Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To není tak úplně pravda, v čistě teoretické rovině fyziky není zcela vyloučeno (ale ani potvrzeno) cestování časem dozadu (ovšem jen po hranici vytvoření stroje času - cestovat časem před vytvoření stoje, který by mě teoreticky časem zpět poslal možné není ani teoreticky) . Také otevření a udržení červích děr je teoreticky možné za použití tzv. záporné energie - vzniká např. za pomocí tzv. Casimirova efektu. V praktické rovině a blízké (ostatně i vzdálené a asi i velmi vzdálené) budoucnosti je to zcela nedosažitelné.
  • @Coffin.Corner@tiscali.cz *15* To víš, takový ženský už se dneska neroděj. *3*
  • Ok, ještě než se někdo chytí... zkusím to napsat bez spoilerů - jo, v jednom důležitém místě v B:I mé výtky až tak neplatí, ale je to jenom jedno místo, kde se to hodilo.
  • A i kdyby, tak mi vždy přijde v příbězích tohoto typu vtipné, jak ta "kvantová fyzika" funguje čistě na úrovni jednotlivých postav a jejich akcí se zanedbáním motýlího efektu. Podle mě by to fungovalo mnohem líp, kdyby se tak explicitně na reálnou fyziku neodvolávali.
  • Nevím, s jakými fyziky konverzoval, ale cestování časem dozadu a nějaké časové brány jsou většinou fyziků považovány za úplný nesmysl.
  • Jj TR jsem dohral a nejlepsi byl konec ;) - mohl by vznikat kazdy rok jeden TR ;) - jak si rikal od pulky super - ted hledam drobnosti na trofeje. Tak pak zpatky k BI.
  • "Je fakt, ze to je a neni TR je to takova jina filmova variace na motivy TR, ale jako restart serie to tak spatny neni" - přesně tak. Čemu jsem se asi nejvíc vysmíval bylo, že svou díru v břiše z hrozně drsné scény z prvních 30 sekund hry řeší až skoro na za půlkou hry. Taky ty levely na začátku jsou strašně....nic moc. Jenže pak se dostaneš na pobřeží se ztroskotanýma loděma, tam jsem prostě vypnul a už si jen užíval plynulost hry. A hle, to čemu jsem se smál mi najednou vůbec nevadilo, prostě to mělo příjemný dobrodružný spád až do konce. Jeden puzzle byl dokonce náročný po vzoru starých dílů. Tím jsem chtěl jen naznačit, že by si člověk měl dělat závěry až po dohrání. Tohle pro mne byl totiž názorný úkaz toho, že jsem se u té hry ani nechtěl bavit, protože prostě nebyla jako ty před ní. :)
  • misho8723
    Tá ruska prišla ako posledná - jej tvár použili až v konečnej fáze propagácie hry - TV reklama, obal hry, plagáty, atď... ale nie kvôli nej zmenili tvár Elizabeth
  • Uprime me sralo, ze Lara je z pocatku takova desne decka - chybela mi ta drsnacka z puvodnich dilu. Nejsem jeste u konce mozna to hodnoceni zmenim. Nelogicnosti tu je mraky, jako v uncharted ci fc3 atd. Je fakt, ze to je a neni TR je to takova jina filmova variace na motivy TR, ale jako restart serie to tak spatny neni. Mozna kdyby hra nemela nazev TR, kdo vi jak by byla hodnocena.

    Z5 k BI dam mu jeste sanci, ale uvidim duben je dlouhej a nic co by me zaujalo nevychazi - treba pak taky zmenim nazor.
  • Chápu to tedy dobře, že původní obličej Elizabeth, který jsme mohli vidět v prvním gameplayi byl změněn na základě toho, že ta ruska udělala cosplay a vývojářům se tedy obličej té ruské slečny zdál ještě více vyjadřující jejich představu o Elizabeth, tudíž původní obličej Elizabeth zavrhli a naskenovali obličej té ruské slečny jako novou variantu až v průběhu vývoje?
  • Coffin.Corner
    Mno, častokrát jsem ji pozoroval a těch skriptů chování bylo jen několik, které se opakovaly neustále dokolečka. Roztomilé bylo třeba když si na záchodech zacpala nosík, absurdní zase, když v lehkém předklonu často, jakože něco zkoumala a jednou přitom strčila hlavu do rozpálené pece *4*
  • Coffin.Corner
    No já jsem střílecí pasáže spíš přetrpěl, než abych si jich užíval. Často to na mě bylo až příliš hektické a nemít Bioshock Ininite tak chytlavý příběh a prostředí, tak bych ho asi nedohrál.
  • Aby mi taky má práce úplně nezapadla, mrkněte na video s titulky. ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=PnK1Duzu3zw
  • Možná v tom je kámen úrazu. Nic jsi od těch her nečekal, nemohli tě zklamat, zatímco BI naopak. Jinak moc nesouhlasím s tím TR, hodnotil bych o stupeň míň (jsou tam nelogičnosti, který jsem hodně dlouho zkousával, ale finiš byl velmi povedenej), ale je to otázka vkusu, zvlášť tenhle díl bude buď úplně dole, nebo úplně nahoře. Generace odkojená Uncharted si bude libovat, generace odkojená TR bude nadávat. :) BI jsem začal a zatím teda vypadá úchvatně. Ale jsem jen za úvodem. ;)
  • Přesně tak, navíc u Lary jsou i různe skákací akce atd. a ty tu hru oživují. BI to nemá a je to fakt jen střílečka s filem a naopak - u Lary je to v mnohém hodně podobné, ale máš takový pocit, že je to víc film - u BI mi vyprávění a styl hry přijde zastaralejší. Rychlo-dráha mě v BI neokouzlila, občas je to dost zmatečné.
    Laru vidím jako takové Uncharted v ženském stylu, protkaný dějem z Lost a pár momentů z FC 3. TR je víc skutečný, sice přehnaný ale reálnější. Navíc mě u BI štve divně rozpoložené zorné pole (nějak jsem si odvykl na FPS). Docela lituji peněz za BI Ultimate edici - (i když postavička je fakt parádní).

    K DLC - na PS3 se již objevila možnost zakoupení passu, očekávám v brzké době nášup DLC - možná, že potom BI bude tou hrou za 9/10, ale za jakou cenu.
  • No já teda nevím, ale když jsem nepřátele nějak hnusně masakroval, tak hláškovala skoro celou hru. A že nic neříká, neznamená, že je jí to fuk. Stačí se zastavit a podívat se na ni, jak stojí, jak se tváří, kolikrát přestává šmejdit a slídit všude možně...

    Určitě to není nejlepší virtuální postava všech dob (na Wheatleyho nikdo nemá *15*), ale do hry mi zapadla a vcelku mi na ní v průběhu hry záleželo. Navíc jsem ji nemusel hlídat a nijak komandovat - grrr resident evil 4 - kdy jsem byl mnohokrát rád, že jsem uhlídal sebe *2*
  • Nejsou už nějaké informace o DLC?
  • No co, prostě se lidem nelíbí, že tě hra nebavila a vzdal si to už po hodině *2*
  • Mně obě hry (Bioshock a Tomb Raider) přijdou poněkud přehypované. Obě jsem si užil, ale obě mají gameplay založený na absenci (quick)save a neskutečném grindu vybavení v dané lokaci. Je docela otrava muset sbírat všechno znova a celkově je to hrát jednou a zapomenout. U Bioshock je to hrát dvakrát a zapomenout, protože až napodruhé člověk pochopí děj, nebo jeho část, podle mě tam některé věci moc vysvětleny nejsou nebo nedávají smysl. Ale třeba se o tom zmíní nějaké DLC. Jinak obě hry jsou pro mě film proložený střílečkou a já mám radši otevřenější RPG jako Deus Ex nebo Vampires Bloodlines. Tam mám pocit, že hraju hru a mám možnost volby. Ne, že sleduji film a abych se dočkal další scény musím povraždit dvacet nepřátel a prohledat 10 krabic... A hlavně to spojení, utíkej za Elizabeth, postřílej stovky lidí a přirom sežrat shnilé pomaranče, zapálit si cigarety, prohledat popelnice a vrárit se půl mapy s klíčem k bedně je takové podivné... Nevím jestli je to střílečka s filmem nebo film se střílečkou:)
  • Musim rict, ze me BI nechytil - recenze me navnadila, ale hre dat 9/10 fakt ne. Jinak serii Bioshocku mam rad. Je pravdou, ze jsem to jeste nedohral, ale nejak jsem ztratil chut. Akce chaoticka a misty docela tupa a omezena, lokace mozna zajimavy, ale ne nic extra - ocekaval jsem mnohem vic. Vedlejsi postava snad ani postavou neni, ale takovym hernim duchem - mnohokrat vedle me probehla na druhou stranu, sel jsem jinam a byla prede mnou nebo vedle me - skripta!! Jeji schopnosti nejsou vyuzity jen pomaha, jinak nic extra nedela. Misto toho jsem dohral GoW A a byl jsem mnohem spokojenejsi - ocekavani skoro zadne sice je to ve smes stejny jako 3dil, presto me to chytlo. No a ted hraju TR a Lara je nekde jinde ma taky dost chyb, presto vtahne, za me zatim 9/10 a to jsem od ni nic necekal. K BI se snad vratim a dohraju a mozna zmenim nazor.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit