Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc

    Ja som hráč samotar. Kooperacia ma bavi asi tak z 1 percenta, multiplayerove hry absolutne vobec. Rad sa sam ponaram do príbehov, rad sam skumam prostredia a to vlastnym tempom, nemam rad ked sa musim ponahlat za nejakym hracom alebo ho cakat, rad sam riesim problemy, puzzle a vytvaram strategie na postup. Preto som osobne rad za kazdu jednu dobru SP hru ktora vyjde. 

  • Inquisitor

    Já radši ocením příběh, propracovaný svět a nějakou cestu, důvod proč jdu hrou dál. Mně nestačí frenetické pobíhání a sbírat počet zabití. Nemám nic proti lidem které to baví, ale mám pocit, že za většinou stojí nějaká módní vlna. Přijde mi, že většina těch BR her jsou zaměřený na streamování a tím nalákají dávy lidí, který je sledují a musí být taky tak cool. Ale asi je to holt produkt dnešní doby sociálních sítí.

    Ale já pořád věřim, že nás SP pozivních hráčů je stále dost. Sice nemají třeba tak snadný komerční úspěch jako tyhle hříčky, ale věřím, že se pořád najdou vývojáři kteří chtějí vytvořit něco víc. 

    • Jack1947

      Věř tomu že je, rád si nějakou tu Mp akci dám ale Sp je pro mě vždy to hlavní.

  • Asi žiju v jiné dimenzi. SP střílečky vychází stale. Vlastně i her celkově vychází daleko více. Že se zaměřujete jen na tzv. "AAA" tituly je vaše mínus. Já už střílečky moc nehraju, ale zachytil jsem SP počiny jako Dusk a Project Warlock. Obě vypadají dost zajímavě.


    Měli jsme tu éru adventur, krokovacích dungeonů, doomovek, hnědých her s pomalejším postupem, craftovací mánii a teď je tu Battle Royale. Všechny velké společnosti se chtějí na té vlně svézt. Jen si vzpomeňte na Dana Vávru, jak popisoval, že ho vydavatelé poslali s SP hrou někam, protože velké hraní je mrtvé a chce to mobu(?) na mobily. 

    Několik milionů prodaných kopii KC je usvědčilo z omylu. Stačí vám to jako důkaz, že AAA tvorba neodráží poptávku hráčů? 

    Proto mě mrzí že se zaměřujete skoro výhradně na mainstream (rozuměj reklamou tlačený), podle kterého tu PC hraní nemělo existovat od uvedení PS2... 

  • TheGGG

    MP, coop, online ovadiny jdou naprosto mimo mě. Nudná primitivní zábava pro twitchery a youtubery. Osobně všechny hry z minulého roku co mě bavily byly SP hry a všechny na které se těším jsou taky SP hry

    díky bohu za každou SP hru

    • Johnny

      Asi tak, nicméně pro mě vyjímku tvoří World of tanks. To je sice MP ale taková nenásilná a hlavně bez Voice chatu :D

      • twicer

        "asi tak" ale stejně jeden mulťak mastíš. To už je pak ve výsledku jedno co hraješ, každej si může najít ten svůj.

      • Derp_1337

        World of Tanks? LOL

        Kdysi bylo WoT dobré, ale bohužel Wargaming jádro té hry postupně update za updatem zabíjí.

        Hra, která trestá skill a slabých hráčům pomáhá s RNG, si nezaslouží přežít. Chápu, že se Wargamingu ten business model asi vyplácí, protože nejvíce peněz Wargamingu sype právě z těch lamek, co neumí moc hrát a tak jsou ochotni si připlatit ... ale každého zkušenějšího hráče, to časem začne štvát. A jak jsem říkal, postupně je to horší a horší.

        • Johnny

          už to hraju od 2012 a pořad sem spokojenej.

          • Derp_1337

            Asi nejsi dost dobrý a všímavý, aby sis všimnul těch problémů. 😛

            • Johnny

              Tak to samozrejmě nejsem. Win / Lost mam 49,88 takže žadnej tryhard :)

              Jediny co mě štve jsou artilerky... a matchmaking +2

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Když jsem WoT přestal hrát, tak jsem byl Unicum (mezi top 0,1% hráčů, 63% win rate) a hrával jsem za jeden top klan, takže vím i těch dojebech od Wargamingu v klan scéně. 😐

                Jak jsem říkal, postupně to je horší a horší...

        • Jack1947

          Too se dá říct prakticky o všech Wargaming her, tak hlavně že to mají jak na konzole tak na mobily🙂😎

    • Jack1947

      Konec samotářství: Singleplayerové střílečky jsou rarita pro pamětníky

      Ehm četl si i ten nadpis, řeč byla o střílečkách a těch fakt poslwední dobou moc není ( díky bohu za další COD se singplejerem)

      Jinak COOP nemusí bejt špatnej stačí dodat obsah příběh a eliminovat grinfd nebo udělat grind zajímavý. Proto Division např celkem jde.

  • Whoossain

    Já na nějaký multiplayerový pobíhání už nemám moc času. Mám rád střílečky a mám rád, když mají nějakej příběh. A nemusí to být zrovna antická tragédie nebo shakespearovský drama. Neskutečně mě bavil Wolfenstein: The New Order nebo Doom 2016. Těšim se na Atomic Heart nebo Rage 2. Nějaká vnucovaná kooperace, nebo kompletně MP zaměřený tituly mě nechávají v klidu.


    Mimochodem, myslim si, že tahle inklinace vývojářů k tvorbě MP titulů je spojená spíš s leností. Než aby pracovali na pokročilý AI tak radši uplácaj MP polotovar, kde hráč udělá kus jejich práce. A prodají to ještě za mnohem víc, než SP hru...

    • twicer

      tak ono když si to vemeš tak se AI za těch 10 let nijak extra neposunulo, takže není se co divit že se tlačí větší mírou multiplayer

    • patr

      No neviem.

      Multiplayer musis neustale updatovat ci uz o novy obsah alebo balancovat hru samotnu aby si udrzal zaujem. Myslim ze prace maju dost aj po vydani hry aby im to nezdochlo. A na pocte hracov je br zavisly takze sa musia hodne snazit.

      Multiplayer je predovsetkym o sutazeni. Ak si dobre zohrany a vyjdu Vam pekne akcie, vyhrate fight alebo cely match. Netusim co o tom polemizujete.  Je to rovnako ako v sporte. Sutazenie, napatie, zabava, sklamanie.


      • Derp_1337

        To není pravda. Proč by musel neustále updatovat? Vem si třeba takový Counter-Strike. Ta hra byla na špici 20 let a za tu dobu nejhranější mapou byl de_dust2 a za 20 let hraní si ještě nikdo nestěžoval, že by potřeboval změnit.

        Když je hra dobrá a pěkně vybalancovaná, tak dlouhé roky není potřeba něco měnit.

        • patr

          Lenze to si moze dovolit mozno len counterstrike.   Je to hra ktora sa stala akousi klasikou od zrodu halflife a tak ju aj hraci vnimaju. Mnohi to hraju lebo je to proste sutazna klasika, ma vybudovanu komunitu, velke turnaje atd.

          Nove hry ak chcu prerazit a udrzat si hracov tak ich musia neustale zasobovat obsahom. Na blackout nevysiel vyraznejsi update 4 mesiace a uz zacinali vsetci pcovat

    • Jack1947

      No jasně, jediné co s ještě trochu s nadhledem beru jako ok je Division jinak je to většinou jen odpad. Díky bohu, že je furt fůra SP her.

  • Ristoro

    Metro, DOOM a Wolf posílají pozdrav :).

  • hry pro pamětníky. To mne celkem děsí. Když jsem byl dítě, tak v TV vždycky v neděli dávali filmy pro pamětníky, a byly to takové černobílé filmy z První republiky s Vlastou Burianem. Za dalších 40 let, až ze mne bude dědeček, se budu sem chodit dívat na hry pro pamětníky, kdy budeme se slzou vzpomínat na SP střílečky. 😂

  • jindra.veliky

    Letos Metro Exodus, Doom 2, Rage, Far Cry New Dawn...nesmyslnej clanek si myslim. Hlavne to tvrzeni, ze je Q4 symbolem zkomirajiciho SP, lol


    Ps: dalai CoD kampan MA mit! Dokonce nam chteji udelat remaster mrtveho SP MW2, proc, kdyz jento mrve? K tomu do budoucna dalsi Prey, Wolf,...

    • Jack1947

      No je to spíše takovej povzdech nad QUAKEIV který komerčně tehdy celkem propadl i v recenzích. Prostě zavádějicí nadpis ( už zase!?)

      A Quake od té doby nebyl ani asi nikdy další plnohodnotný nikdy nebude.

  • No, říct o nejnovějším Medalu, že je klišé? To teda nevím, neznám žádnou jinou hru, která by měla podobnou kampaň jako ty dva nejnovější díly. A nemůžu si pomoct, obě dvě hry se mi líbily, až na pár nedostatků.

    • TheGGG

      souhlas, je hodně směšné kritizovat poslední medaly za to, že vytahují klišé boj s teroristy (asi to není korektní, či co) a pak vychvalovat hry z druhé světové války (jistě, taky to byly skvělé střílečky, ale není větší klišé jak právě WWII)

      Naopak her kde by se bojovalo proti islámskému teroru a radikálům je dost málo, napříč žánry.

  • TheGGG

    nevím kdo je tenhle švára, ale fakt že nezmínil série resistance, killzone a halo aka nejlepší FPS série vůbec, je dostatečným důkazem toho, že tento článek má jalovou hodnotu.

    A kritizovat pozdější medaly za klišé zasazení boje s terorismem a zároveň vychvalovat skrz na skrz otřepanou druhou světovou, to mě taky hlava nebere. Medal z roku 2010 považuji za jednu z vůbec nejlepších FPS zasazených do moderního bojiště, hned po trilogii MW.

    Ta atmoška když v horách bojujete proti obrovské tlupě islámských teroristů, to byla lahůdka

    • Přesně raději 6 ti hodinou intenzivní akci kdy člověka příběh zcela pohltí, každý headshot potěší než do zblnutí prolézat kumbáli kvůli o fous lepšímu lootu. Absoltovat naředěný příběh ve kterém se člověk pro mraky vedlejších repetivnich misi ztratí a do úmoru otráveně pižlat bossy v kraťasech jen proto že mají vyšší lvl než hráč.

      • TheGGG

        nekonečné osvobozování táborů a hloupý grind holt táhnou, protože z marketingového hlediska, kvantita (naslibovaných 150 hodin) prodává líp, jak kvalita, např. 5-10 hodin super cool dechberoucí akce.

        • Jack1947

          Přesně rádši 8-12hodin než 50hodin nudy( čest vyjímkám)

          • 50h nudy ? On nekdo hraje hry kde se 50h nudi ? Tyhle kecy jak je 8h strilecka super, protoze se u toho clovek nenudi je nejvetsi marketingovy uspech - takovy predchudce lootboxu. To by je hraci her jako Quake hnali, kdyby prisli s tim, ze diky hraci dobe 8h se nebudou nudit. 8h je dostatecny cas mozna pro datadisk, ale urcite ne pro poradnou hru.

            • Veskoslav

              Ano, ono je lepší 9 hodin prostě jet, mít nové mise, zbraně, nepřátelé než pak 50 hodin dobíjet stále stejný typ nepřátel, kempů a úkolů...

              • Reakce na příspěvek:

                ne, je lepsi proste 50h jet, mit nove mise, zbrane, nepratele...

                • Veskoslav

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo a to je která? Far Cry? Nenech se vysmát...Od 3. dílu je to pořád dokola...

            • TheGGG

              Far cry 4 a 5 a ten poslední díl to jsou skvělé příklady desítek hodin nudy.

              Radši sp hru na 8 hodin, to naprosto stačí 

              • Reakce na příspěvek:

                FC5 mě baví. Problém mám akorát ten, že hraju třeba jen 2 hod. tydně, takže ty 8 hodinovou hru jsem schopen dohrát do konce, treba detroit byl paradni. FC3 jsem ale take dohral do konce, po dvou letech :-), tak treba dohraju i FC5 nebo alespon FC Primal, tam jsem uz za pulkou.

              • Reakce na příspěvek:

                A kde to skonci ? za chvili prijde nekdo kdo bude tvrdit, ze je pro nej lepsi zabavna hra na 4h nez nuda co trva 8h....pak nekdo prijde ze prece 2h super zabavy staci...vzdyt to je vlastne delka filmu v kine. To jsou super vyhlidky.

                • Veskoslav

                  Reakce na příspěvek:

                  Demagogie....Kvalitní 8 hodinové SP je dostačující. Klidně může být i delší jako Metro Last Light například. Ale ty jdeš z extrému do extrímu proboha...

              • Reakce na příspěvek:

                Ubisoft je specialista na umělé prodlužování herní doby, ať už jde o levelování postavy, spolubojovníku, hledání konkretních zbraní, vybavení, nebo upgrady základen. Že se chce někdo open worldem procházet hodiny a hodiny, nakouknout pod každý kámen a ulovit všechny ryby v rybníku to je jeho volba. Za mě to je ale jen úlitba tvůrcům kteří hráče neumí jinak zaujmout a ruku na srdce když si člověk spočítá kolik hodin trávil plněním čistě příběhových misí tak od těch 8- 10 hodin nebude daleko.

                Překvapilo mě zijstění jednoho Youtubera který v Metru Exodus vyzobával každý koupíček materiáu a když se přesunul do další příběhové lokace zjistil že mu z inventáře dvě třetiny zmizeli, zřejmě aby nebyl příliš za vodou?!

                • twicer

                  Reakce na příspěvek:

                  U toho Metra jsem si toho mizení surovin každou epizodu taky všimnul, je pak trochu zbytečné všechno prolézat. Ve výsledku by bylo lepší tímto způsobem nalézat všechny nové součástky na zbraně a ne je v polovině případů najít náhodně z nepřátel. Někde sem slyšel, myslím že bětka v některém fight clubu to zmiňovala, že každé hledání navíc je vté hře fajnově odměněno a motivuje tě hledat dál... no není tomu tak.

    • Jack1947

      Tak nebyla to špatná béčkárna ( hraničící příběhem s céčkárnou) ale jsem rád že už další podobný MOH nebyl.

      • Můžes mi prozradit která FPS má dle tvých měřítek áčkový příběh?

        • Brothers in Arms
        • Jack1947

          Sami uznali že tenhle odklon se moc nepovedl a už vůbec neměl nic dočinění s Medalem... Nevím FPS naposled Metro, Deus ex nebyl špatněj příběh atp určitě bych si i vzpoměl na další.

          • Lukyz

            Wow, tak tohle mě zajímá 🤔

            Dokážeš mi pls Jacku vysvětlit o čem příběh DE: MD je a jak navazuje na celé DE universum? Díky 

            • Jack1947

              Tak lepší než většina příběhů, jestli někdo čeká nějaký pořádný příběh od FPS tak je bud blbej nebo žije ve snech rád páč žádné FPS nebylo nikdy o pořádném promyčleném příběhu.

            • Veskoslav

              Blbneš? On to viděl na youtube. Trailer...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit