Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bylo to na 4 CD a je to adventura od Westwoodu. A vůbec to nebylo špatný.
  • Blade Runner Game? tak to vidím prvně v životě
  • A mimochodem, člověče - když se tak se mnou zamyslíš, to pro ně bude při vytváření/designování HL3 velký oříšek první (Half-Life totiž něco definoval - byl archetypální, jenže druhý díl byl už "epic" - rozvíjel ságu - kdybys chtěl tu ságu dále rozvíjet budeš nutností přímo vyprávět stále více odbočovat od toho, čím byl první díl)...
  • První Half-Life je obecně dost hezký příklad, druhý díl už "smrděl hollywoodem"... Já mám fakt rád, když se hra alespoň pokouší o jiný způsob vyprávění, respektive když je k tomu využíván "nepřímo" okolní živoucí svět (jeho iluze)...
  • Rejsek
    Cumel jsem na to v datartu, kde to meli zaple jako ukazku ps4. Vypada to fakt moc krasne a mit ps4, tak bych asi neodolal, ale jak tu nekteri pisou, pouze po sleve. Kdyby tam triskli aspon naky chaby mp, treba jen hloupe "stvury vs lidi", ci "lidi vs 1 vlkodlak" tak by spousta lidi urcite tolik nepi*ovala.
  • ...typicky negramotny anonymny prispievatel...nauc sa najprv pavopis, kkt...
  • The Order: 1886 interaktivni Béčkový film za cenu AAAhry
  • C-BEAM
    všetko je ilúzia, ide o mieru. V HL je podstatné, že i keď sa deje okolo niečo čo nemôžeš ovplyvniť máš postavu stále pod kontrolou (okrem tých pár momentov keď ta niekto omráči alebo podobne) a môžeš vykonávať určitú činnosť ale dokonca i možnosť zasiahnuť. A páči sa mi prístup Valve aj v tom, že Freeman nič nekeća, čo sa mnohým nepáči, mne to ale pomáha splynúť s hlavnou postavou. Dúfam, že v tom všetkom zotrvajú aj v budúcnosti.
  • Je spousta her, ve kterých bych "filmovost" použil jako klad, ale problém je, že v posledních letech se to v marketingu AAA her používá jako výmluva krátké herní doby a špatného gameplaye.
    RE Remake je podle mě filmová hra, protože díky kameře a krásným předrenderovaným pozadím opravdu působí jako filmový horor, ale zároveň to funguje jako skvělá hra. The Walking Dead a Life is Strange jsou filmové hry, ale nabízí interaktivitu v dialozích a hráčova rozhodnutí mají vliv na vývoj příběhu.
    The Order 1886 je filmový tím, že má krátkou herní dobu, je velice lineární, nenabízí interaktivitu a používá zastaralé herní mechaniky. Nesnaží se propojit dva druhy médií a využít vlastnosti obou, snaží se násilně natlačit jeden druh na druhý.
    Tady se nabízí se srovnání s ruskou němou filmovou tvorbou. Oficiální produkce se tehdy vyznačovala dlouhými statickými záběry a snahou přiblížit se co nejvíc divadlu, přestože tahle imitace byla dost omezená kvůli absenci zvuku. Pak ale přišli filmaři jako Ejzenštejn, Vertov a Kulešov, kteří pochopili skutečný potenciál filmu. Používali krátké záběry, montáž, důmyslnou střihovou návaznost, zkrátka upřednostnili jedinečné vlastnosti filmu. Jejich experimenty ovlivnily podobu filmu na celém světě a zavedly postupy, které se používají dodnes. Hádejte, které filmy byly zapomenuty, a které jsou považovány za klasiky kinematografie.
  • Sice to jsem nepatri,spofiti uz je na storu!V menu ps4 do news.Je formou aplikace,ma 9.8mb a chtej 27kc.
  • Cut scény a filmečky ke hrám patří, co snad hry existujou (v 80s to byly statický obrazovky popisující děj/příběh), v 90s to byly hrané sekvence a mnohdy krásný rendery, teď se to vyvynulo do animací v engine.
    Pokud se má ve hře nějak vyprávět příběh, nevadí mi to tam, pokud to není na úkor samotného hraní.
    Neumím si ani představit, že by třeba v prvním C&C nebyla příběhová linka podpořená filmy. Kane byl výbornej záporák. Stejně tak v RA se jim výtečně podařilo zpodobnit stalina.

    Některý hry na tom jsou i stavěný, viz třeba serie detektivek s Texem Murphym v hlavní roli a rozhodně nešly filmy uvnitř na úkor hraní. Bezvadná věc byla i Black Dahlia.

    Super je, že třeba poslední příběh Texe Murphyho (TESLA EFFECT) pokračoval stejnou cestou s filmy, jako předchozí díly a výsledek byl dle mne bezvadnej.

    Je potřeba, aby ale vývojáři vyrobili HRU, ne jen sled scén s klikáním, pak se musím přiklonit k názoru, že už se snad ani o HRY nejedná a je potřeba to s tím taky lidem presentovat a tak to prodávat. *5*
  • nicméně i u toho HL je to spíš iluze volnosti - hra tak jako tak na chvíli omezí tvoji akceschopnost, takže nemůžeš dění ovlivnit. jinak mi ale podobné řešení taky připadá šťastnější než generické přepínání mezi (herní) akcí a (filmovou/textovou) narací.
  • asi sotva, když z článku vyznívá, že je Order hnědka *3*
  • To máš bezersporu pravdu, nicméně ani literatura není omezená jedním narativním typem. Nevidím proto nejmenší problém v tom, aby se autor sám rozhodl, který jaký narativ je pro jeho dílo nejvhodnější. Pokud je tedy záměr udělat hru s cut-scénami a s tzv. "hollywoodským střihem", prosím, své obecenstvo si to jistě najde. Já osobně kupříkladu ve filmu vyhledávám spíše evropskou či latinsko-americkou tvorbu. Mým oblíbeným žánrem je sociální drama. Nebudu se však zlobit na nikoho, kdo si zajde do multiplexu na nějaký letní blockbuster. Ten jistě není pro mne, ale to snad netvrdí ani sám autor.
  • Nemám rad cut-scény... Od chvíle, co jsem projel první Half-Life před xx lety, soudím, že příběh by měl být vyprávěn jinak a hráči by neměla být ubírnána volnost - hra je prostě jiné médium a měla by experimentovat s jinými způsoby vyprávění...
  • Nebylo to tím, že dříve tvořily AAA tituly většinu produkce? Já si pamatuju, že vycházela taky řada her, které byly totálnó sr*čky. Lidská mysl má jednu zajímavou vlastnost. Tou je, že vyselektuje vše zlé a ráda uchovává jen ty dobré vzpomínky. Pamatuji si na bugy a technické problémy her, které ve své době mohly přivodit sebevraždu celému OS. Pamatuji na "revoluční" koncepty, které však byly tak šíleně implementované, že činili kolikrát hru zcela nehratelnou. Krom spousty dobrého, paralelné vycházela spousta špatného. Na to špatné si ale dnes nikdo logicky nevzpomene.
    Vždyť jen za poslední rok vyšlo tolik dobrých AAA her, že je skoro člověk neměl možnost ani dohrát. A pokoud jsou mainstreamové střílečky filmové, tak ať jsou. Vždycky se najde nějaká first person akce, která se tomuhle modelu alespoň trochu vymyká. Vždyť jen za poslední rok tu byl namátkou bezvadný Wolfenstein, ze kterého redakce na začátku roku doslova učůrávala a když přišlo na lámání chleba v hodnocení top her roku 2014, tak jej trochu odsunula stranou.
  • C-BEAM
    V FPSkách si vystačím s intro a outro a keď mi hra vezme kontrolu nad postavou a začne sa nejaká blbá animácia, tak mám chuť rozbiť monitor. Čo sa týka hier typu Order tak človek predsa vie čo kupuje a že hra je založená na filmových princípoch čomu sa treba prispôsobiť. To že samotná hratelnosť je na ***** je druhá vec. I keď graficky je to fantastická práca a mať hru ako napr. Thief2 v tejto grafike ...
  • presne takovy hry hraju, bez kickstarteru bych se na to vyflaknul uz davno, bohu dik za pecky jako pilars of eternity, nebo divinity, z AAA produkce me je proste na bliti a bohuzel si pamatuju doby, kdy i ty AAA hry byly vazne dobry, proto me ten upadek tolik vadi
  • samozrejme, clanek s tou samou myslenkou se objevil i na bonuswebu a zingu, pochybuju,ze je to vlastni iniciativa, sony hasi co muze, protoze to byl multimilionovej propadak
  • Bože, právě z těhle apokalyptických vizí se mi chce smát. Vyšla jedna filmová hra a čeká nás všechny konec světa. Kristova noho! V době, kdy je herní průmysl snad nejrozmanitější od 70. let 20. století, se najdou lidé, kteří nevidí/neslyší/nechtějí ani jedno z toho, a kteří brečí jako staré babky nad hrobem, vyjde-li jedna hra, která není podle jejich gusta. Tak hraj erpégéčka z kickstarteru, hraj nezávislé indie plošinovky, hrej 8-bitové adventury, nebo si počkej na nějaký AAA open-world. Marie, matko boží... her je jako sr*ček, různých kvalit a žánrů a on bude věšet flintu na hřebík kvůli jedné prvoplánově filmové hře na konzole!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit