Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • nj. dokud s tím nebudou vývojáři naplno počítat od začátku, bude to vždycky jen taková malá blbost, jen aby se mohlo napsat na krabici, že maj feature navíc.
  • Řekl bych, že ten hlavní důvod, proč se s používáním nějakejch novějších directxů čeká je hlavně ten fakt, že ani jedna z konzolí je neumí. A na pc vydělávaj tak málo, že nemá cenu se s tím otravovat (možná tak až na pc-only hry)
  • Ja nejsem odbornik. Ja muzu jen verit vyvojarum,co nam ve svych reklamnich kampanich namluvi. Namatkou uvedu jednu z prvnich DX11 her(i kdyz zrovna o tehle vim,ze to bylo taky jen reklamni hype)-Dirt 2. ten jsem dostal ke grafice *2*
  • V dobe kdy vysel Oblivion tak jeho grafika byla z nejhezcich ve Skyrimu mi bude stacit klidne i direct 0 hlavne at to ma vylepseny system sobouju interaktivni prostredi dialogy tuny questu a itemu ruznych malickosti a hlavne dlooooooouhou herni dobu pro tyto veci si vazim cele serie TES proste dalsi skvele RPG se blizi hlavne aby vyvojari to zvladli a udelali to s laskou a peci jako treba u polskych kolegu a ne jen s honbou za "zlatem" a hru pro masy ktera nebude mit hlavu ani patu jako Falloot 3 (New Vegas to nastesti z casti kompenzuje)
  • smejki
    žádnou hru s DX11 jsi nehrál, jen hry s nutně špatnou implementací několika podružných prvků. *5*
  • Uz na nekolika webech typu pctuning a jemu podobny bylo nekolikrat prinejmensim naznaceno, ze prinos dx 11 je ve hrach sporny a rozdil v grafice minimalni.
  • Proč? To, že hra běží pod DX 11 vůbec nemusí znamenat, že vypadá líp.
  • aha... série TES vůbec není legendární, fanoušky obdivovaná a stále hraná... Fanoušci neustále tvoří módy, které třeba z Oblivionu udělaly bezkonkurenční RPG... Jak může někdo něco takovýho prohlásit?
  • Rofl... pak ses asi slepej... *1*
  • trolo
    ja vas nechapem ludia... v diskusii crysis 2 to bolo same: konzolovy port. textury menej kvalitne ako crysis 1. naprd naprd naprd... a ked niekto hovori ze na grafike zalezi a ze sa bude vylepsovat atd tak... netrebe nacoooo... sak staci atmosfera... fakt schyzofrenici... sa zamyslite.. jednoznacne grafika robi vela ale to nieje vsetko zalezi od celeho celku ako to do seba zapada
  • prave ze bethesda, poradnou hru jeste nevydala...je zarnym prikladem stavejicim na mulovem obsahu v perfektnim grafickem pozlatku. sice umi grafiku, ale obsah je mizernej .... mneli by uz najmout i poradneho level designera a nake slusne pisalky pribehu a scenaru pro npc... na grafice to cele jit nemuze ;)
  • Nevim o tom ze by kazdy touzil po tesalaci. DX 11 je stejne jako DX 10 hlavne velka bublina a nic kolem. Nez se vyvojari rozhoupou,bude tu DX 12. A nekdy v dobe DX 25 zacnou pomalu pronikat do moznosti DX 11 a bude to standard. *1*
  • Me jako hraci je nejaky DX11 ukradeny. Hral jsem nekolik her s podporou DX11 a rozdil je minimalni. Troufam si rict,ze clovek co neni blazen do grafiky,si zmen casto ani nevsimne. Tazke k cemu to? Mozna je to ovsem i tim,ze vyvojari to s nim stale poradne neumeji.
    A ze je DX 11 vykonejsi? Minimalne v jednom pripade mi hra po prepnuti do DX 11 rozhicovala grafiku tak,ze z pocitace se stal hucici vysavac. A na grafice to vizualne samozrejme nebylo poznat.
  • Grafiku se snazi vylepsovat, protoze hry se dnes delaji pro povrchni masu hracu a ty hram moc nerozumi a jedine co vidi (a hlavne podle ceho utraci) je grafika.
  • Na konzolich se grafika stale vyviji. Jestli na PC stagnuje, hledej chybu jinde.
  • Jestli ti doporucoval HD Ready, tak to byl velmi vzacne dobry prodavac a tys udelal chybu, ze jsi ho neposlechl :-).
  • Jj s tema settlerama to byl fail. Neumelo to nic mas recht. O to vetsi skoda...
  • Nejak nechapu, proc chce kazdej tesalaci. Kdyz se to vypaluje z highface, stejne to moc neprida. Low poly objekty uz take tolik nejsou a jinak to zase takovej wow efekt neni. Asi jen Stalker vypadal dobre. Ale ten byl low poly. Na crysis 2 si to nejak nedokazi prestavit, cemu by to prospelo. Navic to tusim stejne roztahuje wrap.
  • smejki
    (1920*1080)/(1280*720)=2,25, abychom byli konečně přesní
  • smejki
    plná podpora, jestli vím, vážně nikde nebyla. settleři to myslím neměli a AvP to mělo na pár blbin, co nebyly v té tmě ani vidět, stejně tak i v STALKER CoP to "vylepšilo" asi tři objekty. v CoP byly hlavně DX11 stíny.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit