Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja_nic_nevim

    To by měl spíš Carmac. Romero byl hlavně leveldesigner. Kdysi vyšlo hezké video na PCGameru. 

    • To by teoreticky mohl, ale o Doomu a dalších hrách by ses v ní
      dozvěděl hlavně to, jaké algoritmy používal, jak ladil výkon enginu a
      podobné věci. Carmack byl ve své době programátorský génius (a asi je
      doposud), ale taky dost asociál ponořený do práce a moc nevnímal své
      okolí. Pro veselé historky z "natáčení" bys musel jinam. V tomhle
      všechna čest Romerovi, že si jako "rocková hvězda" nenechal všechnu
      slávu pro sebe a vytáhl na světlo i toho v pozadí, bez koho by neměl
      základy pro své projekty. Romero nebyl jen level designer, ale hlavně
      project manager, který dohlížel na to, aby všichni dělali, co mají a
      taky aby neotravovali Carmacka nad únosnou míru.

      Tedy, pokud
      se zajímáš o historii her z hlediska jejich kódu, byla by kniha od
      Carmacka pro tebe určitě zajímavá, ale nejsem si jistý, jestli by
      dokázal napsat něco poutavého pro širší veřejnost

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit