Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • StanleyCZ
    You're grounded, mister!
  • podle me byla dvojka nejlepsi, takova ruznoroda, ruznorody prostredi, spickova sniperska kuse, ninjove atd... druha pricka pak patri spickove petce. s cim musim souhlasit je, ze hry za poslednich 10 let usly kus dopredu. posledni dekadu jsem nebyl moc velkej paran, ale ted posledni dobou smazim porad a kdyz to porovnam s tim, co bylo tehdy, tak dneska je to parad plna veci, co mi pred deseti lety chybely. Zas ale i tehdy vychazely pecky typu Fallout 2 ci Deus Ex, kde bylo moznosti habadej, byla tam velka inovace, komplexnost a velka zabava. Dnes je vsechno takovy sablonovity a nikdo neprichazi s nejakou revoluci, ktera by vycnivala. Vse se vyviji tak nejak spolu s technologiema pozvolna.
  • Nemohu si pomoci, ale nejvice me zaujal dil Blood money, sic mam rad vsechny predchozi, ale to ze si mohu dokupovat zbrane a vibavu a vzit si ji do mise dle vlastniho uvazeni, se mi zdala vice realna z predstavy profesionalniho zabijaka, coz mi citelne chybelo i v poslednim dile.
  • Trisska
    Těžko věřit tvým slovům *miluji tě* ... nejspíš myšleno ironicky, ale aspoň mi nenadáváš... Za to jsem ráda. *4*
  • Ne všichni tě nenávidí *14* *14* *14* *14*
  • Trisska
    Nestačím se divit, kde se ve vás kluci bere tolik nenávisti... *9*
  • a jeste pro tebe mily trole, nechci ti do toho kecat, je to tvuj zivot, ale ono neco muze zacit jako legrace, ale lehce se z toho muze stat opravdovej pruser, dusevni nemoc.. apod..
  • Bože, ty jsi unikátní h()vado
  • filias
    Aj, tuhle misi si pamatuji taky. Byla to jediná věc co jsem tam zkoušel. Tenkrát mi tyhle věci moc nešly, ale teď je Stealth můj nejoblíbenější styl. Skoro mám chuť si to nainstalovat a zkusit to konečně dohrát alespoň tuhle úvodní misi *14*
  • Hodně záleží na designu a jak si rozvrhnou detailnost objektů mno. Na něčem se holt šetří výkon, ale teda je pravda, že to občas působí a vypadá divně.

    Teď jsem si vzpomněl na "kulatý" volant ve starých GTA hrách *15*
  • Souhlas
  • TrentReznor
    Hitman vždycky byl je a bude legendou
  • jojo, pořádně tuhá a dlouhá mise ale taky mi zůstala v paměti, nádhera
  • kubi-wan
    Tady očividně nikdo nepochopil mou narážku na StanleyCZho profilovku. *1*
  • vlastik.plaminek
    Menšinové záležitosti by hlavně byly pro 47 a jeho pracovní postupy na dlouho. Navíc by ho kvůli holé hlavě mohl nějaký sluníčkový PCMC ko*ot nařknout z podpory nacismu. To by chtělo spíš Danteho nebo Kratose (i když ten má taky holou lebku, ale aspoň ho dabuje černoch).
  • Deever
    Jako máš pravdu, ale to je proto, že jinak by v tý misi nebylo co dělat. Objekty, který infiltruješ ve hře by reálně hlídal zlomek vojáků/bodyguardů, akorát by se nechodili tak často vychcat. Jsou to své druhu puzzle podobný těm v logickejch hrách.

    Jenomže kdyby tam mafiánovu vilku (viz první mise Hitman II) hlídali tři čtyři chytří chlapi s vysílačkami (a ne šestnáct robotů), tak by byla hotová raz dva. Otázka je, jestli by to byla zábava.

    (BTW. filtr vulgarismů mi zakázal slovo "chcát", takže jsem to opravil na již legálně použité "vychcat")
  • ad AI:
    Myslím si, že ve stealth hrách umělá inteligence musí být "tupá", aby vůbec hra fungovala. Ať už Commandos, Deusex nebo Hitman.
    Vždyť to celé stojí na situacích :
    - dva vojáci stojí na rohu
    - jeden se chodí co dvě minuty vychcat
    - toho, co nechodí teda podříznete a narvete do popelnice
    - vychcaný voják se vrátí, kámoš nikde, z popelnice trčí nohy
    - cogárko a za další minutu už zase musí :)

    Úplně jiná věc je, a to se rozhodně hodně zlepšilo, když vás vidí/nevidí za rohem i když by neměli/měli. Nebo hodíte kámen a přiběhnou se podívat všichni z okruhu sta metrů...
  • Nahodou, nechte trola bejt. Je mozny ze se tu pohybujou studenti psychologie a pro ty bude velice cenym exeplarem pro zkoumani. Jeho potreba dosahnout zviditelneni (pravdepodobna pricina je, ze ve skutecnym zivote neni schopen se dostatecne sebevyjadrit) vedla od vypjatyho anonymniho exhibicionismu az po rozdvojeni osobnosti a to dokonce opacnych pohlavi.
  • davidBray
    napíšu něco ošklivého. umři už.
  • jo, tahle hra mela "koule"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit