Přejít na výpis diskuzí
Hraný trailer na Fallout 4 příjemně navozuje postapokalyptickou atmosféru
15.10.2015 | Aleš Smutný
74 příspěvků
-
V komentářích zase na*lito :D
-
-
ty jsi ten, co se dneska rozešel s Borhyovou?
-
-
ne
-
:D
-
-
-
To video dost přesně shrnuje to, co v bethesdím falloutu hráč zažije... Sotva vylezete z vaultu, tak se k vám přidá divoký čokl, vedle kterého najdete čínskou útočnou pušku, kterou hned na to zmasakrujete skupinu supermutantů, která zrovna náhodou šla kolem baráku, ve kterém 200 let ležela energozbroj jen tak na verandě... the end
-
-
však to tak má každé RPG, nie že nie. truhlice s výbavou sa váľajú len tak uprostred krajiny a z drakov padajú brnenia ako keby nejaké nosili, a tak by sa dalo pokračovať do nekonečna.
-
-
Tak kupodivu prave v F1/2 si tyhle veci ziskaval na pomerne logickych mistech a rozhodne ti naboje nevypadavaly z mobu v pustine.
-
-
tak vo falout 3 náboje padali len z mobov, čo používali strelné zbrane do ktorých tie náboje petrili a zo zvierat si mal len meso alebo nejaké žľazy čo ti dávali boosty
-
-
"truhlice s výbavou sa váľajú len tak uprostred krajiny a z drakov padajú brnenia ako keby nejaké nosili"
Ne, že bych nesouhlasil, ale zrovna draci jsou ve fantasy často vykreslováni jako sběrači pokladů. -
-
Jo, jenze ony padaji mece/zbroje/... i z vlku, medvedu, ... a dalsi haveti. Navic bych tak nejak cekal, ze si tu zbroj vemes z ty hromady a ne z draci mrtvoly. I kdyz treba ma drak specileni zaludecni stavy, stravi hrdinu, a zbroj zustane neposkozena, pravda. Tohle je mimochom neco, co me na hrach velmi irituje a hned za tim jsou zcela nesmyslny profese. Kdybys zabil 5 vlku a z jejich kuzi si nechal vyrobit zbroj, melo by to logiku.
-
a v takom BG2 z neho padli len supiny, a musel si s nimi ist za speci kovacom
takze v davnych davnych casoch mysleli programatori aj na taketo veci
-
-
Ale tak v zásadě máš pravdu, no. Tohle je i v mých nejoblíbenějších RPG. Jenom to trvá, než si vycvičíš svěřence tak, aby mohli draka vyškolit a ta past na bedně s vybavením, co už stojí za řeč, je nesejmula. Což asi chce Sulik říct, že dostat se k ultra vybavení bude ve F4 hračka. To si zase nemyslím.
-
-
tak hlavne dostat se k super vybaveni byla hracka i ve fallout2
-
-
Co to kecas za icoviny, ve F2 byla dobra vybava az nekdy za pulkou protoze do ty doby jsi na to nemel proste skilly a delal si min poskozeni nebo ses vubec netrefil, jestli se dala v nejake hre hned z kraje sehnat super vybava tak to byl Dark Souls
-
-
jj a v jedničce stačilo doběhnou ta tu starou benzínku, proplížit se kolem stráže a mít power armor do 10 minut *4*
-
ale prd, hned skoro na zacatku jsi mohl odchytit na severu mapy obchodnika s alien blasterem a bud ho okrast nebo sejmout a to porad dokola a bylo tam mnohem vic moznosti jak se dostat k OP vecem brzo
-
-
Ale to už jsi musel mít pročtené návody, nebo minimálně jednou projetou hru. *7*
-
-
-
-
-
Nejsem blondýn ani mi už není náct,ale k*rva moc se mi to líbí *14*
-
tesim se jak malej uz tri roky :) libili se mi prvni tri fallouty, bude i ctvrtej. jista koupe.
-
-
Přesně, mě taky bavily všechny díly :)
-
-
mně taky, ale ty starý daleko víc a to jsem hrál první trojku. Ty postavy příběhy a humor mi byly daleko blíž. A o tom že to bylo víc RPG ani nemluvím. Každopádně si 4 s chutí zahraju, svět Falloutu je prostě jedinečný a naštěstí stále živý.
-
-
Tak jasně, že to není úplně ono, ale zase to člověk musí brát jako trochu jinou hru.
-
-
-
-
PEGi 18, tak to by se mohl vrátit i sex robot Fisto *3*
-
-
Nerad jsem za škarohlída a nechci si hrát na Babiše, ale vsadím se o 10 miliard, že tam sexbot FISTO a vlastně nic originálního či vtipného nebude. Zato se můžeme těšit na spoustu vyhřezlých vnitřností, krve a násilí bez pointy. Ještěže existuje ten Obsidian s The stick of truth a FNV - třeba jim tu značku ještě jednou půjčí.
-
-
Je tu nepřesnost, která bije do očí a má své kořeny ve F3: vault obleček s číslem bylo oblečení ve vaultech (takové jednodílné tepláky), které na povrchu v pustině zcela ztrácelo smysl a bylo ihned nahrazeno leather armorem. Přesto ve F3 někdo dostal nápad přidat k němu kožený opasek a něco jako bandalír a prohlásit to za ZBROJ - i tady na ukázce si člobrda chodí radioaktivní pustinou defacto v pyžamku jako by se nechumelilo. To přece postrádá smysl...
-
-
Mě spíš urážejí ty jejich animované filmečky k S.P.E.C.I.AL., kde už před Velkou válkou virtuální autoři přesně vědí, co po ní vznikne díky radiaci/FEV (ghoulové, supermutanti). Jinak ta hra bude samozřejmě totální p*čovina, stejně jako F3 potažmo Skyrim, možná ještě horší, pač obohacená o kousek Minecraftu. Jinak jestli je někdo schopný vydat oficiální trailer prezentující stavění domečků, které tak nějak levitují https://www.youtube.com/watch?v=Oj06B-QQJTM - cca 2:36 min, je to h*vado bez špetky soudnosti. Člověka skoro fascinuje, jak někdo dokáže zk*rvit tak krásnou sérii, a ještě mu za to spousta lidí tleská. NEBRAT.
-
aha. tak to potom nedavala smysl finalni animacka falloutu 1 :-D
-
-
Jenže ten obrázek zobrazoval něco, co ve F1, F2 nemohlo nastat. Fe F3 to obrněné pyžamo ovšem skutečně bylo (fasovalo se mj. v Megatuně za nějaký quest) a mělo třídu skoro na úrovni kožené zbroje. Což je blbost. Dej si na tepláky pruh kůže přes břicho, další křížem a na rameno placku - ochranná funkce nulová, oproti třeba kožené bundě. *1*
-
-
Když tě bodnu nožem do kožené bundy tak ti to nějak pomůže?Nemluvím o střelných zbraních ... ale i pěstí do břicha by dopadlo stejně jako ta teplákovka, takže co ti tak vadí? *1*
-
-
Tak proti noži ti nepomůže ani běžná neprůstřelná vesta. *3* Ale netřeba se bodat, stačí použít selský rozum, v případě pádu na zem do štěrku je lepší kožená bunda nebo pyžamo? Co by sis vzal na motorku? Motorkářskou koženou bundu nebo teplákovku? Asi tak.
-
-
-
-
IMHO je to tam ciste proto, aby bylo jasne, ze jde o Fallout. Ono tech blbin tam bylo vic (viz. prestrelka s mutanty na par metru v otevrenem prostoru a podobne). Nebral bych to tak vazne, vetsina promo traileru nema s realitou ci vyslednou hrou moc co delat... :)
-
-
copak trailer to nebyl špatny...
-
co je na tom hranyho?
-
-
Náhodou, to zelené plátno předvedlo historický herecký výkon.
-
Podle těch špatně padnoucích tepláků bych řekl, že ten hlavní hrdina bude asi živý herec :)
-
-
Lol prehlal sem si to 3x a tohodle sem si fakt nevsim aspon dje videt kam koukas :D
-
-
-
Ach jo.. Bohužel v tom vidím typickou Bethesdu... Na první pohled pěkné, ale po pár hodinách povrchní, nudné, tisíckrát viděné. Vím, že je to subjektivní, ale všechny RPG co jsem od Bethesdy hrál mě velmi brzy začali nudit. Snad jedině Morrowind byl celkem fajn. Oblivion, Fallout 3, Skyrim... Furt na jedno brdo. A k tomu nutnost trávit milion hodin hledáním v tisících modech, aby z toho udělal hru, která se sice pak chvíli zdá lepší, ale nakonec stejnak za moc nestojí.
A přitom jsem absolutní cílovka. Faliout universum žeru, Fantasy taky můžu, RPG pozitivní... -
Cože...??! Tohle rpg bez lokalizace... myslím, že zabrečí i kdejaký rádoby angličtinář *1* *1*
-
-
Neboj, dialogy osekají takovým způsobem, že ti budou stačit slova jako - shoot, kill, find, follow, nuke, Rad-whatever. *11*
Rozbít fungující strukturu perků - budiž, přepálit to milioném barev - budiž, ale způsob vedení dialogu je ve F4 vážně prasárna. -
-
To jsem nevěděl, že na F4 pracují i čeští vývojáři a můžou nám takhle bez obalu říct, jak to v té hře doopravdy je. Takový informace o dialozích nemaj ani Amíci. Nechtěl bys prozradit další podrobnosti redakci? Víš jak, námět na reportáž. *4*
-
-
Způsob vedení dialogu ukázali, nemám pocit, že bych říkal něco "bez obalu, jak to ve hře doopravdy je".
-
Juj ty být vtipný... *6* *6* *6*
-
-
Takže by vlastně ani nevadilo to EN prostředí. Čili nejedná se o chybu, ale o vlastnost, aby si hru mohli zahrát i hráči bez znalosti anglického jazyka. *1*
-
-