Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ... kam až nás dovedla jedna celebrální deka ... *15*
  • Ovšem pouhý fakt , že se prosadila jen a pouze jako odbornice na kopulaci s movitěšjšími pány v alkoholovém opojení ji jí tak nějak automaticky činí *7*
  • Presne tak, typicky priklad je robotron, ten se na informace z pizadi tvari kysele, protoze ho obtezuji a verejne se pta, k cemu je mu to dobry.
  • Ty pánové řeší nesmysli, publicita není žádná dobrá věc. Radši bych měl ty prachy co mají oni a celému světu neznámí než naopak.. Jak to vidíte vy ? No, ikdyž být takovej Tony Stark.. *1*
  • RESPECT tvoje slova mne primneli http://www.youtube.com/watch?v=0K-V8ZWyNMs

    CHOOSE YOUR F.CKING LIFE
  • Ladislav_Loukota
    Budiž. Byť bych "univerzitní vývojáře" (či projekty) vzhledem k existenci institucí jako je DigiPen úplně nezavrhoval. Já však ostatně netvrdím, že překládám vždy bezchybně. Je ale něco jiného to formulovat takto anebo psát cosi o chlebíčcích a translatorech.
  • Viktor_H
    Mně ekvivalent hereckých hvězd nechybí. Just sayin...
  • Redneck
    Ja si budu stat za svym. Herni vyvojar pro me neni zadna celebrita typu Sylvester Stallone a uprednostnuju hrani za fiktivni postavy. Uz takhle mam u nekterejch titulu problem uverit ty postave, ze splha jak veverka a pokud bych hral po boku typka, kterej vyviji hry, tak by to ty uveritelnosti podkoplo nohy uplne.

    Jako dobrej priklad slouzi postava MOKAP z Mortal Kombat: Deadly Alliance. Byl to typek v kostymu pro motion capturing a i presto, ze byl jen bonusovou postavou, ktera ani nijak nezasahovala do pribehu a ani se neobjevovala jako protivnik, tak ji fanousci uplne nesnaseli, protoze zabrala roster spot nejaky jiny klasicky MK postave. Proste blbost podle me. Typek v elastakach pokrytej spoustou "kulicek"...

    Nerikam, ze bych hre kde mi sidekicka bude delat Dan Vavra nedal sanci, ale asi bych to moc vazne brat nemoh. A neni to jen o tech specialnich schopnostech. Duke Nukem je Duke Nukem a herni vyvojar je proste...proste "obycejnak". To je jako kdyby mel Batman misto Robina vycepniho z Tvy oblibeny putiky.
  • 13_11
    Ekvivalentem herecké hvězdy je ve hře její ústřední postava: od Pac-Mana po Laru Croft. O ty jde především. Na prvním místě je ale pochopitelně hra samotná. A když je, člověk si už snad zapamatuje vývojářské studio, tedy ví, že tihle borci dělají takovýhle hry.

    Jinak souhlas s Robotron3m.

    Jinak první a poslední superstars byli Carmack s Romerem. Ti si to užili jaksepatří.
  • ucho
    ano, chápu, že přímo translátor použit nebyl, ale jde tady o ten princip translátoru, kdy se vezme bezmyšlenkovitě anglický text a otrocky se nahradí anglická slova za česká bez uchopení myšlenky.
    vzniknou z toho pak obraty typu "univerzitních vývojářů", což Tretton vůbec neřekl a něco jako univerzitní vývojář je z principu nesmysl... popřípadě "kde přichází kreativní talent jedinců s geniálními hrami" taky nedává moc velký smysl.
  • Ladislav_Loukota
    Tak samozřejmě pochybuju, že by se zakládaly kulty oslavující AI programátora #3 jako bosse z levelu 6. Jinak mi ale přijde, že vzhledem k tomu, že se to zkusilo jen několikrát v herní historii, není dost dat na to považovat to automaticky jako "divný".
  • Ladislav_Loukota
    Translator nepoužívám, jsem jen pologramot.
  • 13_11
    Víš, co to je prošívaná deka?
    Pokrývka.
    Je to deka. Obyčejná deka. Jak to, že lidi jako my vědí, co je to prošívaná deka? Je nutná k přežití ve světě lovců a sběračů? Ne. Co tedy jsme?
    Nevím. Konzumenti.
    Správně. Jsme konzumenti.
    Jsme vedlejší produkt posedlosti životním stylem. Vražda, zločin, chudoba. Tyhle věci mě nezajímají. Zajímají mě časopisy o slavných lidech, televize s 500 kanály, něčí jméno na spodním prádle. Rogaine. Viagra. Olestra.
    Martha Stewartová.
    Do prd*le s Marthou Stewartovou. Ta leští mosaz na Titaniku. Všechno to jde ke dnu. Do prd*le s pohovkou a zeleně pruhovaným vzorem. Já říkám: zapomeň na kompletního člověka. Já říkám: přestaň se honit za dokonalostí. Já říkám: vyvíjej se. Ať se stane to, co se má stát. To je můj názor, ale třeba se mýlím. Možná je to hrozná tragédie.
    Jsou to jen věci. Žádná tragédie...
  • Redneck
    Krome tech par nejslavnejsich bych zadny jiny ve hre ani nepoznal. Byly by to jiny ksichty, ale furt anonymni. Vubec si tuhle Tvou myslenku nejak nedokazu predstavit. A pokud by se to i tak rozmohlo, tak by ten pojem celebrita ztratil smysl. Tech pravych celebrit muze bejt jen par a i by my prislo divny hrat hru s fiktivni postavou a partaka anebo kompars by Ti delali skutecny lidi. To se dost lisi od setkani Ezia s Da Vincim.

    Ja mam radsi odkazy typu - GTA 3 Cochrane Dam, jmena Boon a Tobias na pozadi jedny areny v Mortal Kombatu a treba jeste video sestrih padu vyvojaru z Neversoftu, ktery delali na Tony Hawk hrach.
    Sice to z nich nedela celebrity, ale aspon to nepusobi divne jako kdyby s Tebou Jade Raymond vrazdila templare v Assassins Creed.
  • ucho
    nic proti, ale toho translátoru a nepřemýšlení jsem si u tebe už taky všiml... je to zapříčiněno hlavně nedostatečným citem pro český jazyk, kdy se ty články velmi obtížně čtou. je to celý takový chlupatý.
  • Ladislav_Loukota
    Jo takhle, trolling. Tak okey, nebudu rušit.
  • Ladislav_Loukota
    Viz níže, nicméně myslím, že kdyby měl Casey Hudson koule na to to procpat korporátním prostředím a kolegy, ten tvůj ksicht na defaultního Sheparda by klidně přilepit mohl - http://www.fmvmagazine.com/wp-content/uploads/2012/03/Casey-Hudson.jpg

    Když se bavíme o protagonistovi, tak to myslím záleží hru od hry. Není to tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Třeba ani u Half-Life 2 není (alespoň z pohledu naratologie a kritických teorií) zcela jasné, jestli je protagonistou Gordon (protože hráč) nebo Alyx (protože majoritní vypravěč). Je to mnohem vágnější než u přímočarých médií, kde je menší imerzivita. Někdy může být příjemné nechat se vodit předpřipravenou story, jindy ne - záleží na gameplayi. Co říkám je, že prostor pro nějaké asociování vývojářů s postavami (ne nutně vždy hlavními a už vůbec ne ve všech hrách) tu prostě je už řadu let. Tex a Max to potvrzují. A s tím konec konců souvisí i apel na mainstream - je snazší procpat do kulturní rubriky novin text o Beyond: Two Souls než o Call of Duty, právě protože Ellen Page...
  • Dnes je filmový vplyv na hry až príliš, prakticky na kopec AAA titulov sa viac dívame ako hráme. Konečne je mi jasno prečo, tvorcovia hier sa chcú stať filmovými celebritami.
  • Robotron3
    Tak myslim že je jasné, že se mluví o vedlejších, malých rolí.
  • Zrovna v ME je fajn příklad celebrity - Yvonne Strahovski.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit