-
Nahodou jeden z tech lepsich prispevku a mne to i davalo smysl
-
ovladnie to cele zabilo ... velke sklamanie *11*
-
nevim jak je to dale ve hre, ale prestalo me to bavit po druhem aktu. Prostredi pekne a napadite, ale vzdy jen jedna jedina moznost reseni jak dal. Zadna vlastni kreativita, musi se jet podle linearniho scenare presne do puntiku, jinak se clovek dal nehne. Navic vetsina lokaci nudna zivacka a jen obcas clovek musi premyslet, hledat a zkouset. Pokud se to dale rozjelo a jsou tam moznosti volby jak jit dal a je to narocnejsi na premysleni, tak ok, pokud je to ale porad to same, tedy ze v 80% hrz dryite tlacitko "vpravo", tak slabota.
-
Proboha, kdyby terč stál před tebou, tak ty zabiješ stařenku na druhé straně města.....
-
Tak to berte tak že to je takové zamyšlení se nad interaktivními hrami do jiné diskuze :D že se opčas prostě ne každý trefí... do černého *12*
-
suhlas s hodnotenim, to neohrabane ovladanie strasne kazilo zazitok
-
Ten by získal víc výher, než kolik Gott dostal slavíků.
-
Víš, co znamená myslet?
-
chtelo by to vyhlasovat nejdebilnejsi prispevek mesice. myslim, ze jack by to parkrat vyhral.
-
Ne.
-
Myslím že je zbytečné se snažit pochopit myšlenkové pochody člověka, který stím má sám problémy.
Smutné je že jack není ani troll, on je pouze a jenom prostý tvor. -
Jack volat domu...
-
Uz jsem ti to tu parkrat psal ale nechces si proste priste nez zacnes neco komentovat pustit video nebo precist ten clanek na ktery reagujes?
-
díky bohu, že nejsem "normální hráč"... unudil bych se k smrti
-
Zatra, to jsem se tedy dost spletl :D
Já sio celou dobu bůhví proč myslel že to je fakt chodící adventura ( hele ten námět a obrázky tak vypadali) -
No dobře špatný příklad myslel jsem něco jiného ale když to vezmem tak jak se to má - normální hráči jsou hráči co hraji většina AAA produkce a jiné hry hry kde se musí myslet, něco dělat interaktivní filmy jsou jen na oko a jako hry to nebudu brát zážitek ano dílo taky hra jen minimálně.
-
Prostě Telltale tomu udal směr, vyprávění volby co nic moc neznamenají a interaktivní zážitek. Jo to jsem neveděl budiž má omluva ale jinak to beru tak jak jsem napsal a za tím si stojím. Tohle je vyjímka ale pak tu jsou Remains of Edith finch a Blackwoods crossing to je spíše zážitek ne hra.
-
Limbo,Inside se mi hodně líbily proto si hru pořídím,ale až ve slevě.Little nightmares se dá dohrát za 3-4 hodiny proto raději počkám.Teď ještě aby Rime dopadlo dobře.
-
No, ale zrovna právě Little Nightmares je z herního hlediska naprosto plnohodnotná skákačka s prvky plížení. To je hodně špatný příklad. A upřímně, pokud berete tvorbu Telltale za "spíše hry", pak už vůbec nechápu, v čem má tohle Vaše "není to hra" spočívat.
Hra může být zážitek. Proč by nemohla? To aby něco byla hra, tak to nesmí mít příběh a trochu jinou stylizaci nebo jak?
Nesnažím se Vás napadat, jen ve Vašem zamyšlení nemohu najít soudržné argumenty, takže bych potřeboval, abyste mi Váš pohled více objasnil. -
a k čemu to chceš řadit ty rozumbrado?
*fakt lobotomie*