Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://www.youtube.com/watch?v=ZStz50e09WE&list=UUrRjmiSnavnY5GoxlS_Epjg&index=4&feature=plcp
  • Zdravim, kdo poradi? Mam aktualizace vsechny uroven A-29 B-13 a stale mi nejde otevrit dealership, pise to level - 0, licence apod jsou vyjete, penize mam take, jedine co je doufam ze mi nekdo poradi nebo pripadne technic. podpora :( budu rad za kazdou rad, driver PAUL ;)
  • Jak vypnout v GT5 tu vodící lajnu, popřípadě jde tam v "A serie" zavodech zvysit obtiznost?
    Option sem prolezl ale nikde neobjevil.... Díky
  • čus potřeboval bych poradit mě nebaví to dohrávat existuje nějaká metoda jak to všechno odemknout a byt zavodou ???
  • Je jich tam 5. Pod označením RUF, tak jako v předchozích GranTurismech. RUF CTR, RGT... atd.
    RUF je německá tuningová firma, která se zabývá právě laděním Porsche.
  • nic moc jich není pořád se opakujou,to co hraješ v Ačku tak v Béčku úplně to samé akorát tam je jedna změna *10* nehraješ ty ale počítač takže nic moc TAHLE HRA MĚ SKLAMALA *11*
  • Mne se GT5 po novym updatu porad seka!!!Sekne se a pomuze jen vypnuti PS3... Je to hruza,vubec se to neda hrat!Ma nekdo podobnej problem..?
  • já bych potřeboval vědět jak se ve hře gran turismo 5 nastavuje úroveň poškození
  • kolik je v gt5 trati ???
  • Kolik je v gt5 priblizne trati ???
  • http://www.youtube.com/watch?v=r_HJSJLL8_I TADY JE CELÉ VIDEO O TOM, JAKA JE AI MEZI GT5 A FORZA 3. Takže ať Tiscali pomlčí, že GT5 má horší ai než FORZA 3. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • to me dost nasralo ze ve hre neni ani jedno porsche !!! *10*
  • Tak zrovna tohle je ukrutná pitomost. Jeremy testoval NSX na Laguně ve hře s nějakými slickovými gumami (S2) a v reále jezdil na sériových, které byly v manuálu jasně řečené že pro maximální podobnost s autem mají být (N1). Když se NSX vybavila těmi samými pneumatikami, měla velmi podobné časy jako v reálu. Podobné časy jako v reálu se na správných pneumatikách a se stejným autem zajížděly i na Nordschleife, kde to s 20.5 km a časy kolem 7:30 je daleko víc vypovídající než u minutové Laguny Seca. Severní smyčka Nürburgringu v GT5 je pomalu na samostatnou kapitolu, tahle trať všech tratí je tu vymodelovaná naprosto věrně do posledního hrbolu a rád bych se podíval, která jiná hra ji má takhle zvládnutou.

    Mně by zajímalo, co je na fyzice GT5 nereálného, já sám v reálu jezdím se zadokolkou a funguje tam všechno, co znám z reálné jízdy. Přetáčivost, nedotáčivost, drift (včetně volantu, který se sám protáčí v rukách), přehřátí pneumatik, přesuny váhy, princip pozdějšího apexu, nestabilita při přejíždění nerovností, nervozita na brzdách, vytrestání a rozhoupání auta při pomalém kontra, krásně je ve hře cítit práci samosvorného diferenciálu, počítá i aerodynamiku včetně účinků tzv. "vzduchového pytle". Pokud při jízdě např. srovnám Gallardo vs. F458, dostanu naprosto hmatatelné rozdíly mezi těma dvěma auty a v duchu toho, co bych v reálu očekával. Gallardo má spoustu trakce ale je podstatně nedotáčivější, Ferrari je o poznání ostřejší ale dobře řízené znamená pro hráče na volantu téměř Nirvánu.

    Narozdíl od GT4 má auto jasně čitelnou hranici přilnavosti a se všemi typy pneumatik lze vyvolat přetáčivost, nedotáčivost lze korigovat a případně dobrzdit, tedy samozřejmě pokud člověk nepřiletí do zatáčky o půlku rychleji než ji lze projet.

    Graficky hra v pátém vydání ztratila pověst vizuálně konzistentní a fotorealistické podívané. Na cílích, které si autoři hry vytýčili (16 aut na trati, 60 snímků za vteřinu a k tomu na krabici nálepka Full HD, v praxi upscalované 1280x1080 p) si bohužel PS3 vylámala zuby a dává to pocítit nejvíce na stínování. Kdyby slevili aspoň na tom rozlišení, mohla být hra prosta vypadávání snímků, zpomalování snímkové frekvence, zubatých stínů a kostičkovaných hran na autech a ve výsledku by vypadala lépe. Nicméně změna denní doby a počasí je špička, nepamatuju, že bych tohle v nějaké jiné hře zažil, dodává to hře úplně jinou intenzitu, nasvětlení je taky špičkové, podle mě vypadá nejreálněji ze všech her.

    Já jsem si po všech výtkách a zklamáních začal hru pořádně užívat a radím ostatním to samé *5*
  • malickosti, ktore ta tu tak vzrusuju su zvuky auta / zvuky auta v tunely... na NFS s popici "cool" zvukmi si nemozes upravit rozsah stupnov prevodovky ani differencial AYC/LSD ani uhly kolies ani rozsah strun ani kompressiu/expanziu tlmicov ani distribuciu krutiaceho momentu ani rozsah turba, uz len koli tymto prvkom sa GT radi do inej skupiny ako sa radi NFS
  • Klasické evropské SUV tam myslím není. Jinak seznam aut je třeba tady: http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt5/carlist_en.html
  • a je tam bmw x6 nebo porsche cayenne,proste rychlejsi suv ?
  • Hardcore simulator ;]
  • Pokud je GT5 simulator co je pak LFS?
  • S tím strenght a mental to nebude tak horký, je to jen takovej malej donucovák měnit v B Class piloty při delších závodech. Teď to jezdím na 22 lvl B Class s jedním 22 lvl a druhým 0 lvl. Z 0 lvl se za závod vyhoupne na 3. Dobrej boost pro support piloty. Jedinej rozdíl je, že borec na vyšším lvl vydrží dýl, a když výše určené atributy klesnou na pomyslnou nulu, jede si dál jakoby se nechumelilo, čekal jsem, že bude plavat, bez mental poletí cool nahoru, ale nic. Možná pokud bude vše na nule, jak str tak mental, bude při high cool dělat chyby. Ale jak píšeš, pecka a s volantem to musí bejt paráda.
  • Tenhle aspekt, kdy jsem jel ideal lajnu a AI mě prostě hrnula před sebou jako bagr jsem zažíval už na PS2 a je přinejmenším smutný že to je pořád to samé. Nejspíš celé GT5 je jen původní koncept který se pořád updatuje, přetexturovává atd, jinak si to vysvětlit nedokážu..
    Jinak mám tady perličku jak se ti co tvrdí že "WE LOVE CARS" a "GT5 nevyjde dokud nebude dokonalé" činili v oblasti zvuků aut, které jsou zjevně jen detailem (pro mě zásadní záležitost pro navození reálného pocitu z jizdy) - http://www.youtube.com/watch?v=xD9kNk1OULw
    I hloupě arkádové NFS má o 100% lepší a autentičtější zvuky aut než GT5 a to na tom makali rok... HROZNĚ SMUTNÝ, mě to ale spíš příjde jako výsměch fandům do ksichtu. Ty auta zní jako nějaký angličáky... Nějvíc mě pobavil koment u videa na youtube, kde zaritej fanda obhajuje to že krom totálně nereálnýho zvuku motoru nemá na ozvučení žádnej vliv jestli jste v tunelu nebo ne reagoval větou "Ano, ten v GT ma pravdepodobne steny oblepene tlumicim materialem, aby nedochazelo k zadne ozvene." :D:D:D:D:D:D:D:D Nemám co k těmhle maličkostem který se asi budou řešit patchem (blbost jsou to základní věci které když neudělali pořádně v plné verzi napravoat nebudou) dodat.
    Takže spíše než flamování zarytých fandů tady co jsme za tupce když tuhle hru kritizujeme se zamyslete jestli si z vás někdo nedělal několik let jen srandu, to je totiž mnohem postatnější, než nesmyslně obhajovat zmetek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit