Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Ten nadpis je poněkud zavádějící. Hlavním důvodem změn byla nasranost hráčů. Konzole to možná tak uspíšily....A odvaha vývojářů? To byla, aby tam strčili aukci.
    • https://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ Jen si za EA dosaďte Activission Blizzard.
    • Osobně bych padání legendárních zredukoval na 10%. Kompletně bych legendární věci předělal tak, aby nebylo 99% nepoužitelných, ale naopak 99% použitelných. Kouzlo netkví ve kvantitě, ale v kvalitě. Ovšem nové studio Activission Blizzard má představu jinou a tudíž není ani ta nejmenší naděje, že by se Diablo 3 kdy přiblížilo ke svému předchůdci. Je to škoda.
  • podelali to. ze zacatku to fakt nebylo ono, ale kazdej patch to posouval a posouva dal. navic prudy kterejm se celej koncept od zacatku nelibil nakonec dostali path of exile kterej je vernejsi nastupce d2 takze vyhrali vsichni.
  • Očividně jsem těžce v menšině ale Diablo 3 se podle mě povedlo a je lepší s každým patchem. Popíšu svoje dojmy jako hráče, který pořád aktivně hraje aby se vyvážily názory lidí, kteří hráli naposledy vanilla diablo. Strávil jsem stovky hodin hraním diabla 2, což byla vynikající hra. Diablo 3 je jiné ale skvěle se trefilo do doby. Posun vizuálu a určitých mechanismů směrem k wow byl podle mě krok k lepšímu. Nevím kolik z vás hrálo patch 2.1.2 ale ten je podle mě zatím nejlepší. Classy se vyrovnaly, je mnohem větší zábava chodit nrifty a grifty a multiplayer je neskutečně zábavný. Ne všechno je tak růžové. Jak bylo zmíněno...
    1.PvP je potřeba a je potřeba hodně. Brawling je k ničemu protože postavy nejsou přizpůsobené PvP a v podstatě zatím funguje jen tak, že kdo dá první ránu vyhrál.
    2. Drop je pořád nesmyslně nízký a úplný random drop podle mě nedává smysl. Prakticky s každým patchem je potřeba na všechny postavy nafarmit nový eq a to znamená chodit grifty pořád dokola a modlit se. Nelíbí se mi princip, že Leoric's Crown mi může padnout z nějakého trash moba ale nikdy mi nepadla ze samotného Skelleton kinga. Momentálně ve hře neexistuje důvod, proč chodit na bosse v aktech protože z nich nepadne nic legendárního.
    3. Limit 500 bloodshards je šíleně nízký. Pokud ve dvou hráčích jdete grift okolo 45lvl, padne vám přes 400 bs, tzn. Po každém griftu ke Kadale je hloupost.
    4. Je potřeba vyšší rozmanitosti nebo spíše vyrovnání síly setů. Zatím má s každým patchem každá postava pouze jeden set, který se dá použilvat pokud se chce dostat na vyšší pozice. Naštěstí podle reakcí testerů se tohle zásadně mění na patchi 2.2.
    5. Staty u legendárních zbraní s affixy by měly být napevno dané pouze s rozdílnými rozsahy a proměnným primární statem. To se řeší na battle.netu už delší dobu a doufám, že se toho dočkáme. Takhle se stane, že jediná kompetitivní braň pro barbara, the furnace, jedna z nejvíc rare itemů ve hře, kterou spousta lidí ve svém inventáři neviděla a neuvidí za celé hraní, pak padne s vitality a life per hit a tím pádem je na rozebrání.

    Abych to shrnul. Diablo 3 je podle mě skvělá hra, která se neustále vyvíji a vyvíjí k přaní hráčů. Trpí ale nejvíce náhodným dropem, který neodměňuje nejlepší a nejvytrvalejší hráče a závisí čistě na štěstí. Drop je navíc u některých itemů nezbytných pro hraní na vyšší úrovni neskutečně nízký, takže spousta hráčů je za celé hraní ani neuvidí a když, tak se může stát, že item dostanou v uplně nepoužitelné variantě. Všeobecně je Diablo 3 podle mě skvělá hra, která se neustále vyvíji a vyvíjí se k přaní hráčů. A fun factor, zvlášt v multiplayeru, je ohromný :)
    • PetrF. Pěkně napsaný. Sám bych to neřekl líp :)
    • Abych to shrnul. Diablo 3 je podle mě skvělá hra, která se neustále vyvíji a vyvíjí k přaní hráčů. Trpí ale nejvíce náhodným dropem, který neodměňuje nejlepší a nejvytrvalejší hráče a závisí čistě na štěstí. Drop je navíc u některých itemů nezbytných pro hraní na vyšší úrovni neskutečně nízký, takže spousta hráčů je za celé hraní ani neuvidí a když, tak se může stát, že item dostanou v uplně nepoužitelné variantě. Všeobecně je Diablo 3 podle mě skvělá hra, která se neustále vyvíji a vyvíjí se k přaní hráčů. A fun factor, zvlášt v multiplayeru, je ohromný :)

      Tak abych to shrnul, tak Wowablo 3 je neuvěřitelně skvělá hra, která je vlastně úplně k ničemu, jelikož nezáleží na času stráveným ve hře, ale jen na štěstí. Ten kdo ho nemá může hrát Diablo 3 do 70ti let a třeba nikdy neuvidí Starmetal Kukri, jelikož kamarád, který jich našel za týden 5 je musel všechny rozložit na prachsprostý kraftovací materiál. Navíc, když už máte to štěstí a vysněný item vám padne, může se narolovat díky tam Blizzardu milovanému RNG do naprosto nepoužitelné podoby.
      Od této hry dámy a pánové ruce pryč. Neposlouchejte zfanatizované stádo oveček. Zde zábavu nehledejte, jelikož ji nenajdete.
      • nesmysly vycucané z prstu, neznám nikoho kdo si dává grifty 45+ že by neměl to co chce, jsi jen líný a nebaví tě to, to je celé, ale kvůli tomu že se ti nelíbí, ji nemusíš na diskuzích neoprávněně prznit. Každý má jiný vkus, ty zas podle tvého dělení patříš do tupého zfanatizovaného stáda hateru co plive na kazdy blizz projekt. jdi do hajz*lu
        • Nápodobně :-)
    • P.S. Omlouvám se za opakování v posledním odstavci. Psáno na tabletu a copy/paste/delete nezafungovalo jak bylo zamýšleno ;)
      • Tos nepsal na vite,tam me do toho v levim dolnim rohu furt neco problikava,hold to tady probira prohlizec jen pc.
  • No jo, a přitom se stacilo zeptat jakéhokoliv hrace co třeba hral Diablo 2 par let, zadna veda ..vždycky me dojme když někdo objevi ameriku v uplne jednoduche zalezitosti:)
  • Tady asi půjdu trošku proti proudu diskutujících, ale mě na Diablu III nejvíc sere ta absence atmosféry. Už toho o těch "omalovánkách" bylo napsáno dost, ale já s tím prostě souhlasím. Hra má v názvu samotného pána teroru, prvotní zlo, ze kterého mají všichni strach, protože pustoší jejich krajinu a je zodpovědné za dobu temna, která nastala hned po posednutí krále Leorica, posléze i chrabrého hrdinu, který v dobré víře chtěl vše ukončit a zaplatil za to cenu nejvyšší...

    A nejde jen o samotného Ďábla. Podívejte se kolik záporáků vyloženě zrecyklovali. Automatické přidělování bodů tu hru taky dost devalvovalo. Nevím jak vám, ale mě se příčí představa, že hraju RPG ve kterém mám naprosto minimální svobodu v tom jak vést vývoj své postavy.
    Ale co mě nejvíc vytáčí je, že s postavou, která je určena na kontaktní boj a používá kontaktní zbraně vlastně vůbec nic takového nedělám. Dám někomu do ruky meč s určitým poškozením, ale postava háže nějaká podivná kouzla a mečem se nikoho ani nedotkne - jak potom sakra může ten meč udávat hodnotu poškození, když do samotného boje vůbec nezasahuje - koho taková kravina proboha napadla?!
    Dál mi strašně vadí bossové - proč pořád tak dlouho žvaní? V jedničce při vstupu do posledního levelu Diablo pronesl snad jen dvě slova a z toho šel opravdu strach, ve trojce kecají tak dlouho, že je nechci zabít proto že bych chtěl pomoct svět očistit od zla, ale proto aby už konečně zavřeli hubu.

    Není to špatná hra. To co dělá, dělá dobře, ale za použití ochranné známky "Diablo" už prostě musí být kritéria mnohem vyšší, než u jiných her.

    PS: Pamatujete někdo? Tehdy to byla opravdu depka a krom toho že to byla vynikající hra, tak ten pocit že se blíží něco zlého, tam prostě byl všudypřítomný https://www.youtube.com/watch?v=h9RG2DVqOsU
    Snad jediná hra, která se k tomu (bavím se teď pouze o atmosféře) přiblížila bylo Demon's Souls...
    • Diablo 3 neni nejak extra barevny, to je jen casto opakovanej mytus. Prostredi neni barevny vubec (az na naky ty ohně). Postavu si clovek muze nabarvit podle chuti (klidne černo-šedo-hnědě...). Co je vic barevny nez v predchozich dilech, jsou kouzla a efekty!
      Mam nahrano pres 1300hodin a tohodle si celkem vsimam...
      • Přesně tak :)
    • presne to je nanejvis dementni jak mag ma v ruce mec protoze VSE je genereovano nahodne a ten mec mu dava vetsi silu utoku magovi *10*... NAVIC mi nejvic vadi ten az moc nahodny loot, marne jsem ocekaval ze legendarni predmety budou padat ze zaverecnych bosu tak jak ve wowku proste ze kazdy bos bude mit skupinu jasne danych predmetu s vlastnostmi pro urcita povolani a z teto skupiny vam s velkou pravdepodobnosti neco UZITECNEHO padne...ale kdyz jsem videl ze z bosu vam padne to same smeti jako z kazde truhly na prvnim levlu tak to mne dokonale hru navzdy ZHNUSILO a to ze ted padaj legendarky casteji to fakt NENAPRAVI...
      • No ty blaaaho...myslim, ze kazdy diablista se desil pri predstave, ze v blizzardu se prosadi napad, aby bossove meli ,,WoW loot,,

        jinak osobne si myslim, ze diablu chybi vetsi rozmanitost buildu, kde v soucasnosti jste zavisli na setech a nekolika unikatkach
        • to je mozne D2 mne nikdy nebavilo porat dokola to same clicclicclic hra ktrera jde cela dohrat poslepu zadna taktika na jednotlive bose jen clovek clika *11*
    • Jednička atmosférická byla, ale dvojka ne a ta se hrála nejvíc.
      A samozřejmě: Omálovánky to nejsou a tečka. (Ty jsou samozřejmě černé a bílé.
  • Jesi někdo dlouho nehrál a uvažuje, že by zas diablo zkusil, tak DOPORUČUJU! D3 zraje patchema jak víno (stejně jako nepřekonatelnej druhej díl), navíc před chvílí začala nová sezona. Jo a hrajte HC *1* *16* *16* *15*
    Btw chtělo by to druhej datadisk.
    • chtelo by to runy jak z D2 :)
      • Tak to bych se taky nezlobil! Akorát runy v D3 už máme u skillů. Vzniknul by terminologický problém *8*
  • Diablo 3 ušlo od doby vydání obrovskou cestu díky které si získalo spoustu fanoušků. Bohužel každý není stejný tak někomu se to líbí a někomu ne..to je normální :)
  • Diablo 3 od vydání ušlo pěknej kus cesty.
    Těm co se to stále nelíbí doporučuji Path of Exile.
  • La_Furia_Roja
    Po měsíci od vydání jsem to přestal hrát. Možná je na čase dát tomu druhou šanci.
    • Ani nie, to len pr pracuje na plné obrátky, asi sa chystajú vidať ďalší datadisk. *15*
  • Kdyby ta firma za něco stála, tak máme na PC offline mód jako na konzoli (a nechcípneme díky lagu), máme na pc hraní s více lidma na jedné obrazovce atd.

    Změnilo by se pro coop na jednom pc UI a hotovo. Ale ne...firma je na h*vno. Online být člověk musí lag ihne ovlivňuje postavu.

    PVP to samé... Zlaté Diablo 2
    • Veskoslav
      A kolik lidí to zlaté Diablo 2 mělo v originále? 20%? A více lidí na obrazovce? Největší mor, pokud jedeš jenom elitky v Riftu. Protože obrazovka se nedokáže přizpůsobit tomu, že někdo už je někde jinde, odběhne si prodat věci atd. A přehrabování se v inventáři ve více lidech, to je největší peklo, co mi na konzolové verzi vadí. Než jeden udělá jednu věc, tak to aby si člověk šel uvařit kafe.

      A lagy? Pořiď si lepší net. Ze 4 mrtvých postav mi neumřela ani jedna na lag, pokaždé moje debilita.
      • všechny mé HC postavy ve stavu RIP jsou díky serverům a odezvám k nim. Argument abych si pořídil lepší net mi připadá silně dementní, protože to na stabilitu serverů má vliv pramalý. :) Pravdou je, že situace se dost od vydání zlepšila, ale i tak mi to HC dost znechutilo..
        • Já měl takový zajímavý poznatek. Na softcore jsem lagy nikdy neměl. Poprvé jsem zkoušel HC a postava zemřela na lag a následný disconnect(naštěstí jen lvl 35), podruhé mi postava zemřela na disconnect na 65lvl. Do třeti už jsem neměl chuť něco takového zkoušet. Z toho vyplívá, že alespoň u mne tyto záhadné ztráty spojení se serverem nastaly jen tehdy, kdy jsem zkoušel HC. Náhoda? Úmysl ze strany vývojářů, špatné servery? Kdo ví.
        • já sem v HC neměl nikdy lag a to mám paragon 250....na softu to ale když sem ho ještě hrál lagovalo furt, proto se mě moc na HC nechtělo ale jak říkám, asi to tam mají líp ošetřené....
      • Je vidět, že tě to strašně baví a každému zde vyvracíš kritiku a ani neraguješ na to co kdo přesně napsal, ale překroutíš si to podle svého.

        Psal jsem snad, že více lidí na jedné obrazovce je super? Ne. Psal, že když to mají konzole může to mít i PC a někoho to prostě baví i přes problémy které jsi popsal. vykašlali se na to a to je hlavní.

        Lepší net? to je vtip. Ukaž mi internet který má 100% garanci, že pojede a když nepojede firma má penále. Možná optika přímo do domu na zakázku kde smluvně vyřešít penále a tu garanci. UPC to nemá. A opět.... Bavím se tom, že ten problém zde může nastat a když nastane neuděláš nic. O tom to je. Není to plně ve rukou hráče. Jasně může vypadnou elektřina atd... To lze ale řešit lépe jak hledat net se 100% garancí. Navíc postava by se měla v případě výpadu ihned odlognout a zmizet. HC není pro mě o náhodě ale o dovednosti. Zde ta náhoda, má připadně moc velký dopad a opět. Lze to udělat offline / jinak online aby lag / výpadek netu nebyl fatální. Vykašlali se na to.

        Příště čti lépe komentáře na které reaguješ. Pak zde vyštěkneš jak to je jinak a tohle je špatně..Přitom ten kdo něco napsal tohle ani neřešil. A počtek reakci zde pod článek to také nevylepšíš. Někdy je lépe kecat méně..

        Proč 20% To jsi četl nějakou statistiku? Anebo to bereš pouze podle ČR v dané době? Případně snad v USA mělo 20% origo v EU 20 origo anebo kde? Navíc to co má společného s tím jaký je stav dnes? Nic.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit