Přejít na výpis diskuzí
Jak by vypadal první Deus Ex s "vychytávkami" třetího dílu
5.9.2011 | Petr Poláček
239 příspěvků
-
Hráči degenerují, tak musí degenerovat i hry, zdá se mi to celkem logické. Ale i tak působí Deus Ex: HR v záplavě stupidních stříleček a komerčních sraček jako dar z nebe.
-
-
A nemůže to být i obráceně ?
-
Souhlasím s názorem paní Roberty Williams. Počítače si dříve mohl dovolit málokdo a tito lidé byli převážně na vyšší úrovni jak ekonomicky, tak i sociálně. Tudíž i hry byly navrhovány převážně pro toto publikum, to znamenalo skutečné výzvy a žádné zjednodušování.
Dnes se k počítači dostane každý trouba a tomu odpovídá i degenerace her. -
-
...něco na tom bude, ale vodsamcaď pocamsaď ;o)
My zrovna nějak moc sociálně silní nebyli, PC domů přišlo tak nějak před HL1 a Unrealem (dalo by se říci darem z nebe) , ale jak mně všechny ty hry v té době nejen svou obtížností a výzvou bavily *14*
Spíše byla jiná doba. Takový Another World také vyšel na amize, PC, později i na konzoli a procházka růžovým sadem to zrovna nebyla :) Tehdy jely papírové časáky jako nadračku a v nich se řešilo mnohem více zákysů a záseků.
Na druhou stranu člověk v té době (mnohem mladší) vnímal všechno trochu jinak, než to vidí s odstupem dnes, mozek si pamatuje jen ty dobré hry a braku tehdy bývalo taky dost.
Pravdou ale je, že zásadní citelný zlom jsem pocítil právě po spuštění DeusEX2, kde byly hlavní příčinou ústupků a zjednodušení konzole. Myslím ale, že dnes má na náročnost her vliv více faktorů. Jak říkáš, konzole, nebo průměrné PC je již dnes mnohem mnohem dostupnější pro masy a trh se tomu prostě přizpůsobuje náročností her. Mnohdy se tomuto přisuzuje právě "zkonzolovatělost", ale myslím, že je to spíše masovým rozšířením hraní her jako takových.
Inu kéž bychom se někdy dočkali podpory rozvoje herního odvětví. Něco jako (zkráceně) fond pro rozvoj kinematografie. Komerční větev, tak jak ji známe dnes (sázka na jistotu a recyklace pouze s obměnou grafiky a postupnou degradací pro masy) a druhá větev podporující nejisté projekty pro menší skupiny lidí, kde by ale rozvoj her netrpěl právě oním faktem, že se dnes málokdo odváží pustit se do něčeho odlišného, inovativního, náročnějšího atd. Bohužel budoucnost už moc růžově nevidím. Komerční hry budou stále více a více mířeny na co neširší spektrum lidí a nezbývá než doufat, že těch nadšeneckých projektů trochu přibyde. S uvolněním UDK nebo Crysis2SDK snad nebude tak zle a dočkáme se i "trochu jiných her" většího formátu.
-
-
mě se DX:HR moc degenerovaný nezdá jediné co mě sere je Atomatické doplnování života ale to nějaký šikovný moder brzo odstraní
-
-
Mně se také degenerovaný nezdá, naopak je to zatím asi nejlepší hra jakou jsem letos hrál (ale to budu moci říct až ji dohraju do konce). A doufám, že minimálně stejně dobře si tito vývojáři poradí i s 4. dílem Thiefa - mé nejoblíbenější PC hry vůbec.
-
-
-
lolec: Nejde mi na tebe už reagovat, vlákno je moc dlouhé.
lolec: "y pádné argumenty jsem již uváděl - nudný svět, stupidní AI, naprosto udivující úroveň grafiky (rok 2011), autoheal, divný systém augmentací už z principu (pro mě)" - To nejsou argumenty, to jsou jen za sebe naskládaná slova. Argumentem se něco stává teprve ve chvíli, kdy své tvrzení něčím podložíš. Jak jsem psal, DE jsem zatím neměl možnost hrát, takže se s tebou do diskuze o kvalitách hry pouštět nemohu. Obecně ale platí, že autoheal může být použit ke škodě nebo k užitku, není to vždy špatná věc, záleží na okolnostech.
"Na COD tady mohl nadávat každý... Proč bych já nemohl na Deus Ex?" - Z čeho mě obviňuješ, že ti beru svobodu slova? Můžeš kritizovat co chceš, máš-li pro to pádné argumenty.
"A přestaň si vsugerovávat, že máš patent na objektivní hodnocení kvality produktů a děl... To, že je něco všeobecně uznáváno, neznamená, že je to automaticky hodnotné. " - Nečteš pořádně, co píšu, a pak mi podsouváš něco, co jsem nenapsal. Nárokuji si někde patent na objektivitu? Kde? Kde píšu o všeobecně uznávaném? Naopak, v posledním odstavci jsem ti jasně napsal, že názor odborníků je něco úplně jiného než názor masy. Psal jsem ti, ať dáš na chytré recenze, o nějakých všeobecných náladách nepadla ani řeč, tak nekecej.
"Rozhodně na trendy ani názory odborníků nehledím, proč taky?" -Že se nenecháš zmanipulovat trendy názory ti slouží ke cti. Že ale nehledíš na názory odborníků je velice smutné a hodně jsi se tím degradoval. Potvrdilo se mi to, co jsem si o tobě myslel: chybí ti pokora. Obecně: když tě naštve autoheal, ale v diskuzi ti někdo racionálně vysvětlí, proč tam je a že tam své místo, tak máš tři možností, jak na to reagovat. 1) Buď ho vyvrátíš, čímž jsi dokázal, že implemetace autohealu do dotyčné hry je ku škodě 2) Nemáš, co bys řekl, byl jsi vyvrácen, a tak bylo dokázáno, že autoheal je ku prospěchu věci. Dá pak hodně velkou práci se oprostit od svého emocionálního přístupu a uznat zmiňovaný autoheal jako klad, přestože ti na něm cosi stále vadí (stejně jako mě štve něco na Máji). Ale jde to. 3) Byl jsi vyvrácen, ale začneš se chovat jako rozmazelné děcko, kopat kolem sebe a pokračovat v nadávkách, případně začneš slovíčkařit, stáčet diskuzi jinam či dělat cokoliv jiného, jen abys nemusel uznat porážku. Pevně doufám, že svůj postoj k těmhle záležitostem ještě změníš, měj se. *3* -
-
Po přečtení tvých příspěvků musím konstatovat, co řikám na každém kroku, a to že hry hrají i chytří lidé. A lolec, ten dělá jen čest svému nicku *3*
-
Goodlike!
-
Taky se měj. *3*
-
-
First Blood:D
-
-
Ani ne... Jen máme odlišné názory, nic víc.
P.S.: Nashle u dalšího trapného pokusu redakce games.cz propagovat tuto naprosto tuctovou a nudnou hru. -
-
hairy_Ass: Ano, ale tyto hry mi sedly svým zpracováním a tématikou, takže jsem jim to odpustil... Navíc v Gothiku nejsi žádný ultrahrdina, který od začátku poslouchá jen řeči o tom, jak jedině on může všechny spasit. A navíc jsem psal, že mám nejradši 1ku - jestli jsi ji tedy hrál, tak už asi chápeš, na co tím narážím... Tam to má totiž od suprhrdinství sakra daleko.
Asi takhle - ještě jsem nenarazil na hru, se kterou bych byl spokojený tak, že bych se za ni byl ochotný postavit a říct, že tohle je skutečná kvalita - všechny jsou (bohužel) tak nedokonalé, že mě tím povětšinou dokonale odrazují. Taky proto nemám hry nějak extra v lásce, hudba je mi daleko bližší... -
-
Luke: A hádá se snad někdo?
Já prostě říkám, že Deus Ex: Human Revolution si absolutně nezaslouží hodnocení, které dostalo, a tím, že tady redaktoři trapně nadhazují článek za článkem, aby se prodeje udržely nad hranicí propadáku (můj odhad), si sami říkají o to, aby to lidem připadalo prapodivné... Nikoho nebaví číst pořád o té stejné hře, navíc když je naprosto tuctová a průměrná.
Ostatní ať si myslí, co se jim zlíbí, mně to nezajímá a jejich názor jim neberu, pokud se ovšem do mě nezačnou navážet s tím, že se mnou nesouhlasí... Pak nastává diskuze a padají argumenty, normální věc podle mě. -
Aha takže nemáš hry v lásce. No tak to se nedivým že jen kritizuješ. Já se za Deus Ex postavím a postavím se i za System Shock 2, Thief 1 a 2, Fallout 1 až Vegas, Hidden & Dangerous 1 a 2, Medal of Honor Allied Assault, Might and Magic VI, Icewind Dale... A u těchto her s klidem a čistým svědomím mohu říci, že jsou to opravdu kvalitní hry, které je prostě lahůdka hrát a NIKDO mi to nevymluví. Deus Ex HR hraji již po druhé a stejně jako tehdy u prvního dílu Thiefa mám prsotě ten "skvělý" pociot z hraní a vím, že mě to nehorázně baví.
A jak píšeš - sedly mi tématikou a zpracováním - no tak to vidíš, mě zase sedlo to výše uvedené včetně HR. Třeba Fifu bych nevystál a takový Fellowship of the ring je zpracováním a kvalitou uplně moc špatně jinde než třeba Fable 1, které je o mnoho zajímavější. Takž tady pozor! Nenadávejme na "lepší" hry dnešní doby, mezi které Deus Ex určitě patří, že vám nesedl, když jinak dokážete vychválit sic starší ale už tehdy špatně hodnocenou mlátičku. Chci tím říct - je to o vkusu.
-
-
Jestli je Human Revolution tuctová a nudná hra, tak co teprve naprostá většina těch ostatních? *15*
-
-
Lolec: Tak v Gothicu a hlavně Battle for Middle-Earth svět zachraňuješ.
-
@Amaroun: take uz niesu *3*
-
Pro mě? No, klidně můžu nějaké zmínit, moc jich ale není... Třeba: Gothic série (1 je nej), Risen, FIFA (dříve i Pro Evo), Lord of the rings: Battle for middle-earth I a II, Lord of the rings: Fellowship of the ring (další díly už ne), Age of empires II, Civilizace (ty starší), Pokémoni na handheldy... Nějakých pár dalších by se nejspíš našlo.
Hlavně nemám rád hry, kde příjde k počítači a s nohama na stole si hraješ na to, že zachraňuješ svět... Rád bych hrál RPG, kde by vůbec nešlo o záchranu světa, ale jen třeba o něco úplně tuctového (a zároveň to bylo zajímavé, ne nějaká indie volovina). Užívám si pasáže, kde člověk řeší drobné problémy ve městě či osadě, prostě žije běžným životem, který je uvěřitelný :-) -
Lolec: Jaké jsou podle tebe netuctové hry? :-)
-
Ta naprostá většina je též nudná a tuctová ,-)
-
-
-
-
-
-
Inu, ta pitoma zluta napomocna ramovani som si vypnul, obtiznost Give me Deus Ex, a i jsem si docela zavzpominal na Deus Ex, takze spokojen :))
-
-
A proč vůbec vznikl nápad,orámovat ty věci..?
-
-
To bylo už v prvním Deus Exu. Ale bacha, pouze když jsi přišel hodně blížko k předmětu.
V HR to vidíš už z dálky... a je to tam protože dnešní hráči jsou zvyklí bežet jenom dopředu a nevšimli by si různých možných cest a věcí mimo hlavní trasu...
To máš jako v Crysis 2 ti to ukáže a označí místa, kde můžeš skákat a lozit po budovách...
Tvůrci prostě nepočítají, že hráči mají mozek na to něco hledat sami...
Naštěstí v DEHR se to dá vypnout... -
-
Tak, oramovalo se to pri zamereni kurzorem, na dosah ruky, takze to nebyl takovy napomocny element. Hru bez toho jsem si uzil, jen ma mrzi absence zbrani na blizku, at jsou ty chvaty jakkoli cool, vylepsovani dovednosti (uz ze startu strilite jak machr), a tak nejak celkove mensi objem a strasne malo side questu. Jejich pocet jsem si odvodil uz podle achievementu na steamu, coz me zarazilo. Anglictina je bezproblemova, uz jen diky tomu, ze tech textu tu zdaleka neni tolik, co v originalu.
Ja osobne bych vypnul i tu navigaci k cili na mape, bylo-li by to mozno. -
-
Však navigace k cíli jde vypnout, kompletně pro celou hru v nastavení. To samé ono AR. A spousta dalších "zjednodušovátek". Rozhovory jsou kvalitní, slovní konfrontace fenomenální. A že střílí od začátku jako machr? Není to náhodou bývalý člen SWATu? :)
-
-
mourasek: No právě. Na to, že měl být JC agent po výcviku netrefí na začátku z pistole na 10 metrů stodolu.
-
hlavne nechapem,preco niekto vobec striela *2*
kto chce strielat,ma na trhu 253685412036882 strielaciek.
ja som to presiel bez jedineho zabitia (okrem "bossov"). -
JC byl taky nanoagent za nekolik bilionu, ,,vyhozenych do kanalu" *1*
-
-
-
-
Tezko rict, ale dle mne se jedna o velice stupidni napad. Leda jsem teda nevedel, kde prorazit zed, ale s touhle debilitou jsem si ulehcovat hru rozhodne nehodlal ")
-
-
Podle me se jedna uzitecny napad v pripade hry, kde jen nektere objekty jsou aktivni. Zabavnost hry nevidim v tom, ze budu zkoumat, s kterou z 5 beden se da pohnout a s kterou ne.
-
-
-
-
Nechápu ten hate na DX:HR: Hrál jsem jak DX1, tak DX2 (obojí dobré v příběhu, dvojka bohužel ne v hratelnosti), společně s velkou škálou RPG (od BioWare) a několik stříleček (Crysis, HL2, atd), čili opravdu mám s čím porovnávat.
Sám jsem měl aug. edici, čili hate okolo DLC mě úplně minul (zbraně nic moc, sniperka už není tak OP jako v DX1, AUD pro mě jako master hackera zbytečné, čili akorát dálkové výbušniny).
Skoro celou hru jsem dohrál pomocí plížení a non-lethal, i když jsem párkrát podlehl "temné straně" a pár nepřátel postřílel (hlavně při záchraně VTOLu Malikové).
AR mi vůbec nevadila. Ano, zjednodušuje to trochu hru, ale vůbec mi to nevadilo, hlavně při probourávání zdí (které skoro nejdou poznat, protože ty praskliny nejsou skoro vůbec vidět). Kdyby to byla součást nějaké augmentace (třeba X-Ray vidění), tak by to asi umlčelo všechny.
Regenerace zdraví mi taky nevadila, protože Jensen na rozdíl od JC/Alexe nevydrží skoro vůbec nic (obtížnost Give me Challenge, nechtěl jsem hned hrát na nejtěžší).
Jediná trošku vada bylo, že bossové se museli postřílet vždycky, a když s tím člověk nepočítal a neměl Dermal Armor, tak dovedli pořádně zatopit (hlavně boss v Montrealu). -
-
Na druhou stranu když hraješ vyloženě stealth tak i tvoje taktika se tím mění. Uznávám, že je to o dost těžší, ale já jsem třeba používal hodně ten cloak, aby se do mě míň strefovali.
-
Naprosto s tebou souhlasím a s bossem v Montrealu jsem měl také problémy. Opravdu nic nevydrží. Hraju také stylem stealth a plánuju dát si hru ještě jednou, tentokrát ,,na hlučno" . Budu upgradeovat Dermal Armor, Typhoon a tak dále - schválně jestli to Jensenovi dodá odolnosti ... ;)
-
Místní scéna je zvyklá pindat proti úplně všemu, takže si z toho nic nedělej. Kritice se vyhnul jedině Zaklínač, který asi zahrál na "slovanskou" notu. Pokud tu bandu trotlů baví nadávat na každou hru (často tu narazím na opravdové "argumentační" perly - osobně mám nejradši: "Hrál jsem to asi hodinu a hned to šlo z disku.") , je to jejich věc, horší to začíná být ve chvíli, kdy si někdo nechá místními prudiči zkazit pohled na hru, a tak ji nedá ani šanci.
Diskuzí zde bych se tedy téměř neřídil. Zde na Games platí, že recenzenti patří stále mezi ty moudřejší, takže je lepší se skutečně řídit jejich recenzemi. -
-
"Hrál jsem to asi hodinu a hned to šlo z disku." = ta hra je prostě pro dotyčného naprostá kravina a tímto varuje ostatní, aby se neobtěžovali to stahovat / nedejbože kupovat... Určitě lepší než názory fanatiků, co tady mluví o tom, jak je Deus Ex "návrat k dobám, kdy se hry dělaly pro radost a ne pro prachy" a "velmi dospělým příběhem, který se blíží umění" and other serious sh*t... Hahaha, dobrý joke *5*
-
-
Já mám pro tvrzení "Hrál jsem to asi hodinu a hned to šlo z disku." jinou interpretaci (předpoklady: jedná se o komplexní, vrstevnatou a rozsáhlou hru, nikoliv sedmihodinové CoD): dotyčný je takový dement, že je schopen to zabalit u hry, u níž neměl možnost odhalit celý její potenciál, případně ho odradil nějaký podružnější prvek, což svědčí o jeho povrchnosti. Kdybych to po hodině vzdal se všemi hrami, které na mě neudělali dobrý první dojem, byl bych dnes chudší o ty největší herní pecky. NIKDO nemá šanci odhalit kvality komplexní a rozsáhlé hry za hodinu.
Zatím mluvím obecně, nové Deus Ex jsem ještě neměl možnost vyzkoušet, jelikož času je málo, zato her mám v pořadníku spoustu. Četl jsem však spoustu racionálních argumentů pro to, že ta hra je skvělá. Tvůj nicneříkající výkřik do tmy (činnost zde velmi oblíbená), mě nepřesvědčil. -
-
Máš recht, spoustě her musí dát člověk trochu času. Po hodině se tváří ne zrovna hloupě, ale tak nějak divně (např. chrám zkoušek ve Falloutu 2) a když to člověk vzdá, připraví se pak o skvělý zažitek.
-
Ty si koupíš auto, které se ti nelíbí? I když má dost možná vyvážené těžiště, kvalitní podvozek a nadprůměrné brzdy...zkousneš, že když se na něj jen podíváš, je ježdění pouhou nutností?
sto jídel a tisíc chutí -
-
Ty pádné argumenty jsem již uváděl - nudný svět, stupidní AI, naprosto udivující úroveň grafiky (rok 2011), autoheal, divný systém augmentací už z principu (pro mě)... Zaslouží si tohle 10-ové hodnocení a každodenní masáž článků typu "Deus Ex je skvělé" či "Jak by bylo Deus Ex ještě lepší, kdyby..." či "Deus Ex očima..." či "DLC jsou na houby, ale pokud se jedná o Deus Ex, tak to bude supr čupr"?
Na COD tady mohl nadávat každý... Proč bych já nemohl na Deus Ex? Dokud bude přístup webu zavánět jakousi herní propagandou, rozhodně se nebudu schovávat za svým názorem a nebudu mlčet a tímpádem držet hudbu a krok. Pro mě je známka, kterou dostal Deux Ex, daleko skandálnější, než ocenění, které si vysloužilo poslední COD.
A přestaň si vsugerovávat, že máš patent na objektivní hodnocení kvality produktů a děl... To, že je něco všeobecně uznáváno, neznamená, že je to automaticky hodnotné. To, že žiju ve světě lidí a většina řekne, že to je boží, neznamená, že to pro mě musí automaticky být boží a že si to zaslouží můj respekt. Rozhodně na trendy ani názory odborníků nehledím, proč taky? Svůj názor si udělat umím sám... A sdělím ho ostatním, pokud budu mít pocit, že to může k něčemu být. To, že tobě to ničemu nepomohlo, není moje starost... Je mi to úplně jedno. Tečka. -
"A to mám jako hrát každou hru na světě, co existuje, hodiny v kuse, abych si ověřil, že jsem se skutečně nesekl a neurazil její "noblesnost"" - Co se týče umění/kultury (literatura, film, divadlo atd.), v evropské tradici měl, má a doufám, že mít i bude velikou váhu názor odborníka. Vědění a zkušenosti ti dávají reálnější pohled na problematiku. Osobně považuji Grygara za dobrého recenzenta, ale jestli se ti jeho recenze nelíbí, existuje spousta jiných, v nichž máš přehršel argumentů. Jsi-li rozumný, dokážeš oddělit dobré od braku. Pokud se ti však přesto stane, že se ti bude zdát např. takový Planescape Torment nudný, o ničem a já nevím co ještě, měl by jsi pokorně uznat, že je chyba v tobě a že přílišná sofistikovanost/utahanost/přehršel dialogů a já nevím co ještě, nejsou nic pro tebe. Pokud dotyčný začne zběsile nadávat na fóra a na rozumné argumenty se bude ohánět reakcemi typu: "To je hrozná nuda!/Moc se tam kecá/Souboje nejsou vůbec akční, furt musím na něco klikat", je to důkaz, že jsi nejen hloupý, ale i pyšný, což je asi ta nejhorší kombinace. Např. já na sebe klidně nableju, že opravdu nesnáším Máchův Máj, ale nikdy bych si nedovolil hovořit o něm jako o kravině a urputně přesvědčovat všechny kolem sebe, aby ho taky neměli rádi. K čemu ti je běhat po fórech a plivat po hře jed, bez pádných argumentů a chytajíce se každé maličkosti?
"Poslechnu si hodinu nějaké ukázky alb kapely... Podívám se na půlku dvouhodinového filmu... Během hodiny si pročtu 20 - 30 stran porůznu, abych vyzkoumal styl psaní a jestli to má smysl (případně přečtu hlavní námět knihy zezadu či z internetu)" - Hudba: Jak dlouhá ta alba většinou jsou, dvě hodiny? Tak tam to stačí, to totiž odpovídá 15ti hodinám u 30ti hodinové hry. *3* Film: Tam je to v podstatě to samé. Kniha: Jó chlapče, kdybych měl zhodnotit Dostojevskýho po 30ti stránkách, tak by asi rovnou putoval do koše. U takového několikasetstránkového díla, jehož děj zpočátku plyne hrozně pomalu, jelikož autor buduje složitou základnu, aby následně čtenáře obalil a intelektuálně a emocionálně rozsekal na maděru, je třeba dát si načas. Nehledě k tomu, že např. v předminulém století bylo naprosto běžné, že děj plynul pomaleji než dnes.
Celkově ti k tomu mohu jen říci, že není správný ten, kdo se na tebe bude osočovat, jelikož neuznáváš nějaké intelektuální elitou přijímané dílo (něco jiného je to u masou přijímaných věcí, ale to sem teď nepatří). Nejsme každý stejný, kdyby jo, společnost by se za chvíli zhroutila, jelikož by byl každý literárním kritikem a nikdo by neobsluhoval soustruh. Vysmívá-li se někdo nějakému tvrdě pracujícímu zedníkovi, že nechodí na operu, je to ubožák. Máš bejt pokornej a uznat, že jde něco mimo tebe. Ale ve chvíli, kdy začneš na něco bezmyšlenkovitě nadávat, neustále prudit, že se o tom hodně mluví, tak jsi ubožák ty. Pyšný a arogantní trdlo, který nedokáže přenýst přes srdce, že na něco nestačí. -
Pojezdím hodinu v autě a vím... Poslechnu si hodinu nějaké ukázky alb kapely... Podívám se na půlku dvouhodinového filmu... Během hodiny si pročtu 20 - 30 stran porůznu, abych vyzkoumal styl psaní a jestli to má smysl (případně přečtu hlavní námět knihy zezadu či z internetu).
Ale ne, u her musím trčet 30 hodin a nakonec sprásknout ruce, že vlastně ta animačka na konci byla boží, takže ta hra je ultraboží, přestože má hnusnou grafiku, deb*lní AI a ukazuje nějaký nudný pseudosvět... Ach jo. *7* -
To cahir: A to mám jako hrát každou hru na světě, co existuje, hodiny v kuse, abych si ověřil, že jsem se skutečně nesekl a neurazil její "noblesnost", když jsem tvrdil, že je to sr*čka? A nebo snad navrhuješ, abych věřil recenzentům typu Grygara (radši nebudu rozvádět dál, aby se tady zase milovníci alternativních alternativců nezbláznili)? Či snad dát na názory fanatiků na diskuzi, co by si za jejich milovanou hru nechali urvat hlavu, než aby zkousli, že některým se ta hra prostě OPRAVDU nelíbí a připadá jim o ničem v porovnání se zbytkem?
-
Proč většina diskutujících absolutně neví, která bije, dostane-li se na analogie? Mohl bys mi prosím tě vysvětlit, jak přesně tenhle pofidérní vztah auto/hra funguje? Myslel jsi to snad tak, že i když je hra opravdu kvalitní, hluboká, komplexní atd., nelíbí-li se mi grafika/grafická stylizace, nemůže se mi hra líbit (podobně jako se mi nelíbí design u auta)? Pro tvé dobro doufám, žes to tak nemyslel, protože jestli jo, tak jsi držitelem minimálně jedné nezáviděníhodné vlastnosti: povrchnosti.
-
-
Já jen doufám, že v příštích letech pořád nebude komplexita a kvalita hry odhalitelná za tu hodinu (teď nemluvím o DE3) *7*
-
-
EDIT: Přesunuto
-
-
-
-
Tak me Zaklinac 2 nezaujal :-). Ale s Deus Ex problem nemam a to vysviceni objektu vidim jako velmi uzitecne, bez toho by me to snad ani nebavilo hrat, protoze smysl hrani nevidim v tom, ze budu zkoumat kterou z peti beden se da pohnout a prislo by mi to velmi stupidni. Takze kdyz uz nejsou vsechny objekty aktivni, tak je fajn, ze ty vyjimky jsou oznacene.
-
-
-
Video je celkom vtipne ale prilis prisne ku Human revolution, lebo si to rozhodne nezasluzi. Vobec nechapem hate okolo zvyraznovania a autohealu. Zvyraznovanie podla mna pekne zapadne do toho zlteho farebneho tonu v ktorom sa nesie cely deus ex a hlavne sa da vypnut. Regeneracia je tiez OK kedze na najtazsej obtiaznosti staci par zasahov a je po vas. Ste skratka o mnoho zranitelnejsi ako v deus ex 1. Pocas hrania human revolution som si potvrdil tu 10 recenziu. Dostal som sa sice iba do druhej lokacie ale uz teraz mi je jasne ze ta hra je niekde uplne inde ako vacsina blbosti co v poslednej dobe vysla. Najviac sa mi paci hackovanie a dialogy, hlavne tie kde musite druhu osobu "zlomit" *4*
-
Deus Ex 3 považuji za jednu z nejlepších her poslední doby a také jako adepta na nejlepší hru roku. Grafika je možná na starší úrovni, ale to hře neškodí, naopak do detailu vybavené interiéry a perfektní výhledy do městských dálav se jen tak nevidí. Naprostá volnost ve vývoji psotavy a průběhu misí a možnost rozhodování se je pak vrcholným zakončením tohoto skvostu. Pro maximální požitek ze hry je však nutné zvolit převážně stealth styl. Pro fanoušky nutnost a pro ostatní co nepohrdnou kvalitní hrou naprosto doporučuji!
-
-
omlouvám se za dvojí příspěvek, bylo to nechtěné
-
-
bravo skutečně bravo! Právě se to podařilo. Tak jste se na tuto chvíli těšil! Jste pánem diskuze pane lolec. To na co jste se dlouho připravoval se podařilo. Díval sjem se do předchozích diskuzích o Deus Ex - všude jste se snažil utrousit nějaký ten blábol. Vedl jste si vskutku mizerně jako příklad uvedu váš na jedničku povedený příspěvěk hodný uznání - "Je to totální s...čka co chcete vědět víc?" ano jak hodnotný příspěvěk, děkujeme za něj. Následovaly další, ale skutečného vrcholu sjte dosáhl až zde, klobouk dolů, musel jste dokonce obětovat hodin usvého života, aby jste si zahrál Deus Ex a nabyl tak důvěryhodnosti v příštích diskuzích a aby Vám něco neuniklo dokonce jste si přečetl příběh na wikipedii, jak chytré skutečně se klaním Vaší inteligenci. Všem jste to tady nandal, nikdo nečekal takového protivníka. Opravdu myslím to vážně, sám bych na to neměl odvahu....takhle statečně prezentovat svoji absolutní a bezmeznou....ehm....mentální opožděnost....
-
-
O tom že je to pouhý troler snad už nikdo ani nepochybuje... Ono přeskakovat od pojmů průměrná hra a totální s...čka je docela zajímavý....
-
-
Pro mě to druhé, v porovnání s ostatním to první... Kdyby tě to náhodou trápilo. *3*
-
-
U člověka co nutně potřebuje v recenzi vyjádřit svou deprivaci nejmíň 2x *11* .... srovnávat to s Codkem... Fakt ne... Seš už jen k smíchu... Aspoň něco co? *11*
-
-
lord nelson: Především si nehraju na odborníka, pouze prezentuju svůj názor... A právo na to jej prezentovat mám, tak se mi jej nesnaž brát, je to marné. *3*
A nesnažím se o to být nad věcí... Já jsem nad věcí. Kdyby na mě pořád Deus Ex fanboyové, co nedokáží strávit odlišný názor, nereagovali, tak bych tady nemusel vůbec psát... Vše, co jsem sdělit chtěl, jsem již dávno sdělil, nyní se jen bráním nechápavým. *3* -
-
lord nelson: Já se necítím nad odborníkem... Pokud máš na mysli Grygara, tak to je prostě novinář, který fušuje do her. Má sice určitě schopnost napsat kvalitní text, ale bohužel jeho recenzi na současný Deus Ex jsem shledal velmi nekvalitní a pro obyčejného hráče prakticky zbytečnou. Nebyl jsem sám, kdo nebyl spokojený, klídně si to pročti...
Neřekl jsem nikde, že mé hodnocení hry je správnější než od Grygara. Jen, že s jeho nesouhlasím... Ne že můj názor je ten jediný správný. -
Ne opět a zase si protiřečíte, vy se cítíte nad odborníkem. To je bohužel jen a jen vaše chyba vycházejícíc z té vaší hry. Tolik se snažíte vypadat nad věcí a že všemu rozumíte, že stále, sic jen nepatrně, ale konstatně pozměńujete názory a reakce aniž by jste si toho sám všiml. Jak prosté. Každý si toho všimne. Nehledě na to, že vaše první příspěvky jsou skutečně opravdu velmi jednoduché, není prostě možné věřit tomu, že tu jen prezentujete svůj názor. Zamotávate se do toho a melete nesmysly. Je to legrační číst zpětně celou tuto doskuzi. Ale věřte mi, není možné přehlédnout, že toto celé hrajete. Běžte spát, zítra je škola.
-
-
COD je aspoň vcelku slušná střílečka a dostala adekvátní hodnocení ve vztahu ke své kvalitě... Tato hra nikoliv.
-
-
ale tato hra ho dostala. Ale to ty mravenečku nemůžeš nikdy pochopit, už se ti to tu snažilo vysvětlit mnoho lidí, ale tobě to prostě vysvětlit nejde. Neorientuješ se ve hrách a nemáš dostatečně "odehráno" abys mohl soudit. Pouze flamuješ a libuješ si v tom. Já vím že se z plných sil snažíš vypadat nad věcí a působit sériozně(dospěle), ale neutajíš fakt, že si jen malý parchant co nemá nic lepšího na práci než se tu povalovat(soudě dle tvého nepřetržitého pobytu na této diskuzi). Nelze tě brát vážně, protože prostě nemáš dobré argumenty, oháníš se nesmysly a myslíš, že to zamaskuje tvá "orientovanost", ale to je chyba, kloučku. Hraješ si tu na odborníka, ale tím nejsi. Skutečně ne. Nemáš právo být soudcem po doehrání pokémonů a fify, to se na mě nezlob. Reaguj, vím že si budeš potřebovat ulevit, ale tvá reakce už je jen dalším blytím do temnoty. Až tahle diskuze zítra nebo pozítří přejde v zapomění, tvá chvilka slávy skončí. Tak si ji užij. (vím že tvá reakce bude velmi nadvěcná, prohlédl jsem si všechny tvé příspěvky, ale stejně hloupá, bohužel)
-
*pro tebe
-
Amaroun: Možná proto... Ne každý však musí sdílet tvůj názor. A pro ty je tady mé hodnocením. *3*
-
Again:Tvoje hodnocení DE maj nulovou hodnotu...
-
Amaroun: Hrál jsem tu hru tak dlouho, jak si svými nedostatky zasloužila. *3*
-
Znovu říká člověk, který DE nehrál.... Tvoje hodnocení DE maj nulovou hodnotu...
-
-
-
-
-
Dík za uznání, to nemuselo být *5* Jejda, s těma fanboyema je fakt sranda... Pořád z toho mají komplexy, že někdo jejich hru neuznává *7*
-
A dobrou noc pane LOLEC ač věřím, že vašim odpovědím stále není KONEC.... neb mě zvoní zvonec...
-
-
Na DE:HR jsem se těšil jako malé děcko, jelikož na DX1 jsem svého času vyrůstal. Dovolím si udělat takové malé review, co mě jako starému harcovníkovi přišlo dobré a méně dobré na této herní pecce a zajímalo by mě kolik lidí má z této hry stejný nebo obdobný pocit. Trošku nechápu hate ohledně autoregenerace, jelikož celá hra se dá dohrát s cca 20-30ti výstřely bez ztráty kytičky (vše bosové) + mise s Malikem, což pokládám za jedno velmi velké plus a svým způsobem si myslím, že autoři tento postup preferovali (vyšší XP odměny jsou toho důkazem). Další plus vidím, v tom, že veškeré berličky v podobě zvýrazňování a podobných udělátek pro méně zkušené hráče se dají vypnout. Užitečnost zvýrazňování na probouratelné stěny taky nevidím, jako příliš velkou. Skryté lokace ve stokách lze snadno objevit sledováním potrubí na stěnách (kde se dá probourat, tam potrubí formuje pomyslný rám dvěří) v ostatních případech v dobrých 75% za stěnou někdo stojí, takže není po probourání šance získat achievement Pacifist, jelikož dojde k automatickému zabití. Hrací doba je v záplavě dnešních her více než slušná. Projití celé hry s odemčením 100% achievemtů mi zabralo dobrých 46 hodin čistého času, což se dneska jen tak nevidí. Interaktivní social battles mě také mile překvapily, v některých případech potěší, že metoda save/load příliš nepomůže, jelikož si postava vybere může vybrat i jinou odpověď než standardní. Za toto tleskám. Příběh bych zhodnotil jako průměrný, jelikož pokud používáte mozek a opravdu čtete veškeré emaily, knihy a posloucháte rozhovory NPC, lze až na pár výjimek většinu zvratů odhadnout o několik hodin dopředu, což je trošku škoda. Naopak mě těžce pobavily easter eggy, kterých je ve hře opravdová spousta (např. narážka na Demolition mana - 3 mušle na záchodě, Robocopa - hádka dvou policstů p filmu na policejní stanici, atd.). Typ a počet augmentací mi bohužel přišel až příliš podobný hře Splinter Cell (Mark and Track vs Mark and Execute je toho jasným důkazem), proto mi to do prostředí DX až tak úplně nezapadalo. Jediné výrazné mínus, které bych této jinak skvělé hře určitě vytknul byly souboje s bossy (na nejvyšší obtížnost 5 ran z raketometu proložených EMP granáty sundá každého bosse aniž by se stihl přiblížit natožpak vystřelit. Vyjímkou je třetí, který je na stun z této zbraně a EMP imunní). Finální boss byl celkově dle mě největší výsměch. Druhá věc, co mě trošku mrzela byly nepříliš rozmanitě odlišené zakončení hry. Je fajn, že závěrečné videa nutí člověka trochu filozoficky zapřemýšlet na dané témata, což je určitě dobře, ale očekával bych i nějaké méně abstraktní rozuzlení ve stylu Fallout nebo her od Bioware, kde na základě voleb během hry došlo k výslednému ukázání následků (i DX1 ukazovala, jaká měla vaše volba na konec následky). I přes toto vše si myslím, že jde o výjimečný herní počin a rozhodně se vyplatí si ho zahrát.
-
Ano, video není příliš fér. DX je pro mě zdaleka ta nejlepší hra na světě, ale HR se rozhodně nemá za co stydět. V mnoha ohledech je lepší, v mnoha horší - lepší je například v rozhovorech, a to o hodně. Ve větší intimnosti příběhu, lepší prezentaci (nemyslím grafiku, ale spíše výpravu), hackingu a vedlejších misích. Jako velké plus také beru to, že HR obstojí i jako střílečka, protože u jedničky byla opravdu extrémní nuda vzít assault rifle a prostřílet se - tady to jde a střílení vyvolává už ten správný pocit, i když jde samozřejmě o postup hrou, který není 100% - stejně jako to není jen schovávání se a uspávání takedowny. Preferuju si tu a tam někoho střelit do hlavy sniperkou, tu a tam omráčit, tu a tam se proplížit a v tomhle stavu má nový DX lepší hratelnost, než jeho předchůdce. Naopak, horší je, a to o dost, ve vylepšování postavy, kde by augmentace mohly být konkurenceschopné, ale bez vylepšování dovedností to stojí za prd. Grafiku hodnotím nastejno, je nadprůměrná, stejně jako u prvního dílu.
-
Kdopak se nám to probudil? *5* *1* *3* *14*
-
-
Já se poučil... Nechal jsem se vytrolovat, ale vzhledem k tomu že jsem měl včera před opravnou zkouškou tak se na to moc nestydím... Myslím že lolec všem předvedl co je za člověka > Nemá cenu řešit...
-
lolec.... co za chvíli vyleveluje na rotflolec *2*
neboli certifikovaný tiscali deus hater -
-
Tak jsem to tedy stvrdil *5* *5* *5*
-
*a double post
-
Haha, tak to mě pobavilo *1* Prý cerfifikovaný... Dobrý *15*
-
-
*certifikovaný
-
-
-