John Romero příští rok vydá svou autobiografii
-
To by měl spíš Carmac. Romero byl hlavně leveldesigner. Kdysi vyšlo hezké video na PCGameru.
-
-
To by teoreticky mohl, ale o Doomu a dalších hrách by ses v ní
dozvěděl hlavně to, jaké algoritmy používal, jak ladil výkon enginu a
podobné věci. Carmack byl ve své době programátorský génius (a asi je
doposud), ale taky dost asociál ponořený do práce a moc nevnímal své
okolí. Pro veselé historky z "natáčení" bys musel jinam. V tomhle
všechna čest Romerovi, že si jako "rocková hvězda" nenechal všechnu
slávu pro sebe a vytáhl na světlo i toho v pozadí, bez koho by neměl
základy pro své projekty. Romero nebyl jen level designer, ale hlavně
project manager, který dohlížel na to, aby všichni dělali, co mají a
taky aby neotravovali Carmacka nad únosnou míru.Tedy, pokud
se zajímáš o historii her z hlediska jejich kódu, byla by kniha od
Carmacka pro tebe určitě zajímavá, ale nejsem si jistý, jestli by
dokázal napsat něco poutavého pro širší veřejnost
-