• Autor by se mel vic zamerit na hru a ne zbytecne placat h*vna jakej byl a nebyl film apod. To tady nikoho nezajima, tohle je herni web a lidi si chteji precist o hre... Uz jenom srovnavat tuhle LEGO variaci s filmem je jaksi mimo.. A ovladani ze je toporne? Sipky a 4 tlacitka pohodlne u sebe, nic vic nepotrebujete + na klavesnici se mnohem lepe zameruje.. Jestli s timhle nekdo ma problemy tak nevim jak muze na PC existovat..

PS: Podle me se hra povedla, bavi me to i jako dospeleho a v Co-opu je jeste vetsi sranda :) Navzdory LEGO stylu i slusna Potterovska amtosfera... Rozhodne lepsi tenhle HP nez ty komercni sragory :)
    • taky jsem nějaký to lego hrál a trefit se občas skokem na nějaký malý ostrůvek, nejlépe v pohybu, byl někdy kumšt.
      • Jasne, jsou*7*. Myslel jsem tim ale to, ze trefovat se nekdy na spravna mista bylo pro me nekdy o trochu narocnejsi, nez v jinych plosinovkach.
      • O tom ale plošinovky jsou. :)
  • ajajaj, někdo konečně přitáhl děcka po dlouhé době ke knížce a i to je podle autora špatně... Z recenze je úplně cítit že vám HP leze krkem. Myslím že v recenzi na dětskou hru by se neměla hodnotit předloha jako taková a už vůbec né nějaké propojení produktů
    • JohnyTheZik
      To mas pravdu..
      Ne kazdymu se musi HP libit, ale delat z toho blbinec pohadku pro deti, mi prijde taky celkem prehnany.. Navic kdyz uz se mluvi o nafouknutem fenomenu, tak by se to samy mohlo rict i o Panu Prstenu (a to mam vsechny knizky moc rad).. A zajimalo by me, jestli by to v LEGO LOTRu autor taky zminil.
    • montatatana
      Pravda, je to tam nepatřičně jako pěst na oko.
  • Dlouho jsem neviděl tak ubohý rok herních recenzí, článků či kritiky jako zde na tiscali.cz...Vždy se dívám na více herních recenzí, proto jsem zde a vážně na toto musím reagovat...Toto je opravdu známka toho, jak je herní redaktorství hlídaný post i za cenu snížení kvality článků a recenzí...Přeci jen lepší než dělat servis ve čtyřkové hospodě, tak budeme psát a kritizovat cokoliv a jakkoliv nás napadne, aby jsme svou práci udělali a neztratili "pohodové" zaměstnání...Vždyť jde jen o to napsat recenzi a tvářit se jakkoliv nezaujatě...Toto není urážka, ale vyjádření nespokojenosti...Ouu, já zapomněl...V dnešní době si přece můžu vybrat a nečíst tohle...Obhajovat mé kvality nemusím, stačí vědět že pamatuji hru Pandemonium a už proto by si tento komentář měl recenzent vzít k srdci...
  • 13_11
    anonyme, Hawku, martinelku,

diskutujte k věci, prosím.
  • Pro začátek bych rád shrnul pár věcí o sobě: přečetl jsem všechny HP díly, viděl jsem všechny HP filmy a hrál jsem všechny Lego hry z dílny TT kromě Lego Batmana. K Lego hrám se vyjádřím tak, že za nejlepší díl považuji první Lego Star Wars, což byla krásná oddychovka, kterou si přibližně jednou za rok zahraju a pořád mě to baví. To samé už ale nemůžu říct o Lego hrách, Lego Star Wars II bylo fajn, Lego Indiana Jones I jsem nedohrál (při hře jsem se bavil, ale ne dost), Lego Batman mě neoslovil a Lego Star Wars The Complete Saga byla hezká kombinace obou LSW her. Pak přišel LHP a já už si začal všímat, že to Lego hrami jde z kopce - cutscény, v dřívějších dílech uvolněně humorné, se staly zoufalou snahou pobavit za každou cenu a násilně do nich napěchovaná snaha donutit hráče k úsměvu je až k pláči. Stejně tak rozlehlost a možnosti se staly až moc přeplácané. Ano, u klasických her je dobře, když je další díl větší, nabízí více možností a všechno kolem, ale čeho je moc, toho je příliš. Tohle je Lego, má to být oddechová zábava. Hra byla místy zbytečně natahována a dosáhnout 100% už chtělo pořádné nervy. Přesto jsem se u LHP 1-4 ještě docela dobře bavil... Ale pak přišlo Lego Star Wars III a já nevěřil, co se to s žánrem stalo, hru jsem dohrál pouze kvůli značce, ale rozhodně se k ní už nikdy nevrátím. Pak přišlo ještě něco daleko horšího - Lego Pirates of the Caribbean - ta hra byla už tak ošklivá a nudná, že jsem sotva odehrál 6 příběhových misí, než jsem to vzdal a smazal z disku. Další hra ke které se už nikdy nevrátím. Nový LHP 5-7 jsem vyhlížel dlouho dopředu a doufal, že bude alespoň tak dobrý, jako první část... ale ouha. Z Lego Pirátů si hra vypůjčila odporné načítající obrazovky, cutscény jsou nejzoufalejší, co jsem kdy viděl a neznat knihu a filmy, tak z nich nepochopím vůbec nic, stejně tak je hra stále možná až přeplácaná nejrůznějšími natahovači a mrzí mě, že nejsou zpracovány lokace z prvního dílu. Nicméně hra pořád (i když jen o fous) zábavnější než Lego Piráti. Přeto doufám, že někdy později udělají autoři to samé, co s Lego Star Wars a spojí obě hry dohromady (i když si moc nedokážu představit, jak). Chápu, že u her je potřeba dělat pokrok kupředu, ale takhle se mi to nelíbí, příští díl, ať to bude cokoliv, bych rád jednodušší-oddychovější a hlavně (po dlouhé době) opravdu vtipný a zábavný (opět odkazuji na první Lego Star Wars). Jak se říká - v jednoduchosti je krása, tak snad to příště vyjde.
    • rancor1223
      Nemůžu než souhlasit. Úplně první LEGO hra StarWars byla zdaleka nejlepší. O chlup lepší byla snad jen Complete saga. Pak už jsem se ke hrám dostával víceméně na střídačku, ale všechny mi přišly zoufale nudané a především překombinované. A to platí desetinásobně pro HP. Volba kouzel (alespoň na PC) byla neskutečně neohrabaná a otravná. Proboha já chci běžet rozbít vše na co narazím, sbírat kostičky a bavit se u cutscén. Je to takový problém? Od SW série výrazně ubylo věcí k rozbíjení (především jejich hustota) a "výbuchy" při rozbíjení, sbírání kostiček je opět zvlášť u HP hrozná otrava, protože když si chci něco koupit musím běžet šílenou dálku a hledat obchod. Proč nemůže být vše na jednom malém místě (kantýna v SW)? No a nakonec už zmiňované cutscény které jsou někdy až nechutně kýčovité. A celkově se design lokací zhoršil. V SW se měnily úhly pohledu kamery, celkově více následovala postavičku a působila více 3rd person a "akčněji", ve většině ostatních už jen postavičky zabírá výhradně z boku a pohybuje se co možná nejméně. Škoda takové skvěle rozjeté série.
  • Chci jen říct že i přesto že jsem přečetl i viděl Harryho Pottera celého tak můj názor na LEGO je úžasný a že byl výborný krok první i druhý díl. Kdo má jen trochu smysl pro humor a zná příběh mile ho překvapí všelijaké vtípky nebo vymyšlené scény navíc *4*
  • Může mi prosím někdo poradit jak v HP zvládnout ty červeně blejskavé předměty díky za odpověd
  • NonSuch
    zda se to jenom me nebo uz ty soucasne lego neco hry maji spoleceho s legem jen to ze tam jsou ti panacove?
  • To že hlavní hrdina nemluví v lego hře je maličkost, ale to že hlavní hrdina nemluví ve Skyrimu je fail. Bethesda by se měla v tomhle ohledu poučit. Nejlépe od BioWare a jejich excelentní filmové zpracování a dialogy, takhle má vypadat pořádná hra s výborným hlavním hrdinou. A ne chodit celou hru s nějakým němým pytlákem a odklikávat pod sebou napsané texty.
    • Amylee.Anderson
      On ten hrdina mluvil, ale pak dostal šípem do kolena.
    • meatball
      Proč by hergot měla být každá hra zpracována filmově? A taky nezapomínej, že Mass Effect je lineární, zatímco Skyrim open-world a zmiňovaný world je tu obrovský. Apropo, jakýkoliv pokus o filmové zpracování by se zrovna do Skyrimu těžce nehodilo. A k tomu výbornému hrdinovi - Mass Effect a podobné ho mají ustanoveného a možná to jej pro tebe dělá tak výborným, ale Skyrim je celý o vývoji a přizpůsobení postavy dle vlastní libosti s notnou dávkou svobody. Prostě totální melouny a ředkve...
    • Nechci poslouchat to, co jsem si už přečet....
    • Jistě měli by si vzít příklad z Dragon Age 1. Tam toho hlavní hrdina namluvil... *1* Nic ve zlém ale musel jsem na to poukázat. Jinak se mi Dragon Age 1 a Skyrim líbily. *1*
  • U me je to s jednotlivymi LEGO hrami dost obracene. Dlouho sem o nich moc nevedel. V praci sem si jednou pujcil Pirates of the Carribean a to me uchvatilo predevsim moznosti kooperativni hry, kterou sem mohl hrat se svou 6ti letou dcerou na XBOX360 kazdy se svym ovladacem, pohodlne pred TV (to je mimochodem prvni typ her, ktere muzu na konzolich). Ona si nekde blbla na krabovi nebo rozmetavala veci na kosticky a ja prichazel na puzzly a pak ji to nechal vyresit se spravnou postavou a jeji vlastnosti. Bavili sme se u toho oba. Umrit se vlastne neda. Pripojovat do hry se muze druhy hrac kdykoliv. Technicky je na tom tato hra jako posledni LEGO vytvor nejlepe. Pak sem nateseny koupil HP roky 1-4 a tam uz to bylo viditelne slabsi, ale porad to celkem slo. Po dohrati sem pro pripomenuti a dceri koupil vsechny StarWars filmy a LEGO hru Complete Saga a ... nadavam jak spacek. Hra je technologicky velmi zastarala a nejhorsi na ni je, ze nepodporuje v kooperativu rozdeleni obrazu, takze oba hraci musi byt vzdy na jedne obrazovce a pokud z nich nekdo "nasilne odeje", tak ho hra odpoji a jeho postavu prehodi na umelou AI. Proste des. Donutit dite, aby presne delalo co ja chci a slo se kam ja chci, je peklo. Bez toho ale neprijdu na to co presne delat a ona se zas nudi. Zkusim spis tohoto HP 5-7.
    • ono LEGO Star Wars je zastaralé už len preto, lebo ide vlastne o spojenie LEGO Star Wars ( 2005 - dej je Ep 1-3) a LEGO Star Wars: The Original Trilogy (2006 - dej ep 4-3) a na Xbox360 vyšlo v 2007 (pc až 2009). Tiež HP 1-4 je o rok staršie ako LEGO PotC. Oni tam vždy TT Games dodajú dáku malú vec behom každého roka a tá má občas veľký dopad. A Split screen coop je zda sa mi od LEGO Indiana Jones 2 z roku 2009 ( treba sa pozrieť teda na novšie hry ako táto)