Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "jestli by z něčeho podobného mohlo vzniknout něco více, než jen slušný akční film s klasickými proprietami včetně milostné zápletky a smrti jedné z hlavních postav na konci. Fallout byl a je přeci jenom o něčem trošku jiném..." Že jsem tak smělý, pane Poláčku, o čem tedy Fallout podle vás je? *3* Pro mě je Fallout (teď mám na mysli první dva Fallouty, ne třetí díl od Bethesdy) vynikající RPG zasazené do atraktivního prostřední plné skvělého černého humoru. Jak ze scénáře poznáte, jestli by takový film tento černý humor obsahoval, nebo ne? Možná máte nějaký zvláštní šestý smysl, kterého se nám obyčejným smrtelníkům nedostalo. *7*
  • Na mě falloutem docela dost dýchal film Postman (česky to je myslim posel budoucnosti), hodnocení má mizerný a spousta lidí nadává jaká je to sračka :D a musím uznat že celkově to nic extra není, ale prostě mi to toho fallouta hrozně připomínalo spoustou věcí, takže sem si ten film stejně užil : ) a teď mě napadá že vlastně i v té jeho pošťácké uniformě a jak ho potom lidi brali, se dá najít podobnost Fallout 2 a Vault uniformě :D
    Když sem ten film viděl poprvé (když sem byl ještě mladší a žral sem skoro všechno :D) tak sem měl prostě dojem že se někdo falloutama musel insiporvat
  • smejki
    mnoho dílčích momentů v F3 je dobrých, ale dohromady to slepili pokémoním trusem.

    Názor na F3 se u mě docela razantně vyvinul ze "znechucení" v "pochopení odlišnosti". Velmi frekventované byly dvě hlášky - F3 je Oblivion v budoucnosti a F3 je komerční mainstreamová srajda. Zprvu jsem zastával druhý názor, ale postupně jsem se přesunul k prvnímu (ne však s pohrdajícím tónem, který z toho rád čpí). Dost tomu napomohl FNV, který (ač technologicky shodný a herně-mechanicky z 95% taky) jasně ukázal, že klíčový je gamedesign. A je jasně vidět, že při tvorbě F3 využila Bethesda svých zkušeností z tvorby TES série. Proto je F3 při vší rozsáhlosti tak lineární, tak akční, tak nekomplexní, tak prázdný a generický. Naopak u tvorby FNV využili Obsidiani svých zkušeností z tvorby skutečně složitých a komplexních RPG. FNV je tak na stejné technologii a při stejné mechanice komplexní, ucelený, zhusta nelineární, akčně střídmý.

    Prakticky - kdyby se TES ujali Obsidiani, byl by to průser, protože ho neumí dělat. F3 je průser z velké části, protože se Bethesda zuby nehty snažila koncept přiblížit starému (což zpětně oceňuji), ale vyšel divný paskvil, který se tvářl jako Fallout, ale zůstal čtyřma nohama z pěti v Tamrielu. Na druhou stranu se lead writer F3 (Emil Pagliarulo) pomalu chlubil tím, že staré fallouty nikdy nehrál, což považuji za nebetyčnou aroganci.

    Že by Bethesda šla mainstreamovou cestou, to se mi už ani tak nezdá. Naopak ve mě sílí dojem, že se mainstreamu nepřizpůsobují, ale tvarují ho díky ohromně silnému a špičkovému marketingu. Zkrátka těm hovadám, co hrajou CoD, jsou schopni prodat poměrně hutné RPG, ani by klesali na herní dno.
  • Potenciál myšlenky Falloutu má milionovou hodnotu hodnou k zfilmování.
    Protože pokud se někdo bude držet konceptu, prostředí, zápletky a příběhu plného vaultů, zapadlých osad, zmutovaných existencí (párači :), supermutanti a jiná havěť) či opuštěných vojenských základen (viz armádní sklad sierra a báze u San Francisca), dostane do ruky úžasný námět a kostru scénáře, jak jsem napsal miliónové hodnoty.

    Jenže, filmová studia takto nefungují, filmy se točí v první řadě pro prachy a takoví investoři si mohou do materiálů kecat jak chtějí... Takže takový projekt asi nikdy nevznikne.
  • To je fakt, dnes v každém filmu musí mít každý dokonalou pleť a perfektní trendy sestřih, proto jsou čím dál víc obsazování naprosto nudní herci, kteří mají obličeje bez jakéhokoliv výraznějšího rysu = jakože dokonalý. Nikdo nesmí mít větší nos nebo nedejbože velké uši! A postavy, se skvrnitou kůži poznamenanou vysokou radiací, navíc ve světě bez šampónů a minimem vody, by asi u masového publika nezabodovaly *1*
  • Mno tak je videt ze kazdej se na to muze divat asi uplne jinejma brejlema.
    U Nuka Break jsem (beze srandy) fyzicky trpel, zatimco na F3 bych nijak zvlast tvrdej nebyl.
    Tim hozenim tech dvou do jednoho pytle jsi me teda az urazil : D
    V nejakym tom ohledu (nejhorsim ohledu, jakej F3 ma) mas mozna pravdu ze se NB vydal stejnou cestou jako F3, ale jestli F3 zastavil hned za mestem, tak NB doslo az do Narnie, cestou potkalo Suchanka s Genzerem, a zpatky stoplo MTV van : D
    Nechtel bych videt cloveka, kterej kritizuje F3 a miluje NB. Pokud by to nahodou nebyl pripad, kterej se proste rad veze na vlne (at je to vlna hateru, nebo jina), tak jeho myslenkovy pochody by asi nikdo pricetnej nemel sanci pobrat. : D

    (mimochodem - trailer na F3 "reklama na zivot ve vaultu" vystihuje presne to, co jsem na starych dilech miloval. a i ve hre samotny je spousta dobrejch momentu)
  • smejki
    to je oficiální stanovisko tvůrců F1,F2,FNV... u F3 bylo oficiální stanovisko "have fun"

    Nuka Break nebylo nic jiného než přehlídka hezkých a levných efektů, protože přesně na to (a jen na to) se ona tvůrčí skupina specializuje. Bylo to mělké, blbé, primitivní, prvoplánově vtipné. Ale nápad s tím vaultem se mi líbil, to jo. Šlo to jasně po cestě F3, čili "have fun and look at the wastes". Pokud to neslo nějakou myšlenku, tak jsem asi slepej pakoň.
  • Taky bych se bal že i kdyby to natočili podle předchozích dílů, tak v rámci popularizace by to byla samá blondýna s laser gatlingem a bylo by to v háji i tak ...
  • Hmmm.. No dobre - prvni dva dily si uz nepamatuju, ale nemyslim ze by to v tomhle ohledu bylo kdovijak hluboky dilo.
    Mezi F3 a NV ale v tyhle "ustredni myslence" velky odlisnosti teda nevidim. V obou se to da "vycist" max z toho, ze se tam vsichni do konfliktu poustej, no. Obecne teda myslim, ze ve vetsine pripadu si takhle mezi radky "vycte" kazdej kde chce, co chce.

    To by me pak zajimalo co jsi rikal na Nuka Break, a jestli by byla odpoved jina, nez "Chtel jsem se u toho podrezat", tak bys tady z meho kresilka vypadal jako HODNE "zmatenej" brepta : P
  • Máš sice pravdu že 3 se moc nepovedla. Ale pokud pokud by to vychazelo z NW. Tak tam je vše co Fallout dělá Falloutem
  • Tak ale Stalker má úplně jiné prostředí, Stalkera můžeš natočit na každém druhém českém železničním nádraží *1* Na Fallouta by to chtělo vybudovat pár měst ve stylu art-deco a pak je pořádně opatinovat. A detailní kostýmy supermutantů taky něco sežerou *4*
  • Core
    Tak možné to je, včera na ve speciálu na ČT4 nějaký odborník tvrdil, že se to rozdělit rozhodně může! *1*
  • Fallout jako film? Na to se da rict jedine- citovat hlas z dobre známe hudby: Mayyyyyyyybeeeeee :) na prvni dva dily jinak nedam dopustit
  • Nemusi byt nutne pravda , ze by to muselo byt drahe ... Kdo videl film Stalker mi da urcite za pravdu.. A kdo nevidel.. Myslim, ze by videt mel :)
  • smejki
    že veškeré lidské konání směřuje od konfliktu ke konfliktu bez ohledu na to, jak brutální byl ten poslední...
  • jj, celkovej dojem mi pak ale zkazila závěrečná scéna kdy ta holka při křiku měla několik zubů zaplombovaných : )
  • Problém všech těhle postapokalyptických filmů (Mad Max 1-3, Book of Eli, Poslední bitva a mnoho dalších) je v tom, že tam nejsou mutanti, ghúlové a další potvory, čili to jako náhradu za Fallout brát nemůžu. *9* Čímž neříkám, že ty filmy nemám rád...
  • Hm... Jak bys chtěl do jednoho filmu narvat cestování po všech městech a lokacích ve Falloutu jedničce (o dvojce ani nemluvím...)? Muselo by se to výrazně osekat a zvolit jen některé (minimálně Vault 13, LA Pohřebiště, Hub, Necropolis a základna supermutantů - to by tam muselo být určitě)...
  • "Já teda doufám, že žádný film o Falloutu nevznikne, protože by to určitě vycházelo ze trojky, která se podle mě vůbec nepovedla a postrádá všecho, co jsem měl rád na prvních dvou dílech." Hm, to by byl stejný případ jako s filmovým Doomem, který evidentně taky vycházel spíše z trojky, a já si tenkrát říkal: "Proč to sakra nenatočili podle těch prvních dvou dílů..."
  • Stát jménem Libie neznám *2* Že by rebelové přejmenovali východni část? :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit