Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Bacha zachvíly se budou ohánět, DLC *16*
  • Morraw
    Další takový co neví, jak to ve For Honor funguje.
  • klasicka novackovska iluze, pockej na end game, co budes delat, kdyz uz nebudes mit kam levelovat a vsichni okolo si zaplati lepsi gear? jenom brecet
  • Jack1947
    Vždyt jo P2P nebo grind nic jiného to není *3* ale nevadí hlavně že baví ( zatím)
  • To co tu píšeš naznačuje, že si tu hru nehrál, a nebo že tě prostě nebavila :-) I to se stane.. Každopádně pro lidi, kteří se zamilují do soubojového systému je ta hra úplně supr a "worth every penny" Mluvím z vlastní zkušenosti. A co se týká mikrotransakcí.. Upřímně nevíš o čem mluvíš.. V té hře nemusíš vůbec nic takového řešit.. ta možnost tam je, ale je to zbytečné.. Herní měny má člověk víc než potřebuje a to ikdyž nehraje víc než hodinu denně. Jelikož aby člověk mohl herní měnu utratit, musí nejdřív levelit postavu a tu nejde levelit jinak než hraním, a hraním vyděláváte peníze :-) A aspoň má člověk proč hrát, aby si vydělal na nějakou ptákovinu, co hru stejně neovlivňuje.. w/e
  • Morraw
    "kde jedna chyba a je po zabavnem gameplayi, protoze vas protivnik uz nepusti ke slovu" - dobrá blbost.
  • To s vytesnovanim vzpominek je dost mozne, ale nevysvetluje proc se porad vic bavim u tech starych klasik nez u dnesnich her.
  • Rejsek
    "Mohly vznikat" je relativní pojem. Můžeš mít peněz kolik chceš, ale pokud nebude nějaký neotřelý a revoluční tvůrčí nápad, dostaneš za ty prachy pořád jen tuctovou hru. Nemusí být špatná, ale taky nebude bůhví co.
  • jamar28
    Ty jo, to bych se dal na podnikání, kdyby to takhle fungovalo. Třeba bych začal malovat nějaké bezcenné mazanice a lidi by to kupovali jako šílení, protože já to nabízím, takže oni to přece musí chtít. *1*
  • Rejsek
    Je mi tě líto, tak se ti to pokusím vysvětlit. Pokud se chystáš někde otevřít krám, tak si zjistíš, jaká je v daném místě poptávka po tom co chceš prodávat (případně konkurence, která by už tu poptávku uspokojila a tudíž snížila tvé šance na zisk). U her je to trochu jiné ale z principu stejné. Ubisoft u her s ingame shopem a DLC asi zjistil, že tenhle model funguje a tak dělá tyhle hry, protože jsou rentabilní. Proč myslíš, že se třeba z CoD stala franšíza a vychází defacto každý rok? Protože to lidi kupovali a kupují bez ohledu na to co si myslí diskutéři tady na games ;)
    Tvá hloupá logika "Jinými slovy, když nikdo nebude dělat nějaký konkrétní "dobrý" styl her, tak si je ani nikdo nebude moci chtít koupit. Proto nabídka určuje poptávku." by vycházela z nějakého podivného paralelního světa, kde by byli tvůrci jasnovidci a dělali hry, které by se líbily úplně všem, což je neskutečná blbost.

    /edit: zjednodušeně řečeno Ubisoft zjistil, že se tituly s tímto obchodním modelem vyplácí (je po nich poptávka) a proto jsou teď v jeho nabídce. Až to lidi začne štvát a přestanou to kupovat (sníží se poptávka) Ubisoft začne dělat něco jiného (po čem poptávka je) aby si udržel zisky (tzn bude nabízet to, o co je zájem). Tyhle multiplayer coop hry typu Division, For Honor a GRW mají přidáváním obsahu jen udržet lidi u hry a dodatečný obsah (skiny atd) má nutit lidi utrácet. A lidi to poslušně dělají.

    Stačí ti to takhle? *3*
  • Del0, víš o tom, že nikoho nezajímá tvůj názor, že? Obzvlášť tyhle stupidní kecy o objektivní pravdě.
  • "kdy naposledy vysla opravdu skvela, komplexni hra s presahem, ktera by se mohla honosit tremi acky?"

    Pokud to berete doslova, tak taková hra nevyšla nikdy, protože se vývojáři nikdy nezavděčí všem.

    A pokud si myslíte, že "kdysi se dělali lepší hry", tak jste na omylu, to vás jenom klame vaše pamět...
    Klidně si o tom může přečíst studie od psychologů, časem pamět vytěsňuje nepříjemné vzpomínky a zůstávají jenom ty hezké (od toho člověk má pocit, že kdysi vznikali jenom dobré hry).
  • ^ řekl člověk, co nezná ani základy z ekonomie.
  • Neříkal jsem, že se nenajdou vyjímky... ale jak jsem řekl VĚTŠINA aktivních hráčů jsou teenageři. Přece jenom na to mají více času než dospělý a pracující člověk.
  • Jack1947
    Vlhkej sen o mikrotransakcích a středověkým balastu a pletenci, okay mate *1*

    Nefunkční hlavní složka ejj, škoda mluvit... to vše za plnou cenu (přepálenou hehe)
  • Nenavist proto, ze by mohly vznikat s takovymi rozpocty vynikajici hry. Rekni, kdy naposledy vysla opravdu skvela, komplexni hra s presahem, ktera by se mohla honosit tremi acky?
    A mas pravdu, neni, taky jsem nikdy nebyl, ale situace v hernim prumyslu muze byt daleko lepsi, kdyby se hracsky plebs zacal zajimat. Koneckoncu, travi hranim cas.
  • Rejsek
    Nevím, proč někdo vůbec zmiňuje slovo "nenávist" *4* Asi se mezi hráči rozmáhá nějaký falešný pocit "práva na kvalitní hry", ale nic takového není. Věci se vyrábí špatné i dobré a na tobě je jestli si je koupíš nebo ne. A pokud si člověk předobjedná něco u firmy s pověstí Ubisoftu a pak brečí, že to stojí za prd, tak může nadávat akorát tak sám sobě. Nevím, jak ostatní, ale já z žádné koupené hry nikdy nebyl zklamaný, protože než jsem si ji pořídil, zjistil jsem si, co jsem potřeboval vědět a tudíž jsem věděl co kupuju *3* V ničem jiném to není.
  • Rejsek
    *15* *15* *15* Kámo......hlavně nezačni podnikat, nebo skončíš pod mostem ;)
  • A nacpánim pay2win mechanik a mikrotransakci do hry za plnou cenu, jinýmy slovy, mohla to být fakt pecka, kdyby to nedělal Ubisoft
  • 15let a pak to podelaji.. P2P připojenim, endgame combatem ala mortal kombat, tekken ci street fighter, kde jedna chyba a je po zabavnem gameplayi, protoze vas protivnik uz nepusti ke slovu.. a tim, ze hru dostatecne nepropagovali jako bojovku..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit