Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ruthan
    Co na tohle říct, že i američanům něco po letech může docvaknout? Asi bychom jim měli gratulovat. Jinak jsou to, ale jen obecný řeči a né rozsaha, jak tohle zpracovat, naštěstí jsou tu lidí, kteří jsou v tomto mnohém dál.
  • Magister_Peditum
    Nevím, ale poslední dobou (cca 2-3 roky) mi přijde, že co vyjádření někoho z Epicu k jakémukoliv tématu, to hlod. *1*
  • Geniální přístup k příběhu má Demon's a Dark Souls... ty hry na mě dělají dojem, že scénáristé vymysleli velmi komplexní a promakaný příběh celého světa, ale rozhodli se ten příběh hráčům neříct. Komplexní příběh tak měli k dispozici level designéři, grafici, atp., takže ten svět je úžasně konzistentní, má svou vnitřní logiku a drží pohromadě, ale hráč nedostane příběh "na talíři" prostřednictvím animací, ani mu není naservírován v intru. Ten příběh hráč poodhaluje prostřednictvím útržkovitých dialogů, popisků k předmětům a prostřednictvím celkové architektury a designu herního světa.
    • no Dark Souls ... to je hra a vedle ni pribeh a ty dve veci jsou oddelene a nemaji spolecnou logiku. Neexistuje tam zadna symbioza mezi hrou jako takovou a vlastnim pribehem. Neni to videt na prvni pohled, ale ve skutecnosti se hrac prosekava skrz staticke nepratele, co cekaji vzdy na stejnem miste a koukaji do blba, dokud je nekdo nepretahne mecem po hlave. Fajn jsou tam bossove ke kterym existuje nejaky pribeh, ale co z toho...sedi ve sve lokaci a cekaji...jejich smyslem je tam cekat a cekat...nic nedelaji jsou tam a cekaji...takovi blanicti rytiri.
      • maros.goc
        oh strašne zle..strašne zle ..Dark Souls je jednou z najlepších a najoriginálnejších hier moderných herných dejín ..bez pochýb
  • Příběh mi nevadí ale ať zbytečně neruší nebo není vyprávěn pomocí milionů animací. Několikrát, nejen mnou, zmiňovaný Max Payne 3, kde při přechodu do další místnosti byla cca každé 2 minuty animace. Skvělá hra, kterou tenhle systém úplně zkur*il. V Max 1 i 2 byly krásně navržené levely a akce střídala akci a člověk si to užil a animace byly pouze na začátku, konci a občas uprostřed levelu a hratelnost byla úplně neuvěřitelná. A když přišla animace, aspoň se člověk něco dozvěděl a nečuměl jen jak postava s nějakými nepodstatnými kecy otvírá dveře. Chci hrát hry ne koukat na interaktivní film!!!
    • když vidím ty mínusy, tak to ale vypadá, že se to dnešním hráčům líbí.
    • C-BEAM
      MP1 to mal riešené dobre, ingame animácií tam nebolo až tak málo ale boli extrémne krátke a atmosféru skôr vylepšovali. Oproti nemu MP3 som hral raz a viac ani za boha, spomienka na cutsceny napína žalúdok dodnes.

      Čo sa týka interaktivnych filmov nemám proti nim nič, taký Beyond two souls alebo Last of Us by ma síce hrať nebavilo ani omylom ale baví ma si ich pozerať na YT, najmä keď to hrá niekto ako pew a pod.
  • Jestli říká, že hráči příběh ignorují, tak je proto, že je to příběh stupidní.
    Napiště dobrou storku, dobře jí odvyprávět a tohle v životě nikdo napsat nemůže
  • To se zas vymýšlí kolo. RPG - silný příběh, slabší akce. FPS - silná akce, slabší příběh. RTS - silná akce, slabší příběh. Adventura - silný příběh , slabší akce. MMORPG, sandbox, promíchané žánry a různé subžánry(např. akční RPG typu diablo) - různě silný/slabý příběh a akce. A každý z toho má něco do sebe.
  • Tak zrovna scenarista Epicu neni pro me zadna autorita co se tyka tvorby pribehu a nechapu, ze zrovna on ma odvahu poucovat a radit ostatnim vyvojarum v tehle oblasti. On by mel byt na opacne strane a sedet v lavici a ucit se od lidi, kteri v tom oboru neco dokazali.
  • Je podstatné ako je príbeh podaný. Máme dve možnosti, príbeh podaný herným, alebo filmovým spúsobem. Herné podanie príbehu pomaly vymiera a dnes letí filmové prevyprávanie príbehu, to sú tie dlhé nudné videá v mnohých hrách aj 50% herného času.
    Je mi jasné, že príbeh má svoj typ hry a dodnes je zaujímavý výrok Carmacka " Akčná hra potrebuje príbeh tak ako sex film. "
  • No hodně hráčům jde víc právě o ty body než o příběh. Samotné dosahování achievemntů má totiž mnohem hlubší smysl. Na první pohled se to nemusí zdát ale achievementy silně stimulují a následně uspokojují naši potřebu výzvy a následné odměny. Hráče žene v podstatě jen malá ikonka achievemntu a možná nějaká menší odměna, které simulují úspěch. Stanovují určitá pravidla dosažení úspěchu a mají svou reputaci mezi hráči. Důležité tak uplně není jaká je odměna za achievemnt ale samotné dosahování achievemntu a následné uspokojení z dosažení. Takže myslim že neni vůbec správné označovat achievemnty za něco co nic nepřináší. Achievemnty jsou velkou součástí hnacího motoru her.
    To jak se má vyprávět příběh je otázka. Ale jsou různé žánry, které to dělají různým způsobem. Nicméně The Witcher, Dragon Age a další by nebyli nic právě bez toho "filmového vyprávění". Pokud mají hry být bez konkrétního příběhu pak logicky přijdeme o tento žánr her postavených na "filmovém příběhu". Takže pak vše bude MMO a nebo něco podobného.
    Další věc je že vytvoření světa kdy si hráč sám může vytvořit solidně vypadající příběh je velice náročné na vývoj. Tak aby ten příběh nebyl jen na úrovni texťáku ale měl aktuálně velký dopad na svět a měl zajímavé proporce, takové hry vždy vyžadují hodně práce a většinou i peněz. Takové hry však jsou už delší dobu. Sice jsou náročnější ale TES série a další hry se tím řídí už celkem dlouho.
    Hry s otevřeným příběhem pro hráče tu tedy jsou již nějakou dobu a takže se nejedná o nějaký převratný nápad. Je jen velice komplikované takové hry vytvořit v rámci AAA her..
    • Beruško hezký napsáno, ale podle mně úplně mimo. Každý má názor a tohle je můj názor na tvůj a tuhle problematiku. Achievmenty... pro mnoho lidí hnací motor.. Upřímně i jako HC gamer jsem to nikdy nepochopil.. k čmeu mi je achievment " vymaxoval jsi všech 16 povolání na max level " . není se čím chlubit.. dřív nebo později to bude mít každý.. pokud si neřekne jako já. ." tady něco smrdí " a začně přemýšlet, jeslti mu to neleze na mozek. Achievmenty jsou potrava pro ovce hlavně v MMO případech. Neberu špatně achievi třeba ze singlu " zabil jsi bose aniž by se t dotkl " ok.. ale tohle mě rozhodně do hry netáhne.
      AAA kompletí titul má mít taky AAA story a AAA úrověň vyprávění. Proto to je AAA Titul za nechutný prachy a chtějí za to pak nechutný prachy... . Prostě každá kvalitní hra, co míří na hráče, musí mít děj/spád/ story / zvraty. Protože to obecně pracuje s hráčovým podvědomím a osobností. Něco ti je bližší, něco ne. Ale zatahuje to do hry. Záleží od žánru, ale když postavíš vedle sebe 2 konkurenční hry stejné kvality.. ta s podaným dějem bude ve finále vychvalovanější.
      Ten kdo hraje hry kvůli achievmentům, by se měl jít léčit. Zamyslet se nad tím. Protože Těch achievmentu ve stále přibývá a vy se furt ženete aby jste měli zilion ze zilionu. Potom už nebudou hry se zápletkou a bude jen o sbírání achi. Jeslti to někdy příjde, je s hrami konec a budou vytvářet takový /h/račky, víte co tam patří ... jen proto, že vás baví lovit chujoviny, který má každej a o vypovídají jen o tom, že si ve jře strávil více času, než v reálném životě Howgh
    • BTW jsem velký hráč MMO a třeba SWTOR mě hodně bavil právě kuli filmečkovému vrypávění příběhu, který byl skvělý (i když hra pokulhávala v jiných ohledech). A taky mezi mé nejoblíbenější patří série ME, DA a podobných her. Myslím že jsou různé žánry s různými úrovněmi vyprávění příběhu a je spíš důležité se v tom kterém žánru trefit. Nějaký převratný příběhový systém v Gears of War by se asi minul účinkem narozdíl od příběhu v nějakém RPG. Navíc ten výrok Jima Browna (nebo rada?) neni vlastně vůbec nic nového když se podíváme na hry které mají sandboxový systém příbehu. Takže vlastně nevim co tím chtěl naznačit...
  • ja od her pribeh nevyzaduju, namatkou treba starší dily hitmana kde jsem jen bral zakazky a o pribeh vubec neslo, nebo takovy elder scrolls oblivion kde jsem ani hlavni pribehovou linku neplnil. ale treba takovy posledni hitman ktery byl vylozene o pribehu mne nebavil a a ni jsem ho nedohral
    • C-BEAM
      osobne som tiež nikdy príbehy v hrách nevyžadoval, na druhej strane sú hry kde to bez príbehu samozrejme nejde. Ale ako aj spomýnaš, bavia ma hry kde máš konkrétnu misiu, človeka to zamestná na určitý čas, uspokojí a môže sa venovať niečom inému.

      Poslednú dobu hrám napríklad Raven shield, zvolim si konkrétny level, počet nepriatelov, zbrane, naplánujem akciu a hrám. To je aj dôvod prečo sa vraciam k starým hrám, človek si spomenie na nejaký level ktorý ho bavil, spustí si hru zvolí si ho a hrá. Neotravujú ma žiadne filmíky, keci ani qte, nič mi hru neprerušuje. Mám pritom pocit slobody a viem, že tú hru hrám ja a nie ona mňa. A to ma baví.
      • presne tak, na druhou stranu at vznikaji i pribehove hry proč ne...
    • Jack1947
      Co se jeste od tebe nedozvim, takze nakonec si jen rad ze si zaparis kdovijak priblblou akci hlavne ze bude spousta mordu. Mimoto jsem starsiho (Codename47. ) nehral a vim jako mensi deti ze tam pribeh hral roli, mensi ale zato podstatnou. *3*
      • hitman serie (vyjma posledniho dilu) je kdovijak priblbla akce?
        • Jack1947
          Tak to spis vidis ty vid. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit