Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Half-Life 2: Episode Three by podle hlavního scénáristy skončila dalším cliffhangerem
						
							18.7.2017 | Václav Pecháček
						
					
					
						 79 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Valve logicky nemá potrebu vydavat hry, kdy jim sypou idiotske weapon boxy k CSGO a herni karticky. Byt na jejich miste, tak na vyvoj her kaslu a radeji premyslim, kde utratit ty miliardy dolaru, protože to není zadna legrace
 - 
            
                	
	Jsem zvědavej co bude pro CS:GO znamenat vlastně Source 2 který by měl přijít v létě (ono vlastně léto už je tak šup)
 - 
                
- 
            
                	
	
	https://www.youtube.com/watch?v=jFYi1ugN1f8
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	Moc nechápu proč se z Half life dělá taková legenda. Jednička byla dobrá hra. Dvojka byla (pro mě) velké zklamáni. Ta hra nebyla v ničem dobrá a pár "wow" momentu to nezachránilo.
Nejhorší na ty hře (když vynechám AI a trash story) bylo to neustali jezdění nějakejma skůtrama a buginama kde nešlo o nic jinyho než o tupej a extreme nudnej koridor. Nepamatuju-si že bych u nečeho tak nadával jako u HL2.
Ta firma moc dobře ví proč už nedělá hry... - 
                
- 
            
                	
	Nechápeš to, protože si zřejmě v tý době nebyl na světě a neznáš herní historii, jinak by si veděl, že Half-Life byl ve svý době revoluční FPS, která ovlivnila žánr jako snad žádná jiná hra. Dnešní FPS jsou v kontextu doby ve srovnání jen naleštěné klišé produkty.
Co se týče druhého dílu, tak vytýkat AI a příběh je tak trochu nesmyslný, protože v tý době nic lepšího nebylo - co se týče stříleček. Nakonec, ony obecně i dnes mají FPS trash příběh, že ano. Jinak se mi líbí, jak ignoruješ 'detaily' typu revoluční fyzika, která byla v tý hře skutečně využitá a ne jen pro efekt. Dále mimika obličejů v in-enginu, která neměla konkurenci ještě roky potom. Vytýkat jízdu ve vozidlech je taky úsměvný. Všichni víme, že vozidla v FPS byly v tý době strašný klišé, že ano. Byla to holt chyba, posouvat FPS žánr. Proč vozidla, když můžu jen chodit... - 
            
                	
	
	Práve naopak. Časti na vozidlách ma bavili najviac. Nebol to len presun z miesta A do miesta B ako to dovtedy bolo zvykom, ale nabaľovalo sa na to kopec herných mechaník. No a príbeh bol trash len pre toho, kto bol lenivý si ten príbeh skladať a hľadať vodítka. On totiž nebol nikdy vidieť na povrchu. Na povrch sa dostával až v epizóde 2, kedy už každému tak nejak bolo jasné o čo presne ide.
 - 
            
                	
	byl to hlavne technologický pokrok, na tu dobu nevidana fyzika a další vychytávky a pokročilý engine, parádní grafika. už si nepamatuju co to bylo ale myslím že nasvícení scény a dynamické stíny byly novinka. Koneckoncu ta hra vypada dobre ješte dneska
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Přátelé pojďte podpořit dobrou věc, sjednoťme se, jak se ještě diskutující na Gamesech nesjednotili. Společně do dokážeme.
https://www.petice24.com/za_pokraovani_serie_half_life - 
                
- 
            
                	
	Ty si Jana Rambousková?
 - 
            
                	
	
	to jako fakt *1*
 - 
            
                	
	
	co blbnes?
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Moje oblíbená teorie je, že Valve čeká a až nadejde pravý čas, tak to vydají, ale aby se jim to vyplatilo, tak za obrovskou cenu - čím víc hráči čekají, tím víc jsou za to ochotní zaplatit.
 - 
            
                	
	
	Me HL nijak zvlast neovlivnil, hral jsem oba dily v dobe kdyz vysli a celkem me bavily, ale nic zasadniho jsem si z nich neodnesl. Ale legendarni statut jim neupiram, plno lidi to vidi jinak nez ja:)
A Valve? Jsou chytri. Zjistily ze ta nejlepsi cast u tvorby her je finale kdy se sypou penize na ucet. Ale ze delat hru je docela opruz, Takze se podle toho zaridily a proste jen na tech hrach vydelavaj. - 
            
                	
	Valve už hry nedělá. Jejich úžasnej a opěvovanej flat-hierarchy systém očividně nepřináší hmatatelný výsledky.
 - 
            
                	
	
	konec Ep2 a nedodání ani dokončující třetí Ep, ani dalšího HL mi přišla od Valve jako podpásovka, jde hezky vidět, že jejich politika ohledně her je stejně vratká jako jejich vývoj HW
 - 
                
- 
            
                	
	Tak jako HW maj jenom ovladač ne?
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	podle mne je nefér nechat hráče takto čekat. když už nechtejí pokračovat, alespon by mohli prodat značku nekomu jinému. napr. Blizzard nebo CD project by dokázali udelat dustojné pokračovaní.
 - 
                
- 
            
                	
	*15*
nevím, která z těch dvou firem by to zkurvila více... - 
                
- 
            
                	
	Asi Nintendo
 - 
                
- 
            
                	
	Zrovna nintendo ty hry umí dělat, ale nevím jestli by šli dělat normální střílečku.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	to je čistě jejich věc jestli chtějí pokračovat nebo ne, kvůli tomu, že tobě to připadá nefér asi neprodají tu hru *1*
 - 
            
                	
	cd projekt co udělali dvě dobré hry z předem daného universa a shitzard s jeho armádou japonských uchyláku a celesvětových bezvkusných trapáků co hrají kreslené online pi**viny ??? Jo jasně důstojné pokračování navíc u idi*tů kteří se v hrách typu HL absolutně neorientují a ještě by upadli hlouběji
 - 
                
- 
            
                	
	já bych se nezlobil kdyby z toho udelali treba i kreslenou mobu nebo karetní hru. Všichni se zhodneme na tom, že serie potrebuje nekam posunout a udelat generickou strílečku by bylo oničem. Jiste, mnoho fanoušku by se naštvalo ale taky by mnoho nových prišlo. Hlavne z mladší generace která HL ani nezná poradne
 - 
                
- 
            
                	
	
	"udelat generickou strilecku" .....ono poprve, ani HL1 ani HL2 generickymi strielackami neboli
 - 
            
                	
	Dobrý nápad, nebo třeba hru na fb a pak dát crossover s farming simulátorem, že?
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	Vo Valve už beztak pracuje minimum ľudí z tímu, ktorí videli vývoj HL1 a HL2 ...čiže tak
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	výmluvy, je to jeden z největších failů herní historie, to je jako by se natočili Dvě Věže a na Návrat Krále se vysrali.
 - 
                
- 
            
                	
	To by asi moc nevadilo, vzhledem k tomu ze je to v knizni podobe
 - 
                
- 
            
                	
	Ne všichni čtou.
 - 
                
- 
            
                	
	
	ne vsichni to umi *1*
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 -