Přejít na výpis diskuzí
Kolik konců Zaklínač 2 jsi viděl, tolikrát jsi člověkem
28.5.2012 | Petr Poláček
81 příspěvků
-
Všechna rozhodnutí která učiníte jsou v podstatě špatná, ačkoliv se vám z morálního hlediska zdá že tomu tak není... Zachráníte-li elfky tak tím odsoudíte Floatsam k záhubě, záchrana Saskie zase vyůstí v masivní pogrom na všechny magické bytosti, zaklínačů nevijímaje, když to však neuděláte zůstane drakobijka pod kontrolou psichopatické čarodějky...
Takže za těchto předpokladů by měl být nejlepší konec tento: Arian přežil, přidáte se na stranu Iorwetha, místo záchrany elfek zabijete Loreda, necháte zabít Stennise (skutečne je to onen travič!)
a nakonec zachráníte Triss díky čemuž se ona může zůčastnit závěrečné schůze a obvinit Shealu a Filipu ze spiknutí... Těmito rozhodnutími volíte to nejmenší zlo... Čarodějka sice dál disponuje dračí silou a horní Aedirn přišel o vládkyni ale zachráníte tak životy tisícům čarodějů, vědem a kdoví čemu všemu ještě... Doufám že se rozjede zajímavá diskuze o rozhodnutích a jejich následcích... Btw. Přemýšlel už někdo nad tím, jak moc rozsáhlá trojka bude v případě že importujete savy??? Ps. Pokud máte problém se spoilerama tak nasrat, je to vaše mínus že lezete do diskuze kde se diskutuje o koncích Zaklínače... Za chyby se omlouvám... -
-
Stennise podle mě nemusíte nechat zabít,není to až zas tak velký rozhodnutí, navíc když dete za Vernona máte možnost zachránit Temeriu, ale ohledně Stennise je to sice travič, ale na druhou stranu když ho necháte naživu , tak on bude vládnout Aedirnu, který tak nebude v nepokojích narozdíl od Temerie.
-
Jestli byl Stennis travičem - tak to jsem nějak nedokázal odhalit.
Pro mne bylo strašně důležité naplnit ideál Iorwetha a to založit multikulturní zemi. Vůbec si nejsem jistý ( a to je i odpověď pro Cahira), že je Iorweth rasista, když právě chce zemi, kde žijí trpaslíci, elfové a lidé vedle sebe. Je to asi trošku utopická myšlenka, ale pod nadvládou magické bytosti - draka - člověka Saskie by to možná vyšlo.
Naopak linka, kdy Kaedwen obsadí horní Aerdin je podle mne tak trošku nadčasová ( v přesahu na třetí díl). Henselt (pokud ho nezabijete se stane mocným vládcem schopný odolávat Nilfgaardu). Ale jinak myslím, že je to to nejhorší možnost a Henselt je strašná ku*va...
U rozhodnutí o osudu draka jsem docela zaváhal. V tý samý hře jsem se rozhodl ho zabít s tím že mu ukončím trápení, že je nejspíš stejně tuhej. Potom, ale o kousek dál v naraci jsem to loadnul s tím že Zaklínač draky nezabíjí. To že se ten drak s toho stromu dostal pryč a ještě odletět, to jsem teda čučel *8* .....
Trojka by mohla být hodně rozsáhlá - hlavně mají vlastní engine a snad i dostatek finančních prostředků. Otázkou je kde se bude odehrávat. Nilfgaard mne nějak neláká - dal bych si tu obdobu Novgorodu (zapomněl jsem to jméno), pak třeba Thanenn anebo nějakou novou zaklínačskou školu (tu Hada), kam snad stejně asi Geralt zamíří pro poznatky o Honu. Objeví se Ciri? Respektive je ona příčinou nové války? (Yennefer žije a je v Nilfgaardu). Docela by mne i zajímalo jestli Velmistr z jedničky byl ten magicky nadaný hoch... -
-
K Iowerthovi. Problém je, že tohle se o něm dozvíš až v průběhu druhé kapitoly, tedy až po onom zásadním rozhodnutí. V průbehu hry je celá jeho postava protkána motivem nápravy, vykoupení sebe sama - bohužel tomu tak není v první kapitole, resp. ty o tom nemáš tucha. Jestli se chystáš na další zahrání, schválně dávej v průběhu první kapitoly pozor na to, jak on sám sebe prezentuje, resp. jak ho prezentuje hra. A tohle je mimochodem velký problém celé první kapitoly - máš tu dva hrdiny, z nichž jednoho musíš zvolit, jenže problém je v tom, že zatímco o Vernonovi se dozvíš docela dost (a je prostě prezentovanej jako relativně správnej týpek), Iowerth je velká neznámá, potkáš ho jen zběžně (před tím, než se rozhodneš mu přeříznout pouta, či nikoliv) a nemáš sebemenší důvod si nemyslet, že by byl něco víc než jen nenávistná zfanatizovaná veverka. Schávlně dávej pozor na to, co ti říká Zoltan, když se s ním jdete setkat. Nemluví o něm vůbec lichotivě. Mluví o tom starém Iowerthovi... Prostě a jednoduše, hráč nemá dostatek prostoru na vytvoření si ohledně Iowertha názor (směrodatný názor), přičemž je postaven před zásadní volbu, která Iowertha zahrnuje. Tohle je fail obrovských rozměrů a je to podle mě amatérská chyba. Pro člověka, který není zastáncem elfů už z principu, přichází později docela rozčarování...
Mám rád dvojku, respektuju jí, má velmi inteligentní příběh, je hodně rozvětvená, čiší z ní poctivost, ale obsahuje spoustu deisgnérských a dalších failů na to, abych ji považoval za masterpiece, přičemž nejhorší z nich jsou právě ve storytellingu, ve způsobu vyprávění. A vzhledem k tomu, že je to příběhové RPg, je to docela problém. Myslím si, že ta hra je celkem přeceňovaná a tu svou svatozář si nezaslouží.... Jsou studia, která zvládají vyprávění v rámci her mnohem lépe, bez takto závažných přešlapů.
Já to teda pochopil tak, že Alvin je Velmistr. Kromě toho, že má ty pouta, s tebou hlavně mluví přesně v souladu s tím, co jsi Alvinovi řekl, když ti v polích pokládal otázky. -
-
Pochop ale že to že geralt nedostal info o Iowerthovi není chyba ...prostě někdy o někom víš vše a o někom nevíš nic a stejnak se musíš rozhodnout :)
-
Podle mě to teda není chyba storytellingu, ale jasnej záměr autorů. Podle mě nechtěli aby to bylo rozhodování na základě "kdo je mi sympatičtější toho písníčku zpívám" jak bys to zřejmě chtěl ty, ale rozhodování víc typu "kterej z těhle dvou mi víc pomůže k dosažení mích cílů", proto je pro mě prezentace Iorwetha jako vraždícího psychopata naprosto účelová -> hrač řeší dilama "jasně tenhle chlápek je sice hajzl, ale zná Letha, zná jeho plán i jeho kumpány a když půjdu s ním, mám větší šanci že ho chytím." Navíc samotnému Rochemu víc záleží na chycení Iorwetha než Letha, ale tobě osobně po Iorwethovi nic není -> vybrání si Iorwetha je naprosto pragmatické rozhodnutí.
A proto když jsem se v mládí rozhodoval ke komu se přidat Iorweth pro mě byla jasná volba. (Sorry nemohl jsem si to odpustit *1*).
Každopádně pro mě mnohem zajímavější rozhodování než pouhé "ten se mi líbí proto budu kopat za něj". *5* -
-
No já ti nevím, když na mě hra to rozhodnutí vybalila, tak jsem sotva měl čas takhle nad tím uvažovat...
-
" ale rozhodování víc typu "kterej z těhle dvou mi víc pomůže k dosažení mích cílů", proto je pro mě prezentace Iorwetha jako vraždícího psychopata naprosto účelová -> hrač řeší dilama "jasně tenhle chlápek je sice hajzl, ale zná Letha, zná jeho plán i jeho kumpány a když půjdu s ním, mám větší šanci že ho chytím." - Zajímavé, že o tom mluvíš, protože tohle přesně jsem si říkal jako morální a hlavně logickou omluvu pro to, když jsem v druhém gamplayi Iowertha zvolil - chtěl jsem si to dát za elfy, takže jsem hledal nějaký rozumný argument, proč se k Iowerthovi připojit a odůvodnil jsem si to přesně tím, co píšeš. Faktem ale je, že při prvním hraní nevíš zhola nic o Iowerthovi ani o tom, co všechno tě po tom klíčovém rozhodnutí čeká, nevíš vůbec nic o tom, co všechno ví/neví, jestli tě nezradí, jestli ví, jak se z Flotsamu dostat, jak užitečný pro tebe bude atd. Navíc, při rozhovoru mezi tebou, Lethem a Iowerthem se částečně potvrdí, že o skutečných plánech Letha ví houby. Jako hráč stojíš před volbou a máš v ruce tyhle karty: Nevím, kdo z těch dvou je pro mě větší "leverage" - s kým mám větší šanci na úspěch - jeden je týpek s konexema, druhej měl osobní spojenectví s člověkem, po kterým jdu, ale očividně byl drženej v temnu. Třeba mi to jen tak připadá, ale jak říkám, nakonec se stejně rozhoduješ jen a pouze podle preferencí, protože ti nic jinýho nezbejvá. No a na jedný straně máš týpka, co tě dostal z lochu, je férovej a očividně tvůj spojenec a na straně druhý elfa, se kterým jsi prohodil asi tři věty, z nichž většina se nesla v dost nepřátelském duchu. Já prostě při prvním hraní opravdu netušil, proč bych měl Iowerthovi ten meč dávat a zrazovat Vernona (mohlo by to klidně dopadnou tak, že bychom po boji ochromeného Iowertha s Vernonem vyslechli, co já vím - při volbě, jestli mu dát/nedát měc, není podstatný ten motiv volby strany, vždyť ty víš kulový, jak se to celý vyvrbí , je tam spíš klíčový ten motiv zrady, pro níž já prostě nevidím opodstatnění) - na to jsem toho věděl opravdu až příliš málo a bylo tam až moc proměnných...
Ale ty, Amaroun, labrador a určitě spousta dalších hráčů jste důkazem, že na Iowerthovi asi prostě něco je, co vás dohnalo k tomu s ním sympatizovat, přestože jste nevěděli, co bude dál. Já jsem tedy to NĚCO neobjevil, ale to může být můj problém, nikoliv hry. Každopádně díky za podmětnou diskuzi.
-
-
Ještě k tomu Iorwethovi. Já jsem si na něj směrodatnej názor vytvořil, nebyl moc dobrý, ale přesto jsem v první hře šel s ním. Bandita kterého vlastně naháníš v 1.kapitole nemůže dostat moc prostoru pochopení jeho existence (i když můžeš s ním v 1. kapitole od začátku lehce sympatizovat nehledě na něj). Proto je pro mě zásadní jestli se kněmu přidám nebo ne atd.. Samo všechno jde udělat lépe.
-
Teď si mne vlastně na chvíli vykolejil. Vůbec jsem netušil proč jsem si zvolil Iorwetha, ale vzpomněl jsem si. Je to ta část, kdy s Triss odcházíš s lodě, kde umírá elfský vězeň nahoru do elfské zahrady a tam je diskuze o Elfech. Vyprávění o jejich kultuře, a docela to pěkně graduje když se tam vpotácej takový smradlavý jelita a chtěj tu sochu rozřezat ani nevědí k čemu jí zákazník chce, hlavně že s toho budou chechtáky... Potom mne určitě dojala scéna s Cedrikem. A tak nějak ten důvod jejich boje začal být sympatický. Už i vlastně ten začátek, kde Iorweth hraje na flétnu smutnou baladu... Je to asi o sympatiích. Později jsem se jen utvrdil že jsem si vybral dobře...
Chápu, že ti to nemusí vyhovovat. Ale mne ten koncept výběru, který není stavěný tak, že když nechceš čokoládový dort tak dostaneš ovocný dort dosti vyhovuje a v tom považuji Z2 za povedený. Respektive že nemáš hned při prvním výběru nějak jasně definovaný pozitiva a negativa jednotlivých výběrů. A to že se pak rozhodneš špatně je pro mne více lidské. Geniální by ten systém byl, kdyby řekněme koncem druhé kapitoly byl jakýsi nenásilný cross ve kterém by jsi po lepším poznáni charakterů mohl zdrhnout k té druhé straně...
Aha tak jedničku si taky musím dát znovu *1* -
-
Dobře, ale to mluvíš o veverkách, resp. elfech obecně. Kde tam máš Iowertha? Z knih i z prvního dílu ale víme, že dobrá/špatná není ani jedna strana. Navíc, Iowerth ani Vernon ve druhé kapitole už nesymbolizují Veverky/lidi, mají svou vlastní osobní story a vlastní cíle. Ta volba z první kapitoly je prostě o tom, jestli ti připadá férovější Iowerth, nebo Vernon, celé je to o nich dvou. A já prostě nenašel jediný důvod, proč Vernona, člověka, který mě zachránil, zradit a přidat se k elfovi, kterého jsem potkal všehovšudy dvakrát, navíc jen zběžně... Tohle je to jediné, co hře vyčítám. Ale ok, evidentně to pro jiné lidi nebyl problém, což je ve výsledku konečný argument proti mně...
Kdyby to bylo tak, jak nad tím uvažuješ ve druhém odstavci, ta hra by vskutku byla masterpiece. Když při hře za Vernona stojím před Saskií a ona mi říká, že by se jí hodil někdo jako já, nebo tak něco, Geralt sám odpoví (ty nemáš v tu chvíli žádnou volbu!), že nemůže, že má vlastní plány atd. V tu chvíli jsem byl na tu hru opravdu hodně naštvanej. Moci přestoupit, neřeknu proti podivnému vypravěčskému stylu z první kapitoly ani popel.
Mimochodem, i kdyby byli Iowerth a Vernon vykresleni v první kapitole stejnou měrou, Geralt stejně nemá tucha o budoucích událostech,takže ta nemožnost přestoupit k Sakii mě prostě štve víc a víc. To mi přijde jako možná ještě zásadnější fail.
Každopádně dík za kvalitní pokec, bylo to podnětné, konečně diskuze, která za něco stála. -
-
JJ taky díky.
Je pravda, že přestoupení k Iorwethovy je tak trošku zrada na Vernona a cesta do neznáma.
-
-
-
Já si zas myslím pravý opak. Naco by představovali v kladným smyslu Iorwetha když ho ještě zaklínač nezná, napomohl zabít Foltesa, protože se mu to hodilo. Je terorizovaný (navzájem) v okolí od Loreda tak je zatrpklí zničený nynějším světem který se od dob elfů hodně změnil. Když tohle překousneš tak ve druhé kapitole zjistíš jeho pravé já..Mě tohle naopak připadá jako geniální rozhodnutí autorů! Bojíš se nechceš poznat jiné ideáli tak zůstaneš z Vernonem pod "sukní". S Iorwethem půjdeš poznat absolutně jinej charakterově příběh a přidáš se k němu úplně z jiných důvodů než k Vernonovi a to se mi alespoň mě na tom moc líbilo. U většiny her se nemůžeš rozhodnout ke komu se přidáš, protože jsou skoro stejné, tady je to ovšem úplně něco jiného.
-
-
Takže se mám v hodině pravdy rozhodnout pro Iowertha, protože ho neznám a mám podrazit Vernona, kterej mi zachránil život, když mě dostal z vězení?? Wau, to je vskutku geniální! Rád bych byl podobných geniálních nápadů v budoucnosti ušetřen... Já nechci, aby mi hra servirovala Iowertha kladně, já chci, aby mi dovolila ho poznat natolik, abych na něj mohl vůbec mít nějaký názor.
-
-
Mám prostě ze hry trochu jinej pocit než ty no :) Mě Iorwetha naservírovali dostatečně na to aby se mi to líbilo, dokonce hodně líbilo. Mám podobný názor jako Amaroun podemnou.
-
-
-
ja som hral TW1 ale nepametam si ziadne spojenie Alvina a velmistra, vies mi to ozivit/vysvetlit? diky
-
-
Zřídla (ne)ovládají divokou magii a mimo jiné dovedou cestovat v čase a mezi světy. Geralt dá Alvinovi pouta z Dwimeritu, jež redukují magické schopnosti a později mu v polích Alvin pokládá otázky (ohledně světa, morálky atd.) Jak jistě víš, Alvin pak zmizne... Později, když s tebou Velmistr mluví, ti do xichtu vpálí tvá vlastní překroucená slova a to v závislosti na tom, co jsi alvinovi řekl v polích (tzn repliky se mění podle toho, co jsi alvinovi řekl). Když ho pak zabiješ a stojíš nad jeho tělem, objevíš u něj pouta z dwimeritu - ta samá, co jsi dal Alvinovi až na to, že tahle jsou mnohem sešlejší...
-
-
-
Chtěl bych se podívat do Zerrikánie a k driádám do Blavikenu... V případě že Stennise necháš žít to zjistíš ve třetí kapitole a nebo při plnění té mise ve druhé kapitole když tě vyšetřování dovede až k tomu mnichovy, zjistíš že mnich sehnal otrávený kalich a stennis podplatil kuchaře aby kalichy vyměnil... Tedy aspoň myslím že to tak bylo...
-
-
Nejsou to špatná rozhodnutí. Geralt nemá v moci následky, které jeho činy způsobí. Nemá ani tucha, že ušlechtilý čin z Flotsamu způsobí pogrom...
Je dost možné, že tam bude dopad importu naprosto minimální. Bylo tomu tak i mezi jedničkou a dvojkou, přičemž jednička byla také velice rozvětvená. Ne každý chce jít cestou Bioware. -
-
Na Zaklínači je sympatický, že to není takový ten klišé typ superhrdiny, co musí spasit svět. Ve skutečnosti taky většinou víš prdlajs, co tvoje činy způsobí a na dění kolem sebe máš minimální vliv. Připadá mi, že BioWare poslední dobou neumějí udělat příběh, kde by hráč nebyl téměř polobůh, co jediný stojí mezi světem a jeho naprostou zkázou. Snad jen v Dragon Age 2 se trochu mírnili, ale tam z něj zase udělali superstar, co div neměla i svůj fanklub. *3*
-
-
Neuměj, nebo nechtěj? Myslím, že spíš to druhé. Bioware chce - a několikrát to prohlásili - dělat hry, kde jsou volby opravdu obtížné, chtějí hráče emocionálně zdevastovat a vyšťavit, prostě postavit před morální volbu, jejíž následky víš/tušíš. Schválně, jak dlouho jsi se v Zaklínači rozhodoval, jestli zachráníš elfky z hořícího domu? Nechce-li být Zaklínač pompézní a chce-li jít cestou "tajemných osudových důsledků", nikdy před tebe nepostaví tak heroická a tragická rozhodnutí. Podle mě to tedy není o umu, nýbrž o tom, jaký koncept zvolíš. Jeden koncept vylučuje druhý. Mně třeba u Z2 štvalo, že moje volba na konci první kapitoly determinuje zbytek hry a já o tom nemám ani tušení... Někomu to zase vyhovuje. Rozhodně ale nesouhlasím s tím, že jedno je dobré a druhé špatné. Jsou to jen koncepty a záleží na tom, co se z nich vytluče...
-
-
milujem dwarfov, takze ked som sa dozvedel ze budem v druhej kapitole v inej lokacii bol som z toho dost v p*ci. Ale je to uzasne. Presne tak to ma byt, nie ze vypocitavo rozmyslas co urobis, kliknes na moznost v dialogu, uvidis co sa stane, kolko expov dostanes a potom to loadnes a skusis inak. To je tupota.
CD Projekt to robi jednoznacne najlepsie. A bioware? ME3 a tvoje rozdhodnutia nemaju prakticky ziadny dopad na vysledok hry, to je vsetko co k tomu poviem.
"Bioware chce - a několikrát to prohlásili - dělat hry, kde jsou volby opravdu obtížné, chtějí hráče emocionálně zdevastovat a vyšťavit, prostě postavit před morální volbu, jejíž následky víš/tušíš. "
Ja si teda asi ziadny taky moment z ich najnovsich hier nepamatam. -
Neříkám, že to je dobré nebo špatné, jen že to je na poli RPG her už hodně ohrané klišé. Zatímco v literatuře se žánr fantasy za posledních cca 30 let hodně proměnil (Abercrombie, Erikson, Martin...), tak hry zůstávají v drtivé většině někde na úrovni Pána prstenů s jeho jasně vyhraněným rozdílem dobro-zlo.
-
-
Yep, ME rozhodně není bez chyb/povrchních či slabě napsaných pasáží, to vůbec nepopírám...
-
Jedna vlaštovka jaro nedělá. *3*
-
Např. otázka řešení Genofágu je morálně naprosto nečernobílá... Takže ono to jde, vytvořit komplexní světy bez dobro-zlo schématu i ve hrách, ale je to holt o dobrých scénáristech, jichž je evidentně nedostatek...
-
-
-
-
-
Ono staci pouzit jednoduse spoilerovaci tag a nemuselo by se nikomu nic spoilerovat ani nikomu nasirat zeano ale mne je to fuk... Ja si zkusil jeden konec a dalsi chut do hrani zaklinace jsem stejne nemel.
-
-
Zatím ani jeden. Můj počítač je moc velká šunka, na to abych si Zaklínače užil jak se patří. Ale už se blýská na lepší časy.
-
Dostala mě (očividná) narážka na Mass Effect 3 (1:07) .."Rozdílem nejsou jen jiné barvy..." :D
-
-
http://youtu.be/Hy0kAfzKA8I *15*
-
-
Přesný :D
-
-
-
Myslím si, že Zaklínač má jen jeden konec. Přece jen ten, který jsem si určil já sám při prvním hraní. Je to stejné jako v životě ostatní rozhodnutí neexistují a opětovné rozehrání je jen zapření svého já.
-
-
Někdo ale může hrát "určitou roli". Třeba já, ještě než začnu hrát, si vždycky na papír sepíšu co je daná postava zač, jaký má hodnoty, co ji zajímá, v čem vyniká, v čem nikoliv. Prostě takovej rozbor osobnosti. New Vegas jsem dohrál 2x. Jednou to byl drsňáckej kovboj, trochu jednodušší, žádnej velkej myslitel, ale dobrák. Po druhé jsem byl intelekruál, myslitel a tak trochu zbabělec. První byl věrný NCR, druhý, jakožto velký idealista věřící ve své schopnosti, šel cestou Yes Mana. A k tomu patří nejen volby, ale i úplně jiné dovednosti, styl boje atd...Jsem jedinej, kdo tohle dělá? Jo vím, jsem divnej...
Každopádně hráč by měl zachovat v hraní své postavy koherenci a to prostě podle mě nejde, nemá-li alespoň načrtnuto, koho že to vlastně (včetně sebe) hraje.
Takže třeba takový ME/F:NV/BG jsem dohrál vícekrát. Zaklínač je výjimkou, jelikož jsem četl knížky a přijde mi hrozně nesmyslné hrát Geralta jinak, než jak by se zachoval v knihách. Takže tam jen jednou. Tohle je obecně problém RPGéček s předdefinovanou postavou. -
-
jj tohle je roleplay jinak ono se hodí porovnat yavena a iorwetha yavin je o dost víc proti lidem ale je to takovéj idelalista elfí iorweth je vlastně spís drsnák co s ničím nepaře ale má dobréj cíl ale prostě toho cile dosahne přes mrtvoly
-
-
jo jo jeste bezi :) jestli si chces zahrat tak zkus http://www.darkparadise.cz nebo endor http://www.youtube.com/watch?v=7EvdTUVg4dY :)
-
-
jeste jsem zapomnel na Manawydan to je hodne peknej server
-
-
-
Já si myslím, že ve hrách, které jsi popsal si každý definuje postavu dle své osobnosti, proto je pak snažší vžít se do příběhu. I ty sám hraješ jsi hrál postavu, kterou by jsi chtěl nejspíš být a kterou jsi.
-
-
Může to tak být, ale nemusí. Nejsem ani primitivní kovboj, ani zbabělej asexuální intouš se zálibou v přírodních vědách. A pokud bych žil ve fantasy světě, rozhodně bych nebyl oportunistický a chladný mág či divoký a samotářský hraničář, který nemá lidi v lásce, což jsou jedny z mnoha postav, za něž jsem dohrál BG.
Hrát můžeš tak i tak. A možná existují hráči, kteří k RPG přistupují úplně jinak. Každé RPG, které ti neumožní hrát přesvědčivě zvolenou roli, je špatné. Hej! asi jsem právě přišel na definici rpgéčka. *1* -
-
normalne si mi pripomnel ultimu online tam sem na jednom RP serveru hral za hranicare a po delsim hrani sem si poridil srub v prirode a jelikoz jsem umel stopovat a ochocit zvirata jsem si vetsinou vydelaval tim ze jsem prodaval kuzi a prodaval kone vzdy kdyz zamnou prisel nejakej hrac co hral za cloveka tak mi musel nejdriv nasekat drivi nez jsem mu prodal kozesiny a kdyz chtel kone tak jsem si nane vymyslel ruzny lotroviny aby ukazali ze se o toho kone budou dobre starat xD myslim ze nekteri hraci me nenavideli ale sem si jistej ze aspon par lidi to bavilo :)
-
-
Ještě to běží Ultima online? Jsi mne nalákal (nikdy jsem to nehrál). Hraničáře jsem hrál v Dračím doupěti (hrál jsem jen jednou a jedno dobrodružství) a v pc hrách mně vždy hraničáři zklamou... Neuměj to povolání dobře vystihnout (NWN 2 např) a to stopování? to je můj sen už dlouho... Čekal jsem že by třeba ve Skyrimu nebo módu do něm něco takového mohlo být...
-
Nádhera. Kéž by dnešní MMOčka vypadaly takhle.
-
-
-
-
S dlcečkama to bohužel dopadlo tak, že můžeš být superhrdina, ale jinak jsem se také snažil o role-playing... Dokonce tak, že cool zbroj rangera jsem si prostě nepřivlastnil násilně :-)
Jj Geral tady dělá světskou politiku, ale zas tak mi to nevadí vzhledem k jeho ztrátě paměti.
Víš že Sapkowski píše novou knihu ze světa Zaklínače? :-) -
-
Vtipný, že se o tom zmiňuješ. Já jsem si přes konzoli snižoval vědu atd na základní hodnoty, protože mě strašně sr*lo, že je ze mě superhrdina a úplně rozmělněná postava. Celkově mi přijdou mechaniky v týhle hře skoro nefunkční. V OWB je tuším perk, kterj tě uzamkne na třicátým lvl, ale to už bylo pozdě...
Naštěstí je v Z2 furt možnost bejt morous, kterej si jde za tím svým "malým" cílem a přitom spouští lavinu zásadních událostí - stejně jako v knížce. O paměti vím, ale stejně mi to přijde nepřesvědčivé. Ale tak to už je spíš můj osobní problém, nikoliv hry. O tom Sapkowskim vím, dokonce jsem slyšel, že se tak rozhodl kvůli hře, jelikož začal mít pocit, že se na něj jako na autora celýho toho světa zapomíná, že mu někdo dělá do jeho díla a ještě k tomu velice dobře a s úspěchem. Připadá mi to trochu jako božskej komplex: "Já jsem to vytvořil a jen já to můžu dokončit!" Ale nevím, co je na tom pravdy. -
-
Sapkowski je trošku prý namyšlenej co jsem slyšel, ale nevím nedělám z toho závěry.
-
Jak by se mohlo na Sapkowskiho zapomínat, když sám spolupracoval na hře Zaklínač 2?
Máš to i v endingu -
-
"Spolupracoval" znamená, že přišel do kanceláří CDProjektu, dal hochům svolení, odpověděl na jejich zvídavé otázky, podíval se na pár artworků a tím to skončilo. *3* Jeho přispění bylo minimální, za scénářem jedničky i dvojky stojí úplně jiní lidé...
-
-
-
-
-
Taky to tak částečně vidím... Rozhodně do třetího dílu půjdu se savem z prvního hraní.
-
-
Osobně dávám přednost Iorwethovi, podle mě zažijete mnohem lepší 2.kapitolu. Vergen a trpaslíci jsou podle mě prostě lepší než vojenský tábor.... Navíc ve Vergenu je mnohem větší sranda, trpaslíci jsou fakt skvělí *3* , ale hlavně( teď pozor SPOILER!!!!, ikdyž nevím proč to nenapsat, když je to článek o koncích *1* ) zažijete bitvu proti Henseltovi, kde musíte bránit a to je opravdu zážitek. Když se na koncu 1.kapitoly přidáte k Rochemu tak tam jenom proběhnete, ikdyž se zas můžete rozhodnou jestli zabít Henselta. Za mě: jednoznačně se přidat k Iorwethovi *3* .
-
-
Opilý vojáci v Henseltově taboře co volaj Odrin Where Areeee You? Jsou taky k popukání *1*
http://www.youtube.com/watch?v=v6Rw-PLYoBU -
-
To máš pravdu no, ale jinak tam zas tak moc srandovní questy nejsou :D
-
-
-
!!!!Spoiler - všechna rozhodnutí!!!!!
Prví hraní : http://witcher.wikia.com/wiki/The_Witcher_2_ending Tak já jsem to poprvé dohrál: Aryan Alive, Choose Iorveth, Stennis Alive, Save Saskia... Z důležitějších rozhodnutí pak jsem šel zachránit elfky do hořícího domu, Nechal žít draka.... Zachránil Shealu a nebojoval s Lethem.
Iorweth byl pro mne i po odehrání druhé strany morálně přijatelnější ale Roche měl zas zajímavější úkoly... Letho byl nakonec docela sympaťák a přece neublížím druhému Zaklínači *2*
A jak to bylo u vás poprvé? :-) -
-
Za Iorvetha byli vtipnější questy.Třeba ten s krystaly :)
http://www.youtube.com/watch?v=5J905AIDkVw -
Hele mám to úplně stejně, ale až na druhé zahrání. Pro mě je totiž morálně přijatelnější Roche (na rozdíl od Iowertha to není záštiplnej rasista), takže když jsem si musel zvolit, zvolil jsem jeho netušíc, že jsem si tím v podstatě nalajnoval zbytek hry. No a problém je, že ač mám raději Vernona, tak se mi příčí celá jeho linie a fakt, že s tím nemůžeš vůbec nic udělat (Vítězství Kaedwenu...). Na začátku třetího aktu jsem to tedy zabalil a rozjel znovu...Takže po druhé jsem se přidal k elfovi a hrál stejně jako ty.
-
Já jsem měl rozhodnutí naprosto stejně jen Shealu za to co udělala jsem nechal rozprsknout po místnosti a s Lethem jsem bojoval, jelikož to co dělal bylo pro Zaklínače nemyslitelné. Saskii mě bylo natolik líto, že jsem jí ani jako draka zabít nemohl.
Ikdyž jsem pomáhal Iorwethovi neměl jsem ho kvůli jeho pokrytectví rád.
-
-
Konec je v zaklínači 2 jen jeden a to setkání s Lethem, ale to jakými způsoby se k tomuto konci dopracujete dělá hru tak jedinečnou *3*
-
-
Hrál jsi to ješte před rozšířenou edicí co ? zahrej si to znovu protože je tam po rozhovoru s Lethem animace dovysvětlující následky tvých rozhodnnutí...
-
-
Ano přiznávám se musím to o prázdninách napravit
-
-
-
tak 2x som to hral, to ze zabijem/nezabijem Henselta a pod. nezmeni hru natolko aby som ju hral zasa...
-
A proč je prostě nešlo dát dohromady (Iorwetha i Rocheho) a vysvětlit jim větší zlo a udělat si partu. Takhle bych to řešil já osobně, pomoc si :)) Sympatický jsou mi oba. Každýho chápu. Na to že je ta hra vonabí šedivá, tak tohle je hodně modro-červený :D
-
taky dávám přednost Iorwetovi , protože už 1 sem dohrál za elfy, protože se mi ideály za které bojují elfy líbí víc, elfové se totiž na zaklínače nedívají křivím okem.Iorwetovi ideály alias saskiiny (vytvoření státu v Pontarském údolí, kde by lidé,elfové a trpaslíci žili pospolu) sou ušlechtilejší než to za co bojuje kaedwen (pouhé rozšíření území). Celkově je to za Iorweta lepší, hlavně vedlejší úkoly sou zábavnější.
-
-
mam problem kdyz sem odnesl satek fillipe tak prisel clovek ze tam neni a ze tam je jen studentka a pak uz sem nic nemohl co mam delat?
-
-
mam ten stejnej problém
-
-