zavřít
...

Hodinový stream z Kingdom Come ukazuje, že proti přesile nepřátel se neubráníte

Tedy, vím, že ve Warhorse se soustředí především na všechno to šermování a plnění úkolů, ale já bych nejspíš strávil většinu herní doby Kingdom Come: Deliverance házením kostek. Soudě dle dlouhatánského streamu mají konverzace svoje mouchy, například příšerné obličejové animace, a to samé platí o boji,...

Novější 1 2 3 4 5 6 7 Starší

  • nt (anonym)
    4 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Příkladná ukázka naprosto diletantského přístupu. Někdo se sebere a zaletí si přímo k vývojářům, nahrají tam spolu video a to pak vypustí to světa. A někdo sedí na zadku, shlédne to video, na základě toho sepíše tuhle hrůzu a ještě k tomu hází moudra, jako kdyby to bylo v jeho režii. Máte to opravdu zapotřebí? Myslím, že jeden JD na eurogameru české herní žurnalistice opravdu stačí. Opravdu netřeba kopírovat jeho styl *3*
    4.7.2017

    reagovat

  • svagr (anonym)
    1 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Informační hodnota článku - nula. Stejně tak erudice.
    4.7.2017

    reagovat

  • Yakuza (anonym)
    11 souhlasí, 7 nesouhlasí
    Na žádné jiné hře v historii lidstva snad nikdo nevytýkal každou kravinu v takovém měřítku jako u kingdom come. Zahrajte si kteroukoliv jinou moderní hru, zaměřte se stejným způsobem na jednotlivosti a pak něco říkejte. Ten soubojovej systém člověka (aspoň mě) daleko víc vtáhne, protože jde opravdu s kůží na trh, je tam vidět všechno a reálně můžete reagovat na soupeřovo chování. V ostatních hrách se všechno schová nějakejma efektama nebo je to prostě pohled z třetí osoby viz mount and blades, kde ten combat vypadá oproti KCD tragicky (ale je to vidět víc z dálky) a nebo jako elder scrolls hry, kde jde soubojový systém taky s kůží na trh, ale je to komedie, kde jenom sekáte a nepřítel reaguje VELMI nepřirozeně. Vážně mi někteří z vás přijdete jako lehce zpomalení a trochu jednodušší jedinci. Proč se ztrapňujete svojí vlastní inteligencí... S kritikou problém nemám, ale když jsou to jenom nepromyšlené žvásty, protože dotyčný nezvládá ani tak jednoduchou věc jako pozorovat a vyvozovat relevantní závěry, tak by měl spíš radši zadržet své emoce a neobtěžovat s tím ostatní.
    29.6.2017

    reagovat

    • Mart9 tiscali.cz
      10 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Holt jakmile tam nejde udělat 5 kotoulů na jedno bezhlavé seknutí, je to špatně.
      29.6.2017

      reagovat

    • Rejsek tiscali.cz
      6 souhlasí, 6 nesouhlasí
      Tak se podívej sem kluku a vyvoď si ten svůj relevantní závěr, než se tu budeš zase ohánět inteligencí a obtěžovat s ní ostatní *15* (jakkoliv spojování inteligence s hrami vypovídá spíš o tom, kdo toto spojení používá)...

      games.tiscali.cz/tema...-57711

      Pak zjistíš, odkud pramení velká část hate na Dana Vávru a jeho očekávanou, držkyrozervírající, srdce zastavující a oči z důlku vytlačující superhru. On si za to totiž může tak trošku sám, víš *3*
      29.6.2017

      reagovat

      • Yakuza (anonym)
        6 souhlasí, 1 nesouhlasí
        No koukám a dokonce moc dobře znám. Tady vidím jeden základní problém a to ten, že jsme se lehce nepochopili. Absolutně nebudu znovu rozebírat nějakej starej hejt. Ale prozdradim ti jeden drobnej rozdíl, kterej chápou všechny myslící bytosti. Je rozdíl mezi kritikou díla, kde je kritizovaný lemplovství, hloupost... (skyrim) a kritikou díla, kde je vidět snaha a pot s tím, že jsou některý věci na hranici technických možností. Prostě takhle ignorantsky a zaslepeně se dívat na tak náročnej a odvážnej projekt (za kterým je neskutečný množství talentovaných lidí) může jenom naprostej primitiv. A ještě o tý inteligenci. Já si třeba naopak myslim, že inteligence člověka se projevuje úplně ve všech chvílích, i když si třeba kupuje noviny a nebo si objednává jídlo v restauraci. Jinejma slovama spojování inteligence s lidma, co komentují současnej stav KCD, je naprosto normální, protože se tady ukazuje omezenost a ignorance osazenstva. Tohle je vyloženě takovej ten českej hejt, i když moc nemusim tohle ponižování Čechů a každej národ má svý specifika. No každopádně je tohle společný chování občas trochu na kopačku a jako mít český publikum je podle mě hodně tvdý, protože tady se člověk dočká podpory až když má něco úspěch. To pak přijde "Kdo neskáče není Čech". Nicméně to je jaksi pozdě, většinou se totiž ta podpora hodí v průběhu. Jestli nebude českej dabing, tak to podle mě bude přesně kvůli takovejm lidem, protože já jako autor bych se na takovou bandu idiotů vys***.
        30.6.2017

        reagovat

        • Chumbaba (anonym)
          9 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Ty, Yakuzo, a ty jsi tam byl, že o tom tak zasvěceně hovoříš? Kde přesně je vidět ve Skyrimu lemplovství a hloupost a v Kingdom Come snaha a pot a hranice technických možností? Máš nějaké vlastní zdroje, nebo jenom papouškuješ, co vymyslel a řekl Dan Vávra? Ty jsi tam byl, když Howard a spol. řešili, jestli ve Skyrimu budou záchody? Ty jsi tam byl, když Vávra a spol. řešili, jestli do hry dají psa nebo děti? Podle mě jsi nebyl ani tam ani tam, a pak se ptám, odkud se bere ta arogance. Napadlo tě někdy, že klenby, záchody, hrnce na hlavě, děti, psi a obléhání hradů mohou být ne o schopnosti nebo neschopnosti, ale třeba o prioritách herních designérů, rozpočtu, cílové skupině, celkovém zaměření hry atd.?

          Kingdom Come i Danu Vávrovi velmi fandím, hru jsem zafinancoval mezi prvními, ale přesto se nemůžu zbavit dojmu, že Vávra až teď zjistil, jaké to doopravdy je, udělat open-world RPG a teprve teď se může kvalifikovaně vyjádřit (alespoň zčásti) k tomu, co udělali Howard a spol. dobře a co špatně. Podle mě by o rozhodně stálo za další článek.
          30.6.2017

          reagovat

          • Haha (anonym)
            5 souhlasí, 4 nesouhlasí
            Možná tam nebyl, ale je to vidět na Fallout 4, který se vůbec neposunul dál a i Skyrim prostě technicky zamrzl v čase. A co se týče KCD, tak je to dobře vidět, protože celý projekt je dost "transparentní".
            30.6.2017

            reagovat

          • Yakuza (anonym)
            5 souhlasí, 4 nesouhlasí
            Začnu s tím, v čem s tebou souhlasím A to je to, že Daniel Vávra skutečně dostal v několika věcech lekci a až teď pořádně ví, co tvorba takový hry přesně obnáší. To je férovej argument. Ale už nesouhlasim s tím, že bych musel být nějak extrémně zasvěcenej, abych dokázal analyzovat lemplovství a hloupost. Člověk, kterej je dospělej, není úplnej hlupák a jeho práce spočívá v tvorbě prostředí pro RPG, které se silně odkazuje na severské země kulturně i přírodou, by rozhodně měl odvést lepší práci, než jak to dopadlo u Skyrimu. Slovo logičnost si často lidi spojují s tím, že to má být automaticky realistický. To je velkej omyl, protože i smyšlený svět nějak funguje. Proč Tolkien vymyslel prostředí Středozemě logicky? Protože to nebyl hlupák a je to tak prostě lepší. I když jsem si já jako malej kluk na základní škole kreslil mapy fiktivních světů a jejich měst, tak byly logičtější než ty v elder scrolls hrách. Tím se dostávám k tomu, že je to jejich dlouhodobej problém a asi vstupuju na hodně tenkej led. Úplně stejnej problém měl totiž třeba Morrowind a Gothic od malinkatýho německýho studia s touhle hrou vytře podlahu. Proč? Protože je vidět, že u toho někdo přemejšlel. Tenhle tvůj argument o prioritách je úplně k ničemu, protože přemýšlení nic nestojí a když na tvý hře žádný známky přemýšlení vidět nejsou, tak jsi buď blb a nebo lempl. A připomeňte mi někdo, jaká je cílovka pro Morrowind a Gothic? Já bych řekl, že asi stejná. A co se týče těch hranic technických možností u KCD... Je vidět, že některé systémy byly pro současné mainstream sestavy velmi náročné, takže muselo dojít k nějakým kompromisům. Ale pořád se jedná (v konkurenci všech špičkových RPG s otevřeným světem) o hru s daleka nesložitějšími systémy na fungování jejího světa. Takový Zaklínač 3 je sice supr, ale samotnej svět s jeho postavami je asi stejně plochej jako žehlící prkno postavené v obýváku. Zkrátka každýmu oslovi snad dojde, že se tady jedná o něco poměrně složitýho na výrobu, to je zřejmý. No každopádně vtipný je, že mě původně naštvalo chování zdejších lidí k autorům. Vůbec jsem nechtěl, aby to klasicky sklouzlo k debatě o Vávrovo legendárnímu článku, což bylo, jak se ukázalo, nevyhnutelné.
            30.6.2017

            reagovat

    • Dworkin (inkognito)
      7 souhlasí, 6 nesouhlasí
      >>Zahrajte si kteroukoliv jinou moderní hru, zaměřte se stejným způsobem na jednotlivosti a pak něco říkejte<<

      Tohle dělá Vávra odnepaměti a právě tohle vede lidi k tomu, že stejnou metodu aplikují na KCD; Danovi vlastní meducínka evidentně nechutná, ale to má blbý. KCD bude rozebráno stejně, jako Vávra rozebral Skyrim, a dopadne to pro něj špatně, protože takový rozbor dopadne vždycky špatně. Resp. on dopadne pro KCD mnohem hůř, protože KCD staví na realističnosti a inzeruje realističnost, právě v kontrastu k ostatním hrám typu Skyrim. Takže zatímco v Bethesdě můžou na argument, že chodby mají ploché stropy, říct "je to pohádková fantasy, chlapci", tak Vávra nemá úniku a pěkně si to všechno vyžere. Ale je to jenom jeho problém; sám se střelil do nohy a udělal ze hry povolený cíl.
      1.7.2017 upraveno v 08:30

      reagovat

      • Yakuza (anonym)
        5 souhlasí, 5 nesouhlasí
        Kristovy rány, dejte už pokoj s tím článkem o Skyrimu. Aspoň byl vtipnej a trefnej, což se nedá říct o místních a jejich žlučovitých výlevech. Banda omezenejch primitivů, nic jinýho. Kritizovat špatný hry je prostě potřeba a fakt už mě nebaví, jak se vždycky objeví skupina pitomejch lopat odněkud z horní dolní a nedokážou se přenést přes to, že si v dnešní době někdo dovolí být ostrej s trochou tý arogance a sebedůvěry, to se teď moc nenosí.
        1.7.2017

        reagovat

      • Haha (anonym)
        0 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Naštěstí pouze tady v česku, všude jinde to bude mít dobrý prodeje.
        1.7.2017

        reagovat

  • Petr (anonym)
    10 souhlasí, 9 nesouhlasí
    Ty souboje prostě zatím vypadají hodně nudně a komicky. Opravdu někoho baví se 4 minuty bít s jedním řadovým nepřítelem a koukat se při tom na toporné animace a jak borec schytá 2 rány mečem do hlavy, aniž by ho to nějak rozhodilo? O zásahu šípem do krku radši ani nemluvím.

    Pěstní souboje vypadají také více než komicky. Přijde mi to jako nějaké kung-fu. A ta opěvovaná inteligence NPC asi také nebude nic moc. Při pěstní bitce skupinky se tam vesničani mezi nima prochází a zdraví Henryho, jako by se nechumelilo.

    Řeči typu, že do vydání se to zlepší mě opravdu nenaplňují optimismem.
    28.6.2017

    reagovat

    • Jadener (anonym)
      4 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Šli do toho realisticky a nedotáhli to do konce. Osobně bych radši bych viděl jednoduchý systém jako ve Warband, nebo ultrarealismus, ne něco mezi tím.
      28.6.2017

      reagovat

      • Fordzy tiscali.cz
        3 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Mam pocit ze nechapete ze ten soubojak nema byt striktne realisticky, ale je realisticky s ohledem na RPG hratelnost. Takhle je to propagovane uz od Kickstarteru. Neni to simulator. Staci se podivat na jedno z prvnich videi kde to Viktor jasne vysvetluje.
        29.6.2017

        reagovat

    • Chumbaba (anonym)
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Jo, jak tam šel s tím kýblem, tak jsem trochu čekal, že řekne: "Nazdar, dík, že jsi zachránil Oblivion!"

      *3*
      28.6.2017

      reagovat

    • AB (anonym)
      3 souhlasí, 2 nesouhlasí
      To všechno se doladí. Vždyt na to mají jeste 7 mesíců *1* Jeste optimalizace výkonu a je hotovo. Jo a ještě nějaký obsah.
      28.6.2017

      reagovat

  • Bob (anonym)
    3 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Bude možné se v prirode utáborit a napr. tepelne zpracovat ulovene maso?
    28.6.2017

    reagovat

  • Fordzy tiscali.cz
    22 souhlasí, 13 nesouhlasí
    Pro neprejici mamlase a pseudo trolly bych zminil, ze od lidi hrajici hru na E3 jsou ohlasy vesmes pozitivni a vetsina chvali soubojak a povazuje ho za zabavny. Stejne tak reakce od backeru jsou taktez pozitivni, takze na soubojaku se jiste nic menit nebude, jen ho doladi.
    Josh Sawyer(F:New Vegas, POE) si hru taktez vyzkousel a oznacil ji za GOTY. Ales jiste napise jak moc je to vsechno "super" a bude vse v poradku.
    Takze vase amaterske dedukce si strcte za klobouk.
    Uz se tesim az vas Vavruv ksicht bude otravovat po celou dobu hrani a budete od nej dostavat rozkazy, to razem zapomenete na nejake nedokonale animace. :D
    27.6.2017

    reagovat

    • PreidaQ tiscali.cz
      6 souhlasí, 10 nesouhlasí
      Mě se to líbí a věřím, že na takových krásných 7/10 by to dokonce skórovat mohlo (popř. solidních 6/10 v případě velké zabugovanosti).
      28.6.2017 upraveno v 01:04

      reagovat

    • Hero (anonym)
      5 souhlasí, 6 nesouhlasí
      No tak když vezmu že na E3 bylo 70000 lidí a z toho 15000 hráčů tak to byly ohlasy vesměs od lidí, kteří si hry nekupují.
      No a když ti stačí že někdo vcelku známej a se zkušenostmi řekne že je to dobrý a tím pádem automaticky pro tebe tak ti nesmí uniknout informace že když na google play zadáš hry a kategorii RPG, tak nejlepší hra je tam teď Selfie Queen - takže to bude pro tebe taky top asi.
      28.6.2017

      reagovat

      • Fordzy tiscali.cz
        6 souhlasí, 4 nesouhlasí
        Nestrelil ti nekdo cihlu do obliceje nebo proc blabolis takove blaboly? Srovnavat nejaky pofiderni zebricek pay to win her na android s reakcemi profi redaktoru a Joshe Sawyera je dost mimo. Redaktori napsali vesmes pochvalne clanky coz nasledne vede k tomu ze si to nekteri lidi predobjednaji nebo se zacnou o hru vubec zajimat. Ja se o KC zajimam od doby co Vavra ukazoval obrazky na mobilu, takze me nejake reakce nezajimaji, ale je vzdy pekne videt, ze se to lidem libi.
        28.6.2017

        reagovat

  • Zzz (anonym)
    14 souhlasí, 12 nesouhlasí
    Vypadá to skvěle, mistní kids co nikdy nic nedokázaly zase nedávaj, že se někomu něco povedlo, závist a brekot je holt náš národní sport :/
    27.6.2017

    reagovat

  • Jinej vyvojar (anonym)
    10 souhlasí, 16 nesouhlasí
    No, nevim... Kdyz pominu Vavrovo nekonecne ego... dle myho jsou v cechach desitky lepsich vyvojaru. Jen si tolik nelesti ego na verejnosti.
    Jako spatna hra to nevypada. Jako AAA take ne. Proste prijemna oddychovka pro milovniky sermu, stejne jako Arma pro milovniky airsoftu.
    Grafika me nebere a dle meho jde dost poznat, ze uz je stara... Treba na Vanishing of Ethan Carter jde videt, ze scany delaji hodne a setri i prachy (cca 8 vyvojaru). Ale tady jsou to stale rucne delany lowpoly sutry s texturou jako v Crysis. Trava vypada taky stejna jak v Cryengine sdk, jen s jinou texturou. Terain nema ani tesalaci. Ostatni uz davno delaji v pbr... Proste to jde videt.
    Design? Asi to stejny jako nejlepsi walking simulator se sermem a konem. Nej urcite bude.
    Animace se lehce zapoji. Snad...
    Jediny ceho bych se bal jsou tech. problemy, ale budiz.
    Proste prijemna hra ne pro kazdyho. Nebere me to, ale snaha se jim uprit neda, prestoze Vavra je *****
    27.6.2017

    reagovat

    • Rly (anonym)
      9 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Zajímalo by mě kdo *1* Leda AMANITA DESIGN, k tomu Dex a Factorio mělo úspěch. Arma je zabugovaná a neoptimalizovaní hra už od začátku. Stačí si zahrát Argo jak moc je rozbitý.
      27.6.2017

      reagovat

      • lol (inkognito)
        0 souhlasí, 3 nesouhlasí
        Dark Train?
        27.6.2017

        reagovat

        • Rly (anonym)
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Jako hříčka na chvíli dobrý. Snad se jim bude dařit, ale četl jsem rozhovor a říkali, že se nechtějí pustit do nějaké velké hry a že jim "stačí" když vydělají na další vývoj.
          27.6.2017

          reagovat

    • i586 tiscali.cz
      14 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Sranda je, že i kdyby ta hra měla lepší grafiku než jakákoliv hra současnosti, tak tu budou komenty, že je to nuda a grafika hru nedělá.
      27.6.2017

      reagovat

      • lol (inkognito)
        2 souhlasí, 14 nesouhlasí
        grafika hru nedělá, ta hra je nudná až na půdu. Graficky bombastický Order to taky schytal v recenzích, zaslouženě. Jinak vlastně Order je Vávrova oblíbená hra *4* Ten člověk je divný.
        27.6.2017

        reagovat

    • Drasťa (inkognito)
      3 souhlasí, 3 nesouhlasí
      "Design? Asi to stejny jako nejlepsi walking simulator se sermem a konem"

      Tenhle blabol uz neni ani vtipnej trolling...
      27.6.2017

      reagovat

    • wenceslaus tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      A tušíš co to je, ten PBR?
      28.6.2017

      reagovat

  • petic537 (anonym)
    17 souhlasí, 10 nesouhlasí
    Po 4 odkladech a desítkách nesplněných slibů je kritika oprávněná. Hra rozhodně nevypadá tak jak se nám vývojáři snaží celou dobu namlouvat.

    Grafika herního světa je dobrá, tím to bohužel končí. Po odehrání bety jsem tvrdě vystřízlivěl. Náplň hry byla nezajímavá, souboje špatně ovladatelné a dialogy průměrné. Vlastně nebyl důvod questy v betě dohrávat. -- Do dnešního dne se hra od bety viditelně mnoho nezměnila.

    Vávrovo nápady zní možná "hustě" při nějakých nabubřelých prezentacích stylu "my to umíme nejlíp, ostatní jsou blbci". V reálné hře to většinou nefunguje. Při hraní bety a sledování videí od WH nemám pocit, že by herní svět by živý a nějak významně odlišný od jiných her. NPC kopou na poli potom zajdou domu na jídlo, stejně to chodí i v proklínaném Skyrimu. Z pohledu hráče není viditelný rozdíl velký.

    WH při prezentacích a na E3 stále dokola ukazují kousíček toho samého questu, který jsme viděli už půl roku zpátky. Studio ale slíbilo spoustu pokročilejších funkcí jako obléhání hradů, souboje armád, turnajový mód... Nic z toho ale WH neukázali, proč? Už základní věci jako animace, obličeje postav, souboje a další nejsou dobré. Jak to tedy bude vypadat u pokročilejších funkcí? Budou 2 armády o 200 bojovnících bojovat stejně trapně jako se v ukázce mečuje 10 panáků?

    Čekám, že to bude opět vypadat jinak než WH slibují.
    27.6.2017

    reagovat

    • Hgdds (anonym)
      2 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Tak urcite toho maji mnohem vic nez ukazali. Dle myho to ukazi tesne pred vydanim, aby to pusobilo "jako blesk z cisteho nebe" a pritahli co nejvice lidi.
      27.6.2017

      reagovat

    • Rly (anonym)
      0 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Když už obléhání ukazovali při kickstarter traileru a vypadalo to slušně, tak to snad mají zmáknutý. Nebo že by to během těch 5 let jen tak vyhodili z okna?
      27.6.2017

      reagovat

      • Paulcz tiscali.cz
        4 souhlasí, 0 nesouhlasí
        No, valná většina věcí co byla v KS traileru v té hře neexistovala. Bylo to něco jako: "takhle chceme, aby to vypadalo".
        27.6.2017

        reagovat

    • Dworkin (inkognito)
      5 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Bohužel se taky obávám, že grafiku čeká další downgrade. Chtěl jsem si hru koupit už jen kvůli tomu, abych se mohl toulat lesem, ale teď počkám, co z toho lesa zbude.

      Co si myslím, že určitě dopadne dobře, je soundtrack. Pak si ještě myslím, že úplný propadák nebude příběh.

      Co podle mě dopadne špatně jsou animace postav a AI, hlavně při skupinových soubojích. Ono se to navzájem podporuje, protože když pět panáků ve stejnou chvíli toporně zvedne meč stejným pohybem, tak je na vině jak AI, tak animace.
      27.6.2017

      reagovat

      • Hgdds (anonym)
        1 souhlasí, 1 nesouhlasí
        dle myho je to uz optimalizovany az dost. V dalce mas naprosto hole plane a dle meho to jde videt dost.
        28.6.2017

        reagovat

    • Paulcz tiscali.cz
      3 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Doufám, že s tou AI nezklamou a to co prezentovali ve videích tam bude.

      Jinak si hrál úplně jiný Skyrim než já, protože tam nic takového není. Kdysi Bethesda básnila o jejich Radiant AI, akorát to nikdy nikdo neviděl :)
      27.6.2017

      reagovat

  • Mart9 tiscali.cz
    9 souhlasí, 12 nesouhlasí
    Je mi dost smutno z té kritiky tady. Pusťte si vlog Zdeňka Prince z E3, kde spokojeně popisoval game design. Pro mě je u takové rozsáhlé příběhové hry nejdůležitější hratelnost a jsem přesvědčený, že nebudu zklamán. Grafika je mi fakt jedno, pokud to není odfláknutý pixel art. Hru si koupim a užiju si jí.
    27.6.2017

    reagovat

Novější 1 2 3 4 5 6 7 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.166.188.64.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.