Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takhle, recenze není špatná. Já bych dal 9/10.Hratelnost a atmosféra je prostě parádní. Vytknul bych pouze technickou stránku hry, kdy některé efekty neskutečně snižují FPS někdy až na škubání, z kterého mohou bolet oči. Navíc to evidentně není až tak markantní u všech sestav, jde hodně o to, jak si to s tou vaší sedne. A ty dávám bod dolů. Nebýt toho, tak 10/10. Hra, kde můžu z libovolné kombinace povolání vydolovat hratelný build, co jeden, několik, hra kde skutečně propaříte celou noc až do rána, o tom by si mohlo Diablo 3 nechat jen zdát.....a Titan Quest taky. TOhle je prostě hardcore mlátička, kde jsem po mnoha letech měl pocit výzvy a následně euforické reakce po vítězných soubojích
    • Starý engine naroubovaný novýma věcma, z toho zázraky nevykouzlíš. Engine ani nezvládá naspawnovaný počet monster, crashne na malloc když probíhám jednou z posledních instancí. AMD procesory budou mít problém, jak už to tak u enginů co nejsou schopny reálně použít víc vláken, bývá.

      Nenazval bych top "hard core" mlátičkou. Ono to není zas tak těžké ani na Veterána, problém je v balancu některých bossíků (Sallazar je sidequestový bossík 2x silnější než cokoliv v actu 1 a krom toho bandity i actu 2), mobky i bossíci instakillují, přičemž nedávají ani negativní buffy a ani nesnižují rezisty.

      Dá se to hrát odpočinkově a na lehkou to proběhneš za 15 hodin. Ale má to volbu Hardcore módu i Nemesis bossů. Takže je to mix pro všechny.

      Celkově se mi to líbí, zatím sem v tom utopil 126 hodin :3
  • Za mě naprostá spokojenost. Člověk si může vytvořit několik postav se stejnou kombinací povolání, ale díky množství skillů vytvoří naprosto odlišné postavy a když k tomu přidám devotion systém, tak fantazie. Hrál jsem velikány jako např. diablo 3 i path of exile, ale prostě mě neudržely a po chvilce jsem skončil.
    A co se týče údajných kovbojů s bambitkami, tak ono to jsou spíš banditi, gang, který vypálí vesnici jenom proto, že jsem se rozhodl výběrčímu nezapatit, ale rozsekat ho na padrť.
    Za mě 9/10. Plný nedávám, protože mě štve, že už mám 5x stejný epický revolver, který nepotřebuju, ale co bych chtěl, tak ne a ne padnout :D
    • Jj souhlas. Taky me to drzelo dele a lepe nez Path of Exile. Diablo 3 to zatim casem neprekonalo ale bavi me porad vic.
  • Excelentní diablovka, kterou už nějakou dobu hraju a nemůžu si jí vynachválit. Chtělo by to minimálně devítku *3*
  • Ja si nemôžem pomôcť, už je to tak dlho, čo v tomto žánri peknú izometrickú 2D grafiku nahradila akcelerovaná 3D a stále mám pocit, že je to krok späť *9*
  • dobrá diablovka, kvalitou srovnatelná s Titan Questem. TQ se mi subjektivně líbil o něco víc, myslím že to je hlavně settingem a atmoškou. TQ se odehrával v Egyptě, v Řecku, v Babyloně, v Číně, v Podsvětí. Tady je to v jednom světě.
    Mechaniky to má dobré.
    Dohrál jsem to na první obtížnost během 4 dnů, co jsem byl nemocný, každý den jeden akt. Hrál jsem to za Demolitionist\Arcanist - dual wielding pistols. A pak jsem to dojel asi do půlky na obtížnost Elite, a tam jsem skončil pro nedostatek času. Vyšší obtížnosti v těchto hrách vyžaduje obrovské nasazení času\grindování\farmení předmětů, protože bez dobrého gearu nemáte šanci.
    85\100
  • Pěkná recenze. Myslím, že Path of Exile by zasloužilo taky nějaký článek. Samozřejmě psát podruhé recenzi asi není úplně nejlepší nápad. Navíc je tu problém v tom, že PoE chce od hráče opravdu hodně času, než ukáže všechny klady, a ostatně i samotný obsah (mapy, lepší vybavení atd.), takže pokud to případný autor nehraje "sám od sebe", psalo by se to těžko. Ale - byť je to subjektivní názor a ta hra rozhodně není dokonalá, už vůbec ne pro každýho - od vydání/recenze strašně zkvalitněla a pro lidi, kteří se přehoupnou přes to, že je hra absolutně "newbie unfriendly", nevadí jim vyšší obtížnost a naopak rádi zkouší vlastní postupy a buildy, je to zajímavá volba.
    • O PoE mi ani nemluv. Hrál jsem betu a na jedno proběhnutí super. Pak jsem hrál tuším verzi 1.3 a taky na jedno proběhnutí dobrý.
      Asi před měsícem jsem to pustil, jak vyšel Ascendancy patch, a utopených 140 hodin :D. Ten kvalitativní a obsahový posun za tu dobu co jsem to nehrál je úžasný.

      Přesně jak říkáš je to o tom zkoušení různých možností pasivních/aktivních, kterých je "bazzilióny"("Barbar" kouzelnickou hůlkou, žádný problém :D). Ale pro nováčky to je těžký, protože člověk tady hlavně musí plánovat dopředu a zkombinovat aktivní a pasivní skilly chce trochu zkušeností s tím jak hra funguje.
      Další problém je to, že blbě postavená postava se zjistí až na cca 50-60lvl a pak ta chuť začít znova asi není úplně největší, jelikož full respec není a dělat to po jednotlivých bodech je drahé jak čert, pokud člověk nemá nasyslené orby (což nováčci nemají). Ale na druhou stranu je to asi nejlepší systém tvoření postav, co za několik posledních let vznik, jen není pro každého.
      Jednou z dalších výhod je obecně ztvárnění světa, takové surově temné, žádné extra barvičky nebo omalovánky (I když u Torchlight mi to teda vůbec nevadilo :D), a celkem se tím dobře maskuje, že grafika není zrovna nejlepší, ale zvuk resp. soundtrack je výborný. Další plus je, že téměř vše od postav, přes útržky a dopisy ze světa jsou dabovány. A což celkem vtahuje do hry, ikdyž zrovna příběh moc nežeru (sledoval jsem ho kdysi v betě a dnes to už jen proklikávám).
      Jinak, k tomu co by se dalo zlepšit, tak určitě vzhled Lootu resp. vytvořit unikátní vzhled pro itemy od 1 až do 90 lvl.
      Co se týče technických chybek, tak ty tvůrci úspěšně ladí. A momentálně nevím o ničem co by mě nějak extra vadilo (jelikož mi v labyrintu ještě client nespadl :D)

      Ale na Grim Dawn se těším, ale trochu se bojím, aby nedopadl jako Torchlight 2. A to že v určité chvíli, engine přestane hru zvládat a hra se stane spíše slideshow.
      • Což se přesně stalo :/ *7*
    • Dobrá videorecenze (ale anglicky) v článku
      http://www.postavy.cz/novinky/path-of-exile-ctvrty-datadisk/
  • za me po hodne dlouhe době paradni hra, skvela atmosféra (osobne se mi libi hudba) a hodne dobře popracovany talentovy systém (kdo hral TQ tak ví), osobne hodne ocenuji to ze to není zadny AOE masomlejnek jako je v D3, všechny AOE mají omezeni na počet nepratel 3-5, co me trosku mrzi ze hratl meele postavu je v této hre mnohel lepsi a silnejsi zážitek a najit solidni caster build mi chvili trvalo a nakonec to skončilo tak, ze pouzivam sklil s componentu, pro zkusene hrace nemá vůbec cenu hru zapínat na normal rovnou si dejte veteran a urcite vyzkoušejte MP protože to pak doopravdy overi schopnosti vasi postavy
  • Myslel jsem, že je to Viktor Vran, jak tam má tu vránu
    • To je jedinej loading screen ve hře. Vryje se ti do paměti.
      • Voodo sh!t
  • neni to spatna hra,ale nejak me ji nebavilo hrat na vyssi obtiznosti = opakovane...snad ta potreba farmit reputace k frakcim, nebo podivny loot, pripadne zadni zapamatovatelni bossove - snad krome te brouci kralovny a finalniho bosse si na zadneho dalsiho nevzpomenu
  • Asharak
    Hezky napsané! Určitě se do toho taky pustím díky recenzi *4*

    Škoda jen že zase chybí ten "epický" příběh. Zatím v něm u mě lehce vládne Sacrad Gold/U, které mělo mmch i skvěle ztvárněnou poušť, když už tu byla zmíněná. I za světlého dne v normální krajině se dají udělat hrůzné/depresivnější oblasti, tak snad je to jen subjektivní pocit ^^
    • Sacred byla hodně zajímavá hra, která se snažila žánr diablovek posunout někam dál, tj. nebyl to jen klon diabla. Na rozdíl od diabla měla opravdu obrovský, nelineární a otevřený svět a zajímavý příběh. Stovky hodin zábavy.
      Sacred 2 jsem nehrál.
      • Asharak
        Já taky ne, bylo to moc dat na tahání a z půjčených DVD to nešlo *15* Dnes na ni zapomínám neustále >_>
        • Sacred 2 je silne nedocenena hra. Je to snad jedina open world diablovka co existuje. Na svoji dobu mela excelentni grafiku, dneska stále vypada dobře. Další věc v cem je skvela je design světa, jde o izometricke 3d (s datadiskem Ice and Fire lze hrat z pohledu treti osoby) které ma obrovskou rozmanitost, desitky mest a vesnic, stridani den/noc, počasí, stovky NPC atd, rozloha hry je 70km2 (pro predstavu Skyrim ma 60) Itemizace je taky hodne dobře udelana, rozvoj postavy je komplexni a nabízí desitky moznosti jak postavu tvorit, krome hlavni dejove linie hra obsahuje kolem 200 vedlejších ukolu.
          Ve sve době mela tu smulu ze byla velmi narocna na vykon a obsahovalo pomerne dost bugu, coz dnes odpada, na bugy lze aplikovat neoficilani patch. Doporucuju:)
          PS: na steamu je k dostani gold verze i datadiskem Ice and Fire, který u nas nikdy nevysel.
          • Po tom co sem po jedný čtvrtině mapy běhal a zabíjel 1 typ skřeta (nic jinýho tam bohužel nebylo) sem to smazal...
            • neprehanej, čtvrtina to urcite nebyla,
          • Asharak
            Jo, já to kdysi nějak podělal a myslel si, že je S2 pořádný brak, a ono to bylo jen zabugované, hmm. :) Určitě vemu tu steam verzi.
          • Zajímavý. To je snad poprvý, co vidim chválu na Sacred 2 (jednička ještě ušla, ale nic extra). Mě osobně Sacred 2 přišel naprosto odporný. Hnusný design potvor, prostředí, slabá hudba / zvuky, trapné animace snad s nulovým recoilem a pocitem z boje - člověk jak kdyby mlátil do pytle slámy, skilly nezajímavé, většinou 1-3 skilly použitelné, zbytek useless...
            • Multiplatformni asi tezko když PS3 a X360 verze vysli skoro dva roky po PC verzi a mají uplne jiny interface, inventare a ovladani. Jinak souhlasim ze ne každému sedne zpracovani a design hry, je to takovy trochu pejsek a kocicka varily dort. Ja tu hru mam rad z mnoha duvodu a radim ji k tem lepsim, samozrejme o tom ze D3 je lepsi se není třeba bavit, je.
            • 1. Nebavím se o kombech, ale o počtech použitelných skillů. Kombo s tím nijak nesouvisí. Kombo je jen několik skillů spuštěných (klidně i jedno to samé) za sebou. Nemá žádnou logickou souvislost s tím, kolik skillů v základu je užitečných. Když je shitový skill (což je spousta), tak je shitový i v combu.

              2. Potvory jsou možná "normální", ale já se nebavím o typech potvor (postav), ale o designu (art design, animace, zvuky, barevná paleta...)

              3. Metalová hudba je sice můj šálek, ale ne tahle kapela a ne v takový hře. Metal se sice k fantasy celkem hodí, ale to musí být fantasy s velkým F a ne tahla generická přebarvená mazanice.

              Na ovládání sem zapomněl, hrůza děs, to samé kamera. Holt multiplatformní diablovka. *7* Jo.. když chce někdo udělat kompromis mezi gamepadem a myší. To by kluci museli umět jako třeba v Blizzardu s D3, kde na kompromisy nehrajou. Jinak souhlasím s tou kýčovitostí, to asi vystihuje nejstručněji a nejvýstižněji. Holt němci...
            • Na Steamu to ma 70% z 900 recenzi. 1-3 skilly? No nevim jestli si to nepletes s jinou hrou protože Sacred je znamy tim ze si ze skillu skládáš komba které pak spustis jednim klikem, takze jich je pouzitelna většina. Potvory jsou normalni, proste vlk, medved, goblin, drak..klasicka sed fantasy.
              Hudba? na hudbe se podílela nemecka metalova skupina Blind Guardian a ostatní je standart.dokonce se k tomu vaze jeden rozsahlej úkol ve hre.
              https://www.youtube.com/watch?v=tkLXtTJXves

              Když uz něco chces kritizovat, tak by to byla urcita nemecka kycovitost, krkolomnejsi ovladani, krapet repetetivni vedlejsi ukoly a jista fadnost po delsim hrani.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit