• Prosím o radu! Nevím jak mám porazit pána Mohylových vrchů. Děkuji o pomoc
  • prosím o radu-nevíte jak restartovat misi at nemusím hrat hru od znovu při jedné misi mě zabili ale když to načetlo znovu skřeti byli už mrtví a při vstupu do jeskyně měla být ukazka s trolem ale boužel žádná ukazka nenaběhla a já nemuzu dál mám hru na ps3 a jsem u mise mirkwood
  • Přesně tuhle hru jsem hledal. Chtel jsem RPG kde bych nemusel pořad a pořad dokola řešit rozhovory, taktiky, složení skupin, složite rozdavani talentu, slozite qesty, behani tam a zpet, bloudeni po mape atd, ale zameřuje se spíš na boj. Valka na severu přesne toto splnuje. Nakoupite a spravíte vybaveni, odklikate dva rozhovory, kde skoro nemuzete nic zkazit a jdete do ultimatní řežby. V podstate chodite překrasnymy korydory stale vpřed, myslim že krome měst jsem se nikam nevracel. Spíš než RPG je to akční mlátička s RPG prvky. Je tu úžasná atmosfera a ozvučení. Často si připadam, jak kdyz jsem byl před lety v kině na LOTRu. Mozna skoda, ze nemuzete vic ovladat svoje kolegy v singlu. V coopu je to super. Kazdopadne si neumim predstavit hrat tuto hru na klavesnici. Podle me jasna konzolovka, nebo joystick na PC. Proto - doporučuju každymu, kdo ma rád mlátičky a pana prstenu, nedoporucuju ortodoxnim RPGčkařum.
  • RE MAJK: Celkem snadná obtížnost?
    Ty jsi asi totální de*il ne? A jinak hra je dobrá tak 7/10.
  • Achjo... Tahle komunita jde do háje... Většina lidí tu nadává, že je to strašný podprůměr, grafika i příběh jsou na hovno, nejradši by si vyndali mozek lžičkou a přinejlepším by to měl dostat 4/10
    Stěžují si na recenzi, grafiku, hratelnost atd. a přesto si tuhle hru stáhli a hráli. I když viděli a četli předchozí recenze, tak si ji zahráli a ještě více pomlouvali. Když jsou tak nároční, tak proč si nejdou hrát nějakou jinou hru a nenechají nám naše naděje na to, že by tahle hra mohla být celkem solidní?

Já nevím jak vy, ale podle mě je tahle hra celkem dobrá a zaslouží si 7/10 nebo 8/10. I když nemám nijak zvlášť dobrý počítač a hraju na low, tak si mi grafika zdá slušná, dostatečná pro většinu hráčů a jen o trochu horší než na obrázcích. Volnost ve hře je sice velmi omezená, ale za to je kompenzovaná různými tajnými místnostmi atd. Příběh je dost propracovaný - čekal jsem sice, že to bude jen řadová mlátička, ale nečekal jsem draka (který mi přišel až trochu moc), hluboké konverzace a tolik takhle dlouhých misí. Sice počítačem řízení spoluhráči nebyli nic extra, ale vykompenzovalo se to multiplayerem s kamarády, kde jsme si užili dost zábavy.

Podle mě je to druhá nejlepší hra o Pánu prstenů, hned po BFME 1 (protože 2 se mi vůbec nelíbila, Lego LotR jsem nehrál, singleplayerovky jako LotR: Return of the King nebyly tak propracované příběhem a Lotr Online mě po asi dvou měsících přestal bavit.). Sice Skurut-hai byli po dějové stránce nepřesní, jelikož je Saruman vytvořil až poté, co se s ním Gandalf setkal a hned misi nebo dvě nato byli všude, ale jde spíš o takové tuhé kořínky. Vývojáři měli udělat nějaké logické hádanky nebo tak něco, ale jinak o vedlejší úkoly, sbírání předmětů z truhel a zabíjení nepřítel nebylo nouze.

Hru jsem dohrál jednou a hraju ji podruhé. Sice se mi na konci nějak pokazila drakova hlava a viděl jsem z ní jen oči *1* , ale jinak se kamera nedostávala tam, kam neměla, grafika ušla a dialogy byly celkem propracované.
    • zdarec. prosím tě kdy se mi aktivujou zbraně pro druhou ruku. furt mám mraky nesplněných ůkolů a nějak si s tím moc nevím rady díky za pomoc
  • Já se u toho skvěle bavil. Výborná akce s rpg prvky, zábavné souboje, možnost učit se různé perky a schopnosti, výběr postav, atmosféra pána prstenů a to vše podle mě v moc pěkné grafice. Mezi zápory řadím ošklivé provedení inventáře a předmětů v něm, koridorovost a časem stereotyp a celkem snadná obtížnost. Vedlejších questů mohlo být víc a celkově by neuškodilo více odboček od hlavního příběhu, ale berme to tak, že je to spíš akce a ne RPG. Ale jako oddechovka v pěkném prostředí je to ideální. 7/10 je adekvátní. Osobně jsem uvažoval i o 8/10, ale to by těch much muselo být přeci jen méně.
  • Recenze me od teto hry odradila a tak jsem si ji zahral, az kdyz byla na PSN zdarma. A konstatuji, ze hra je dobra, spatna je recenze. Hre se napriklad vytyka klise, ze trpaslik bojuje na blizko, ranger je univerzalni a elfka/carodejka bojuje na dalku. Ale to neni klise hry, ale recenzenta. Odehral jsem celou hru s rangerem a veskery vyvoj cpal do luku. A celou hru jsem s rangerem odeshral na dalku a velmi me to bavilo. Po dohrani hry jsem vzal elfku a dal druhe kolo a mam z ni univerzalni postavu, protoze je daleko silnejsi a uspesnejsi v boji na blizko, zakladni utok na dalku je velmi slaby, ale ma i nejaka silnejsi kouzla. Leceni jsem moc nepouzival, ale ochranne silove pole hezky a ucinne exploduje.

Hra neni nijak hlubokomyslna, ale hezky cerpa z LotR sveta, jsem rad ze jsem potkal Gandalfa i Froda a trochu si popovidal. Jinak je to cisty koridor a oddechova mlaticka, ale zabavna. Prvnim pruchodem clovek ziska sotva 1/4 vlastnosti jedne postavy, takze znovuhratelnost je vysoka, protoze cim vic vlastnosti postava ma, tim vic je mozne taktizovat (a je to i potrebne, protoze tuhost a mnozstvi nepratel se vyrazne zvysuje) a zabava roste. Uz ted se tesim, jak dam treti pruchod, tentokrat s trpaslikem a potom ctvrty pruchod, opet s rangerem, ale tentokrat uz s plne odemcenymi vlastnostmi.

Je skoda ze se zbytecne kritizujou takovehle dobre hry, spoustu hracu to pak odradi od desitek hodin kvalitni zabavy. Protoze tahle hra nepostrada to hlavni, vynikajici hratelnost.
  • Zatím sem se tam dostal teprve do roklinky.Hra mě baví víc než jsem čekal.Nevím proč tomu dávat 2/10 já bych tomu dal 8/10. Klady:Rpg prvky
    délka misí
    stovky nepřátel
    bossové
    soundtrack
    Zápory:Občas se to hodně seká v uzabřených koridorech
  • Tak po otočení této hry mohu jedině udělat jedno: HLASITĚ SE ZASMÁT! Tohle přece není hra, která by si zasloužila jméno LOTR. Na první pohled zajímavá, skvělí příběh, rádoby RPG prvky, dialogy budiž, grafika krásná. Nicméně nejprve jste unešení z bojů. Než však dojdete k prvnímu Trollovi nebo silnějšímu jedinci tak vás zábava přejde. Neustálé chcípání vašich kolegů vás už taky omrzí. Navíc je hra neustále stereotypní. Najděte toho a zabijte toho....př. Drak, kamenný obr, a asi tak tucet "šéfů skřetů". Hodnotím 4/10 za snahu u příběhu, grafice a provedení ale jinak je to ostudná parodie na Return of the king. Ale pozitivní je že je aspoň o kousek lepší. Doporučuji si zahrát raději něco jiného
  • prosim oradu, stahl jsem si hru lord of the rings :war in the north a napsalo mi to chybu:vstupní bod procedury EncoderPointer se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně KERNEL32.dll nalézt.

Pora'dte mi prosim. co mam dělat, pište mi na e-meil:trubeca@seznam.cz,sem mi prosim nepiste děkuji,trubeca1. *13* *9*
    • nepirátit a koupit, s warezem sem nelez *16*