Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Ale zasloužil a hodně.

  • Já nikomu nic nečajzl ale Dobrovský také nejsem

  • nikoliv, dvojka je nejhorsi a zbytecna vycpavka

  • ty prestrelky i v ramci serie jsou absolutne nejhorsi

    protoze bionicky schopnosti se daj hur a mene pouzivat, tak je z toho vylozene porod, kdyz enemaci se vic schovavaj za vsudypritomnymi prekazkami, ktere indikujou, ze k necemu dojde, jeste nez k tomu dojde

  • Derp_1337

    "nulovej vyvoj postavy, nulovy rpg prvky, uberlame prestrelky..."


    Hele, to není moc dobrý argument. Tak by se dal označit i ME3, který tak vychvaluješ. Kromě prvního dílu v sérii Mass Effect bylo fakt minimum RPG prvků a vývoj postavy taky nebyl žádný zázrak. Přestřelky pořád byly spíš jenom takové konzolové arkády, byla to daň za to, že hra vycházela multiplatformně a konzolisti to mají rádi jednoduché.

  • Derp_1337

    Trololol

    Dvojka byla naopak snad asi nejlepší díl. Jako prvních 90% třetího dílu by si zasloužilo označit jako nejlepší vůbec, ale ten konec ME3 byl fakt tristní a dost to kazí celkový dojem.

  • yeniczek

    Tak Detroit je dost podpásovka, ten je na tom postavenej a uznávám, že to dělá sakra sakra dobře :)

    Předpokládám, že prostě chtěli, aby to končilo jakž takž stejně. U Cyberpunku jsem zatím skončil jen jednou, tak nevím, ale je mi jasný, že je už někde jinde. Jen mi přijde líto, že to tehdy ME3 tak schytal, protože si to imho nezasloužil. Se měli vykašlat na tu větu, že se ty rozhodnutí výrazně projeví a mít to v té sérii jen jako super bonus navíc. To je pravda. Já to tehdy bral tak, že je to prostě tak velká událost ve vesmíru, že to bylo nevyhnutelný.

  • dvojka je cela spatna a trojka krome deus ex machina konce nejlepsi

  • Mě se líbilo jak se Jack a Miranda špičkovaly. Jejich dialogy byly perfektní. Celkově jsou charaktery v MS výborný. 

  • Jednička je parádní, dvojka ještě lepší, trojka trochu horší, ale jako celek nejlepší počin ever.

    Nemá cenu jí pitvat, hlavně technické provedení, po tolika letech. 

    Legendery edition je pro mě zbytečná věc. Mám tři původní originály a ty jsou jen jedny. 

  • Se podívej na Detroid, jak se hra může ve finále lišit podle rozhodnutí během hry. Nebo na Cyberpunk, kde jsou konce úplně jiné aspoň podle toho jak se na konci rozhodneš. Nějak nevěřím, že v ME nejde udělat něco lepšího, než jiná barva té energie :-D

    Plus ono by to chtělo zahodit a překopat celou tu část od "beam me up to citadel". Protože ta působí jako by to napsal někdo, kdo zbytek hry ani nehrál a napsal to za jedno odpoledne. Proti zbytku hry která si zakládá na super příběhu je celej ten konec jako pěst na oko.

  • jednicka je dobra i po tech letech, co ale proboha lidi vidi na dvojce?

    to je monstershit, tam nefunguje nic, postizenej uvod, trapnej prubeh, nulovej vyvoj postavy, nulovy rpg prvky, uberlame prestrelky...

  • yeniczek

    Já furt nechápu, jak si lidi představují, že by měly rozhodnutí přes tři díly mít nějakej vliv na celogalaktický kataklyzma. Vždyť celej třetí díl ty rozhodnutí reflektuje, kromě konce logicky.

  • Ty jsi Pavel Dobrovský nebo jsi mu jenom čajznul nick?

  • Jako za mě by ta hra právě zasloužila velký remake, který by z toho jednu hru udělal (sjednotit jak fungují skilly, upgrady, průzkum planet napříč celou hrou. Prostě aby to byla jako jedna hra.) Doplnit nějaký nový obsah (prostě něco mezi ty hry, aby je to propojilo a nebyl to takový skok, kde hráč nic nehrál) ideálně trošku doplnit konec, aby rozhodnutí měly víc dopad a pak by to byla pecka :-D

  • Derp_1337

    Za 1.) zkoušel jsi překonat prvotní nevolnost a vytrvat?

    Za 2.) Zkoušel jsi zjistit, zda problém nepramení jinde?!!!

    Např. špatné nastavení FOV? (zvyš!) -- Máš zapnutý motion blur? (vypni!) -- Špatný monitor? -- Špatné nastavení grafiky ve hře? Špatné nastavení tvé grafiky? -- A co vertikální trhání? Zkoušel jsi V-sync a Freesync? -- A co příliš velká citlivost myši? (sniž ji!) Spousta lidí blbě reaguje na velké skoky kamery. -- 

    Jestli je problém jenom v některých hrách, tak je dost možné, že je máš špatně nastavené.

    Většina uživatelů tvrdí, že "určitě nemůže být problém někde jinde" a přitom v 90% případů ten problém pramení jinde! Nepřeskakuj výše zmíněné kroky a všechny je zkus.

    Pokud nic z výše uvedených věcí nepomohlo, tak se pokus na hry zvyknout. Poprvé hrej jenom 5min. Pak 10 min. Pak 15min
    atd. a postupně se propracuješ k tomu, že si na hru zvykneš a budeš
    schopný hrát.

  • Zatimco stranu, na ktere se bude ridit automobil si nemuze kazdy individualne vybrat dle uvahy (nebo ano, ale ten masakr pak...), umisteni kamery ve hre je otazka zmeny nekolika souradnic a drobneho poladeni nejblizsich modelu. Ohleduplni autori by mohli dat na vyber. Me by nijak neurazelo, kdyby v legendarnich FPS byl prepinac na TP - proste bych jej nepouzil. Naopak by me potesilo, kdyby v svetu Warcraftu napr. byl prepinac to vlastnich oci. I kdyz... to bych mozna propadl one legendarni zavislosti, tak je to mozna lepsi jak to je.

    Lide, kteri biologicky shlizeji na svet z vlastnich oci by si hru prepli do vlastnich oci a lide, kteri i v beznem kazdodennim zivote vidi sami sebe z nadhledu treti osoby by hrali tak, jak jsou zvykli. Nekdo tvrdi, ze u TP je lepsi situacni povedomi. Protoze to dava smysl, je pravdepodobne, ze profi boxeri, sermiri a podobni sportovci maji oci jen falesne a ohnisko jejich zorneho pole je vzadu nad nimi.

    Ja patrim do te first person skupiny a pokus o hrani v treti osobe mi do nekolika minut, spis drive, zpusobi neunosnou nevolnost - nesoulad mezi pohybem kamery a rizenim postavy.

  • Derp_1337

    To je nesmysl. Stejně tak se najdou lidé s opačným názorem, kteří by tvrdí, že hraní z pohledu vlastních očí je zlo a mor gamedesignu. Jediné správné hraní je z pohledu třetí osoby!


    Ze zkušenosti můžu říct, že preferování hry z pohledu vlastních očí (a nebo naopak, preference hry z pohledu 3. osoby) je celé jenom o zvyku.

    Stačí trochu víc hrát hry z druhého spektra a časem si zvykneš. Nic víc v tom není.


    PS: Ta věc o zvyku neplatí jenom pro hraní her. Prakticky všechno je o zvyku. I řízení na levé straně cesty (Velká Británie) je o zvyku. První jízdu mě málem trefil šlak. Další několik dní jsem z toho byl na nervy. Ale po 4 týdnech cestování po Anglii a Skotsku si člověk zvykne a už to ani nevnímá.

  • Ono to z tech recenzi a diskusi vyplyva na povrch i pro nezucastnene: tolik ocekavany Hromadny ucinek neni ani tak hra uspokojujici hrace adrenalinem akce, skonem nepratel a haptikou zbrani (sam recenzent prohlasil, ze prvni dil by byl lepsi bez akce, asi s vysledkem generovanym dle statistik), ba ani brilantni strategii, kdy je nutno rychle a presne odhadnout rozmisteni vlastnich vojaku. Je to nejspis fetisticka konversacni adventura s generickym high-scifi pribehem a jakymsi naznakem akce, ktera pravoverne hrace spise odpuzuje.

  • Hlavne v normalni hre by sel pohled treti osoby ihnd prepnout do vlastnich oci a tim by bylo vse vyreseno.

    Kdo chce, at si hraje v treti osobe, ale osobne to povazuji za zlo a mor gamedesignu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit