Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ano. Zkusenych lidi hledajicich praci v cechach je hodne. Otazkou je, proc by tam nesli.
  • U army se diky obstarpznimu enginu delaji baraky tri tydny. Nepocitaje to vyskladat do enginu. Kdyz si proti tomu postavis napr unreal, rozvrhnes si modular design, naskladas to blueprintem jako procedural building a behem tri tydnu mas cast mesta i zoptimalizovano se streamem
  • promin ale zaucovat se 3/4 roku nedej boze nekoho tak dlouho otravovat mi prijde jako neco nepredstavitelnyho... bud na to mas nebo ne, je na kazdym kolik do toho da... ty bohuzel vychazis z predpokladu ze kazdej nove prichozi musi byt totalni vypatlana lama *4* mimochodem je mi 27 a podle tvoji definice "V realu totiz plati, ze dvojnasobek lidi udela totez za dvojnasobek casu" protoze by hru udelal nejrychleji jeden clovek *12* *12*
  • Spis vam dvema nedochazi, ze takhle to nefunguje, ale to prejde, az vam bude aspon 15.... on se totiz ten novej clovek bude 3/4 roku zaucovat, a tim padem defakto odcerpavat dalsiho minimalne jednoho cloveka, kterej se mu musi venovat. V realu totiz plati, ze dvojnasobek lidi udela totez za dvojnasobek casu. A pokud se lidi prijimaj do rozdelanyho projektu, narusta to klidne na petinasobek.
  • Reseni je nasnade! Tito lide muzou porad zvesela hrat mod at uz do Army 2 nebo do Army 3 a ke Standalone se vratit, az bude alespon v bete.

    Btw ze se za rok nezmenilo zhola nic je holy nesmysl.
    Jiste, vyvoj nejde rocketovym tempem, ale posun tam samozrejme je.
  • Ono mu to za chvíli dojde...
  • já to spíš myslel tak že bych se tam rád zkusil ucházet o práci, mě je vcelku jedno kdy to vydají :)

    ale když už mám reagovat na tvůj příspěvek...1 grafik udělá jeden barak za hodinu, dva udelaji dva baráky za hodinu....jednoduchý počty....navíc odnosit dvě děti naráz nebude to samé jako udělat dvě hry naráz, nemyslíš ?
  • smejki
    velmi přesvědčivé
  • Nenáhodou to není
  • Vážně? Já odjel začátkem léta mimo civilizaci, na konci sprna jsem se vrátil a ten obrovský rozdíl jak hra vypadá a hraje se jenom mezi těma 2 měsíci byl úžasný. Asi v tom každý vidme něco jiného, nebo co ... no co člověk, to zkušenost, že? ;-)
  • Pravdu díš kolego, protože přesně tak to je :D
  • Ne lidi si koupitli "mod" a cekali, ze temi penezi zapusobi na rychlost vyvoje. Ovsem co se stalo, dostali mnohem hure funkcni cosi, coz by jeste zkousli, ale co uz kousat nechteji, ze se na tom za rok nezmenilo zhola NIC. Navic hra mela byt hotova pristi rok.

    Mezi tim, obsahuje mod spoustu dalsi funcionality, vznikly desitky dalsich projektu, ktere funguji a vyvijeji se radove rychlejs. A to casto zcela zdarma.
  • smejki
    Správná otázka zní: Udělali by to rychlejc, kdyby otevřeli víc pracovních pozic?
    Jinými slovy, není tohle náhodou případ úvahy "Když čeká žena dvojčata, bude je nosit 18 měsíců?"
  • 2,7 milionů prodaných kopií, velké smělé plány jak s DayZ tak s Take on Mars...zkrachovali by kdyby otevřeli pár nových pracovních pozic ? *7*
  • Psal jsem to uz vyse, nejsem vubec z oboru, nejsem dokonce ani programator mimo herni branzi. Moje uvahy jsou pouze analyticke, postavene na logice. Tomu odpovidaji i moje komenty.
    Engine Bohemky muzu posuzovat pouze jako hrac a ze neni v poradku je jasny i amaterovi. Bohemka je solichanim za chodu povestna a tomu odpovidaji i vysledky. Pouze jsem vyslovil nadeji, ze pokud uz dayz prinesl finance, mozna se stane zazrak a reseni zakladnich problemu se dostane do rukou schopnym lidem. Pokud si pojede Bohemka po sve zabehnute trase, dayz skonci nevalne. Tot vse co k tomu umim rict.
  • Právě naopak, pokud hra není v early accessu a je oznámena, např. i s ukázkou ze hry, tak na ní makají min. 2-3 roky.
  • Plnohodnotná hra z toho bude v roce 2016. Lidi si koupili early access - prealfu/alfu hry. Byli na to upozorněni. Uvidíme zda hra bude v roce 2016 dobrá.
  • Veskoslav
    Kde jsi to četl?
  • Nevim, kolik si kdy predelaval enginu, ale Bohemka se o to snazi uz od prvniho flashpointa. V jakym je to ted stavu, na to se zeptej nekoho od nich, ja to mam taky jenom z doslechu. Ale ja za sebe jako za programatora rikam, ze bych do toho jejich kodu vrtat nechtel (kousky enginu pro renderovani jsem delal).
  • Hloupy ses spis ty. Lidi nadavaj predevsim proto, ze za posledni rok neni videt absolutne nic, zadnej vyvoj. Za rok se pise cela AAA hra, zbytek vyvoje se maka na obsahu, ale kodeni je hotovy. Maximalne se to ladi.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit