Přejít na výpis diskuzí
Hra o trůny se nehodí pro klasická RPG, tvrdí autor FB hry
5.7.2012 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
no jasně kámo jesti je tohlé lepší než Bouřé mečů tak potěš koště....tohle může napsat jen naprostej ignorant...
-
Já ji četl, ale že by to byl nějaký zázrak, tak to ne. Ze všech knih se to nejvíc podobá Hostině pro vrány. První tři díly jsou super, ale od Hostiny je to takové především hodně upovídané. To nic nemění na tom, že je to pořád bezvadná fantasy, ale nějak se mi před Píseň ledu a ohně začíná sunout Abercrombieho trilogie První zákon.
-
Za to, že jsi tu knihu evidentně asi nečetl...narozdíl od Hostiny pro vrány je totiž Tanec s draky mnohem akčnější a je to jedne z nejlepších knih série (na 2. míste po GoT)
-
Za co mám ty mínusy? za pravdu?
-
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,194575.0.html
-
tak zrovna neuromancer by ještě šel, ale sám přiznávám, že mi někdy musela fantazie jet na plné obrátky a stejně ještě nestíhala (nejvíc úsměvná pro mne byla stará ruská vesmírná stanice obsazena rastafariany poslouchající DUB a pomalované motivy lva z kmene Juda :D). Hraběte nula, či jak se to pokračovaní jmenovalo, jsem opravdu už jenom otevřel jednou ve vlaku a následně zavřel. Mievillé je však moje taková srdcovka (už jen proto, že je to homosexuál a takový zapřísáhly socialista :)). Perfektní romány, rozhodně nevynechejte také jeho Un-Lun-Dun (krásná, skoro "gaimanovská" pohádka).
-
A humor... Nezapomeňme na humor *1*
-
to je tím, že sbírky povídek jsou laděny docela pohádkově :). Však počkej co se vyklube z "Ježka". Sága je naopak mnohem důmyslnější. Jak po stylistické stránce, tak co narativní složky týče. Rozhodně zkuste a uvidíte, že neprohloupíte.
-
Mnoho her,seríal ,ale to hlavní trpí... Tanec s draky přešlapuje na místě a děj absolutně nikam nepousová .... neříkám,že je to špatná kniha,ale opravdu nevim jak to zvládne ve dvou knihách uzavřít,když v čtvrtém a pátem se to ho moc nestalo
-
Jaký mod?? Díky za info *3*
-
V tom Minecraftu to mají opravdu parádní.Vidím to na mnoho hodin, ale vyplatilo se.
-
já třeba pišu do našho časáku povidky *13*
-
klasické strategie se dnes už nenosí, forma 3xE je už v důchodu a pomalu míří do hrobu za dungeony 90. let ať člověk souhlasí nebo ne, od dob Duny a Age of Empires se ten žánr nikam neposunul
jde to vidět na takovém Tiberian Twillight, tam už se krom jednotek prakticky nic jiného nestaví
kdo má na klasické strategie chuť, zažene ji svými oblíbenými starými hrami, jako já Tiberian Sunem a RA2, nové mě už nezajímají
ostatně to, že se dělají jen v minimální míře je důsledek poptávky na trhu, dnes se holt jen střílí -
Paradox jsem vybral hlavně kvůli Crusader Kings, ale i HoI a dalším titulům. Když strategie z GoT, tak hlavně o vzájemných vztazích, klidně i ekonomice a managementu armád a taktice vlády. Pokud bych měl na mysli samotné souboje, tak asi za mě spíš ten Relic. Ale přijde mi, že bitvy nejsou na GoT tím hlavním.
-
Ne, je to tím, že hráči neví, proč ty hry hrají. A ono si jen stačí přeložit zkratku RPG *7* No, už to nechápou ani někteří vývojáři. A pak nevíš, na koho máš být víc naštvaný.
ALe je i jiný pohled na věc no. Jedna z věcí, co tě na RPG hrách určitě žene dopředu, je výbava. I já tomu často podlehnu, třeba ve Skyrimu, když jsem to hrál dál, a zjistil jsem, jak si jde skvěle vytunit gear pomocí opakovaného bufování třemi druhy profesí, přestal jsem se bavit a jen se hnal za lepšími staty... a jinak všude už chceš mít novej lvl, mít tu věc na sobě, získat tamten skill, hodit si henten perk a tak dál. A pak si zahraješ Zaklínače a nemůžeš přijít na to, proč tam sakra nemáš milion itemů, které na sebe můžeš naházet?!
TU je celý problém, design RPGček je v kostce vlastně stejný, takže se to andšení u každé hry stupňuje a pokud není něčím víc originální, pak spíš podlehneš farmení. -
autorův výběr Paradoxu je velice zajímavý, rád bych věděl, co jej k tomu vedlo
osobně bych vybral spíše Relic nebo Petroglyph
a ano, GoT, SW, LotR, Zaklínač je okoukaný a vyždímaný, raději bych chtěl vidět Koniáše nebo Mavericka -
Takhle se to dela.Activision/Blizzard by mohli vypravet.
http://www.youtube.com/watch?v=45zuiHJUAzY -
No, možná by stálo za to zkusit SWTOR, pže na takové hráče cílí primárně. Taky se na něj po prázdninách chystám.
-
Možná by stačilo využít staré modely. například Ultima Online.Tam jsem opravdu hrál za válečníka a ne za postavu u které naháním level věci atd.Level systém které nemám rád tam nebyl.Rovněž komunita na normálním serveru byla super.Dohoda,pomoc ale i zrada to tam bylo a naprosto jsem tomu podlehl.Dnes jak píše.Mnoho lidí má pouze jeden cíl.Nahnat level/věci.
-Je to tím,že na nemají hráči na malých levelech co dělat?V Ultimě jsem se bavil v každé části hry a znal jsme lidi který zůstali na určitém stupni vývoje postavy a byli naprosto spokojení.Měli tam co dělat.
-Když jsem pak hrál svou první MMORTG Knight Online kde byl level postav,tak jsem vylezl a každý tam někam běhal jak splašený zajíc a zabíjel nějaká monstra venku.Ptám se někoho"Co mám dělat" a on odpoví "Bež ven a zabíjen potvory".Jsem si říkal co to jako je?Proč mám něco ihned zabíjet ani nevím jestli to zabiji,nevím kde to jsem jak to tu funguje a prostě mám hned něco zabíjet.To bylo tak rozdílné...A ano to RTG tam je záměrně.Sralo mně to tenkrát do morku kosti *5* -
Jo, s tím Mievillem to chápu, já něco podobného zážívám u cyberpunku, Neuromancera jsem zavřel po 50 stránkách, byla to pro mě naprosta muka, zkusil jsem i jiné autory, ale výsledek úplně ten stejný, přitom ale chápu, co se na tom lidem líbí.