Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten človíček mi je nějak nesympatickej. Nemyslím si, že je na místě obhajovat a porovnávat přístup ... vydáme radši 124546 horších her za sekundu s přístupem třeba u vývojářů série Mafia.
  • Nejlíp jim bylo .... počkat to je přece Mňága a Žďorp *8*
  • Zato za Spellcros 2 a Andosia War je budu navěky proklínat ;)
  • Abych to trošku objasnil - pro Activision jsme dělali 4 lovecký hry:
    Cabela's Big Game Hunter 2010
    Cabela's Dangerous Hunts 2011
    Cabela's Big Game Hunter 2012
    Cabela's Dangerous Hunts 2013
    ...Jak je vidět alternujou se tady 2 různé značky: Big Game Hunter, kterej je víc zaměřenej na lov (ikdyž arkádový - rozhodně to není simulátor), je méně o akci a více o preciznosti a Dangerous Hunts, což je akční hra s predátory.

    Co se týká posledního DH 2013, je opravdu designovaný s ohledem na novou zbraň Top Shot Fearmaster, která se s ním i prodává a některé momenty si užiješ rozhodně víc s tou zbraní. Na druhou stranu ale poměrně dlouho trvá, než si klasickej hráč zvyklej na gamepad (popř. myš a klávesnici) zvykne na pointing control ovládání. Někomu to sedne a hru si užívá, někdo se nepřizpůsobí a šáhne zpět po gamepadu (jiná situace jsou shooting gallerie, které se bez kompromisů hrají nejlépe na zbrani a na party jsou ideální zábavou). Moje doporučení tedy zní - pokud máš tolik peněz, že ti nevadí "vyzkoušet" zbraň za 55€ (např. v Alze..), rozhodně do toho jdi. Pokud to pro tebe není zanedbatelná částka, klidně si hru stáhni na Steamu...(popř. si nejdřív vyzkoušej třeba demo na XBla).

    Jinak díky za přízeň! Doufám, že tě budou i do budoucna naše hry bavit (stejně tak jako i další, kteří si k nim teprve možná hledají cestu).
  • Za Spellcross jim budu navždy vděčný :)
  • No např Amanita je taky maličké studio a co vykouzlili
  • kdo to tocil, kde je prezentace, skoda no.
  • Mně se přednáška velmi líbila a jsem rád, že jsem ji tu našel. Cauldron je jedno z mých nejoblíbenějších herních studií, a to hlavně proto, že udělali jednu z nejlepších sci-fi akčních her, kterou jsem dosud měl tu možnost hrát - hru Chaser. Už jen kvůli Chaserovi by mělo být tohle slovenské studio v povědomí hráčů povinně jako ostatní česká studia. Strašně bych jim přál, aby se konečně Activision chytil za nos a nechal je udělat pokračování Chasera, protože ta hra a svět v ní má velký potenciál na to, aby zaujala spoustu lidí. Vždyť Chaser se hraje dodnes, a to i po síti - takřka po deseti letech od vydání. Jen málo her má takhle věrnou komunitu. Viz: www.chaser-game.net nebo www.chaser.cz ;-)
  • Coffin.Corner
    Proč mám po každým videu z GDS neodolatelnou chuť pustit si Tata Bojs? *1*
  • Naopak Cauldron měl vždycky minimálně technicky hodně vyspělou produkci. Neskutečně výrazná grafika a celkový zpracování, zmiňoval si Chaser a s tím myslím pánové zahráli hodně muziky za málo peněz, na tu atmosféru ze hry nezapomenu. Co do velikosti týmu a budgetu, ty bys asi čekal že ti od Cauldronu přistane na stůl Call of Duty viď? A jít vlastní cestou do indie nebude zase taková sranda, vono se totiž klidně může stát že se něco na té pouti po*ere a ty budeš po zbytek života tvořit datadisky k Minecraftu abys měl čím zplácet alimenty.
  • Nechci trollovat,ale Cauldron nebylo imho nikdy dvakrát úspěšné studio. Pokud se nepletu,tak to přišlo hlavně s Chaserem, který se ale obratem ruky stal přílohou každého druhého herního časopisu. o SOF payback se ani nevyjadřuju, to byl čistý konec SOF (kdy se btw dvojka relativně povedla). Měli jít svou cestou, i za cenu indie, nechat se "najmout" activisionem je jakoby podpora v jejich tvorbě "monopolního studia", které chrlí ne hry, ale program za programem... a my chceme hry ne?
  • Vďaka za skvelé hry i prednášku. Hral som všetky hry od Cauldronu. Zaujímalo by ma, čím to, že Cabela DH 2010 vznikala iba 6 mesiacov a podľa mna ide o najlepší a v tej dobe i najkrajší titul...páčilo sa mi tam úplne všetko, stopovanie a bolo to i celkom ťažké splatinovať :-)).

    Trošku som bol potom sklamaný z CDH 2011, ktoré mi prišlo oproti 2010 ako budget a príšerne sa ovládal story mód.....Nedávno som rozohral CDH 2012 a zase výborný počin, graficky super i ovládanie sa zlepšilo, komplexnosť. Shadows of Katmai bol tiež výborný a ten Camp na Moveko s minihrami bola dobrá párty zábava.

    Chcel by som sa iba spýtať, že či sa ovláda hra lepšie s Movekom alebo s tou vašou pištoľou a ako tam je vyriešené chodenie? Lebo rozmýšľam, že 2013 by som rovno vzal i s tou vymakanou pištoľou.

    Inak tiež nepochopím, že ľudia radšej vraždia ľudí a zvieratá im vadia....inak mne sa trebárs veľmi páčilo na 2010, že to nebolo až také akčné, že som si išiel savanou. načúval prírode, striehol na srnky a bolo to také relaxačné. Nech sa naďalej darí, som na Vás hrdý *3*
  • áno tak jsem to myslel, noo a digitální malba tu koukám není (přednáška byla v malém sálu).. no i tak děkuji za seznam.
  • mirekdusinojc
    Show Disney Mobile
    The Future of Next-Gen: Technological direction of RED Engine
    Proces a praxe
    Město, architektura a hra - návrh a vývoj open world prostředí
    Ženy v počítačových hrách
    Postmortem: Euro Truck Simulator 2 a Scania Truck Driving Simulator
    Postmortem: Cabela's Dangerous Hunts 2013
    K čemu programátoři, když máte hotový engine?
    Gimme your money! - aneb Windows Store
    Vývoj počítačových her v Číně
  • mirekdusinojc
    http://www.youtube.com/user/GamesczGDS2012/videos?flow=grid&view=0 Nebo myslíš nahraných jako, že je vůbec někdo nahrál, nehledě na to, jestli už jsou zpracované? Pokud to druhé, tak teoreticky se nahrávalo vše z velkého sálu. Tato přednáška byla výjimka. Takže asi:
    Xbox 360 Conversion of Witcher 2
    Game design v praxi
    Game design a monetizace
    Výběrová řízení v 2K Czech (agitka, nevim, jestli to sem někdo vůbec bude házet)
    Typologie hráčů a herních stylů
    Googlí technologie a API (nejen) pro herní vývoj
    Grafika v moderní AAA hře
    Minulost a budoucnost studia Dreadlocks
    Mobilní trh z hlediska vývojáře
  • Jsem rád, že se přednáška líbila!

    Abych upřesnil - Activision považuje značku Dangerous Hunts (jejíž poslední dva díly jsme dělali my) za jednu z pěti nejcennějších značek celého Activisionu (což je dáno především výdělečností jednotlivých sérií).
  • Zajímalo by mě jestli máte i záznam z přednášky Jana Doležálka "Digitální malba". Na tu bych se rád podíval :) je vlastně někde seznam nahrávaných přednášek? jen jestli tady zbytečně neotravuju
  • sleepless
    Cenu natáčení a zpracovávání by to neovlivnilo (technika by stejně musela být na místě), takže zbytečné. Nehledě na to, že jak píše Janchor, nedává to smysl, když dopředu nelze odhadnout zajímavost přednášky a navíc má každý jiné preference.
  • Keyz
    Nemusí vidět,stačí když vím o čem to bude.
    Takto se přece rozhoduje o mnoha věcech.

    - Jestli máte na to aby všechny přednášky z akcí budou tak OK.Jestli je to problém pak se to hodí a ten koho to nezajímá se na to koukat nebude.
  • gut

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit