Jak hodnotí ve světě – Grand Theft Auto: The Trilogy: Definitive Edition
-
Maxe 1, 2 a LA Noire nedělal přímo R*
-
Jinak, nesnažím se byt hater, snažím se pochopit, co se stalo a maximálně mě to štve, protože zrovna u GTAIII a Vice city jsem chtěl refreshnout vzpomínky a teď nevím, jestli se na to nevyprdnout ...
-
Četl jsem že i modely některých postav chybí, prý ve srovnání menší zalidnění, méně aut na ulici. (Prodávám informace jak jsem nakoupil, zatím jsem radši hru v tomto stavu nekupoval.) Článků a rozborů na to jde vygooglit, viz třeba
https://www.gamereactor.eu/remastered-gta-san-andreas-is-actually-a-mobile-port/
a tady je celý video s mrakem ukázek, kde se docela dobře vidí, že zřejmě pomocí AI upscalovali z mobilních portů textury ..
https://youtu.be/VhKLQ3K-uMc?t=441
a tady třeba konkrétně, co jde vidět že je u mobilní verze jinak a promítlo se to do nového remasteru:
https://youtu.be/VhKLQ3K-uMc?t=663
Jinak, mobilní verze by měly taky teď dorazit ne?
-
Ano, jedinicka bola brutalna a nekompromisna :) Nie ako dnes, vsetko outline glow, autosave, autocover, autoaim, autoass wipe .. :)
-
Mas pravdu a som z toho smutny :). Dostal som sa vo VC po Diaza, pobehal trochu v meste a uz ma to nebavi hrat. Kedysi to boli stovky hodin na PIII 700 MHz :).
-
Nepodařilo? Ne, nezaplatili. TO je rozdíl.
-
A já ti říkám, že kvalita tam už fakt není, protože současný tým žádnou novou hru nevydal. A pokud si hrál více než jednou například RD2, tak zjistíš, že gameplay je horší průměr například a spousta věcí ti začne vadit přesto, jak ta hra je skvělá. O GTA V ani nemluvit, tam to vypadá, že z původního vývojářského týmu zbylo jenom torzo.
-
Rozumím, co ti na tom vadí, určitě těch her teď vydávají míň, opak netvrdím.
Co se snažím říct je to, že dokud drží kvalitu, snížená kvantita mě netrápí. Nevím už, jak jinak to napsat.
-
To ukládání nesouvisí s žádnou oldschoolovou hratelností. Ten manuální způsob ukládání u mnoha her vznikl hlavně kvůli konzolím. Tyto paměťové karty měli omezený počet přepisovacích cyklů a časté ukládání by jim tak neprospělo. Některé PC hry jako Silent Hill 2 a 3 či staré Tomb Raidery bylo možné např. na rozdíl od jejich konzolových verzí ukládat kdykoli a ne jen na statických místech. S PS 3 se od tohoto ukládání začalo u mnoha her upouštět. U hororovek má v dnešní době manuální ukládání na statických místech stále svoje místo, ale u RPGček a her s otevřeným světem je to přežitek (manuální ukládání na jakémkoli místě by mělo být dnes už samozřejmostí) a bazírování na těchto zkostnatělých mechanikách považuji za zpátečnické.
-
Max Payne, GTA 3, Vice City, MP2 a San Andreas vyšlo během 3 let, GTA IV pak o 4 roky později. O další dva roku RDD, o rok později L.A. Noire, o rok později MP3 a nakonec o další rok později GTA V.
Takže abych naboural logiku, takže Rockstar od roku 2000 do roku 2012 (bez GTA V) vyšlo a robilo Rockstar studio na 9 hrách. Za 12 let. Za posledních 8 let pak vydalo dvě hry. Už vidíš ten rozdíl? Šlo to celé někam a dojení GTA V, které "vyšlo" 2013 na X360 atd, v roce 2014 na PS4 atd, v roce 2015 na pc a v roce 2021 na PS5. Takže abych to shrnul, z Rockstar odešla většina lidí včetně zakladatele, kteří se podíleli na zlaté éře. Od vydání GTA V, které vyždímají tak do roku 2023, vyšel akorát RD2 a v roce 2020 potvrdili, že nevyjde žádné SP příběhové DLC. Takže jednu hru ždímají znova a znova, druhá je co se týče SP mrtvá, protože dvakrát mi stačilo.
-
Přesně tak. A to jsem mohl ještě přidat trend posledních let, kdy část hry musíme opakovat ideálně kvůli bugu, samozřejmě nejlépe těsně před checkpointem. Nebo přímo po uložení ( a předchozí by se mohl pro jistotu smazat)... To by pak jeden fakt šel těm vývojářům podpálit kancelář...
-
Však píšu jednu dvě hry za dekádu, ne hru každý tři roky.
-
GTA V vyšlo v roce 2013. Je to 8 let. V herním průmyslu obrovské číslo. A RDR je skvělá hra, skvělý příběh. Ale pokud člověk to jede podruhé, tak si všimne, že gameplay samotný je poněkud nudný a střelba vyloženě tragická.
Takže poslední velké představení a vydání je RD2 a opět, jsou to 3 roky od vydání. Takže Rockstar udělal za poslední 3 roky akorát definici ždímacího GTA V na novou generaci konzolí, protože ani tento remaster nedělali oni, ale šoupli to 3. straně.
-
Neviděl bych to tak černě. Nějací decision-makers, kterým šlo jenom o prachy, rozhodli, že se to plácne mediocre vývojářům mobilních her, ale pokud hodnotím poslední dva major releasy (RDR2 a GTA:V), Rockstar je pořád naprosto schopen vydat výbornou hru.
Pokud v čele sedí lidi, co rozhodujou o tom, že ty hry budou zároveň ždímat a doufat, že si je lidi koupí 4x, to mně je fuk - pokud jednou dvakrát za dekádu vydají fakt dobrou hru, jsem naprosto spokojen, rád si jí jednou koupím a jestli pak chtějí ztrácet čas taháním dalších peněz z lidí, co jim je dají, ať si poslouží. Od hodiny je neplatím a na GTA:VI si klidně počkám.
-
Ten pád při animaci je způsoben špatným crackem, kup si originál nebo stáhni z gamepassu. Já GTA:SA z gamepassu dohrál do konce bez problémů (ale bugy tam jsou, to je pravda).
-
Za 20 € by možná člověk uvažoval. Ale ty hry, zejména 3. díl fakt nestárnou dobře, myslel jsem si že člověku bude při hraní (PS5 u kámoše) zase naskočí ta nostalgie, ale nějak se nedostavila. A o tom, že tak hnusně odfláklá hra ani nedokáže 4k a 60 fps. Z Rockstaru odešli už všichni, co ho dělali Rockstarem. CP2077 možná byl průšvih, který jsem nedávno dojel na PS4 PRO a dobré, ale tady vidím to, co se stalo Bethesdě po posledním ME a Blizzardu po katastrofě "Vy nemáte mobilní telefony". Vzali to zkratkou. Ze skály. A Rockstar a jeho dojení V. dílu je jenom důkazem. A to, že vyšly tyhle "remastery" to jenom dokazuje. Hlavně že ušetřili za licence na hudbu.
-
Veď to Vice city vyzerá jak pixarovka. Hlavne že odstránili starú dobrú pôvodnú trilógiu. A ja si ju musím sťahovať z netu.
-
Ono se to vyvíjelo i v rámci GTA. Nejhorší byl první díl, kde jste snad museli dohrát celé město (!) pokud si dobře pamatuju, jinak se postup neuložil. K tomu skoro každý druhý úkol na čas a životy omezené. Ve druhém díle už jste mohli ukládat v garáži, ale stálo to docela velké herní peníze, takže po každé misi to zdaleka nešlo. Přesto byla dvojka pekelně zábavná. Za mě jsou 2 a SA nejlepší díly GTA.
-
U GTAček mi to ukládání až na čtyřku moc nevadilo. Více mě to iritovalo u Kingdom Come, i když tam nešlo jen o tohle. Jinak se v tomto ohledu zřejmě také hlásím k moderním gamerům, kteří nehodlají ztrácet čas na těchto kravinách.
-
Tím chybějícím obsahem myslíš některou hudbu? To myslím nemá společného s tím odkud portovali, ale že jim prostě vypršeli licence a nepodařilo se je obnovit. Jinak se mobilní verze něčím lišili? (krom grafiky a ovládání, které ale vylepšili) Jakože port z PC kódu by byl něčím lepší a měl něco navíc?