-
Mas original hru? Niekde som cital , ze pri nelegalnych kopiah to robi. V kupenej hre sa po smrti zas objavis zivy na zakladni.
-
Cau pri 20lvl me zabil jeden s hvezdou.Uz mi nejde dal hrat s moji postavou,to jako musim hrat zase od zacatku?
-
Jak Diablo2 tak i TitanQuest se mi velmi líbily a obě dvě hry jsem přehrál několikrát. Grim Dawn jsem napoprvé nedohrál, protože jsem nedokázal přijít na to kde a jak mám pokračovat. Začal jsem tedu hrát podruhé, jako vetrám, mám bojovníka na 57 levelu a hra se pro mně stala frustrující a nudnou. A bych se ve hře dostal dál, musím porazit bose který mně vždycky zabije, tak pořád dokola chodím a zabíjím nepřátele na té samé úrovni mé postavy abych dostal aspoň nějaké body zkušeností doufajíc, že na vyšším levelu se mi podaří projít. Tato situace se při hraní na úrovni veterán opakuje už potřetí a nemyslím si že by mne tento styl hry bavil.
-
Což se přesně stalo :/ *7*
-
Fantastická hra.. Hratelnost a zábavnost mi připomíná datadisk Diabla II či Fallout 2! Občas mi chybí absence nějakého jiného typu úkolu než "jdi a zabij", ale u těchto rubaček to neočekávám.
Diablo III je trapný odvar svého slavného předchůdce a Grim Dawn ho hratelností strčí do kapsy. -
http://videaltv.com videoportál plný herného obsahu už dnes :)
-
psal sem to vyse vyhod crimson a vrat se na posledni ovladace pred crimsonem
-
panenko skakava vyhod nove ovladace pokud mas 7850 a vrat se na posledni normalni ovladace pred crimsonem.Mam 265 refresh tvoji 7850 a slape to jako hodinky
-
Samozřejmě. Co jiného je Grim Reaper než boss, kterého si za vnitřní achievement ve své duši musíš spřátelit a svést?
-
Přijde jenom mně, že jeden song je zatraceně podobnej songu z baru ve freelancerovi?
-
Jsem nevěděl že v The Sims jsou bossáci
-
Bohuzel nemuzu reagovat na tvoje prispevky nize, kazdopadne se mi libi tvuj styl a drzim ti palce. Skoda, ze anonym, jinak bych ti i potrasl pravici.
-
Voodo sh!t
-
za me po hodne dlouhe době paradni hra, skvela atmosféra (osobne se mi libi hudba) a hodne dobře popracovany talentovy systém (kdo hral TQ tak ví), osobne hodne ocenuji to ze to není zadny AOE masomlejnek jako je v D3, všechny AOE mají omezeni na počet nepratel 3-5, co me trosku mrzi ze hratl meele postavu je v této hre mnohel lepsi a silnejsi zážitek a najit solidni caster build mi chvili trvalo a nakonec to skončilo tak, ze pouzivam sklil s componentu, pro zkusene hrace nemá vůbec cenu hru zapínat na normal rovnou si dejte veteran a urcite vyzkoušejte MP protože to pak doopravdy overi schopnosti vasi postavy
-
Ked ti nefunguju najnovsie 364.72 tak mozes samozrejme skusit nejake starsie, 362.00 trebars.
-
Promin, melo to byt pod Kookooda... Net uz jsem si prosel predtim a nic nepomohlo, tak si to zahraju az pristi rok az si budu kupovat gtx 960, ale za 2 dny vychazi DS3, tak si zaparim dost a dost
-
Uplne nechapu jak to souvisi s tim FAQ co jsem ti poslal ale dekuju.
-
No je pravda, ze hraju jen low endove hry jako Syndicate nebo Unity, tak je pak jasny, ze tyhle lepsi hry co maji hodnoceni pres 8 nemuzu spustit.-)))
-
To je jedinej loading screen ve hře. Vryje se ti do paměti.
-
O PoE mi ani nemluv. Hrál jsem betu a na jedno proběhnutí super. Pak jsem hrál tuším verzi 1.3 a taky na jedno proběhnutí dobrý.
Asi před měsícem jsem to pustil, jak vyšel Ascendancy patch, a utopených 140 hodin :D. Ten kvalitativní a obsahový posun za tu dobu co jsem to nehrál je úžasný.
Přesně jak říkáš je to o tom zkoušení různých možností pasivních/aktivních, kterých je "bazzilióny"("Barbar" kouzelnickou hůlkou, žádný problém :D). Ale pro nováčky to je těžký, protože člověk tady hlavně musí plánovat dopředu a zkombinovat aktivní a pasivní skilly chce trochu zkušeností s tím jak hra funguje.
Další problém je to, že blbě postavená postava se zjistí až na cca 50-60lvl a pak ta chuť začít znova asi není úplně největší, jelikož full respec není a dělat to po jednotlivých bodech je drahé jak čert, pokud člověk nemá nasyslené orby (což nováčci nemají). Ale na druhou stranu je to asi nejlepší systém tvoření postav, co za několik posledních let vznik, jen není pro každého.
Jednou z dalších výhod je obecně ztvárnění světa, takové surově temné, žádné extra barvičky nebo omalovánky (I když u Torchlight mi to teda vůbec nevadilo :D), a celkem se tím dobře maskuje, že grafika není zrovna nejlepší, ale zvuk resp. soundtrack je výborný. Další plus je, že téměř vše od postav, přes útržky a dopisy ze světa jsou dabovány. A což celkem vtahuje do hry, ikdyž zrovna příběh moc nežeru (sledoval jsem ho kdysi v betě a dnes to už jen proklikávám).
Jinak, k tomu co by se dalo zlepšit, tak určitě vzhled Lootu resp. vytvořit unikátní vzhled pro itemy od 1 až do 90 lvl.
Co se týče technických chybek, tak ty tvůrci úspěšně ladí. A momentálně nevím o ničem co by mě nějak extra vadilo (jelikož mi v labyrintu ještě client nespadl :D)
Ale na Grim Dawn se těším, ale trochu se bojím, aby nedopadl jako Torchlight 2. A to že v určité chvíli, engine přestane hru zvládat a hra se stane spíše slideshow.