• Zdravim, uz par hodinek hraji, a bavi...ale nepocitaji se zadne body,porad mam 0. pritom na pvp i coop sem prosel nekolik servru par desitek lidi sem zabil a parkrat jsme vyhrali. Ale stale skore 0. Nevite jak to ? Chodil sem na servery pres find i pres vlastni vyhledavani.Preci jenom trosku te motivace by to chtelo bodove...
    A ani podrobne statistiky tady nejsou ze ? jako v Rising Storm...
  • Pěkný, ale to samý, respektive ještě líp to provádí Project Reality (mod BF2) a navíc dostanete v porovnání t Ins obří mapy a podporu techniky...
  • Ahoj lidi, po přečtení některých (velice chytrých) příspěvků ve fóru, jako je např. názor na grafiku, nebo na zpracování tété hry, soudím, že to píší děcka a nebo hráči, kteří se asi delší dobu věnovali BF seriím :). V této hře díky Bohu nejde o grafiku, nejde o preciznost zprcování, ale o to jaká ta hra má potenciál. Hra je podle mě udělaná suprově i když ze začátku byly problémy i teď jsou, ale kde nejsou že? Vyzkoušejte si porovnat FB 4 vs INS už jen cenově v poměru s hratelností. Takové hry rozbíjejí komunity a klany. Protože hráči jsou odrazeni už něco takového hrát natož dávat za to 60 éček. Za mě radši budu hrát INS než BF 4 (taky vlastním), kde se mi nezjevůjí přeživší hráčí a z otočky zabíjí z otočky. *16*
    Ale k věci, rád bych Vám řekl, že momentálně klan skullcrashers.eu rozjíždí novou sekci s INS a chtěli bychom něco víc. Kdo má chuť a je zapálený do této hry, ať neváhá a přidá se k nám. Kontaktuje na email: nemec.tomas@mk-pc.cz
  • http://drmeth.com/index.php?r=8125166313929238402 pomozte prosím...
  • dalsi "realna" hra co nema zvladnutej pohyb
  • OMG...tohle tady už dávno je, viz. REALITY MOD...pro BF2 a v současné době pro ARMA III a nově připravovaný RM2...
  • A v com to ma byt akoze inovativne? Lebo to sa vzdy vycita codku.
    • Onovativne ?
      Well , je to o pristupu a mechanizmech hry.
      Tak strelba ,pohyb,dynamika hry a celkove hraci,teda komunita.
      Tak inovativni je treba system ozbrojeni. Na zacatku mas urcity pocet supply pointu s kteryma muzes operovat.Treba si nevezmes pistoli,nebo granaty,nebo vestu a radsi si doladis hlavnou zbran.Nekdo bere ze vseho neco.To samozrejme ovplyvnuje tvoji rychlost.Pozdejic kdyz se ti dari a tvuj tym vyhrava dostavas dalsi supply body ale ne tak mnoho abys mohl mit komplet vybaveni vytuneny.To znamena ze se ti nikdy nestane ze mas ze vseho to nejlepsi.To dava takticky pristup a hrac musi rozmyslet do jaky situace co vzit. Dalsi veci je system respawnu. Ne v kazdym mode mas totiz respawny omezene casem. Nektere mody maji takzv. wave-i a v nekterych pripadech je respawn mozny jestli tvoji kolegove v teamu zajmou objective. Neni to presne tak jak to nekteri opisujou,ze je to kopirak. Tady se krasne ukazalo jak se jeste s FPS zanrem da vyblbnout a uz jenom to ze na tom pracoval I chlapek z orginalniho Red Orchestra modu svedci o tom ze tady hraje prim realismus vs zabava.Protoze narozdil od jinych realismus FPS her je tohle I zabavny kde se ukaze raw skill hrace (rychlost,presnost,agilita a schopnost takticky rozmyslet).
      • Inovativne? *
  • A je usmevne, jak hram jako BF a CoD se vycita, kdyz novy dil nema grafiku lepsi nez Crysis3 apod. a tady je 10 roku stara grafika nakonec plus, protoze to udajne dela surovou atmosferu. Krasne politicke PR, autor recenze by se mohl zivit jako politicky PR poradce *7*
    • to je z toho důvodu že CoD jakožto kopírka sebe sama, která nemá co nabídnout by se hlavně měla zaměřit na grafiku a mimoto libovolné CoD vypadá hůř než například L4D2/Portal 2 (Source engine) a srovnatelně s tímhle.
      • aha a Insurgency neni kopirka desitek jinych her, ktere tady jsou uz 15 let? V cem je Insurgency originalni a vybocuje ze zazitych principu? Jsem koukal na gameplay a prakticky vse je v te hre obslehnute z jine hry. A najednou fanaticky brojicim lidem proti BF a CoD nevadi 10 roku stara grafika a jeste to zminuji jako plus dane hry.
        Stejne tak tvrdit, ze Portal2 a L4D2 vypadaji graficky lepe nez nove dily CoD je ciste ignorantstvi. Mozna je problem, ze hrajete nove dily CoD na ultralow a potom vypadaji jako vami zminovane hry *3*
        Tim vubec neresim hratelnost a zabavu zminovanych her. Ale ten hate proti serii CoD a BF mi prijde dost mimo misu. Co byste jako od tech novych dilu chteli cekat, kdyz je to porad FPS??? Hrali jste MP CoD a BF s kvalitnimi hraci na TSku? Hrali jste BF 32vs32 hracu, kde kazdemu tymu sefuje jeden velitel a vsichni poslouchaji na TS a maji jasne dane role? Vsem lamackym haterum doporucuju najit si videa LWTB.
        • Ty jses trosku popletenej.
          FPS je zanr v kterym hry typu BF4 a novy COD neprinasi nic novyho.Jsou tam mensi zmeny ale oproti predchudcum nenabidnou zazitek hodny tech 60 euro.
          Ja bych rekl ze se tady trhat nad grafikou Insurgency (ktera je podle mne povedena) nikto nebude ale jestli to jdes porovnavat tvym stylem tak bys mel vzit nekolik veci do uvahy.Tym za insurgency muzes spocitat do 20 lidi.Cena hry samotne je 1/4 ceny zminenych her.Ano hral jsem s kvalitnimi hraci,ale to je jiz specifikum a nenarazis na ne v normalnych random gamech.Tady precci jde o to ze v Insurgency jses nucen spolupracovat.A ne s jenom kvalitnymi hraci ale totalne randomermi.V Ins. Nepotrebujes TS,nepotrebujes kvalitny tym,potrebujes jen hrace kteri budou spolupracovat.Nekolikrat se mi totiz stalo v Insurgency ze at jsem mel docela sheet team,dokazali sme se s lepsim tymem popasovat a nakonec vyhrat.Taky se mi jeste v Ins. Nestalo ze bych byl frustrovanej,nebo ze bych jel do rage—u.To se o BF ci COD rict neda. Tuhle hru si proste clovek uzije a dostane se ti pod kuzi.Ano nema destrukce ci bojovou techniku zato ma veci ktere fungujou a delaji hru zabavnou.A prestan prosim te propagovat LWTB a podobne nesmyselna porovnani.Nikto tady neblabolil o profesionalnych tymech kteri denne trenujou. Tady precce vetsina hracu bude hrat jenom s random lidmi.Nema kazdy 24h denne na naky pytome BFko a pak se chvalit jak dobre ze to ma zmakly.
          • porad pindas blaboly, ze nemuzes hrat 24 hodin jako by vsichni hraci BF takto zili nebo co. To se jako prilezitostny hrac nemuze pobavit hranim BF? To umi jen to tvoje "genialni" Insurgency? A hod se do klidu, ta tvoje hysterie ti krapet pochroumala cestinu. *3*
            Ze si na zaklade nekolika odstavcu hrajes na znalce meho IQ jenom dokazuje tu chabou vysi toho tveho *3*
            • MP BFka nabizi tak jedine sirokou skalu bugu, erroru co ti shazuji hru a predevsim priserneho netcodu, ktery celou hratelnost degraduje a nemel by se objevit v zadne hre multiplayeroveho razu a uz vubec ne u AAA hry, ktere se jeste snazi prodlouzit jeji spatnou hratelnost 5 DLCckama. *7*
            • Ano zastal jsem se tech her, protoze jejich MP nabizi sirokou skalu moznosti nastaveni dane mapy a da se u toho vyborne zabavit aniz bys musel hrat 24 hodin denne jak rad neustale uvadis. Dival jsem se minimalne hodinu na gameplay videa abych vedel, co to ta Insurgency vlastne je, jake tam jsou mody apod., protoze z recenze na games.cz jsem se to tradicne vlastne ani nedozvedel, kdyz 80% recenze je hate na dlc a odemykani zbrani v jinych hrach. *7* Nemusi to byt spatne, to taky nikde netvrdim. Ja se jen zastal BF a CoD, protoze drtiva vetsina hateru tady hlavne CoD hani proto, ze maji piratskou verzi a vubec nehrali MP a netusi, jake moznosti nabizi. To same plati u mnohych i u BF. A hlavne mi vadi ten dvoji metr zdejsich recenzentu, ktery obcas jde do takovych extremu, ze nedostatky AAA her jsou u "indie" her plusy. To je pro me naprosta demence.
              S jazyky na tom nejsem o nic hure, jen si misto sve madarstiny dosad polstinu *3*
              Zaverem bych jenom dodal, ze kdzy ty hledas pro zabavu neco jineho neznamena, ze miliony jinych hracu, kteri se dobre bavi u BF a CoD, jsou idi*ti, desetileti pubertaci apod.
            • Nejsem rodenej cech, ja se totizto ucim sam.Nato ze jen ctu po cesky je ma cestina slusna.Jo na klavesnici se preklepu ,ale to je tim ze chci vsechno napsat narychle. Ano a vedle madarciny,slovencstiny,cestiny mam taky anglictinu a trosku nemciny.By mne zajimalo kolik tech jazyku ty ovladas kdyz se ripes do moji cestiny.
              A ano to ze tady urazis lidi co vubec neznas je primo umerne s tvym arogantnim,agresivnim projevem ktere je bud danou tvou inteligenci nebo jses jenom "agresivni bastard" ktery nema nic lepsiho co delat. Ja nikde nerikam ze Insurgency je "nejlepsi".Oprav mne jestli jsem neco takovyho rekl.Snazil jsem se poukazat na jaji kvality. Hral jsem vsechny BF teda okrem BF4 , tam jsem byl jenom v bete. Insurgency neni top ale jestli nekdo hleda neco jinyho nez BF a COD tak ma navybranou. To ty ses zastal BF a COD serii a to ty jsi rikal ze Ins. je proste "kopirak" a to s tim ze jsi tu hru vubec nehral. Ja hodnotim vsechno podle toho co jsem hral,tak vo tom mluvim. Kdyz neco nehraju nebudu hodnotit ani podle recenze ani podle nakyho pytomyho komentu v diskuzi.Ale dobra , ja ti precce nic neberu tak se uklidni a na tvem miste bych se zamyslel proc urazis bez toho abys danyho cloveka znal.
              To se nedokazes jinak vyjadrit , jenom nadavkami ?
              Tohle poukazuje na tvoji uroven , bud jses nakej pubertak kterej se vyziva v tomhle nebo to bude neco docineni s tvym IQ.
          • vubec nevis o cem placas ty svoje blaboly. LWTB nehrajou sami profici apod. muze se tam prihlasit naprosto kazdy a kdyz je misto, tak hraje a nehraje se kazdy den apod. Dostanes ukoly a je jedno jaky mas skill. Prave ze to jsou super borci a tymy se rozdeli +- podle skillu zucastnenych hracu, aby jeden tym nemel vyhodu. Navic BF nabizi takovou sirokou skalu nastaveni mapy, ze si musi kazdy najit to svoje. Jenom hlupaci jako ty daji "spustit random server" a potom breci a maji amok. Misto abys zapojil mozek a ve filtru si nasel presne co ti sedi a obcas obetoval nejakou tu minutu na hledani hracu z komunity a potom mel pokazde, kdy se ti zachce tymovou hru. Je to stejne jako v zivote. Kazdy sveho stesti strujce. Lama jako ty potrebuje berlicku a kdo ma mozek tak si umi ve vsem najit to pozitivum a uzivat si a nevi co je to rage a frustrace *3*
            • Tak ted zase uz I urazis?
              To jen dokazuje vyksu tve IQ.
              S takymito lidmi nema cenu argumetovat.
              Asi me poznas dobre ze me tu popisujes do takovyho detailu.
              Ze lama....
              Ne kazdy ma rad boje ala BF.
              To nezmeni fakt ze mechanizmy za BF nejsou tak vymakli.Treba takova strelba...Nebo zavyslost eqquipmentu vs rychlost hrace a pod. Tady se proste jenom beha a strili.Vobcas kryje a kempi. To ze nekdo hraje random server ,neznamena ze je lamka, Jak sem uz rikal ne kazdy ma 24h denne na hrani.Nekdo prijede vecer z prace a da si hodku FPS blazneni. A techto lidi je hodne. Vim co je filter a vim presen co a kde jsem hral. BTW nemavam amok ale hodne mych pratel bylo frustrovanych pocas hrani , ja problem nemam.Vobcas se stane I profikum ze jsou frustrovani.To jen ty jses takovy superhero ze s tymito problemy netrpis, ty uz ani nejses clovek, ty musis byt nadclovek nebo cyborg. Uz jen fakt ze urazis jiny a nic o nich nevys vypovida o hodnote tvych prispevku. Jestli bys I mel nakou tou pravdu tak bych s tim nemel problem,jenomze kdyz privezes urazky a vubec me nepoznas , tak to uz je to o necem jinym. Neprepadnu na tvuj level. Preju hezkej den *11*
        • "aha a Insurgency neni kopirka desitek jinych her" na tohle ti jen řeknu: Přečti si pořádně co sem napsal: "CoD jakožto kopírka sebe sama", vysvětlím: dneska už je máloco originální, ale vykrádat vlastní sérii už je prostě ubohost ;) stačí u čtení myslet a třeba by ti to došlo :)

Teď zareaguju na ten trošku off topic: "kdyz je to porad FPS", já nevím třeba zjednodušenou armu ? já nevím třeba AA s vozidly ? to že je to FPS neznamená, že se ten žánr nemá kam posunout ;)

"Stejne tak tvrdit, ze Portal 2 a L4D2 vypadaji graficky lepe nez nove dily CoD je ciste ignorantstvi." "Vypadá"není jen grafika btw (je to celý vizuální dojem), a tvrdit to můžu a budu bo je to pravda ;) (už jen Havok vs nic, ragdoll vs generické animace).
          A jinak kdo hází hate na BF ? já ne, vlastním BF3 a rád si ho zahraju (pro mě se ty hry doplňují) :)

"Mozna je problem, ze hrajete nove dily CoD na ultralow a potom vypadaji jako vami zminovane hry" když pominu vyložený trolling, Core i5-3570K/GTX660 a určitě to hraju na low ;)

Ještě něco ?
          • Proc by se posunovali smerem k Arme ci AA, kdyz te se proda 100x mene nez CoD? Porad mam dojem, ze nekteri z vas povazujete zcela nesmyslne vyrobce her za neziskovky, ci dokonce za charitu. *7*
            Kdyz delam dalsi FPS, tak logicky budu vzdy alespon z casti kopirovat sebe. Takze je prece burt, jestli kopiruju sebe, nebo nekoho jineho. Je ale demence to jednomu vycitat a druheho chvalit za to same. *8*
            Precti si kazdou diskusi pod clanky o BF apod. a uvidis ten hate tuny lidi.
            V grafice se neshodneme, ale je to evidnentne vec vkusu. Portal2 super hra, ale ta grafika je jednoduse jednotvarna naprosto celou hru, navic z 80% uzavrene prostory, kde jsou steny z identickeho materialu. Rozhodne jsem se nepristihl v portalu, ze jsem si rikal, to je super scena a pekne to vypada. v CoD ci BF apod. se takove audiovizualni momenty uzasu nachazeji ci nachazely.
            • no konecne ses nasel *3*
            • *triple facepalm*
            • jestli se nepletu, prvni prispevek ve vlakne je muj a prvni kdo dal reagovat jsi ty. No nic no.
            • je zajímavé jak mě tady vykládáš že já pindám něco jiného než ty, když si to byl ty kdo zmáčknul REAGOVAT a napsal si OT obecnou anti-hate kampaň, jako to není můj problém, pokud chceš něco říct všem tak nereaguj na jednoho ;)
              Jen tak mimochodem to ty se pokoušíš srovnávat hry jako portal 2 a CoD, já srovnávám jejich vizuál a enginové mechaniky, nikoliv hry samotné :D a ak kdo to pindá nesmysly...
            • Insurgency je taky kopie kopie kopie. Vsechny jeji mechanismy tady byly nekolikrat pred ni. Ten kdo nechapu jsi ty, kdyz moji narazku na hate vztahujes pouze na svoji osobu.
              Nejde o koridor jde o prostredi. To je tezke s tebou neco resis, kdyz ja o voze a ty svoja narazky o koze. CoD je aspon v nekolika lokalitach, ktere jsou ruzne, zatimco Portal je z velke casti ve stejnem prostredi. Nastesti ve dvojce byly i jinak vypadajici lokality. Ale stejne je demence resit portal a cod, kdyz jedno je FPS a druhe logicka skakacka.
              Neboli celou dobu ja o voze a ty svoje pindy o koze, nema to cenu. mej se.
            • s takovým názorem se endivím že nechápeš ;) mimochodem "Precti si kazdou diskusi pod clanky o BF" zaprvé mě nezajímá a za druhé není reakce na můj příspěvek, pokud chceš psát nový příspěvek tak ho napiš a nereaguj OT na něčí příspěvek :)
              "V grafice se neshodneme, ale je to evidnentne vec vkusu." sem rád že už (bezdůvodně) neurážíš :)
              "Porad mam dojem, ze nekteri z vas povazujete zcela nesmyslne vyrobce her za neziskovky, ci dokonce za charitu." Výrobci her =/= (ve většině případů) vydavatel, to vydavatel (respektive akcionáři) chtějí šílené zisky na základě nějaké přemrštěné analýzy a dál Insurgency existuje a vydělává, v čem je teda problém ?:)

"lespon z casti kopirovat sebe" očividně stále netušíš vo co go, jak sem už řekl málo co je dnes originální, ale máloco je tak vybrakované a několikrát skopírované jako CoD série (je to jako bys vytiskl dokument a dělal kopii z kopie z kopie z kopie... degradace)
              "v CoD ci BF apod. se takove audiovizualni momenty uzasu nachazeji ci nachazely." jo v CoD:G jsou WoW momenty, smíchy sem se za břicho popadal (nekecám, tak strašná komedie to byla, pokud mluvíme o starších dílech tak ano máš pravdu, ale že bych se u toho audiovizuálne bavil se říct nedá, vlastně audio vůbec) :), a dál já probíral CoD nikoliv BF a podobné, což naznačuje že pořád nechápeš a zpíváš si tu svou anti-hate ;)

a ještě jeden detail "navic z 80% uzavrene prostory" zajímavé jak ti to v portálu vadí ale v CoD ne, je jedno kde je koridor, jestli v podzemí nebo v ulicích, koridor je furt koridor, záleží čím je naplněn (když porovnám Portal 2 a starší CoD je to nastejno, CoD:G má už zajímavější lokace).
  • Mně hra vůbec nepadala a doporučil bych hledat servery, s menším počtem hráčů. Ideální bude 8 vs 8 a bylo by skutečně fajn najít lidi, co používají headset a komunikují.

Hratelnost jak z R6. Snad jen ty mapy přibudou.
    • woczlf
      Náhodou jsem náražel na lidi co byli ochotní komunikvoat doceal često. Většinou Angláni nebo Amíci.
  • Celkem slušná recenze, od vydání Red Orchestry 2 mně z FPS nic tak nechytlo jako Insurgency. Přesně to, co jsem hledal a za pár korun. Vznikly už nějaké české servery, kde je ping kolem 10-15, na těch německých jen o trošku více, nové mapy vznikají a snad se můžeme těšit na nový obsah přímo od autorů. Jak jsem psal ve svojí recenzi na Steamu, Insurgency není pro každého, ale když tomu přijdete na chut', tak před sebou máte nejlepší FPS titul za poslední roky.
    • Tak tak, přitom insurgency je starší záležitost, ale v té záplavě CoD, CS source atd. se mu nedostalo asi tolik prostoru..Tuhle se to našel na steamu a nachytal jsem se jak v tom tvrdnu dýl než v CS source. Nicméně své kvality nezapře, člověka to donutí opravdu mířit a plazit a no prostě vyhnout se kulce .)) Žádný bezhlavý střílení kolem sebe a to si právě myslím vo vo tom je *15*
    • Naprosto souhlasím. Dokonce začínám mít Insurgency raději než RO2 a to právě kvůli tomu, že v RO2 jsou ty nesmyslné, odemykatelné doplňky pro zbraně, které jsou ve většině případů z historického hlediska nesmysl :(.