Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paul_cz
    Já hru tedy koupil, s kamarády hrál a dostali jsme se někam do deváté kapitoly zatím, a to vše prakticky bez bugů - jedna chyba byla, když jsme se dostali k jednomu bossovi, a oběma kamarádům hra spadla do win (já zakládal, mě nespadla) - takže jsme ten chapter proběhli ještě jednou. Ale jinak bez problému. A je to sranda.
    • I toto je muj pripad. Hra je naprosto uzasna a srandovni!
    • Naprostý souhlas. Hra je to bomba, že by mě nudila nemůžu říct ani omylem a spadla mi jen jednou v 11 chapteru u bosse. Od t doby jsem ji přošel sám i s kamarády několikrát a bez problémů. Jestli ona nebude chyba mezi židlí a klávesnicí. Jo a už vůbec mě nepřekvapuje hodnocení zde na Tiscali ... Všude jinde se hra líbí, ale tady ne ...
      • ucho
        6 je slušné hodnocení, a vše není jen o číslech. a faktem je, že hra nějaké ty mouchy má. i když dle diskuzí má každý problém s něčím jiným...
        • Já takové problémy nemám ...
          • ty mas asi problem chapat pisany text recenzie, chyba bude asi v tvojej hlave
            • nemluvě o tom, že naprosto mimo mísu o tom, o čem se tu bavíme ...
            • Neumíš vymyslet nic víc ?
          • xixixao
            Evidentně je problém s různým hardware, tak to vysvětlují i sami vývojáři a můžu potvrdit, že na jedný sestavě to jede bez problému, na jiný to padá apod.
            • Souhlasím. Neměl by se tím řídit i recenzent ?
  • Redaktori, zmente prosim ten hrozny zpusob prohlizeni obrazku! Proc to neni jako driv, ze kdyz jsem se chtel podivat na obrazky u recenze tak se proste prizoomovali a pak jsem listoval ? Tohle je zdlouhave, nepohodlne, neprakticke a vetsinou i pomale... :(
    • sleepless
      Uvedomujeme si to a uz se na tom pilne pracuje
  • Absolutně nechápu ty nářky nad množstvím bugu, obtížnosti hry, možná trochu nad multiplayerem.

    Mám šest průchodu hrou, na dvou různých počítačích, za celou dobu se mi stalo snad třikrát, že jsem narazil na závažný bug, vždy stačilo se zabít a jet od předchozího checkpointu.

    To co je na hře geniální je bojový systém, pořád tu někdo brečí, že tu nejsou žádné inovace a když nějaká přijde, tak hru někdo shodí jen kvůli tomu, že má par bugů. To že se hra prodává za 10 euro a vývojáři neustále opravují hru tuhle nevýhodu zcela odstraňuje.
    Tahle hra je o několik tříd zábavnější než jinak skvělý alien swarm.
    Pokud někdo chce hrát multiplayer, tak není nic snazšího, než se připojit do skupiny na Steamu a domluvit si s někým hru, připojovat se k random lidem, kteří mají špatný ping nebo vás neustále odpalují minami je úplná blbost.

    Pro mě osobně je to jedna z mála her co mě za poslední roky hodně chytla a dlouho bavila(baví), každopádně vývojáři si těch mích deset euro rozhodně zaslouží a já je rád podpořím, protože chci, aby tento typ her dělali i dál..
    • tu sa neda nic ine len suhlasit, toto je indie hra ktora ma svojim sposobom revolucny koncept kuzlenia. Len ich pekne podporme a o rok dva sa mozno dockame hry s grafikou diabla 3 a koncepotm kuzlenia ala magicka :)...ja sa pri nej neskutocne bavim aj s kamosom.
    • Úplně souhlasím, trochu také souhlasím s recenzentem, že vydat hru, která vypadá jako by byla v beta fázi taky není vůči hráčům fér, ale podívejte se na to z druhé stránky. tato hra má opravdu něco unikátního jak říká Shania, načež vemte si jiné a k tomu známější tituly, které nepřinesli nic unikátního, byli zabugované a jen se pišnili dalším číslem v pořadí (viz Gothic 3).

      Tato hra přinesla to co hrači opravdu vyžadují - zábava, experimenty, inovace, jednoduchost, nízká cena.

      To, že je hra zabugovaná se dá zcela jistě čekat, ale také se podívejte jak se vývojáři snaží ty záplaty vydávat jak na běžícím páse. Sice některé hru ještě poškodili, ale ta rychlost s kterou patche vydávají, s některé Ačkové tituli mohou jen stydět. (ano budete mi vyčítat že velké a známé firmy mají rozdělaných více titulů, a na patchi se snaží dělat co nejrychlejc můžou, a vývojáři s magickou mají za sebou jen tento titul)..
    • JJ, přesně tak, odmyslím li některé "detaily" a mrknu na cenu 10e tak je to zvláště vzhledem k SYSTÉMU MÍCHÁNÍ KOUZEL totální pecka vhodná k inspiraci.. Když si vzpomenu na Diablo II tak mít 3 oblíbené kouzla a ty stále valit za sebou je O NIČEM.... :-)))
  • cau lidi chtel bych vas pozadat o pomoc koupil jsem si hru Magicka v obchode a nejedemy zacnu ji instalovat a vse je ok az do doby kdy mam zadat aktivacni klic ten sice zadam ale nasledovne me vyjede ( omlouvame se ale nasledujici polozky neni mozne v teto zem zakoupit pls pomozte dekuji
  • Nemít žádné kamarády, tomu já říkám neštěstí!


    Aneb hra je hlavně pro normální lidi, co se chtěj společně bavit a méně pak pro nonstop osiřelá COD umaštěná děcka, co žádnou z narážek Magicky nepochopí :D

    A friendlyfire je jedním ze základních plusů hry!!! Není nad to likvidovat spoluhráče a hádat se navzájem o tu M60tku, pak se léčit, tu a tam se odprásknout omylem...

    I přes nějaké ty mouchy, nedokonalou optimalizaci, tahle hra hýří nápadem a zábavou a ve smyslu společenské zábavy může směle soupeřit s deskovejma hrama a karaoke :D Navíc je to jedna z mála her pro více hráčů na jednom PC. Ještě aby autoři dotáhli ovládání na jiných ovladačích než je klávesnice a myš a můžem magicku společně s Trina vyhlásit králem a královnou poctivé zábavy pro více lidí na PC :)
  • nastesti "particku" mam a je to hodne zabavny hrani. pripojit se behem hry nikdy nebylo potreba, protoze sme vzdy startovali spolecne od zacatku. navic kouzlo pro oziveni je jedno ze startovnich takze oziveni padleho je otazka vteriny. krome kampane je ve hre jeste arena kdy je treba se vyporadat s 20 vlnama nepratel. a to je ve 4 lidech treba v 15 vlne s 20 vyvolanejma elementalama opravdu naramna podivana. ale to jak hra pada je fakt silenost nicmene pri cene 170,- se ledasco dokaze prehlidnout...
    • 10 euro je 170 korun?
      • to vskutku neni. ale taky neni treba ji kupovat za 10 euro... http://www.pcgamestore.com/games/magicka ja ji kupoval za 176,-
      • 242 kč (ale pospěš, zítra to může být jinak)
  • me osobne ta hra taky zklamala, a to hlavne proto ze nemam s kym hrat.. presne jak bylo receno v 5tym chapteru se hra stala nesnesitelne tuhou, a nebyl jsem schopnej to sam dojit... samozrejme ve vice lidech by to byla asi vetsi zabava, ale neni s kym
    • JJ přesně vystiženo :-) až na to, že to není o tom že není s kým.. Jen já potřebuju sednout a hoďku před spaním smažit .-) a né půl této doby hledat dobrovolníka stejného )myslu !-)) Konec toho levelu u hradu jak bouchne ten dynamit jsem včera nedal asi ani na po7mé... .-((( asi jsem lůůzaa.. a tento stav pak způsouje STRAŠLIVÝ NASRÁNÍ :-))))) no neva, dnes jim dám naprdel :-) Snad.. Ale stejně asi budu shánět trainer bo jestli se bude obtížnost zvedat i nadále tak bych to asi bez něj brzo nerozdýchal.. a to jsem už kde co spařil... *5*
      • spoiler!!
        ono stačí odpalit dynamit firebolem (fd)a vlezt dovnit, nahodit si pulkruhovej stit a jet steamlaser (qfasas) do masiny, je hned dole, pak staci kilnout hlavniho locka, na ně je vyborné používat electric icewall qreaaa přes shift na zbran. A když honě umiras, tak dat velkej stit a parkrat lecici miny (we) ho boostnes na max, pak v klidu muzes zabijet bose, když použiješ předchozí kouzlo (skvele funguje na beholdery)
        Ruzných strategii je plno, mužej je namocit a zmrazit, pouzivat ice shardy qrqrqrqr na prorazeni jejich stitu, krizit jim paprsky.
        nejhorsi potvora ve hre je snad jeti, kdyz nestihas reagovat dost rychle, beholder ve vetsim poctu a a velkej obr s kanonem, pokud se k nemu nemuzes dostat.
        na vlastni ochranu pouzivej zdi - AOE hodis kruh, normalnim utokem pulkruh, pres bran primku, prostrednim tl nahodis na sebe.
        edddddd je silna zed, jen tak se pres ni neco nedostane a mobaci do ni radi mlatej
        eddqf je zed s parou, namoci mobaky a je rezistentni proti arcane laserum
        edddr je zpomali, nebo kdyz jsou namoceni, tak rovnou zamrazi
        eqrqrqr nasebe dela docasny stit a zranujemobaky, dobre jako posledni obrana pri uplnem obkliceni, napriklad pokud se jeti dostane prilis blizko.
        Proti vetsine mobaku funguje arcanesteam aoe qfasas, zabije to na jednu ranu vsechyn slabsi moby, efektivne to nici brneni, dobre se pouziva, pokud jste za hradbou.
        • xixixao
          Přesně něco takovýho (samozřejmě ne s přesnejma kombinacema), bych čekal od recenze, aby lidi, co to nehráli, pochopili, o čem ta hra je .)
      • Raptor
        Na co trainer? Zabit "Machine" je otazka 10 sekund. Nahodit stit proti magum a ASR na stroj :-)
    • Hra je bud hodne tezka, pokud se nenaucis spravne kombinace a taktiky na ruzné potvory, nebo neuveritelne jednoducha, vetsina bosu se da zabit do 5s pokud vis jak na to.
      Nejvic smrti jsem si vzdy zpusobil sam:)
  • podle mě super hra, kdyby fungoval ten multiplayer, kvůli kterému jsem si jí kupoval. nestát dvě stovky už jsem jí dávno reklamoval a nehrál bych to vůbec. takhle to nechám ležet na steamu a zkusím to tak za půl roku spustit, jestli už to k něčemu je.
  • xixixao
    Friendly fire je právě dobrá věc, samozřejmě je pak hra o mnoho těžší, ale crowd control apod. pak má alespoň smysl. Každopádně bugy, bugy, bugy (a ty integrovaný karty, který už jsem někam psal) a nemožnost se připojit alespoň za checkpoint... Když vám hra spadne na konci kapitoly, je to špatný, ale jinak docela dobrý věci, který nebyli zmíněný, třeba: pohybující se země, tzn. skákání z hroud létajících šutrů na jiný, mezi nepřáteli jsou i Warloci, kteří kouzlí tak jako vy a kouzel je opravdu mnoho, mnoho, mnoho. Na arkádu, až, když, to spraví, super.
  • 6 je pre zabugovanu a nehotovu hru vela, proste ak je nieco nehotove a zabugovane tak by som videl hodnotenie v rozpati 0-3

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit