs
    Pojem clockpunk jsem pravda v životě neslyšel, ale jako starej scifista ti můžu říct, že Já robot není žádný cyberpunk ani omylem.
    Cyberpunk defacto založil až William Gibson o pár let později. V kyberpunku jde vždy především o techniku v blízké budoucnosti, a nemusí to být nutně počítače a síť. Typické postavy jsou tu nejrůznější lidé na okraji společnosti, hackeři a zločinci. Výjímkou nejsou ani cyberpunkové knihy odehrávající se v postapokalyptickém světě.

    Steampunk není tak úplně o páře.
    Obecně jde o romány scifi či fantasy odehrávající se ve světě připomínajícím naše 19. století, často taky v 19. století, které je díky pozměněné historii velmi odlišné od reálného; první steampunkové knihy od pár amerických autorů se zabývaly právě alternativní historií.
  • zdeeneek
    Ne kazdej nakupuje na torrentech nebo ma tolik penez, aby si mohl bez rozmysleni koupit kazdou hru, ktera vyjde. Hodinovy letsplaye (jako jsou treba na hrej.cz) sleduju pravidelne a uz jsem diky nim koupil dve hry, ktery by me jinak asi nezaujaly a nekolikrat jsem diky nim usetril, protoze jsem naopak zjistil, ze by me hra, kterou jsem chtel puvodne koupit, vubec nebavila. Ja u letsplayu vecerim a piju kafe, takze ztrata casu sledovanim neni zadna ...
  • Tilwaen
    No, SC2... Už jen u Wings of Liberty je ta kampaň tak kvalitní (a vcelku i dlouhá), že vydá bez problémů za samostatnou hru. Heart of the Swarm jakbysmet. Je ale pravda, že cenu by tak natahovat nemuseli.
  • Pokud se domnivas, ze dnesni hry se "stale zlepsuji" a ze "herní mechanismy byly neohrabané, příběhy fádní, obtížnost frustrujicí", tak jsme oba naprosto rozdilni - diky bohu. Je videt, ten posun, v 90 letech bylo prumerne IQ hrace cca 120 (coz souvisi s tim, ze PC byla exklusivita, ktera nebyla pro kazdeho) a dnes je to rekl bych okolo 95. Z toho vyplyva, ze opravdu starsi hry dnesni hrace nemohou oslovit, protoze je nedokazi pohopit.
  • Hele, hral jsi treba BG2 +TOB, Gothica 2 + NOTR, Betrayl at Krondor, Doom 2, Hexen atd. Ty hry, pokud nehrajes s navodem Te s klidem zabavi i na vice nez 80 hodin a rozhodne nejsou stereotypni. Vse zalezi na tom, jak je hra udelana. A co se tyce zbytku Tveho prispevku: "Byla by škoda zakrnět u jedné hry na několik měsíců, když si můžeš zahrát vícero kvalitních, zajímavých titulů, které dohraješ v rozumném čase. " Tak to proste mluvi za vse. Ty jsi dite dnesni doby, ktere nedokaze u niceho vydrzet dele, nez par hodim. Idealni je napr. StarCraft 2, kdy 1. hru rozdelili na 3 dily a ted kazdy dil lidem prodavaji za cenu samostatne hry. Pro Tebe cim vice tim lepe. Gratuluji.
  • LeMrosh
    Dobrá práce Dobrovský :)
  • Za mě jasně Thief. Rád hraju tak aby mě celou dobu nešlo vidět a abych nikoho nezabil a to v Thiefovi šlo. V dishonored ale bylo takové hraní pro mě celkem nuda jelikož tam bylo hodně schopností které přímo vybízely někoho nějak zajímavě zabít. Hra mě vlastně "potrestala" za to že jsem dobrák protože kdybych zabíjel, byl by negativnější konec což jsem nechtěl...
    Každopádně obě hry mají zajímavou atmosféru.
  • Stejně je to všechno jen součást subžánru shitpunk. *6*
  • Joudo, to je přece nesmysl. Málokterá hra člověka doopravdy zabaví na 80 hodin, aniž by nezačala být stereotypní (beru výjimky typu sandboxovek či her jako jsou Dota 2 apod). Když hraju střílečku jako je Call Of Juares: Gunslinger, pak ji nechci hrát dlouho - chci aby mě příběh hnal kupředu, chci, aby mi hra nabízela nové mechanismy, kladla nové překážky, ale nikdy to nesmí být na úkor zábavnosti. Byla by škoda zakrnět u jedné hry na několik měsíců, když si můžeš zahrát vícero kvalitních, zajímavých titulů, které dohraješ v rozumném čase. Marketing do toho nepleť, NESové hry šly dohrát třeba i za šest minut, když už člověk věděl jak na to. Délka hry není směrodatným ukazatelem kvality.
  • Já mám zase problém v tom, že mne zaujme málokterá moderní hra. Naposledy to byl díky ukrutné atmosféře strýček STALKER. Herní mechanismy se zjednodušují jako na bežicím páse. Když si vzpomenu na Jagged Alliance 2 a všechny ty serepetičky co hra obsahovala, tak musí jeden zaplakat. Příběhy byly v té době fádní? V té době to bylo něco nového, to dnes je to už jenom vyčpelá hra na "zachránce civilizace"
  • Podle mě se hry stále zlepšují. Málokterá starší hra dokáže dnešního hráče zaujmout - herní mechanismy byly neohrabané, příběhy fádní, obtížnost frustrujicí. Jediný problém je ten, že si dneska člověk má opravdu z čeho vybírat a je z toho rozmlsaný, za což můžeme poděkovat internetu. Hudba dopadla podobně :)
  • nejlepš je Kyberpunk!!
  • ty definuješ punk jako svět? Mně je ... (no ani raději nezminovat)a jsem zažitý v tom, že je to synonymum odporu vůči kryptofašistycké společnosti a jiné aristokratické havěti
  • Inquisitor
    Na to jsem taky nepřišel, ale možná to ani nejde. Dveře jsou neaktivní, leda že by někde byla skrytá páka.
  • Inquisitor
    Já myslel v zábavnosti. Jinak je Corvo jasně ve výhodě, to jo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit