Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • omiklon

    Maxe 1, 2 a LA Noire nedělal přímo R*

  • Jak Vávrovi povedlo? Byla to snad kolektivní práce celého Illusion Softworks. Nevidím důvod, proč by se měla v celém vývoji vyzdvihovat jenom jeho osoba.

    Pravda je akorát taková, že panu Vávrovi narostlo ego a chová se dnes jako rozmazlené hollywoodské filmové hvězdy, které mají tendence přeceňovat svoji důležitost. Skromnost mu je zřejmě také cizí. Nehledě na jeho břitké názory. Jak vidím, tak bohužel kolem něj vyrostl kult osobnosti. Takové lidi já rozhodně obdivovat nehodlám.

    Když se vrátím zpátky k Mafii DE. Je to prostě moderní hra a ačkoli jsem očekával větší odvázanost autorů, tak jsem celkem spokojen. Spíše jsem překvapen těmi ódami na Kingdom Come. Nemůžu uvěřit, že ta hra pochází od stejného člověka, který dělal designéra a scénaristu Mafie. Možná to bylo tím, že tehdy občas ještě musel držet hubu a krok a být týmovým hráčem.

  • redicius

    Jinak, nesnažím se byt hater, snažím se pochopit, co se stalo a maximálně mě to štve, protože zrovna u GTAIII a Vice city jsem chtěl refreshnout vzpomínky a teď nevím, jestli se na to nevyprdnout ...

  • redicius

    Četl jsem že i modely některých postav chybí, prý ve srovnání menší zalidnění, méně aut na ulici. (Prodávám informace jak jsem nakoupil, zatím jsem radši hru v tomto stavu nekupoval.) Článků a rozborů na to jde vygooglit, viz třeba

    https://www.gamereactor.eu/remastered-gta-san-andreas-is-actually-a-mobile-port/

    a tady je celý video s mrakem ukázek, kde se docela dobře vidí, že zřejmě pomocí AI upscalovali z mobilních portů textury ..

    https://youtu.be/VhKLQ3K-uMc?t=441

    a tady třeba konkrétně, co jde vidět že je u mobilní verze jinak a promítlo se to do nového remasteru:

    https://youtu.be/VhKLQ3K-uMc?t=663

    Jinak, mobilní verze by měly taky teď dorazit ne?

  • Ano, jedinicka bola brutalna a nekompromisna :) Nie ako dnes, vsetko outline glow, autosave, autocover, autoaim, autoass wipe .. :)

  • Mas pravdu a som z toho smutny :). Dostal som sa vo VC po Diaza, pobehal trochu v meste a uz ma to nebavi hrat. Kedysi to boli stovky hodin na PIII 700 MHz :).

  • ja_nic_nevim

    Nechápu ani nadšení z Mafie DE. Pominu-li, že nevím co z názvu je na ní definitivní, veškerý zásah autorů do scénáře, postav a samotneho gamplaye mi přijde strašný. 

    Nová generace hráčů potřebuje, aby byli obklopeni stupidnimi pandulaky, kteří jen nabihaji před zbraň? Všechno musi okolo bouchat. Padesát tupych enemaku je lepší, než pět co by dali zabrat? Hráč si pak připadá hustokrutoprisnej? Všude cover systém, který zajistí hráči nesmrtelnost.... 

    Hlavně atmosféra zmizela. Tleskám, co se Vavrovi kdysi povedlo. 

  • Nepodařilo? Ne, nezaplatili. TO je rozdíl.

  • A já ti říkám, že kvalita tam už fakt není, protože současný tým žádnou novou hru nevydal. A pokud si hrál více než jednou například RD2, tak zjistíš, že gameplay je horší průměr například a spousta věcí ti začne vadit přesto, jak ta hra je skvělá. O GTA V ani nemluvit, tam to vypadá, že z původního vývojářského týmu zbylo jenom torzo.

  • Rozumím, co ti na tom vadí, určitě těch her teď vydávají míň, opak netvrdím.

    Co se snažím říct je to, že dokud drží kvalitu, snížená kvantita mě netrápí. Nevím už, jak jinak to napsat.

  • To ukládání nesouvisí s žádnou oldschoolovou hratelností. Ten manuální způsob ukládání u mnoha her vznikl hlavně kvůli konzolím. Tyto paměťové karty měli omezený počet přepisovacích cyklů a časté ukládání by jim tak neprospělo. Některé PC hry jako Silent Hill 2 a 3 či staré Tomb Raidery bylo možné např. na rozdíl od jejich konzolových verzí ukládat kdykoli a ne jen na statických místech. S PS 3 se od tohoto ukládání začalo u mnoha her upouštět. U hororovek má v dnešní době manuální ukládání na statických místech stále svoje místo, ale u RPGček a her s otevřeným světem je to přežitek (manuální ukládání na jakémkoli místě by mělo být dnes už samozřejmostí) a bazírování na těchto zkostnatělých mechanikách považuji za zpátečnické.

  • Max Payne, GTA 3, Vice City, MP2 a San Andreas vyšlo během 3 let, GTA IV pak o 4 roky později. O další dva roku RDD, o rok později L.A. Noire, o rok později MP3 a nakonec o další rok později GTA V. 


    Takže abych naboural logiku, takže Rockstar od roku 2000 do roku 2012 (bez GTA V) vyšlo a robilo Rockstar studio na 9 hrách. Za 12 let. Za posledních 8 let pak vydalo dvě hry. Už vidíš ten rozdíl? Šlo to celé někam a dojení GTA V, které "vyšlo" 2013 na X360 atd, v roce 2014 na PS4 atd, v roce 2015 na pc a v roce 2021 na PS5. Takže abych to shrnul, z Rockstar odešla většina lidí včetně zakladatele, kteří se podíleli na zlaté éře. Od vydání GTA V, které vyždímají tak do roku 2023, vyšel akorát RD2 a v  roce 2020 potvrdili, že nevyjde žádné SP příběhové DLC. Takže jednu hru ždímají znova a znova, druhá je co se týče SP mrtvá, protože dvakrát mi stačilo.

  • Přesně tak. A to jsem mohl ještě přidat trend posledních let, kdy část hry musíme opakovat ideálně kvůli bugu, samozřejmě nejlépe těsně před checkpointem. Nebo přímo po uložení ( a předchozí by se mohl pro jistotu smazat)... To by pak jeden fakt šel těm vývojářům podpálit kancelář...

  • Však píšu jednu dvě hry za dekádu, ne hru každý tři roky.

  • GTA V vyšlo v roce 2013. Je to 8 let. V herním průmyslu obrovské číslo. A RDR je skvělá hra, skvělý příběh. Ale pokud člověk to jede podruhé, tak si všimne, že gameplay samotný je poněkud nudný a střelba vyloženě tragická. 


    Takže poslední velké představení a vydání je RD2 a opět, jsou to 3 roky od vydání. Takže Rockstar udělal za poslední 3 roky akorát definici ždímacího GTA V na novou generaci konzolí, protože ani tento remaster nedělali oni, ale šoupli to 3. straně. 

  • Neviděl bych to tak černě. Nějací decision-makers, kterým šlo jenom o prachy, rozhodli, že se to plácne mediocre vývojářům mobilních her, ale pokud hodnotím poslední dva major releasy (RDR2 a GTA:V), Rockstar je pořád naprosto schopen vydat výbornou hru.

    Pokud v čele sedí lidi, co rozhodujou o tom, že ty hry budou zároveň ždímat a doufat, že si je lidi koupí 4x, to mně je fuk - pokud jednou dvakrát za dekádu vydají fakt dobrou hru, jsem naprosto spokojen, rád si jí jednou koupím a jestli pak chtějí ztrácet čas taháním dalších peněz z lidí, co jim je dají, ať si poslouží. Od hodiny je neplatím a na GTA:VI si klidně počkám.

  • Ten pád při animaci je způsoben špatným crackem, kup si originál nebo stáhni z gamepassu. Já GTA:SA z gamepassu dohrál do konce bez problémů (ale bugy tam jsou, to je pravda).

  • Za 20 € by možná člověk uvažoval. Ale ty hry, zejména 3. díl fakt nestárnou dobře, myslel jsem si že člověku bude při hraní (PS5 u kámoše) zase naskočí ta nostalgie, ale nějak se nedostavila. A o tom, že tak hnusně odfláklá hra ani nedokáže 4k a 60 fps. Z Rockstaru odešli už všichni, co ho dělali Rockstarem. CP2077 možná byl průšvih, který jsem nedávno dojel na PS4 PRO a dobré, ale tady vidím to, co se stalo Bethesdě po posledním ME a Blizzardu po katastrofě "Vy nemáte mobilní telefony". Vzali to zkratkou. Ze skály. A Rockstar a jeho dojení V. dílu je jenom důkazem. A to, že vyšly tyhle "remastery" to jenom dokazuje. Hlavně že ušetřili za licence na hudbu. 

  • RAMIUS89

    Veď to Vice city vyzerá jak pixarovka. Hlavne že odstránili starú dobrú pôvodnú trilógiu. A ja si ju musím sťahovať z netu.


  • Ono se to vyvíjelo i v rámci GTA. Nejhorší byl první díl, kde jste snad museli dohrát celé město (!) pokud si dobře pamatuju, jinak se postup neuložil. K tomu skoro každý druhý úkol na čas a životy omezené. Ve druhém díle už jste mohli ukládat v garáži, ale stálo to docela velké herní peníze, takže po každé misi to zdaleka nešlo. Přesto byla dvojka pekelně zábavná. Za mě jsou 2 a SA nejlepší díly GTA.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit