Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To by teoreticky mohl, ale o Doomu a dalších hrách by ses v ní
    dozvěděl hlavně to, jaké algoritmy používal, jak ladil výkon enginu a
    podobné věci. Carmack byl ve své době programátorský génius (a asi je
    doposud), ale taky dost asociál ponořený do práce a moc nevnímal své
    okolí. Pro veselé historky z "natáčení" bys musel jinam. V tomhle
    všechna čest Romerovi, že si jako "rocková hvězda" nenechal všechnu
    slávu pro sebe a vytáhl na světlo i toho v pozadí, bez koho by neměl
    základy pro své projekty. Romero nebyl jen level designer, ale hlavně
    project manager, který dohlížel na to, aby všichni dělali, co mají a
    taky aby neotravovali Carmacka nad únosnou míru.

    Tedy, pokud
    se zajímáš o historii her z hlediska jejich kódu, byla by kniha od
    Carmacka pro tebe určitě zajímavá, ale nejsem si jistý, jestli by
    dokázal napsat něco poutavého pro širší veřejnost

  • ja_nic_nevim

    To by měl spíš Carmac. Romero byl hlavně leveldesigner. Kdysi vyšlo hezké video na PCGameru. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit