Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paulcz
    Já jsem rád za velkou rozlohu, boří to monotónnost. Pole, lesy atd nejsou vůbec nudný :)
  • mirekdusinojc
    Jo jo, GTAčko mi vždycky suplovalo letní dovolenou v Americe, 2003 prázdniny ve Vice City, 2011 dovolená v Liberty City, takže doufám, že i tenhle letní výlet nezklame a přivezu si spoustu krásných zážitků ze slunné Kalifornie. Jen ta nemožnost vlastnění nemovitostí mě mrzí.
    • U mě je to taky přesně takhle :). Letos jsem si konečně splnil sen a do reálného Liberty City a Vice City se podíval. Konečně mi dockvakly všechny ty zbývající detaily a parodie na reálná místa a americký způsob života, které vždy Rockstar do svých her vkládá. Co se týče nemovitostí s tím souvisí jedna věc, která mi vadila na GTA4 - nemožnost utratit ten velký obnos peněz, které hráč vydělal. Peníze tam neměly žádnou roli a člověk prakticky neměl motivaci je vydělávat. Ve Vice City nebo SA bylo možné utratit i miliony a dostat se na nulu.
  • "Auta budou sedet vic na silnici"
    Takhle si teda predstavujou lidi zlepseni modelu ze ctverky?
    Hezky, no.
    Ale ja tuhle prudu holt nikdy nepochopim. Na zavodni hry expert nejsem, ale minimalne v tech mestskejch akcich je model ze ctyrky na parseky pred konkurenci. V kazdy jiny hre me ty auta uplne tocej, jaky to jsou nechutny arkady.
    Porad jsem presvedcenej, ze na model GTA IV plivou bud lidi, co nikdy nesedeli v aute, nebo NFS-like nervaci s prstem prilepenym k plynu.
    Fyziku mela ctyrka fakt zmaknutou (i na silnici zasluhou bozi Euphorie?), a ja bych radsi, kdyby se v tomhle ohledu nezmenilo lautr nic.

    Ti tri hrdinove me teda velice prekvapujou, ale (minimalne) pokud to pujde dohrat komplet v jedny kuzi, bude to treba nakonec jedine plus.
    Takovy tri individualni dohrani, s nejakyma tema odlisnyma volbama... mmmmmmmmmm
    • Presne tak, nechapu proc to zase musi prasit... jedinej bozi jizdni model za posledni roky. Kdyz jsem hral IV po prve, cekal jsem klasickou arkadovou sra.ku a po prvni zatacce, kterou jsem imho nevybral se mi vykouzlil usmev na tvari... auto perfektne reagovalo, podobne jako v realu a ve spatne chvilce trefit treba jen obrubak je lahudka... po chvylce kutaleni vylezete z pomackane popelnice a s chuti jdete pro dalsi obet fyzikalniho enginu :-D
      • Big_Pete
        nikdo nerek ze se vraci k GTA 3 Era modelu, treba to bude proste jeste lepsi, vubec bych se nedivil...popravde kdyz sem zapnul 4ku, hned me treba trklo, jak je to takovy divne pomaly...nikdy nevis, nech se prekvapit
    • Já ten rant na jízdní model GTA taky nechápu, jeden z nejlepším arkádových jízdních modelů vůbec, IMO.
      • Ja bych prave snad ani nepouzil to "arkádových" : )
        Teda minimalne v kontextu tech mestskejch akci (/ne primarne automobilovejch her) to je realisticky az beda. Srovnatelny leda s Mafii.
        Tam jsou v tom realistic nastaveni taky znat treba takovej prijemnej, jinde opomijenej fakt, jako ze to auto ma nejakou vahu, apod. ale ani v Mafii neni tak znat kazdy zhoupnuti, kazdej vymol,... Ustupky arkadovosti jsou v GTA IV videt hlavne v "otupeni" obrubniku, a tendenci aut pretacet se pri prevraceni zpatky na kola.
        Jinak moc moc fajn, pochybuju, ze lidi co si stezujou by ve skutecnosti prahli po super realisticky simulaci. Spis jim vetsinou prijde, ze to "moc smeka" : )
  • Ať nám to neposere konec světa. *7* *1*
    • Kterej přesně z těch asi 20ti momentálně naplánovanejch termínů máš namysli? ;)
      • ten 5634154154 v binarním kodu vypočitej si to *3*
        • Giuzeppe
          binarny kod obsahuje len 0 a 1
  • Naopak nebude možné třeba vlastnit nemovitost, ztloustnout, chodit k holiči a podobně. // to jediné mi srazilo úsměv z tváře, jinak se těším moc.
    • taky tak :) uz sem se tesil na suit up :D
    • ZdepaCZE
      Přesně tak to byli maličkosti které udělalo gta sa tím dobrým gta jaké má být. To jak jsem se staral abych nejedl moc hamburgery a chodil do tělocvičny na rotoped i když jsem to vlastně nemusel dělat tak mě to neskutečně bavilo. Škoda že to tam není a další maličkosti které dělají gta-GTA. No ale i tak to bude super a těším se na to. *2*
      • Big_Pete
        ver tomu ze to bude nafutrovany tolika detailama, hlaskama, rozhovorama v radiu, v televizi, reklamama na amu-nation, billboardama, easter-eggama, vtipama a vsim moznym co vzdycky gta melo, ze se nebudes nudit.
  • Já lituju, že se GTA nevydalo cestou, kterou tak trochu načrtlo San Andreas. Asi jim výzkumy ukázaly, že američani nestojí o rpg prvky a propracovanější svět a že je lepší udělat pěkné kulisy a do toho strčit příběh. Bohužel v takovém případě má postava dost omezené možnosti a hra tak určitě bude jen a výhradně o příběhu, který odehraju a půjdu o dům dál. A to je škoda. Větší rpg prvky, větší možnosti prostě to, co načrtlo San Andreas by GTA sérii podle mě prospěly. Místo toho tu budou kulisy, tři povrchní příběhy ala Mafie 2 (sice pěkné příběhy, ale kdo z nás hrál Mafii 2 vícekrát, no ne?) a znovuhratelnost bude minimální.

    Jednoznačně mi bude chybět koupě domů, větší úpravy postav atd. Možnost hrát za 3 postavy mi příjde zbytečná a je to podle mě jakýsi zkušební balonek, jestli se to bude líbit, nebo nebude líbit. Mně to příjde zbytečné a vede to jen k tomu, že tu máme příběh, že jsme jen diváci a do postav se netřeba vžívat. Prostě jen čumíme na film a konec.
    • Jaké RPG prvky? Tloustnutí? Jaký propracovaný svět? Těch pár satelitních městeček?
      • těch rpg prvků tam bylo daleko více... satelitní městečka byla fajn - moje nejoblibenější části hry.
      • firebug
        Podle toho jakou jsi pouzival zbran, se ti vylepsoval skill. Nebo treba castou jizdou na motorce jsi se zlepsoval a tak casto nepadal. Fyzicka kondice ovlivnovala delku sprintu. Ja se Z.Z. souhlasim. Mam tedy moc rad i GTA4, ale kdyz uz rockstari udelaji tak skvely svet, prijde mi ho trosku skoda pro linearni pribehove divadelko...
        To, co se dalo delat v GTA4 mimo pribehovou linku bylo straaslive nudne. To nekdo z vas chodil chlastat do baru ci hrat sipky, kuzelky a buhvicojeste i kdyz vyslovene nemusel?
        • Pro mě bylo GTA vždycky o objevování zajímavých zapadlých míst s bůhvíčím. Nějaké minihry mě nikdy netáhly, to bych si rovnou mohl jít hrát jinou hru. Na ty RPG prvky si už pamatuju, pěkně mě štvalo, že se nedaly normálně vypnout :D .
          • firebug
            Ony ty rpg prvky byli mirne receno nedotazene, ale bylo to takove osvezujici. Ja jsem zase vetsinou hrac - collector, co se snazi vyzobat nejvic, co to jde. Takze jsem tagoval, hledal musle atp. Na nejake achievementy v podobe medaili kaslu. Kdyz neceho ve hre dosahnu, mel by z toho plynout nejaky bonus pro mou postavu v podobe zbrani, obleceni, vyssiho zdravi atp.
            Opravdu me bavi ale i GTA4 a pravdepodobne bude i petka. Jde mi jen o to, ze jsou to hry jen krucek od neceho, co bych se nebal nazvat dokonalou hrou (minimalne pro me). Tedy kvalitni openworldovou RPG hrou na gangstera v modernim velkomeste.
            • firebug
              Mel jsem mapu vsech skrytych predmetu z doboveho Score a byla to pro me vzdycky takova odpocinkova cast hry, kdy jsem po par misich vyrazil podle mapy na mista, na ktera bych se treba z vlastni iniciativy nikdy nepodival. Takova bojovka no... Vlastne ani nechapu, co me na tom bavilo. Kdybych ale ted San Andreas po letech opet rozehral, pravdepodobne bych ty ptakovinky hledal zase...
            • Big_Pete
              hledani musli fakt nebyla zabava a jestli si to dal sam bez navodu a stravil tak 20+hodin potapenim se, tak si frajer
            • No jo, tak snad tam něco podobného udělají. Já jen doufám, že tam prostě bude spousta různých skrytých atrakcí, že spousta domů bude mít taky vnitřek (a bude přístupný) a že tam nebude moc prázdných ploch uprostřed kterých budou tři velké kameny a mezi nimi "schovaný" raketomet. ^^
            • firebug
              No prave jsem kompletoval v San Andreas a ve starsich GTA. Protoze tam me ty aktivity bavili. Ve ctyrce to byla tezka nuda co se aktivit tyka (s vyjimkou chytani zlocincu) a zabijeni holubu taky neprinaselo zadny herni bonus jako prave v GTA:SA, takze jsem jich za celou hru zabil asi 6 :-)
            • Mám to chápat tak, že's v GTA4 lítal a hledal holuby? :)

              Z open-world her se taky snažím dostat co nejvíc (přeci jen GTA4 hraji dodnes), ale asi něco jiného, eh.

              RPG prvky osvěžující byly, ale ne na tak dlouho, aby je člověk vydržel jako povinnost. Si teda myslím.
  • Těžko soudit v této fázi, ale mám takový pocit, že méně je někdy více. Když bude více hrdinů, mezi kterými budu přepínat, tak mi to neumožní se s postavou "ztotožnit", což je pro mě u těchto příběhových her dost důležité. No uvidíme, těším se hodně.
  • Trochu sa divim autorovym vytkam k jazdnemu modelu v GTA IV. Podla mna bol nadmieru podareny, v ziadnej ne-racing hre som si tak neuzil prejazdy zakrutami. Auta podla mna drzali tak akurat, autor by si mal skusit si v reale na prazdnej ulici jazdit podobne a uvidi ze mu jeho bezne auto (pokial nema special) bude lietat zo strany na stranu ako spinave pradlo :)
    • Mně se jízdní model ve čtverce taky líbil - je pravda, že některé US limuzíny se kolébaly opravdu fest, na druhou stranu nemůžu kritizovat, nikdy jsem v reálu žádnou neřídil.
  • RazorProduction
    podle mne bude GTA 5 novy prichod herniho krista *3*
  • JohnyTheZik
    Ten jeden mi hrozne pripomina Lynche :D.. No, tesim se, jsem na to zvedavej..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit