Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Aha, já si doteď myslel, že má jít o stealth akci, ale očividně jsem se spletl. Vypadá to na takový steampunkový Bioshock.

    Každopádně ta výbušná krysa mě fakt pobavila. *1*
    • misho8723
      Však hru môžeš prejsť bez toho aby si kohokoľvek zabil - ty si určuješ štýl hry, či chceš ju prejsť ako stealth hru, alebo ako strieľačku, alebo ako kombináciu obidvoch smerov.. v tom je sila hrateľnosti v tejto hre
      • No když je cílem některých mis někoho zabít, tak to asi těžko půjde dohrát bez zabíjení...
        • Už bylo zmíněno (nejsem si jist, že tady na tomto webu), že ve hře nemusíš zabít jedinou osobu a to ani cíle mise.
  • Já se narozdíl od ostatních celkem pobavil. Libí se mi kolik možností tam člověk má. :)
  • Tak koukám, že začíná vývojářům šeptat do ouška všemi "oblíbená" Bethesda, ostatně jako EA u Mass Effectu atd. Styl falloutovských DLC jde z tohoto traileru cítit na míle daleko. Uvidíme...
    • V jakém smyslu? Zkus to lépe popsat i pro ty, kteří to nevidí.
  • Krysí atentát paráda :D
  • Dobrá směska. HL2, Timeshift... ale hlavně ten Bioshock. Nakonec proč ne? Takovej předskokan Infinite. Uvidíme co nám ve finále naservírujou. Jsem zvědav.
    • Malleth
      Tohle bude lepší než Infinite. A nepřijde mi že by šlo nějakou směsku.
      • Bullshit... lepší než Bioshock Infinite ? U mad ? *15*
        • Malleth
          Infinite bude jen nascriptovaná střílečka se zajímavým (i když na mě moc patriotistickým) zasazením a pár schopnostma, která se snaží hrát na emoce. I první Bioshock mi nepřijde nijak skvělej. Dishonored je jiná liga. Minimum scriptu, volnost v řešení problémů, zajímavý prostředí, pěkný souboje a cool schopnosti. Prostě win.
          • A přitom by mohli jít obě hry ruku v ruce....

            Harvey Smith (Arkane Studios - Dishonored) = bývalí člen Looking Glass Studios

            Ken Levine (Irrational Games - Bioshock) = také bývalí člen Looking Glass Studios

            Navíc si obě hry podobají víc než je viditelné... Důraz na herní svět, řešení situací, vyprávění příběhu a tlačení do popředí výtvarný styl hry. Nepochybuji ani o tom, že bude mít Dishonored stejně jako Bioshock své vlastní a dost specifické umělecké vyznění.
          • Prej patriotistickým. BioShock byl, je a vždycky bude satira, nikoli patetická břečka ve stylu Call of Duty.
            • Jako když bejkovi vadí červená látka v rukou toreadora. Chápu. Teda vlastně ne, ale budiž.
            • Malleth
              Ty bys měl pochopit že americká vlajka vypadá pořád stejně. Ať je to satira nebo není. Mě to otravuje vizuálně.
            • Ty to pořád nechápeš, že? Najdi si význam slova "satira".
            • Malleth
              To mi je jasný, ale stejně je na každým rohu americká vlajka, ale to je můj problém.
          • Adam_M
            To Malleth: Aha tak že tys to už hrál že?...Třeba to bude pořádný propadák ne že bych to té hře přál proto že vypadá dobře ale nehráls to tak nemůžeš vědět jaké to je(video není všechno).A Bioshock Infinite taky ne a už to tu shazuješ.Prostě další chytrák.

            EDIT: A k té směsce…to zastavení času mě taky moc nepřijde jako vykrádačka Timeshiftu přece jen to má hodně her ale ta podobnost strideru z HL2 je do očí bijící.
            • Adame, ta podoba se Striderama z HL2 bude daná asi tím, že hlavní designer, kterej dělá na Dishonored byl designerem (šefgrafikem) HL2 :-)
            • Malleth
              Z videí se dá vyčíst poměrně dost, obzvlášť když si hrál předchozí hry těch tvůrců.
    • Jó Timeshift, pro mě to tenkrát bylo vcelku příjemné překvapení a rozhodně bych někdy rád viděl nějaké pokračování.
  • JohnyTheZik
    Vsechno parada, ale trochu to odporuje tomu tvrzeni, ze clovek bude mit "many" hodne malo. Takze bud tohle clovek dokaze spachat v poslednich levelech nebo je to trochu zavadejici video. At tak ci onak, moznosti je dost, jen by me zajimalo, co se s hracem zrovna deje, kdyz nekoho ovlada, at uz krysu, nebo vojaka.
    Pochopil bych napriklad, ze bude hrac nekde skrcenej a pred posednutim bude nutny si ohlidat to, ze v okoli nikdo neni, kdo by me sundal, zatimco ja beham s krysou.
    Pokud je to ale tak, ze jakoby "zmenim formu", tak pak by ale melo znamenat zabiti danyho zivocicha/vojaka, ze umru taky.. To mi prijde trochu zvlastni a celkove jsem ke hre trochu skeptickej (rozhodne vic nez autor clanku -> dishonored clanek = 100 vet, ze to vypada dokonale), ackoliv vypada zajimave a jsem rad, ze se tam tech moznosti snazej nacpat co nejvic :).
    • Gorkan
      Pokud je to ale tak, ze jakoby "zmenim formu", tak pak by ale melo znamenat zabiti danyho zivocicha/vojaka, ze umru taky ano tak to bude vyvojaři to psali vidiš tam někde že by umřel když byl človek v těle ?
      • ale ten chlápek vždycky před tím z jeho těla vystoupil
    • Mno ve videu často před tím než něco posedl zastavil čas. A možná prostě jeho tělo zmizí, však se mě zdálo že když byl přeměněnej do krysi a chlápek ho zamáčkl byl to konec. A vždy když se vrátil do své původní podoby stál hned za místem kde byla krysa
      • JohnyTheZik
        Jo, vypadalo to tak. Ale zase kdyz se obcas vratil do puvodni podoby, tak me prislo, ze stoji na miste, kde krysu posedl.
        • Gossen
          ale na konci videa, jak zabíjí pomocí elektrického pole ovládne vojáka a do toho pole vejde, čas před tím nezastavoval
          • Já to jen tak typuju ale na 100% vím že až si tu hru zahraju tak se to dozvím.
            PS: Vzpomínám si že v nějakém předešlém videu posedl rybu odplul s ní někam do stok nebo co pak se pochopitelně proměnil zpátky do původní podoby a už se na původní místo nevrátil.
    • Mě to přijde jako nějaká forma ducha po zabití hostitele prostě vystoupí nezraněn :)
      • JohnyTheZik
        Jo, tak mi to taky prijde, ale s telem samotnym se deje co? Putuje se mnou nebo se objevim tam, kde jsem stal a mezitim tam proste neni?
        • Možná se změní i s celou výbavou na mlžný opar nebo tak něco :)
        • DangerousDave
          už minule som písal, že je to vyriešené síce efektne ale úplne zcesty keďže dochádza k "vteleniu" celej postavy, zbraní aj výbavy. Prevtelovanie bolo dobre riešené v staršich hrách, kde sa prevtelovalo iba vedomie a telo sa zosunulo k zemi kde bolo zranitelné. Forma aká je v Dishonored je vyslovene ultimátnou zbraňou ... i keď to nie je v dobe legal wallhackov prekvapujúce.
  • Přijde mi skoro nemožný v tom umřít.
  • Abych rek pravdu moc nechapu to silenstvi kolem tehle hry. Nerikam urcite bude patrit k nadprumeru ale ste si jisty ze to neni moc prekombinovany ? Uprimne vyresit kombinaci vlastnosti zabiti cile bude clovek vyuzivat,minimalne ze zacatku urcite.Ale silne pochybuju ze se to bude vyuzivat i pro normalni radovy enemaky.Urcite se najdou lidi kteri takle projdou celou hru ale priznejme si bude jich mensina.Hra vypada pekne ale myslim ze nakonec clovek si osvoji dve schopnosti a s tema probehne hru jak to u tehle her vetsinou je.

    K clanku: nechci bejt rejpal ale slova "působivé a zvrhle zábavné " bych k popisu nepouzil.Je to pekny to jo ale hubu na stole z toho nemam teda.
    • Já jsem ohledně tohohle taky docela skeptický. Nedávno, když se tu probíral Thief, tak jsem si říkal, jak jednoduchá a logická ta hra je: můžeš tam maximálně někoho praštit po hlavě a zhasnout lampičku, to je všechno. Ale hergot jaký je rozdíl mezi útokem krys a rozzuřených sudiček? Pro mě je to jedna stejná věc: nepřítel chcípne. A proč to vůbec potřebuju, když můžu všechny obejít?

      neberte mě špatně, já se na tu hru vlastně těším...
    • misho8723
      To je možné, ale môže sa stať, že každý hráč si osvojí rôzne schopnosti - možno budú používať len dve, ale stále je to lepšie ako keby všetci mali k dispozícií len dve schopnosti a museli ich používať po celú hru a pri každom rozohraní, nie?.. a to nie je problém hry, ak sa ľudia rozhodnú nepoužívať a nekombinovať viaceré schopnosti.. problém by to bol len vtedy, ak by tie schopnosti neboli dobre vybalancované alebo len niektoré by boli k úžitku..
      • Ja se asi vyjadril spatne nebo nepresne. Nemyslel sem tim ze je chyba hry ze je tam hodne schopnosti a ani si nemyslim ze by clovek musel vyuzivat za kazdou cenu jen dve schopnosti. Myslim si ale ze hraci ze zacatku budou experimentovat ale pak proste budou hru jen probihat jen se dvema schopnostma(napriklad) a na ostatni budou kaslat.To je problem tehle her.Ze je tam tolik obsahu ze to pak lidi prestane zajimat.Treba to bude tak uzasne vybalancovany ze budem vyuzivat vsechny dokola ale osobne tomu neverim.
        • misho8723
          Jasne, chápem.. ale tak takéto hry by mali hrávať ľudia, ktorí vedia čo od nej čakajú.. to, že ľudia fakt prestanú po chvíli experimentovať, to znamená, že hra je zlá, alebo, že ľudia sú leniví ?.. toto je hra, ktorú človek môže niekoľkokrát hrať a pri každom prejdení, si môže vyskúšať inú kombináciu schopností a áno, možno to je problém týchto hier, ale práve to je aj ich najväčšia zbraň.. kde ostatné hry ti nedávajú žiadnu možnosť, len hrať hru tým štýlom, akým chcú tvorcovia hry, tak pri takejto hre tvorcovia spoliehajú na tvoju fantáziu a chuť experimentovať.. to je ako keby FIFA prestala byť realistická a obsahovať menej možností preto, lebo ľudia sa nechcú učiť ťažké finty alebo komplikované kombinácie alebo v Street Fighterovi by bolo možné urobiť len 2 kombá, pretože ľudia sa nechcú učiť tie ťažie..
  • Hmm docela mne mrzí, že si to pustím až za týden... Dishonored si určitě nenechám ujít...
  • mně ty ability teda zrovna zábavný nepřijdou, Bioshock byl ve speciálních schopnestech přeci jen promyšlenější a interaktivnější vůči prostředí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit