Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XorxoxTalarius
    Uprimne, jeden z hlavnich duvodu proc totalne propadl Master of Orion 3 a byl vysoce prodelecny byli prave real-time souboje. To jen tak na zacatek.
    Za dalsi, v MOO2 mam nahrano nekolik stovek hodin a v zivote se mi nestalo ze by bitva trvala 50 minut. Do dvou minut bylo vetsinou po bitve (mozna parkrat jsme meli i bitvu ktera zabrala o par minut dyl) bez ohledu na to jak velke flotily proti sobe stali.
    Coz je ovsem nejhorsi, diky tomuto zpusobu boje si nelze rozdelit na co maji lode strilet, driv bylo mozne si vybavit lod ruznyma zbranema a ty pak poustet v urcitem poradi, coz byly strategicke orgie. Ovsem v teto hre ne.
    Musim rici ze mi to cele prijde spis jako pokus proc nedat do hry HotSeat a jak nechodit moc do hloubky. I prvni recenze na Steamu pisou ze hraje hezka, svizna ale nema hloubku a pro fanousky MOO2 se vubec nehodi.
    Takze za mne *11*
    • mno tak to je zvlastne... velmi zivo si pametam ze obrovske flotily ktore v late game na mna posielal pocitac (kludne 200+ lodi) skutocne zabrali aj hodinku casu ... a opakovali sa kludne kazdy treti tah.
      ... ale so zbytkom toho co si napisal suhlasim
    • No tak to je epicka kravina :D
  • MOO2 může mít dnes hnusnou grafiku, ale herní jádro je pokročilejší než tohle, každý kdo původní hru hrál musí souhlasit.

    Proč proboha nedokážou jenom udělat skvělou high-end/nextgen/ultrasupermeganano grafiku a zbytek nechat přesně jak byl?

    Jo tááák, on to byl obrovskej hit a značka se nám hodí, ale ani zreplikovat 20 let starou věc naši skvělí programátoři nedovedou...
    • Přesně tak *3*
    • Souhlas
  • Nechápu, co mají v Master of Orion co dělat real time souboje.
  • Ach jo, takhle to pos*at...
  • Není to tahovka = Může to mít stokrát název Master of Orion a nebude to originálu šahat ani po paty :/
  • Mno jelikoz jsem to minuly patek koupil v EA, tak bych si dovolil par komentaru :-).
    Real time souboje tam jsou, ovladate lode, velmi zmatene ovsem (ovlada se skupina lodi podle typu nedaji se davat prikazy jednotlivym lodim).

    Hlavni problem v tuhle chvili po 2 plnych odehranych hrach (nejake bugy tam jsou, ale nejsou nic zasadniho) podle me je, ze AI absolutne neni schopna hrat hru prakicky ve vsech ohledech. automaticke upgrady obvyke znamenaji spis snizeni bojeschopnosti lodi (cili AI bude v obrovske nevyhode), build order je naprosto nestastny (da se opet dolozit auto-build option v planet government).
    Jako priklad uvedu, ze po cca 200 tazich ja mam obsazenych cca 30 planet zatimco AI se placaji na 4-6ti s tim, ze je ovsem vice nez polovina galaxie naprosto prazdna!

    v tuhle chvili bych nakup spis nedoporucil, jen vyjimecne velkym fanouskum Moo, kteri jednak veri, ze autori zamakaji na AI a dodelaji features (napr. spionaz ve hre neni vubec zatim) a nebo lidi, ktery proste potrebuji neco poklikat se sci-fi tematikou, protoze to ma velky Moo 2 feeling (budovani planet, obsazovani galaxie, design lodi, nazvy technologii).

    Spousta dobrych napadu, bohuzel AI v tuhle chvili je na urovni 5-ti leteho ditete a tudiz hra neni v podstate nicim zajimava.
  • Šance pořád dávám, ale nějak mě tohle překvapilo a trochu i sklamalo. Žádný hot-seat? :-( Už jsem asi ze starý školy...
  • Grafika je celkem hezká, ale celkově je to dost nuda. Určitě si to svoje hráče najde, ale bude to malá skupinka.
  • Podle screenshotu to bude herni odpad. S puvodnim MOO to ma spolecne jenom jmeno. Nejsem herni tvurce, designer ani programator, ale opravdu nechapu zduvodneni tvurcu pro real time. 2D souboje vubec nebyly dlouhe a byly zabavne (muselo se taktizovat) a prehledne. Duvod, ze by se musela resit clenitost terenu....co? ve vesmiru? :-) (v MOO2 byl v bitkach jen prostor + max planeta) a ze by se musela resit iniciativa s vyhodou prvniho tahu? Jednotky jsou na zacatku tak vzdalene, ze druhy na tahu muze tahnout a taktizovat tak, aby vystrelil jako prvni - moznosti jsou vyrovnane...
  • Real time souboje s paouzou ve strategii? Spatna volba...
    • A co pauza v real-time strategiích? *3*
      • Pauza v real time strategiich = skvela volba, bez toho by to neslo. Pauza v master of orion, pokud to ma vychazet z predchozich dilu je spatna volba, protoze master of orion by "mela" (podle me) byt tahova strategie. Pokud budou realne souboje, bude to naprd = real time rezacka :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit