Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tak lepší než většina příběhů, jestli někdo čeká nějaký pořádný příběh od FPS tak je bud blbej nebo žije ve snech rád páč žádné FPS nebylo nikdy o pořádném promyčleném příběhu.

  • FC5 mě baví. Problém mám akorát ten, že hraju třeba jen 2 hod. tydně, takže ty 8 hodinovou hru jsem schopen dohrát do konce, treba detroit byl paradni. FC3 jsem ale take dohral do konce, po dvou letech :-), tak treba dohraju i FC5 nebo alespon FC Primal, tam jsem uz za pulkou.

  • Singlplayerové hry jsou, a to na konzolích. Koridorových stříleček moc není, protože jsou nudnější proti otevřenému světu. Dnes nás už omezený hw nenutí dělat koridory.

  • To je jednoduché, pirátství ze singlplayerových her udělalo doménu konzolí.

  • Derp_1337

    Když jsem WoT přestal hrát, tak jsem byl Unicum (mezi top 0,1% hráčů, 63% win rate) a hrával jsem za jeden top klan, takže vím i těch dojebech od Wargamingu v klan scéně. 😐

    Jak jsem říkal, postupně to je horší a horší...

  • Johnny

    Tak to samozrejmě nejsem. Win / Lost mam 49,88 takže žadnej tryhard :)

    Jediny co mě štve jsou artilerky... a matchmaking +2

  • Pěkný článek, jen mi chybí zamyšlení, proč se herní svět vyvíjí tímto způsobem. Mimochodem nebyla za loňský rok zmíněná česká Kingdom Come, která dobyla vloni svět singlplayeru i bez magie a odstřelovacích pušek a se šíleným soubojovým systémem. Já jsem si prošel světem hraní od televizního tenisu, přes osmibitové Sinclairy až po dnešní mainstreamové MMORPG tituly, jako Tera a Aion.  Dodnes mám plnou skříň krabicových titulů (převážně adventury, RPG a střílečky). Otevřeně přiznávám, že jsem titul vždy někde stáhl, když se mi líbil, koupil jsem jej, když ne, smazal. Z mého pohledu současný svět multiplayerového hraní pouze zrcadlí ten reálný. Lidé se separují nejvíce v historii, společenské kontakty jsou omezené na svět sociálních sítích a v polarizované společnosti máte na vybranou - buď žít v názorově spřízněné bublině nebo být v neustálém stresujícím konfliktu. Není pak divu, že mnoho lidí hledá alternativní komunity ve světě her a dává přednost multiplayerům. Přitom i tam třeba díky mikrotransakcím (k velké radosti producentů) dochází ke stejným společenským jevům, jako v reálném životě. I tam se svět dělí na elity a socky, i tam je šikana, i tam se podvádí a krade. Ve skutečnosti mám MMORPG rád z jediného důvodu. Je to způsob,jak si udržovat znalost jazyků a jak rychle najít lidi z libovolné části světa a zeptat se jich na věci, které se z médií nedozvíte. V ostatních případech preferuji singleplayer. Nejste časově závislí, nikdo vám nevynadá, když něco zkazíte (případně vás nevyloučí z Rychlých šípů), můžete používat cheaty nebo celou hru modifikovat k obrazu svému. A pokud ji máte v krabici, je vaše. Neplatíte pouze pronájem, jako na Steamu, který vás o ni může kdykoliv připravit. Vlastně kreativní stránka možnosti upravovat hry (případně i modifikovat kód v době, kdy mi ještě schopnosti na nějaký reverzní engineering stačily) mě u her udržela několikanásobně déle, než příběh hry samotný. A nakonec proč by mne měly zajímat HW požadavky, počet pixelů a polygonů, latence a DPI mé myši, když jediné, co mě u hry zajímá, je zábava?

  • Derp_1337

    Asi nejsi dost dobrý a všímavý, aby sis všimnul těch problémů. 😛

  • twicer

    Tak asi musíš počkat na iron harvest. Hodně záleží co od strategie chceš, jestli hloubku do které se musíš zakopat na desítky hodiny abys objevil všechny mechaniky a úspěšně to dohrál, kratší intenzivní akci, kombinaci žánrů, nebo kompetetivní zápolení s hráči. Já třeba až na vyjímky nepatřím do té první kategorie.

    Za poslední roky jsem si hodně užil factorio, cities skylines, grey goo, northgard, total war arena, they are billions, two point hospital, Workers & Resources: Soviet Republic.. beztak sem něco ještě zazdil.. teď pokukuju po vydání iron harvestu, tak uvidime.

  • Johnny

    už to hraju od 2012 a pořad sem spokojenej.

  • Johnny

    No nevim, od Supreme Commander 1 a dejme tomu Anno 1404 mě nic nechytlo.. Možná Sudden strike 4 a company of  heroes 2

  • Veskoslav

    Blbneš? On to viděl na youtube. Trailer...

  • twicer

    U toho Metra jsem si toho mizení surovin každou epizodu taky všimnul, je pak trochu zbytečné všechno prolézat. Ve výsledku by bylo lepší tímto způsobem nalézat všechny nové součástky na zbraně a ne je v polovině případů najít náhodně z nepřátel. Někde sem slyšel, myslím že bětka v některém fight clubu to zmiňovala, že každé hledání navíc je vté hře fajnově odměněno a motivuje tě hledat dál... no není tomu tak.

  • twicer
    Bioshock infinite byla prý na Kena Levina docela solidní psychická zátěž, a nechal se slyšet že se chce vrátit ke svým kořenům a pracovat v malém týmu jako dřív. Studio osekal z 90 lidí na 15 a začali dělat na nějaké sci-fi fps. Poslední zpráva je z minulého roku kdy se přejmenovali na Ghost Story Games, takže naděje tu rozhodně jsou .. jen to teď logicky bude všechno trvat déle.
  • twicer

    Nejočekávanějších hrou pro určitou skupinu hráčů.

  • twicer

    tak ono když si to vemeš tak se AI za těch 10 let nijak extra neposunulo, takže není se co divit že se tlačí větší mírou multiplayer

  • twicer

    naopak

  • twicer

    "asi tak" ale stejně jeden mulťak mastíš. To už je pak ve výsledku jedno co hraješ, každej si může najít ten svůj.

  • victor

    Nový Doom opravdu pro každého není ...jak jsem první dva miloval , už trojka měla víc výrazových prostředků , s kterými jsem se úplně neztotožnil. Doom (4) pak totálně przní universum a pro mne osobně zrovna příběh na pozadí byl asi  tím největším  problémem /propadákem .

  • Veskoslav

    Demagogie....Kvalitní 8 hodinové SP je dostačující. Klidně může být i delší jako Metro Last Light například. Ale ty jdeš z extrému do extrímu proboha...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit