Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cau pri 20lvl me zabil jeden s hvezdou.Uz mi nejde dal hrat s moji postavou,to jako musim hrat zase od zacatku?
    • Mas original hru? Niekde som cital , ze pri nelegalnych kopiah to robi. V kupenej hre sa po smrti zas objavis zivy na zakladni.
  • Jak Diablo2 tak i TitanQuest se mi velmi líbily a obě dvě hry jsem přehrál několikrát. Grim Dawn jsem napoprvé nedohrál, protože jsem nedokázal přijít na to kde a jak mám pokračovat. Začal jsem tedu hrát podruhé, jako vetrám, mám bojovníka na 57 levelu a hra se pro mně stala frustrující a nudnou. A bych se ve hře dostal dál, musím porazit bose který mně vždycky zabije, tak pořád dokola chodím a zabíjím nepřátele na té samé úrovni mé postavy abych dostal aspoň nějaké body zkušeností doufajíc, že na vyšším levelu se mi podaří projít. Tato situace se při hraní na úrovni veterán opakuje už potřetí a nemyslím si že by mne tento styl hry bavil.
  • Fantastická hra.. Hratelnost a zábavnost mi připomíná datadisk Diabla II či Fallout 2! Občas mi chybí absence nějakého jiného typu úkolu než "jdi a zabij", ale u těchto rubaček to neočekávám.
    Diablo III je trapný odvar svého slavného předchůdce a Grim Dawn ho hratelností strčí do kapsy.
  • http://videaltv.com videoportál plný herného obsahu už dnes :)
  • Přijde jenom mně, že jeden song je zatraceně podobnej songu z baru ve freelancerovi?
  • za me po hodne dlouhe době paradni hra, skvela atmosféra (osobne se mi libi hudba) a hodne dobře popracovany talentovy systém (kdo hral TQ tak ví), osobne hodne ocenuji to ze to není zadny AOE masomlejnek jako je v D3, všechny AOE mají omezeni na počet nepratel 3-5, co me trosku mrzi ze hratl meele postavu je v této hre mnohel lepsi a silnejsi zážitek a najit solidni caster build mi chvili trvalo a nakonec to skončilo tak, ze pouzivam sklil s componentu, pro zkusene hrace nemá vůbec cenu hru zapínat na normal rovnou si dejte veteran a urcite vyzkoušejte MP protože to pak doopravdy overi schopnosti vasi postavy
  • Couldn't initialize graphics engine

    NOVE OVLADACE KE KARTE nainstalovany, ale stejne mi to porad hazi tuhle hlasku a hra se mi nespusti. To je ta hra technicky tak blbe udelana? Tohle se mi jeste u zadne jine hry nestalo:-((
    • panenko skakava vyhod nove ovladace pokud mas 7850 a vrat se na posledni normalni ovladace pred crimsonem.Mam 265 refresh tvoji 7850 a slape to jako hodinky
    • http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/522730700418904876/
      • No je pravda, ze hraju jen low endove hry jako Syndicate nebo Unity, tak je pak jasny, ze tyhle lepsi hry co maji hodnoceni pres 8 nemuzu spustit.-)))
        • Uplne nechapu jak to souvisi s tim FAQ co jsem ti poslal ale dekuju.
          • Promin, melo to byt pod Kookooda... Net uz jsem si prosel predtim a nic nepomohlo, tak si to zahraju az pristi rok az si budu kupovat gtx 960, ale za 2 dny vychazi DS3, tak si zaparim dost a dost
            • Ked ti nefunguju najnovsie 364.72 tak mozes samozrejme skusit nejake starsie, 362.00 trebars.
    • hledal bych chybu jinde než u hry :)
    • tak to je pecháček

      nic si z toho nedělej , já nedávno při pokusu o instalaci Windows 10 skončil s černou obrazovkou, taky sem si řikal "to je ten OS technicky tak blbě udělanej" a "to se mi při instalaci OS tedy ještě nestalo"
  • Hru koupil a nelituju.Oproti diablu je ta hra o necem jinem.Pokud to nekomu prijde na zacatku lehke at s tam na zacatek da obtiznost veteran.Musim uznat ze s nekteryma postavama to jde lepe nez klasika s mecem.
  • Nezajímavé monotoní prostředí. Krátké. To, že jsem hru dohrál jsem zjistil druhý den, když jsem googlil hlavního bosse..
    • Dohráno :D A já včera dohrál The sims. Poslední boss nic moc ale jinak to bylo dobrý. *9*
      • Jsem nevěděl že v The Sims jsou bossáci
        • Tilwaen
          Samozřejmě. Co jiného je Grim Reaper než boss, kterého si za vnitřní achievement ve své duši musíš spřátelit a svést?
  • Pěkná recenze. Myslím, že Path of Exile by zasloužilo taky nějaký článek. Samozřejmě psát podruhé recenzi asi není úplně nejlepší nápad. Navíc je tu problém v tom, že PoE chce od hráče opravdu hodně času, než ukáže všechny klady, a ostatně i samotný obsah (mapy, lepší vybavení atd.), takže pokud to případný autor nehraje "sám od sebe", psalo by se to těžko. Ale - byť je to subjektivní názor a ta hra rozhodně není dokonalá, už vůbec ne pro každýho - od vydání/recenze strašně zkvalitněla a pro lidi, kteří se přehoupnou přes to, že je hra absolutně "newbie unfriendly", nevadí jim vyšší obtížnost a naopak rádi zkouší vlastní postupy a buildy, je to zajímavá volba.
    • O PoE mi ani nemluv. Hrál jsem betu a na jedno proběhnutí super. Pak jsem hrál tuším verzi 1.3 a taky na jedno proběhnutí dobrý.
      Asi před měsícem jsem to pustil, jak vyšel Ascendancy patch, a utopených 140 hodin :D. Ten kvalitativní a obsahový posun za tu dobu co jsem to nehrál je úžasný.

      Přesně jak říkáš je to o tom zkoušení různých možností pasivních/aktivních, kterých je "bazzilióny"("Barbar" kouzelnickou hůlkou, žádný problém :D). Ale pro nováčky to je těžký, protože člověk tady hlavně musí plánovat dopředu a zkombinovat aktivní a pasivní skilly chce trochu zkušeností s tím jak hra funguje.
      Další problém je to, že blbě postavená postava se zjistí až na cca 50-60lvl a pak ta chuť začít znova asi není úplně největší, jelikož full respec není a dělat to po jednotlivých bodech je drahé jak čert, pokud člověk nemá nasyslené orby (což nováčci nemají). Ale na druhou stranu je to asi nejlepší systém tvoření postav, co za několik posledních let vznik, jen není pro každého.
      Jednou z dalších výhod je obecně ztvárnění světa, takové surově temné, žádné extra barvičky nebo omalovánky (I když u Torchlight mi to teda vůbec nevadilo :D), a celkem se tím dobře maskuje, že grafika není zrovna nejlepší, ale zvuk resp. soundtrack je výborný. Další plus je, že téměř vše od postav, přes útržky a dopisy ze světa jsou dabovány. A což celkem vtahuje do hry, ikdyž zrovna příběh moc nežeru (sledoval jsem ho kdysi v betě a dnes to už jen proklikávám).
      Jinak, k tomu co by se dalo zlepšit, tak určitě vzhled Lootu resp. vytvořit unikátní vzhled pro itemy od 1 až do 90 lvl.
      Co se týče technických chybek, tak ty tvůrci úspěšně ladí. A momentálně nevím o ničem co by mě nějak extra vadilo (jelikož mi v labyrintu ještě client nespadl :D)

      Ale na Grim Dawn se těším, ale trochu se bojím, aby nedopadl jako Torchlight 2. A to že v určité chvíli, engine přestane hru zvládat a hra se stane spíše slideshow.
      • Což se přesně stalo :/ *7*
    • Dobrá videorecenze (ale anglicky) v článku
      http://www.postavy.cz/novinky/path-of-exile-ctvrty-datadisk/

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit