Přejít na výpis diskuzí
Half-Life 2: Episode Three by podle hlavního scénáristy skončila dalším cliffhangerem
18.7.2017 | Václav Pecháček
79 příspěvků
-
https://www.youtube.com/watch?v=jFYi1ugN1f8
-
Nechápeš to, protože si zřejmě v tý době nebyl na světě a neznáš herní historii, jinak by si veděl, že Half-Life byl ve svý době revoluční FPS, která ovlivnila žánr jako snad žádná jiná hra. Dnešní FPS jsou v kontextu doby ve srovnání jen naleštěné klišé produkty.
Co se týče druhého dílu, tak vytýkat AI a příběh je tak trochu nesmyslný, protože v tý době nic lepšího nebylo - co se týče stříleček. Nakonec, ony obecně i dnes mají FPS trash příběh, že ano. Jinak se mi líbí, jak ignoruješ 'detaily' typu revoluční fyzika, která byla v tý hře skutečně využitá a ne jen pro efekt. Dále mimika obličejů v in-enginu, která neměla konkurenci ještě roky potom. Vytýkat jízdu ve vozidlech je taky úsměvný. Všichni víme, že vozidla v FPS byly v tý době strašný klišé, že ano. Byla to holt chyba, posouvat FPS žánr. Proč vozidla, když můžu jen chodit... -
Práve naopak. Časti na vozidlách ma bavili najviac. Nebol to len presun z miesta A do miesta B ako to dovtedy bolo zvykom, ale nabaľovalo sa na to kopec herných mechaník. No a príbeh bol trash len pre toho, kto bol lenivý si ten príbeh skladať a hľadať vodítka. On totiž nebol nikdy vidieť na povrchu. Na povrch sa dostával až v epizóde 2, kedy už každému tak nejak bolo jasné o čo presne ide.
-
Valve logicky nemá potrebu vydavat hry, kdy jim sypou idiotske weapon boxy k CSGO a herni karticky. Byt na jejich miste, tak na vyvoj her kaslu a radeji premyslim, kde utratit ty miliardy dolaru, protože to není zadna legrace
-
Tak jako HW maj jenom ovladač ne?
-
Ty si Jana Rambousková?
-
Jsem zvědavej co bude pro CS:GO znamenat vlastně Source 2 který by měl přijít v létě (ono vlastně léto už je tak šup)
-
Zrovna nintendo ty hry umí dělat, ale nevím jestli by šli dělat normální střílečku.
-
to jako fakt *1*
-
Viď vlastně CS:Go měl být původně Source pro Xbox.
-
u Valve si myslel že ten skok by mohlo být VR, ale vidí statistiku kolik lidí to vlastně na VR hraje.
-
byl to hlavne technologický pokrok, na tu dobu nevidana fyzika a další vychytávky a pokročilý engine, parádní grafika. už si nepamatuju co to bylo ale myslím že nasvícení scény a dynamické stíny byly novinka. Koneckoncu ta hra vypada dobre ješte dneska
-
Moc nechápu proč se z Half life dělá taková legenda. Jednička byla dobrá hra. Dvojka byla (pro mě) velké zklamáni. Ta hra nebyla v ničem dobrá a pár "wow" momentu to nezachránilo.
Nejhorší na ty hře (když vynechám AI a trash story) bylo to neustali jezdění nějakejma skůtrama a buginama kde nešlo o nic jinyho než o tupej a extreme nudnej koridor. Nepamatuju-si že bych u nečeho tak nadával jako u HL2.
Ta firma moc dobře ví proč už nedělá hry... -
co blbnes?
-
Přátelé pojďte podpořit dobrou věc, sjednoťme se, jak se ještě diskutující na Gamesech nesjednotili. Společně do dokážeme.
https://www.petice24.com/za_pokraovani_serie_half_life -
lol :D :D
-
vážne? Left 4 Dead 2 vyšlo na PC a X360 zároveň
-
Moje oblíbená teorie je, že Valve čeká a až nadejde pravý čas, tak to vydají, ale aby se jim to vyplatilo, tak za obrovskou cenu - čím víc hráči čekají, tím víc jsou za to ochotní zaplatit.
-
ehm on myslel iny druh tunelu :D
-
"udelat generickou strilecku" .....ono poprve, ani HL1 ani HL2 generickymi strielackami neboli