Přejít na výpis diskuzí
Heroes of the Storm má ambice být mobou pro masy
9.11.2013 | Adam Homola
76 příspěvků
-
Ja sa na to teším. Nie každý to s MOBA hrami musí myslieť vážne. Niekomu to stačí len na odreagovanie, nesedieť pri tom príliš dlho, nenadávať ostatným hráčom, že omg KS, alebo keď sa zrovna nedarí nadávať im do ****** Veď keď sa prehrá nie je to koniec sveta. Dota 2 sa mi javí ako pre profi, LoL je niekde pod tým a dúfam, že Heroes of Storm bude len také for fun. Mám pocit, že zábava sa z týchto hier vytráca.
-
-
však je lety ověřená pravda, že nejvíc těchle blbých keců mají právě hráči s nejhorším skóre v týmu, kterí se tím "OMG!! Noob team kill steal LOL!!" snaží zakrýt fakt že mají po 10 minutách hry 1 kill, 10 smrtí a 1 asistenci a jsou o 3 úrovně pozady za ostatníma... z toho si nelze dělat vrásky, pouze se jim od srdce zasmát *1*
-
-
Bodaj by nezaostavali za ostatnými keď miesto hrania vypisuju takéto blbosti
-
-
-
Za vyzkoušení nedám nic, tak proč ne. Postavy ze Starcraftu beru hned.
-
-
To bude dilema za co hrát, snad tam bude L800 Elite Tauren Chieftain.
-
-
Koukal jsem na showmatch zapas a je tam *1* Absolutne bozi
-
-
"Raiders roll!" :)
-
-
Nevynášel bych soudy, když to ani nevyšlo. Zaprvý si musíte uvědomit, že tam bude nějaký ranked mód a jakmile budete ve vyšším ranku s profíkama, tak ta hra bude určitě HC sama o sobě stejně jako když jste na platinovce v HS a potkáváte lepší hráče. Udělají lehčí mechaniky, ale nic to nemění na tom, že s kvalitníma týmama proti sobě bude těžká.
-
-
Prostě normálně hodnotíme dostupný materiál. A tvoje spekulace je sice pěkná ... ale je to jako říct že kámen nůžky papír bude opravdu hardcore hra když se potkají dva nejlepší hráči na světě.... Musím tě zklamat, šachy to furt nebudou.
-
-
Dokud si to nezahraju víc her, tak budu mít prostě neutrální postoj. O HS jsem si myslel to samé a dál si stojím za tím, že to jsou Magicy pro idioty (mě), ale ve finále to je hc. Deck building, taktiky. Navíc tak nějak klukům z Blizzu věřím, že hratelnost bude vychytaná a člověka to bude bavit.
-
-
Pokud máš neutrální názor na vše, co jsi sám nezažil / nevyzkoušel, pak musíš mít opravdu náročný život.
A HS jsou casual karty. To ničemu nevadí. Stavění decku a to jak ten deck hraješ je neoddělitelná součást herního konceptu. Ale HC to opravdu není. Jak bys potom nazval Magic? Ultra-Mega-hardcore?
Hlavně ať blizz stojí za svým, a netlačí do toho e-sport, protože hra pro casual obecenstvo prostě nemůže mít zajímavou kompetitivní scénu. -
-
Blbost. Starcraft 2 taky není složitá hra. Má víceméně jednoduché herní mechaniky a řekl bych že má "zajímavou kompetitivní scénu".
-
-
-
-
-
Raději bych pokračování skvělého Warcraftu 3 než další MOBA hru (navíc opravdu velmi pochybně vypadající).
-
-
Pokračování W3 je WoW. Celý lore je díky tomu naprosto dopíchaný. Takže bych moc nečekal.
-
-
můžu se prosím jako naprostej laik zeptat, v čem se vlastně jednotlivý hry moby liší?
z toho, co jsem zahlídnul, jde o hodně podobný hry, jen zasazení, prostředí a hrdinové jsou jiní...
v čem se třeba liší Dota od League of Legends nebo připravovanýho Heroes of the Storm? -
-
Moba hry vychazeji ze stejneho zakladniho principu - urcity pocet hracem ovladanych hrdinu se snazi dobyt nepratelskou zakladnu a ubranit tu svoji. Vsechny hry maji velky pocet ruznorodych pekne zpracovanych hrdinu s pestrymi a napaditymi abilitami. Vice ci mene zasadni rozdily jsou ve zdanlive nepodstatnych detailech, ktere ale posouvaji hratelnost pokazde trosku jinam. Konkretne napr. v LoL ma hrac moznost skryt sveho hrdinu na urcitych mistech do porostu. DotA a HoN zase umoznuji hraci tzv. denie - zabiti vlastni pocitacem ovladane creepy, aby tak nepriteli odeprel zisk zlataku a zkusenosti pro sveho hrdinu. Dle meho nazoru maji vsechny rozsirenejsi moba hry pevnej zaklad v obecnych hernich principech, sirokych moznostech zdokonalovani. Kazdy si muze vybrat tu svoji treba podle toho, jak prijemne na nej hra pusobi. Pokud do ni pronikne, nebude litovat :)
-
-
díky moc za pěkný vysvětlení :)
-
-
Obecně stačí říct že Dota má výrazně vyšší nároky na hráče, protože mechanik je mnohem víc deny, většina itemů má aktivní abilitu, a mnohem víc záleží na teamplay-i, jelikož itemy nedávají tak velké bonusy a tak se každé HP počítá
-
-
heh. blbosť. :D Prečo je taky problem pre niekoho kto hra dotu priznať že je to ina hra?
Jasne že to vyusti do falmu, ale príde mi to takmer až ako náboženstvo čo tu moba hráči predvádzaju. Ooo naša hra je najsvetejšia uctievajte tu a ostatne nech su spálene v pekelnom ohni deletu:D
never mu. Team je dležitý a uplný základ v oboch hrach. take nejake základne rozdieli od niekoho, kto bol excelentný v oboch:
hrdinovia- dota má variabilnejších hrdinov, sú viac odlišný od toho čo by si očakával že by mal mať. npr lolko má hero vždy 3+1(ult) spelly +1 pasivka + 2 volitelne spelly (ktorých je 13 a možeš si ich dat k akemukolvek herovi) v dote ma niektory hrdina len 2 kuzla a ostatne pasivky. V dote su nejakým sposobom viac iný od seba. V dote teda podstatne viac záleží na tom, aby si si na začiatku hry uvaril team z dobrých hrdinov, lebo ked si vybereš zlu kombináciu tak je to i pri velmi dobrych hračoch ťažko zvrátiť. V lolku sú hrdinovia omnoho (omnoho) viac upravitelný hráčom, podla toho ako sa ho rozhodne hrať. Ako mága môže zahrať i postavu od ktorej by si očakával že nemože byť nikdy mágom. Alebo z typického suporta si spravis dmg dealera. Daleko vecsia variabilita toho ako hrať nejakého hrdinu na X sposobov. Preto nieje tak fatalne dôležité čo si team pickne ako v dote.
- dota neodpušta, lolko vie zabudnuť na tvoje chyby a možeš s z nich vyhrabať. Ked v dote zle začneš, niečo zlamíš a spraviš to ešte raz tak si skoncil. možeš to zabaliť a zvyšok už len pasivne klikať na klavesnicu vela toho už neuhraš. V dote ked ta zabiju stracaš prachy a nedostavaš žiadne XP. V lolku smrtou peniaze nestrácaš a dostávaš XP aj po smrti ak zomrel niekto pri koho smrti si asistoval. Alebo ak sa zniči veža/drah/baron Nashor dostanu prachy všetci nie len lasthiter. + v lolku ked zabijes niekoho kto ma skoce 0/10 za jeho zabitie dostanes tolko čo za zabitie 2kreepov = takmer nič a ked zaijes niekoho kto si dal 4 kili bez toho aby zomrel dostane 500g (tolko čo za 20kreepov) takze sa nahanaju za dobrymi a bilancia tímu sa tym akoby vyrovnáva. Sice si niečo strašne pokašlal ale stále sa z toho možeš vyhrabať ked prestanes robiť chyby. + + V dote sa ti vela vecí deje bezohladu na tvoj zásah do hry, niečo ako náhoda rsp niečo čo ty ako hrač pri akomkolvek skille nemozeš ovlyvniť. Npr dota ma kuzla ktore ta zabiju bez akehokolvek varovania len tym ze niekto nanho klikne a ty skapeš a nikdy s tym nič nespraviš. V lolku ta pred tým varuje nejaký signál ktory je s kuzlom spetý a dá ti 0,2-0,5sekundy casu na to zareagovať. V lolku je niečo ako funkčne obmedzenie toho aby sa niečo nestalo ultimátne silné, bez možnosti sa voči tomu postaviť a zvýtaziť. V dote velmi dobry hrač ktrému ide karta si nafarmi dobre itemy príde sam medzi cely nepriatelsky tym, ktorý nemusí byť nutne zlý (len npr nechali toho jedneho farmit) a ten jeden vs 5 zvítazí, aj ked sa nanho pustia všetci v jednom case. rozseka ich a oni s tym nič nespravia v LOL ten najlepši a najnafeedovanejši hrač 3 priemerne dobrych hracou nikdy nezabije. uštvu ho a utlču s papučami aj ked všetkym ostane 5%hp. V dote existuje o dost viac náhody. Npr existuje tam šanca na minutie utoku. A tato sanca sa blbou zmesou náhody moze uplatniť i 4x po sebe(nepravdepodobne, ale moze sa stat) vysledkom je ze ty si za 4 sekundy dal 0 dmg kdezto super 1250 pritom mate obaja rovnake itemy, len ty si mal extremnu smolu ktoru nijako nemozes ovlyvnit. V lolku neexistuje miss. A takmer tam uz neexistuje aby niekto písal Fuckinggg lucker! a myslel to vážne. Ked sa v lolku niečo zomelie, vieš čo sa stalo zle a ako tomu nabuduce zabraniť
-v lolku su takmer všetky kuzla umiestnene na miesto v dote väčšinou na hrdinu. Z toho vypliva ze v lolku je to tahsie trafit lebo v dote trafi takmer vzdy (lebo kliknem na hera bezohladu ako sa hybe) -
-
"there is no honor among thieves"
-
link fix
http://tinyurl.com/a9kz3ls -
No oni hlavně staří hráči nenávidí LoL kvůli pendragonovi *3*
http://www.reddit.com/r/DOTA/comments/12zjm6/access_to_the_old_dotaallstarscom_to_be_restored/c70dlon -
- v dote je ovela väčí doraz na manu, v lolku mana nieje taka dolezita rsp až na niektoré výnimky az takemr vôbec. Vela hrdinov manu ani vobec nema, rozhodujucejčím je coldown kuziek ako cena v mane. V lolku sú itemy ktoré znizuju cd(coldown) kuziel o % (s max -40%casu) a je ich vela, v dote je len jeden item ktory cas refreshne a sám ma velmi velky cd. Imho najvecsi rozdiel: V lolku je inak, spraveny mechanizmus, V dote su itemi ktore pridavaju zivot/manu/armor/utok v lolku su itemi pridavajuce zivot/manu/cd znizenie/armor proti normal utoku/armor prioti kuzlam/utok/utok kuzlami. V skratke povedane. V dote ma kuzlo na najvyssiom leveli kuzla 300dmg cd 12 sekund a stun na 3sekundy a takto isto to bude mať až po koniec hry nikdy to nijak uz nezlepšiš v lolku ma kuzlo 260 dmg + 30%AP +10%bonus dmg 12sec cd (možes itemami znizit na 7,2sec) 0,4sec stun+1%AP. AP je rovnaka veličina ako dmg len dmg dávaš normalnym manualnym utokom AP pripocitava utok ku kuzlam. Hlavným a zásadným rozdielom je že hrdina ktorý dáva vela utoku kuzlami bude silný aj ku konci hry, kdezto v dote je mag silny nazačiatku a ešte kusok v strede ale ku konci hry je uz slaby.
-
-
-
-
Ta hrubka me pekne stve... :)
-
-
vsecko je to na jedno brdo, rozlicnosti sou jen v mechanikach, v ekonomice hry, ve free2play modelu a celkovej "feeling" ze hry.
To mas jako cs 1.6 a CSS sou dve velice rozlicne ale zaroven naprosto zhodne hry. -
-
to jo, ale counter strike není žánr, kdežto o MOBA hrách se říká, že je to žánr... a přitom právě, vždycky choděj panáčci po cestičkách, vždycky je stejnej úkol...
-
-
-
Nova je tam úžasná *14*
-
-
Dal bych jí :-)
-
Nova je tam pěkně hnusná... v SC2 vypadá daleko líp.
-
-
crrrrrrr budicek, Nova je pi*ka... Coz mi hned prinasi myslenku, ze v tom fightu na videu by si s Kerrigan mely prohodit tymy...
-
-
-
"Moba pro masy". Tak to je pěknej pleonazmus *1*
-
Nevim proc, rozhodl jsem se ze by tohle na zkousku mohla byt ma prvni MOBA hra (za zkousku se prece nic nedava minimalne v betatestu prece ne ?) Kdyz me to bavit nebude, tak nebude. *7*
-
Akoze vyzera to fajn,urcite to skusim,na jednej strane chapem,ze v zasade nema zmysel superit s Dotou a LoLkom a robit z toho eport,ale pokial daju z tej hry uplne vsetko prec tak co tam ostane? last hitting je uplne uplne zakladna mechanika ked tam nebude to tak si neviem predstavit co bude, ta nova MOBA od stvorcov Honka ma byt tiez casual ale last hitting tam je,sice mierne upraveny ale hrac ma urcitu motivaciu toho creepa zabit (http://www.youtube.com/watch?v=1bdtE6kh5Uc video od totalbiscuita) Podla toho clanku mi pride,ze v tej hra fakt nic nezostane a zapasy trvajuce 15 minut? co sa moze za 15 minut stat? to tam pravdepodobne ani nebude poriadny leveling toho hrdinu,alebo 2 levely za minutu? no uvidime..
-
-
No me prijde jako dostatecna motivace, ze cely team dostane xp. Navic diky tomu muzou fungovat ciste support clasy.
-
Bude to vypadat tak, že se na creepa jenom podíváš a aby ti nebylo smutno, že ho nezabiješ, tak on sám spáchá seppuku. Osobně se mi to moc nelíbí, bojím se, že to opravdu bude až moc cažuál, takže já to zatím podle všeho maximálně tak skusím. Ale tak proti gustu... *4*
-
-
hmm takže Casual Moba jejíž hlavním prodejním prvkem jsou postavy ze zaběhlých značek .... no proč ne, pokud to bude zábavné. Jen se bojím aby to nebylo až moc casual.