Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • up_er
    skvelej napad, Pavel na gameplay ma fakt talent tohle se povedlo jent tak dal:)
    • Vrook
      Souhlasim s tim, že je to fajn nápad a mělo by přijít víc podobnejch videí, ale vysvětli mi, co znamená mít talent na gameplay. *15*
      • Z videa jsem sice viděl jen tak pět minut, ale zkusím si tipnout... třeba že hraje plynule, nikde se zbytečně nezdržuje, nedělá zbytečně nějaký blbiny apod.?
        • Vrook
          LOL a na to je třeba talent? Já chápu, co tim tak zhruba chtěl OP říct nebo respektive vim, jak to myslel, ale slovo talent je v tomhle případě naprosto zcestnej. *3*
          • Není, protože udělat v dnešní době PewDiePie píčusů apod. normální Let's Play je vzácnost, takže to jistý talent vyžaduje.
  • Dobrej počin a opět jsem se pobavil :) Dneska už bych Thiefa asi nedohrál (ale byly to zlatý časy), i s DarkMod jsem měl tuhle docela problémy, holt stárnem, tvarohovatíme a otupujou nám smysly i reflexy (prostě mozek dementní ;)). Tak, jako jsem docela rád za restartovanýho TombRaidera tak se nebudu zlobit na restartovanýho Thiefa, aspoň si ho budu moci zahrát i pupkatý fotři (rozuměj pamětníci) jako já :D

    Na druhou stranu souhlasim s názorem, že dnešní (nejen) AAA hry jsou zkrátka podřízený krutejm pravidlům byznysu a musej se prodávat, tzn. je potřeba zacílit na co největší skupinu a nejsnažší cesta, jak toho dosáhnout, je - bohužel - udělat hru až dětsky lehkou :/
    • Ale vždyť většina her má nastavení obtížnosti, ne?
      • wenceslaus
        Která většinou spočívá v tom, že je tam víc nepřátel... :-/ Design hry se tím moc nezmění.
        • To si nemyslím, např. u COD-podobných her jde klidně dát 50x víc nepřátel, ale ne u většiny her... Často třeba dávají větší dohled nepřátel, slyší víc,víc prohledávají, mají přesnější mušku apod.

          Jako hry vícekrat hraju jen minimálně a u těch, které jsem hrál víckrát jsem postřehl spíš ty věci, co jsem napsal výše...
          • Ono dřív NPC utrpěly AI a tak stačilo zvýšit jim s obtížností počet hitpointů a peklo bylo na světě.
    • Mart9
      Dětsky lehkou... a to je špatně? Doba se posunula, ti, co tehdy chodili do školy a měli fůru času trápit se u jedné mise Thiefa půl dne, dnes chodí do práce a chtějí si zahrát hru, která odsýpá a dobře se hraje a při nějakém zaseknutí jsou nasraní, protože tím zbytečně ztratí čas, místo toho, aby si dobře zahráli. Hra musí být zábava a ne že se u toho člověk bude trápit jako Pavel ve videu.
      • No. a chudáci my, co pořád chodíme do školy a hrajeme s*ačky :)
      • wenceslaus
        Nejde mi o to, dohrát ve volném čase co nejvíce her. To, že s zaseknu mi tolik nevadí. Není to příjemné, ale kdyby to nebezpečí vůbec nebylo, neměl bych pocit, že na mě jako hráči vůbec záleží, a raději bych se podíval na film.
        Mluvím i o těch delších zásecích - prostě ve hře neočekávám jen odměny lehký postup. Taková hra by byla skoro ztráta času :-)
        Mimo to, pokud si někdo řekne, že si zahraje Thiefa tak, aby všechny maximálně omráčil („čistě“), tak se tím rozhodně netrápí, jinak by si takovej cíl sám nestanovil.
        • presne to rikam o vsech nehrach, proc se ty lidi radsi nedivaj na filmy, kdyz chtej "vyhrat" (dostat se na konec) bez jakyhokoliv odporu...
      • Hele, mluv za sebe a nemluv za druhé. Chodím do práce, do toho x miliónů dalších povinností, ale rozhodně mi nedělá problém v nějaké hře X krát chcípnout. Potřebuju výzvu a né jenom držet W a klikat myškou.
        • Mart9
          Řekl bych, že mluvím za většinu. Proto také vychází hry, jaké vychází, a o tom je ten první příspěvek v tomto vláknu, na který jsem reagoval.
          • Ne, za většinu skutečně nemluvíš, pokud teda nejsi novodobý Dolfi nebo Stalin. Hry jsou v tak zbědovaném stavu proto, neb firmy které je vydávají mají zájem pouze o rychlý zisk. Konec tečka.
            • Pokud se domnivas, ze dnesni hry se "stale zlepsuji" a ze "herní mechanismy byly neohrabané, příběhy fádní, obtížnost frustrujicí", tak jsme oba naprosto rozdilni - diky bohu. Je videt, ten posun, v 90 letech bylo prumerne IQ hrace cca 120 (coz souvisi s tim, ze PC byla exklusivita, ktera nebyla pro kazdeho) a dnes je to rekl bych okolo 95. Z toho vyplyva, ze opravdu starsi hry dnesni hrace nemohou oslovit, protoze je nedokazi pohopit.
            • Já mám zase problém v tom, že mne zaujme málokterá moderní hra. Naposledy to byl díky ukrutné atmosféře strýček STALKER. Herní mechanismy se zjednodušují jako na bežicím páse. Když si vzpomenu na Jagged Alliance 2 a všechny ty serepetičky co hra obsahovala, tak musí jeden zaplakat. Příběhy byly v té době fádní? V té době to bylo něco nového, to dnes je to už jenom vyčpelá hra na "zachránce civilizace"
            • Podle mě se hry stále zlepšují. Málokterá starší hra dokáže dnešního hráče zaujmout - herní mechanismy byly neohrabané, příběhy fádní, obtížnost frustrujicí. Jediný problém je ten, že si dneska člověk má opravdu z čeho vybírat a je z toho rozmlsaný, za což můžeme poděkovat internetu. Hudba dopadla podobně :)
          • No, kdyz mluvis za tu vetsinu, tak ciste statisticky je inteligence (reprezentovana IQ) normalne rozlozena zhruba s N(100,12), dale pokud prijmeme predpoklad, ze moralne na vysi je cca 75% obyvatelstva a jedna se o 2 nezavisle veliciny, pak moralnich a zaroven inteligentnich lidi (IQ>110) je v nasi populaci cca 16% lidi. Takze vetsina jsou bud vice ci mene tupi, nebo svin*, pripadne tupe svin*. Takze do ktere kategorie se presne radis? *3*
            • To by odpovidalo. I kdyz, osobne bych Te zaradil do kategorie 4.
            • Mart9
              sem nepřející svin*
          • ne nemluvíš za většinu, hry vychází takové, jako vychází, protože žijeme v eknomice tržního hospodářství. A pak se tu chlubte věkem a vzděláním... *7*
            • Black_Hand
              no a ted jsem navic prisel na to, proc nektere souboje byly tak tezke. neuvedomil jsem si silu jedne mechaniky. ted to jde jeste lepe :). nastesti to ale neni automaticke a porad si muzu velmi lehce nabit kokos.
            • Black_Hand
              kratsi hry proc ne. jednodussi na dohrani proc ne. semtam takove hry hraju, ale neuspech je pro me dulezity. moc casu na hry uz nemam, ale kdyz si nejaky najdu, tak pro urcity druh her potrebuju urcitou miru vyzvy a take adekvatni obtiznostni krivku. ted hraju noveho shadow warriora. hraju na hard s pokrocilym ovladanim katany (lze nastavit v menu). narazil jsem zatim jen na 3-4 opravdu narocne momenty, kde jsem umrel tak 15x. pro tento typ her je to pro me prijemna mira, i kdyz bych asi sel dokonce do insane obtiznosti, pokud bych mel vice casu. i tak to ale neznamena, ze neumiram. za level umru hned nekolikrat. potrebuju mit totiz pocit, ze nerezam do papundeklovych panacu, kteri se me ani nemohou dotknout. pokud jde o shadow warriora, tak tam to sedi. a u thiefa to taky sedi. jak se mam citit jako mistr zlodej, kdyz se vsichni chovaji jak natvrdli voresi? hra jako the walking dead to nepotrebuje, ale napr. nechci aby hack'n'slash hry byly jako diablo 3, kde normal jen plytva casem hrace, protoze po nem nechce aby hral alespon trochu schopne a tedy se citil alespon trochu schopne :\. extremni jednoduchost muze degradovat kratsi zazitek, ktery by mohl byt s vyssi obtiznosti intenzivnejsi, o coz u kratsi hry casto jde.
            • wenceslaus
              Nevíš, o čem mluvíš, Mart9. Nikdo se doopravdy nechce zaseknout, nebo umřít, ztratit body atd.... ale ta možnost je pro dost lidí důležitá.
              Navíc je pěkný, když hned uvádíš 5 hodin, aby to dobře znělo :-) ale třeba ten příklad z recenze, který si uvedl jako příklad trápení se, ukazuje, že celou misi dohrál za 4 hodiny, ne?
              Nedělj z lidí, kteří hrajou s nějakou obtížností sebemrskačský exoty.
              V životě řešíš úplně jiný problémy. Já nevím jak ty, ale King Tigery, Draky, nebo nemrtvé v reálu moc nepotkávám.
              To, co píšeš je vlastně docela dost demagogie.
            • Mart9
              Většina chce hry hrát a ne se v nich na 5 hodin zaseknout. Takže mluvím za většinu. Samozřejmě jsou tady pak různí divní fajnšmekři, kteří raději než problémy v životě řeší problémy ve hře.
      • Jsi lama, mam 2 deti a hraji vecer max. 2 hodiny mezi 9-11. A v soucasnosti hry (jen RPG) hraji zasadne bud na nejtezsi obtiznost nebo o jednu nizsi a jeste si tam davam mody, ktere hru pokud mozno zrealni (napr. Skyrim). Hra musi byt vyzva, aby bavila. Staci 2-3 hry za rok, ale musi byt kvalitni. Dnesni lide jsou nenazrani a musi jich hrat desitky, proto prumerna delka hry se zkratila na cca 8-10 hodin. Hold kvantita vitezi nad kvalitou - tomu se rika konzumni spolecnost.
        • Omlouvám se, chtěl jsem říct, že já, Anonym se dvěma dětmi, jsem lama.
        • ...potěš koště.
      • C-BEAM
        nie je to špatne pokial k týmto masovkám existuje alternatíva. Druhá otázka je to čo si predstavuješ pod zábavou a čo pod obtiažnosťou. To je akoby si povedal ľuďom čo hrajú šachy, že sa chovajú ako decká čo majú plno času a mali by hrať radšej karty lebo je to rýchlejšie. Jednoducho je to nezmysel. Niekoho jednoducho primitívna jednoduchá hra nebaví, to že rýchlo odsýpa s minimom námahy mu neposkytuje žiadne uspokojenie. Toto nie je o veku a množstve času ale čisto o osobných preferenciách.
        • Mart9
          Vůbec si to nepochopil. Mluvím o složitosti her a tím pádem zásecích v nich, kdy něco buď nemůžeš vyřešit, nebo se přes něco někam nemůžeš dostat. To je pak ta ztráta času, když u toho 4 hodiny sedíš zbytečně. Když hraješ šachy, tak prostě hraješ šachy.

          Dám jeden příklad: Před pár dny jsem měl rozehraný SWAT 4, k postupu do další mise potřebuješ určitý počet bodů v hodnocení a já jsem jednu misi hrál snad 15x v součtu snad 8 hodin. To je prostě peklo, pak seš strašně znechucenej, až tě ta hra přestane bavit, protože to hraješ pořád dokola a víš, že si za těch 8 hodin mohl být dávno někde jinde, ale jestli tam chceš, musíš tu misi prostě splnit a protrápit se. Hrůza.
          • C-BEAM
            obávam sa, že ja nie som ten kto nepochopil *7*

            to že TY nedokážeš niečo vyriešiť, to že TY sa niekam nemôžeš dostať a stráviš na tom hodiny neznamená, že rovnako je to u iných. A pokial ti robil problém Swat4 tak to by si sa k takému Swat 3 nemal ani len približovať *1* Znovu platí, že pokial vieš čo robíš, rozumieš tomu čo robíš a vieš správne reagovať, môže odsýpať i hra ako je SWAT.
            • C-BEAM
              ja sa nikomu neposmievam, v prvom komentári som naznačil, že s jednoduchými hrami nemám problém ak je k ním alternatíva, nech si každý vyberie čo sa mu hodí.
            • Mart9
              Byl to příklad. Ten SWAT jsem si zahrál znovu asi po 7 letech a bylo znát, že člověk už nehraje tolik, jako před lety. Prve jsem se tam nezasekl. To ovšem ty, který můžeš evidentně hrát 8 hodin denně a pak se posmívat těm, kteří tolik "natrénováno" nemají, nemůžeš pochopit...
      • Přesně. Donedávna jsem dokázal nadávat na to, že stále víc a víc her jde dohrát za 1-2 odpoledne, až jsem najednou zjistil, že mi to vlastně vyhovuje a jakmile je nějaká hra opravdu dlouhá nebo obtížná, tak je mi to spíš na obtíž. Volný čas je nedostatkové zboží.
        • No jo, ale cenou za to je, ze dement*s. Vsechny ty zjednodusovatka, ktere ulehcuji lidem zivot, vedou pouze k tomu, ze clovek neni nucen a pozdeji i schopen pouzivat vlastni mozek/pamet/schopnosti. Protoze ne nadarmo se rika, horko na cvicisti, lehko na bojisti.
          • Tohle mi snad ani nestojí za reakci, navíc když připočítám i Tvůj příspěvek níže. Pac a pusu. :-*
            • Tilwaen
              No, SC2... Už jen u Wings of Liberty je ta kampaň tak kvalitní (a vcelku i dlouhá), že vydá bez problémů za samostatnou hru. Heart of the Swarm jakbysmet. Je ale pravda, že cenu by tak natahovat nemuseli.
            • Hele, hral jsi treba BG2 +TOB, Gothica 2 + NOTR, Betrayl at Krondor, Doom 2, Hexen atd. Ty hry, pokud nehrajes s navodem Te s klidem zabavi i na vice nez 80 hodin a rozhodne nejsou stereotypni. Vse zalezi na tom, jak je hra udelana. A co se tyce zbytku Tveho prispevku: "Byla by škoda zakrnět u jedné hry na několik měsíců, když si můžeš zahrát vícero kvalitních, zajímavých titulů, které dohraješ v rozumném čase. " Tak to proste mluvi za vse. Ty jsi dite dnesni doby, ktere nedokaze u niceho vydrzet dele, nez par hodim. Idealni je napr. StarCraft 2, kdy 1. hru rozdelili na 3 dily a ted kazdy dil lidem prodavaji za cenu samostatne hry. Pro Tebe cim vice tim lepe. Gratuluji.
            • Joudo, to je přece nesmysl. Málokterá hra člověka doopravdy zabaví na 80 hodin, aniž by nezačala být stereotypní (beru výjimky typu sandboxovek či her jako jsou Dota 2 apod). Když hraju střílečku jako je Call Of Juares: Gunslinger, pak ji nechci hrát dlouho - chci aby mě příběh hnal kupředu, chci, aby mi hra nabízela nové mechanismy, kladla nové překážky, ale nikdy to nesmí být na úkor zábavnosti. Byla by škoda zakrnět u jedné hry na několik měsíců, když si můžeš zahrát vícero kvalitních, zajímavých titulů, které dohraješ v rozumném čase. Marketing do toho nepleť, NESové hry šly dohrát třeba i za šest minut, když už člověk věděl jak na to. Délka hry není směrodatným ukazatelem kvality.
            • Hele Hermeline, ty mi pripominas typickeho konzumenta marketingu a Mart9 marketingoveho guru. Nejak se jim podarilo lidem prodat, ze je lepsi zahrat si 10 her, kde kazda trva 8 hodin, nez mit jednu, ktera trva 80 hodin. Financne je to z pohledu uzivatele rozhodne naopak - 10 her Te vyjde treba na 8 tisic, kdezto jedna kvalitni hra na 800 Kc. Takze zkus pouzivat tu kouli co mas na krku i k necemu jinemu nez k noseni cepice.
  • JohnyTheZik
    Pavel je vybornej proste :D..
  • Pro poradek – letsplaye nesleduju. Ale Pavluv jsem si pustil (precejenom LEVEL jsou pro me z valny casti prave jeho texty – CHVALIM). A byt jsem si pri sledovani sam zpocatku pripadal celkem trapne, tak po celym shlidnuti to zase az takovej prusvih nebyl. Ale porad je to jenom letsplay a tech par vet z mezivstupu zaujalo o neco vic nez samotny hrani :)
    • jindra.veliky
      ja se prave pres ten zacatakej nedostal *15* ale az tam bude nejaka, pro me, zajimavejsi serie, tak zkusim celej dil *6*
  • Lidi, neštvěte mě! Mě se tenhle formát moc líbí, díval jsem se na to rovnou dvakrát - podruhé se tu zastavil můj třináctiletý bratr a i jeho to velice pobavilo, dokonce prohlásil, že by si Thiefa chtěl vyzkoušet. Stopáž do 20 minut je ideální, sestříhání nejzajímavějších momentů a nejvtipnějších komentářů mi příjde velice zajímavé. Někdo tady vytahoval hrej.cz, ale tam mám často problém s tím, že se nevydržím hodinu dívat, jak hrajou nějakou blbost, tudíž zvládám tak maximálně jejich retra apod. Gamesácký formát je rozhodně atraktivnější a hravější. Rozhodně doufám, že se dočkáme i dalších "gamesplayů", protože přesně tohle jsem vysnil už před nějakou dobou a konečně jsem se dočkal debutu. Tak jen houšť a koho tohle nebaví, nechť ať zrak obrátí - já dávám palec nahoru (jeden, ale kdyby to šlo, dám klidně deset).
  • Zpočátku jsem si říkal bože to snad ne, neb na lets playe fakt nejsem, ale nakonec dobrý. Uchopil jsi to pěkně Pavle. Díky.
  • Jedno zatmění za druhým :D
  • Inquisitor
    Dark mod je skvělej, hraju často. Jinak pěkně Pavel toho týpka na začátku zhasnul :D
  • Kedaro
    Při tom nahánění, strážným v temné chodbě v darkmodu, vedle mě praskla PET láhev a skoro jsem se podělal.

    Pokud jde o video, střih a živé vsuvky mezi gameplayem dobré. Děláte to po svém, alespoň se lišíte. Taky je fajn, že se dozvím o té hře něco, co jsem předtím nevěděl.
  • C-BEAM
    fajn komentár *1* príjemné video nabité nostalgiou a dúfam, že ich bude viac. Môžem potrvrdiť čo spomýnaš ohladne zvukov v thiefovi 1 (rovnako to platí pre dvojku), úsilie čo looking glass vložil do zvukov je v dobrom zmysle skoro až chorobné, je tam okolo 7000 zvukových záznamov, bez nich by thief jednoducho nebol tým čím je. Najradšej mám hlášky stráží, opilecké keci, dialógy, popevky atď. Musel som sa zasmiať keď som chcel jedného omráčiť ale zbadal ma tam stáť s obuškom v ruku, tak sa iba zasmial, vytiahol meč a povedal niečo v zmysle : "ty si ma chcel utĺcť klackem ?" *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit