Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty vo!e,ty jsi asi nakej chytrej manager zase :D Vubec tomu asi nerozumis jak se vytvareji hry.Nemam naladu ani nervi tady neco vysvetlovat,zkus to zjistit sam a zamyslit se.Pak na to mozna prijdes sam jestli nejsi uplny !d!ot.
  • Sorry ale ses idiot, jak si myslis ze velky korporace vytvareji hry.Samozrejme si zakoupi engine na to. Proc by meli delat neco od nuly,nemelo by to zadnou pointu.Akorat by to bylo nakladnejsi a hlavne cas v prdeli,o ktery hlavne jde.
  • Praveze Mass Effect je prave rpg, role playing game, hranie za svoju rolu, vyvijanie postavy svojimi rozhodnutiami, moralkou a vnimania okolitych postav,spytovanie si svedomia za svoje ciny. Rozhodne si nemyslim,ze dovednostne body a statistiky su prave rpg.
  • K příspěvku dole. No třeba já jim rozumím mě na tom nepřijde nic nesrozumitelného. *3*
  • Tikov
    :D Ne navzájem si skutečně nerozumíme- nebo vy víte co je to herbata, luš'e, lep, napustio, užasnyj, kwiecien? A to jsou přitom taková ta běžná slovíčka
  • Mikee
    Zdravim,
    jsem rad za pozitivni reakce :) Priprave jsem nejaky ten cas venoval, takze pak urcite potesi, kdyz vlozenou praci nekdo oceni.
    *] ad ne-programatori. Prednaska byla zamerenim spise odborna, taky byla puvodne umistena do maleho salu. Diky eminentnimu zajmu o Warhorse prednasky byla pak na miste presunuta do velkeho, coz je ve vysledku dobre, protoze by jinak nebyla na videu. Nicmene i tak bych rekl, ze neprogramator si tam nasel sve, ale z principu nemohl pochopit nebo ocenit vsechno.
    *] ad font prezentace v screenshotech vs video. No jo, holt jsme pouzili ne standardne s Win7 dodavany font, takze to pak takhle dopadlo ..

    Trochu skoda, ze se diskuze pod "clankem" z vetsiny zvrhla do flamewaru, ale to uz je tak v mistnich diskuzich normalni ;)
  • Nám na základní škole říkali, že to bylo hodně podobný polštině. Čeština se, ale více vyvinula a je tam kde je. Výhoda slovanských jazyků tkví v tom, že i přes to všechno si rozumíme navzájem.
  • eeeee
    Reaguji na clanek, ktery tvrdi, ze pokud nekdo neco takoveho ocekava, tak je vedle, nikoli na prednasku.
  • eeeee
    A kohout je v anglictine vulgarni oznaceni penisu.
  • eeeee
    Ja jsem si Rage skvele uzil, je to vyborna hra a s engine jsem nemel sebemensi problem.
  • Ano, dá se to očekávat. Dle druhého slova v názvu GDS však nemá smysl očekávat, že se přednášky ponesou ve stylu srozumitelnem i laikovi. Takové přednášky nemají na podobných akcích smysl. Na GDS chodíme proto, abychom se dozvěděli zajímavosti že zákulisí herního vývoje. Nutno podotknout, že my, vývojáři, vidíme rádi, když jsou tyto zajímavosti odborného rázu.
  • eeeee
    Jo jo, treba fallouty by bez kouzel staly za houby.
  • eeeee
    Treba tam budou adamitky :-).
  • eeeee
    Rict ze husiti jsou bandite je stejne, jako rict, ze slovaci jsou fasiste. Tj. prilis hrube pausalizovani.
  • eeeee
    Dobra prednaska, jak obsahem, tak prívedenim. Akorat myslim ze ne-programatori nekterym vecem nerozumeli.
  • Magister_Peditum
    Polní vojska do značné míry profesionálními armádami byla.
  • tak pozor zizka a spol opravdu puvodne banditi a loupeznici byli. Ono taky kolik nadelali rejs na slezko aby dobrali material. Ale tam je castecne omlouva blokada ostatnich katolickych zemi na jidlo atd.. Proste museli jinak by zdechli. Btw hus byl rekl bych trosku naivni snilek. To nelze ze sirotkama po zizkove skonu vubec srovanvat. Ona vubec ta doba byla divoka a jedna strana nemela v tomhle co vycitat te druhe. jedni palili druhe a druzi prvni:)). Pritom stacilo trosku ustpuku oboou strank. Ale je to taky zaroven jedno z mala obdobi na ktere sem opravdu v nasi zemi hrdy. Dalsi odbodi tomu podobne je za karla IV a pak samozrejme prvni republika.
  • Přesně tak to je.
  • Ještě k té době, kdy se hra bude odehrávat:
    Je naprosto jedno, jestli se hráči v daném tématu vyznají a jestli vůbec znají cosi jako husitství. Záleží především na tom, jak bude hra udělána, jaké budou úkoly, jaký bude bojový systém atd. Hráči mimo ČR budou dané období vnímat jako cosi jako středověk a kdo bude chtít, zjistí si více.

    Vemte si jako příklad třeba TES Skyrim. Taky nemusíte znát historii a lore světa, abyste mohli Skyrim hrát a užít si hraní. Pokud chcete, jednoduše si historii a lore dostudujete. *3*

    Takže to berte jako hru ze středověku. Tak to budou brát hráči. Nechtějte, abych vás tu začal zkoušet (jsem vystudovaný historik) z husitství a když neprojdete, tak pochybovat, že si hru sotva užijete, že to bude na nic a já nevím co a že to vlastně ani nemáte hrát. O husitství můžete vědět kulový a stejně byste si měli zahrát dobře. Když ne, primárně bych vážně nevinil dobu a místo, kde se hra bude odehrávat. *3*
  • Zahýbat celou evropou? Ne.

    Profesionální armáda? Ne.

    Srovnávat s bitvou u Azincourtu? Ne.

    Husitská doba jako okrajová doba? To jistě ne. V tomto jediném máš pravdu. *3* Zbytek je věcí názoru a nejspíše si značně zjednodušoval.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit