Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako sorry, ale přeceňovanějšího autora těch největších herních sraček aby jeden pohledal...
  • Hrál jsem Zaklínače 3, díky o tuhle hru zájem nemám.
  • Vavra, to je ten podporovatel Trumpa, co postuje na facebooku hoaxy z parlamentnich listu. To bude urcite super hra. Vsechny chyby stejne svede na imigranty.
  • Predator2
    No vidíš to, a přitom v Illusion Softworks nevyprodukovali nic, kde by byl Motion Capture nějak úchvatný. K čemu jim pak ty "lepší" podmínky byly?
  • Zajímavý, že třeba takový Dark Souls neudělal podobné "racionální a ekonomické" rozhodnutí tím, že nepřidal možnost savovat všude - a to po tom, co někdo někde brečel, jak je to těžký, nefér a není to podle jeho potřeb. Možná kdyby to udělali, možná, možná by to pak nebyl takový fail s neživotaschopným designem, který toho moc neprodal, že ano? *15*
  • Nemožnost savovat kdy chceš = hra rozbitá? Hmm, to je tvůj názor...
  • Ale co když jsem východňař a jsem zvyklej chlastat? To mě pak urazí jestliže se ihned opije!

    Ale dobré rozhodnutí. Přidá to na realitě a bude supr sledovat následky.
  • wenceslaus
    Žádné obtížnosti nebudou.
  • wenceslaus
    VtM se ukládal jen v rakvi? To dává smysl a mě by se to tak líbilo.
    Ale bez patchů něšla hra ani dohrát. Já se bez nich nedostal ani přes počáteční animaci.
  • jamar28
    Vzhledem k tomu, že jsem jen a pouze parafrázoval tebe, tak plně souhlasím - je to nesmyslný argument.

    Proč by se měl Vávra přizpůsobovat tobě? On dělá svoji hru a přidává tam nápady, které přijdou dobré jemu, je to jeho dílo.

    "Nelíbí se ti, že vycházejí rozbité hry? Snadná pomoc, nehrej je" - Že se ti nelíbí systém ukládání opravdu není vada hry, ale jinak ano, přesně takhle funguje trh - kvalitní produkty si lidé koupí, rozbité zpravidla ne.
  • To je ten úplně nejhloupější argument ever. Nelíbí se ti, že vycházejí rozbité hry? Snadná pomoc, nehrej je a radši si čti! *7*
  • Design byl neživotaschopný a udělali racionální, ekonomické rozhodnutí ho změnit.
  • jamar28
    Abych parafrázoval tebe samotného...

    Co je ti sakra po tom, jak Vávra dělá svoji hru? Kdo tě nutí ji hrát? Nemusíš si ji kupovat, můžeš klidně udělat svoji hru, která se bude jmenovat třeba Save n' load a jinou náplň ani mít nebude.
  • Holt se řídili křikem hlasité menšiny. Jejich problém, když si za svým designem neumí stát...
  • zaty
    Tak si to urči, ale u jiné hry, která ti to umožní.
  • Musíš srovnávat srovnatelné. U hry typu KC:D si na to stěžovat budu, protože taková penalizace tam nedává žádný rozumný smysl. Nemyslím si, že budu sám.

    Možná si pamětníci vzpomenou na vanilla verzi Vampire: The Masquerade, kde šlo ukládat jenom v rakvi. Vývojáři to taky všelijak okecávali, ale vzedmul se proti tomu takový odpor, že tuším už v prvním patchi jsme dostali klasický systém manuálních sejvů kdykoliv a kdekoliv. Protože lidi to tak chtěli hrát a uměníčko muselo jít stranou. A byl někdo nespokojený? Možná nějaký designer. Není mi ho líto.
  • Tu hru prostě dělá vývojář, dělá ji s nějakým záměrem a ty ji opravdu máš tak hrát. V Dark Souls žádné ukládání není, repektive se hra ukládá sama pořád, a když umřeš, teleportuješ se k ohništi. Půjdeš se vztekat, co si to dovolujou, že ti mají OKAMŽITĚ dát quick save, protože prostě nebudeš běhat znovu od ohniště k potvoře, když tě zabije? Budeš se v Mariovi čílit, že si chceš zasavovat před riskantním skokem? Vývojář prostě tím, jak hru dělá, něco sleduje. A ty to tak hraj, nebo to nehraj, ale nevztekej se, že to není jinak a že ti hned mají umožnit hrát to tak, jak chceš ty. Tak je to jednoduché.
  • Jednoduchá logika: Pokud tě to tak nebaví, tak to nehraj, není to hra pro tebe. Vývojář má nějakou filosofii, kterou realizuje ve formě herního systému a PRAVIDEL. Buď to respektuj nebo smůla. Autor vůči tobě nemá žádnou povinnost.
  • Já nechci hrát tu hru, jak si to představuje Vávra, ale jak si to představuju já. Protože cílem přece není to, aby každý hráč docenil ten úžasný nelineární systém a odpovědnost za vlastní rozhodnutí. Cílem je, aby se hráč bavil. Jestli se bude víc bavit, když bude moci kdykoliv sejvnout a zase loadnout, tak má mít možnost to udělat, POKUD HO TO TAKTO BAVÍ a pokud to, že hra je takhle nastavená, nebrání v zábavě lidem, kteří to chtějí mít jinak. Což nebrání. Kdo chce roleplayovat a neloadovat kvůli různým vyústěním, toho k tomu nic nenutí. Jestli má někdo slabou vůli (a Vávra se zdá naznačovat, že hráči slabou vůli mají a je nutné je za to trestat, asi jako když žáček vyrušuje při koncertu úžasné vážné hudby), může se to do hry dát jako level obtížnosti nebo prostě položka v Options a všichni budou spokojení. Prostě dát hráčům volbu a jednat s nimi jako s lidmi, kteří si dokážou určit, jak se chtějí bavit. Myslím si, že na tom není vůbec nic špatnýho.

    A taky není vyloučeno, že to takto skutečně bude a na YouTube jsou nepřesné nebo zastaralé informace. Proto jsem se ptal, jestli je to fakt.
  • Fordzy
    Vskutku geniální řešení. Podobné si vybavuji v hře Ori and the Blind Forest, ve které si sám hráč umísťoval checkpointy a na to musel mít vždy dostatek energie a tudíž si rozmyslet, jestli potřebuje checkpoint nebo si ho radši nechá na později. Z RPG her jsem zvyklý ukládat neustále a potom se ze hry vytrácí napětí, systém se slivovicí je dobré řešení.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit