Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zkusím si tipnout. Prvních pár týdnů kolem toho bude rozruch a časem hra zmizí do propadliště dějin.
  • jen jestli ta hra stojí za instalaci Uplay *7*
    • Jako že by Ubisoft udělal dobrou hru? To se nestalo už pěknė dlouho.
      • Krescz
        písky času? rayman?
      • Pro mě naposled Splinter Cell Blacklist
      • Jack1947
        Syndicate se docela dalo... ale pravda nějak zvlášt dobré to nebylo nooo.
  • Trochu mě mrzí, že jsou tam všichni tak houževnatí, respektive zbraně mají asi very low damage a trvá hrozně dlouho, než někoho zabijete. nebo někdo zabije vás. Pak tam jsou vidět takové divné momenty, kdy nepřátelé stojí pár metrů od sebe a pálí do sebe. Kdyby zvýšili účinnost zbraní nebo snížili životnost postav. tak by to rozhodně byla větší sranda, víc taktizování, větší adrenalin. Také to samozřejmě degraduje jakoukoliv "snipe" "headshot" taktiku. Protože ta nemá žádný smysl, pokud headshot nezabije protivníka.
    • Je to RPG tak co si čekal :) Jako Borderlands.
      • Nic to nemění na faktu že je to vyloženě absurdní, když na jednoho protivníka potřebuješ jeden zásobník z utočné pušky. Neřeknu ve scifi hrách kde člověk kropí emzáky a tvůrci tak mají volné ruce v tom jak budou odolní. Vyloženě směšně působí momenty kdy na hráče naběhne kašpar s baseballkou a on ho na poslední chvíli udolá aby ho s ní nepřetáhnul po kebuli.
        Pro sólo hráče to bude za trest protože zatímco nekrytý bude dobu ostřelovat jednoho protivníka zbytek bandy se na něj bude soustředit a naprosto zbytečně mu znepříjemňovat život, souboje na malém prostoru pak budou očistec. Sniperky a tlumíč mi tady přijdou jako naprosto zbytečné položky v inventáři. Střelba je stěžejní činnosti ve hře a zatím na mě nepůsobí ani uspokojivě. Prak a par šutrů by možná udělalo lepší práci, nehledě na to že ve hře není klasické melee.
        A to proti alpha testu osekali brokovnice protože někdo kňoural že dávají příliš velký damage.*7*
        • Tak hlavně je to RPG takže s tímhle se tam musí fakt počítat jinak by to nemělo smysl a není to něco co by se nevědělo. Hra je založená na hledání lepší výbavy, zvedání statu, balancování bonusů atd.... Je to prostě skutečně komplexní RPG jako Dragon Age.
          Nechápu co na tom některý překvapuje protože tohle nikdy nemělo být CoD, BF atd...
          Nejbližší přirovnání je asi fakt ten Borderlands.
          A pokud budeš hrát solo tak se hra podle toho upraví, stejně jako bude mít jinou obtížnost tříčlenná parta nebo full čtyřčlenná.
          • Nevím co s tím má RPG co společného... RPG neznamená, že protivník padne až po 10. kulce do hlavy. RPG znamená převážně vývoj postavy, zlepšování statusů a tak, ale to neznamená, že to musí být staré nudné životnost vs damage... Systém RPG kde level up = health up považuji za zastaralé. Nechápu proč by akce v RPG nemohla být závislá víc na skillech hráče, než statusech postavy. RPG prvky přece nemusí být jen v nekonečně rostoucích statusech životů a damage. Systém vývoje postavy v RPG vůbec nemusí zasahovat do životnosti, může naopak třeba ovlivňovat přesnost míření, rychlost nabíjení, rychlost pohybu, delší hod granátem, lepší krytí, rychlejší plazení, tišší plížení atd... přece reálný svět je také RPG... Lidé si zlepšují své skilly, ale všichni snesou jen jednu kulku do hlavy. Takový systém RPG mi nepřipadá komplexní, připadá mi zastaralý, házet vše na životnost vs damage...
            Já o Division moc nevím, takže nevím jak to mělo být, jen sem myslel, že když je to Tom Clancy, tak to bude víc jako ostatní jeho hry...
            • TheGGG
              "kdo si myslel že to bude COD kde stačí někoho pifnout do lebky a on umře tak kouká na špatnou hru" ano, toto je věc, kterou bych logicky od post-apo rádoby drsné hry o přežití tak nějak očekával...
            • del0
              "Systém vývoje postavy v RPG vůbec nemusí zasahovat do životnosti, může naopak třeba ovlivňovat přesnost míření, rychlost nabíjení, rychlost pohybu, delší hod granátem, lepší krytí, rychlejší plazení, tišší plížení atd... "

              Deus Ex did it...
            • To právě neztrácí smysl, popsal jsem proč.. protože je tam tuna dalších elementů které mohou ovlivňovat vývoj postavy. Nejde o to, že se nemohou zvyšovat statusy, jde o to, jaké jsou nuance. Nikdy jsem neřekl, že by to mělo být jako COD, které má špatnou pověst, ale to z jiných důvodů, než samotné životnosti (tam je problém v tom, že životnost hráče a NPC je drasticky odlišná). Já jsem 100% pro loot, 100% pro zbraně s lepšími statusy, 100% pro lepší druhy neprůstřelných vest, 100% pro vylepšování skillů, ale nečekal jsem, že to bude fantasy RPG. Jako příklad třeba takový Tom Clancy's Ghost Recon Phantoms, je to online střílečka s RPG prvky (mohly by být silnější), ale stále headshot je headshot... Tohle je ale prostě fantasy RPG...
              Já nevím jak se hra prezentovala předtím, měl jsem jen nějaká očekávání a teď říkám, že jsem zklamaný, když vidím, že to není založené na stylu Tom Clancy's her, ale je to nějaké fantasy RPG.
              Jinak obecně o MMO, když to zmiňuješ, doufám že někdo konečně přijde a ty pravidla změní, a kdo má rád zastaralé mechanismy stolních her, ať si pokračuje s WoW.
            • Hra se už od začátku prezentovala takovým způsobem a kdo si myslel že to bude COD kde stačí někoho pifnout do lebky a on umře tak kouká na špatnou hru, tohle je o lootu, vylepšování dmg, hledání, o Tanku, Heal, a DPS charakterech, představte si to jako MMO tak taky nikoho nesejmete na první ránu.
              A to že tobě tenhle systém přijde zastaralý, neznamená že neexistují lidi co dál chtějí lootovat lepší zbraň aby dávala lepší dmg, vybírat si skili, kombinovat bonusy, zvedat si CRI kterej v Division při střele do hlavy má větší pravděpodobnost atd...
              Já mám rád ty podle tebe "zastaralý RPG" a kdyby někoho stačilo kdejakou pistolkou picnout do hlavy tak tohle všechno ztrácí smysl.
              Takže díky bohu že to není jako ty ostatní hry.
          • Paulcz
            Ne, tohle není RPG. A herní mechaniky jsou hrozný, odpad.
  • Ubisofte, zahrajeme si hru, pokud se během prvních dvou hodin nedostaví pocit deja-vu spojený s vašima předchozíma hrama, tak tomu dám šanci
  • TheGGG
    survival badass post-apo hra, ale všechno běží na statistiky, takže jednomu banditovy bude třeba dát 30 headshotů, jen proto, že nemám dost velkej level... ubi zase nezklamal...
  • Opět Ubisoft investuje do marketingu více než do vývoje?
  • Jak koukám tak pořád vidim Splinter cell a watch dogs
    • kedze SC patri medzi moju oblubenu seriu od Ubi tak nevidim na tom nic zle :)
      • mám to stejně *3*
    • taky vidím hype a šmíru
  • Proč tu hru museli zase takhle zprznit? Co je těžkýho na tom, to udělat tak, aby stačilo pár kulek a týpek by umřel. Jenže tady nestačí ani zásobník. O grafice se bavit nebudu, downgrade je patrnej. Ale proč i při relativně solidní grafice (i když to není nic, co bychom už neviděli, ale nejhorší to taky není) to nemůže bejt slušný RPG? Koncept je dobrej, jen realizace je tragická (Ubisoft a EA = keci keci a výsledek bída)
  • Já prostě mám pořád psychický problém, že to musí(m) používat Uplay.... Nehledě na to ten největší pojeb, že hru lze koupit na Steamu, kde vás to stejně donutí nainstalovat ten ransomware... To bych spáchal rituální sebevraždu vždycky...
  • A proč mi ještě z Ubisoftu nezprovoznili Conviction na mojí R9 290 ?
    • Mám R9 280, AMD FX(tm)-6300 Six-Core
      Hra po upozornění, že nejspíš dostanu epileptický záchvat spadne. Help nevite o co jde?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit